Jízdní dojmy s VW e-Crafter: Tady jsou baterky na správném místě!
17
/
37
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s VW e-Crafter: Tady jsou baterky na správném místě!
Jízdní dojmy s VW e-Crafter: Tady jsou baterky na správném místě!
|
acz
Dojezd 173 km vychází z cyklu NEDC, v praxi jsme viděli čísla mezi 140 a 160 km
|
acz
K odběru energie přibyl malý ukazatel výkonu baterie, klesá hlavně v mrazech
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Kromě specifi ckých ukazatelů se v kabině nic neliší od dieselových verzí s automatem, mechanická je i parkovací brzda
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Varianta se L3H3 standardním rozvorem a výškou má i se zvýšenou podlahou vnitřní výšku přes 180 cm a nákladový prostor 10,7 m3
|
acz
Také elektromotor s 290 Nm a 100 kW pochází z e-Golfu. Ústrojí se liší jen kratším stálým převodem
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Ze stejnosměrné 40kW nabíječky se 80 % kapacity nabije za 45 minut
|
acz
Nový Volkswagen California osobně: Víc prostoru a prvotřídní čalounění
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě