Jízdní dojmy s VW e-Crafter: Tady jsou baterky na správném místě!
15
/
37
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s VW e-Crafter: Tady jsou baterky na správném místě!
Jízdní dojmy s VW e-Crafter: Tady jsou baterky na správném místě!
|
acz
Dojezd 173 km vychází z cyklu NEDC, v praxi jsme viděli čísla mezi 140 a 160 km
|
acz
K odběru energie přibyl malý ukazatel výkonu baterie, klesá hlavně v mrazech
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Kromě specifi ckých ukazatelů se v kabině nic neliší od dieselových verzí s automatem, mechanická je i parkovací brzda
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Varianta se L3H3 standardním rozvorem a výškou má i se zvýšenou podlahou vnitřní výšku přes 180 cm a nákladový prostor 10,7 m3
|
acz
Také elektromotor s 290 Nm a 100 kW pochází z e-Golfu. Ústrojí se liší jen kratším stálým převodem
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Ze stejnosměrné 40kW nabíječky se 80 % kapacity nabije za 45 minut
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid