Jízdní dojmy: Volvo FMX - Radost z řízení
7
/
10
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy: Volvo FMX - Radost z řízení
Jízdní dojmy: Volvo FMX - Radost z řízení
|
acz
Před druhým okruhem jsme si korbu nechali naložit na celkových 60,4 tuny
|
acz
Volicí páku I-Shiftu nahradila tlačítka R, N a A. Hold zajišťuje „zamknutí“ převodového stupně.
|
acz
Uzávěrky diferenciálů patří k důležitým doplňkům stavebního provozu
|
acz
Během jízd jsme také sklápěli, abychom vyzkoušeli výbornou stabilitu podvozku Tridem
|
acz
Extrémní verzi jsme nemohli opomenout
|
acz
Volvo
|
acz
Třináctilitrový agregát byl do těžkého terénu optimální nejen co do výkonu, ale také deceleračních schopností pomocí brzdy VEB+
|
acz
Dočišťování výfukových plynů, nádrž AdBlue a palivový tank byly poskládané pěkně za sebou
|
acz
Verze Tridem vykazovala velkou obratnost a stabilitu při vyklápění plné korby
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid