Jízdní dojmy se Škodou Kodiaq GT: Čínský dvojník
19
/
24
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy se Škodou Kodiaq GT: Čínský dvojník
Jízdní dojmy se Škodou Kodiaq GT: Čínský dvojník
|
acz
Palubní deska nedoznala žádných změn, stejně jako v evropské verzi nabízí volitelný digitální přístrojový štít. Dole zploštělý volant má ve vysokém a měkce houpavém SUV spíš stylovou než funkční roli.
|
acz
V ovladačích a palubním systému jsme se navzdory hieroglyfům zorientovali rychle. Pobavila nás protigooglovská aplikace Baidu Connect.
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Stejný rozvor, shodné ukotvení sedaček a nižší střecha, přesto se vzadu sedí pohodlně. Opěradlo má výraznější sklon a ve stropě nechybí praktické vybrání.
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Za elegantnější siluetu se platí menším kufrem.
|
acz
Čínské škodovky nešetří chromem.
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Ostřeji řezané rysy, černá linka pod maskou, štíhlejší zadní lampy i sportovní sedačky dávají Kodiaqu GT svébytný výraz
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším