Jízdní dojmy Volvo FL a FE: Náklad s pohodou
11
/
13
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy Volvo FL a FE: Náklad s pohodou
Jízdní dojmy Volvo FL a FE: Náklad s pohodou
|
acz
Ovladač převodovky byl stejný pro řady FL i FE s automatickou převodovkou I-Sync, šestistupňovým ústrojím Allison i I-Shiftem
|
acz
Všechna vozidla byla vybavena tlačítkem pro nucenou regeneraci filtru pevných částic. Automatizovaný I-Shift nabízel dva režimy Eco nebo Power (E/P).
|
acz
Volvo
|
acz
Manévrovatelnost s vozidly jsme zkoušeli v tzv. Town centre.
|
acz
Prokličkovat se s větší řadou FE nebylo mezi polepenými kontejnery vždy snadné
|
acz
Čtyřválec v distribučním vozidle FL si dobře poradil i s plným zatížením nákladového prostoru
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Do kabiny řady FE jsme nastupovali pouze po dvou schůdcích, což je pro pohodlí řidiče v distribučním provozu důležité
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy