Vrzající madla a špatně spasované (nejen) lišty jsou vizitkou i "našich" Kodiaqů. Tak důsledně Číňane kopírovat nemuseli.
A přidám subjektivní pocit ze vzhledu GT - za mě by Kodiaq mohl klidně existovat jen v této variantě.
Chtěl jsem napsat to samé :yes: Na vrzající madla a špatně spasované díly si stěžuje každý. Na první experimenty s SUV to není špatné, ale na akceptovatelnou úroveň zpracování a proporcí má ještě pár modelů před sebou.
Diesel leda jako startér větších motorů do zaoceánských lodí, náklaďáků a nebo do zemědělských strojů. Jinak je to zoufale pomalé, člověk aby se ušaltroval k smrti když se chce rozjet z křižovatky a nemá automat. O předjíždění nemluvě.
Šmrncovnejší brat aljašského medveďa emigroval do Číny.
Zarazí (z pohľadu “náročného” európskeho zákazníka), že “fejková” Čína má nefejkové výfuky :*)
V duchu bruselského diktátu nám budú za autami rásť vianočné stromčeky...plastové ;-\
Každopádne, tento brat Kodiaqa sa rodičom po vizuálnej stránke podaril viac a aj doma by mohol mať väčší úspech ako prerastený jazvečík so skriňou na chrbáte.
Tak, v nadpisu mám otazník, můžu tedy do zdejšího klubu >:-[] ... Popravdě se mi Čínské klony Škody většinou líbí víc, než ty naše. Od Octavie Ming Rui přes tady toto. Všimněte si jak mají v názvu klasická čísla 250, 300 a ne nějaké 1.4. Přitom je to fake a není to objem ani koně. Ale má to švih, stejně jako střecha. Zas tak moc to rozmáčklé není jak jsem čekal. Být u nás obě varianty, beru rozhodně tuhle. Ještě doladit kvalitku a bude to fajn. Zajímaly by mě ale názory rodilých Číňanů, kdoví vůbec jak to vidí a co si o tom myslí >:D
Závěr příspěvku je vystižen dokonale. Originál kodiaq je od prvopočátku hnusný auto ale toto provedení je přesně naopak je to krasavec a já jsem unešený jeho vzhledem