Celkově mě ten pidi článeček nenadchl, slabý na text a s chybami. Holt, není to Polo (proti kterému nic nemám). Škoda, tešil jsem se na delší čtení. Tohle auto si to zaslouží.
Interier moc hezky zpracovany, hlavne velke kulate ovladace klimy. Ani ta cervena na stredovem tunelu nepusobi rusive. Volant a kaplicka paradnicke. Sedel jsem v "nesportovni" verzi a prostor kolem ridice a spolujezdce mne primo uchvatil. Velmi vzdusny, vsechny dulezite ovladace na tlacitko nebo na volantu, mista na kolena vic, nez v lecjake nizsi stredotridni kare. Exterier se take moc povedl. Povedene mini, zive mne velmi nadchlo.
A to je hochu chyba! ;-) Už verze s tříválcem dokáže dělat "divy" a ten "šestiválcový" zvuk pouštěný do interiéru? Úžas! Měl jsem to půjčený na dovolené a velmi mě to překvapilo svojí pružností, prostorností a jízdními vlastnostmi a přitom to žralo jen v průměru 5,8 l na 100 km. Za mě určitě... :yes::yes::yes:
Vaha vs vykon myslim ze postacujuci. Nenapada ma priamy konkurent. Fun faktor bude urcite super ale ci by som vymenil svoj predosli SSS za toto neviem. Atmo ma v tomto aute svoje caro :-)
K redakcii. Ak neviete kolko ma predosla verzia kw radsej nepublikujte ani clanok.
Vyšší posez v čemkoliv se sportovní ambicí, tím spíše v hothatch je totální úchylárna. To už si lidi asi neumějí zvednout ani tu sedačku a nebo mají všichni záda už ve 20 jako důchodci, když chtějí posez jako v dodávce? Nebo je z toho tak blbě vidět, jako z většiny dnešních nových aut a řeší to vyšším posezem.