Jižní Korea v kauze postupuje proti Volkswagenu poměrně tvrdě. Již loni v listopadu vyměřila firmě pokutu 14,1 miliardy wonů (308 milionů Kč) a letos v červnu v rámci vyšetřování zatkla jednoho z místních manažerů automobilky.
smutné reakce, nízkost, ubohost ............... kopni si když dav kope ................ a těžko unést že se koncern stále nehroutí .............. jakákoli podpásovka přijde vhod
.. a Ty mne znáš že koncernu nefandím .. :-)
To o tobě vím moc dobře >:-[]
Ale jak tu také o sobě tvrdím, nemám problém s jinými kvalitními názory. Ať už je píše někdo, kdo mi je, či není po chuti, ocenit to dokážu.
Nehodnotím příspěvky dle pisatele, ale dle jejich obsahu. ;-)
No, hlavně, že ty jsi "Mirek Dušín", jelito. Ty tvoje hitlerwagenovský kecy jsou tu známy.
holden napsal, jak to je. To, že se v Česku přivírají oči u podvodů pokud jde o protěžovaný xindlwagen neznamená, že to tak má být. Prostě - podváděli, musí za to platit. Možná je to od Korejců tvrdé, ale podobně by měly reagovat všechny státy, kde ty jejich "tdi-zázraky" vesele rozmetávají rakovinotvorné saze.
Proboha ... je to firma vyrábějící auta. A podváděla, tak ať za to nese následky !
A ty kecy o závisti ... to je poslední dobou opravdový český trend.
Měl by jsi snad takové řeči, kdyby jsi 10 let jedl sýr značky Karel a potom by se zjistilo, že místo smetany Karel přidává do sýrů syntetické rakovinotvorné látky ? Karel je sice pracháč, ale zničil při této svojí honbě za úspechem své okolí a negativně ovlivnil životy mnoha lidí.
Pro čecha by to byla zřejmě obět šikany, komplotu a nebo úředníků ... Hrdina a úspěšný člověk
Pro normálního člověka je to potom zloděj, podvodník a lhář, který si nezaslouží nic jiného než padnout tvrdě na hubu.
Jestli sis nevšiml oni padají na hubu, nebo padnou protože v USA ještě nic nezačali vykupovat a pokuty ještě neplatili. Ale okrádat někoho kdo se momentálně nemůže bránit je svinstvo a to je přesně to co korejská vláda a úřady dělají, parazitují na tom, co se stalo v USA.
Chtělo by to míň psát a víc používat makovici.
Co to tady zkoušíš?
Zrovna ty jsi mě pár měsíců zpět nepravdivě osočil a místo toho, aby ses mi jako rovnej chlap omluvil, tak jsi zalezl a bylo ticho po pěšině!
Ty si ten poslední, co by měl vykládat něco o lhaní a podvádění, když se sám nejsi schopen slušně a odpovědně chovat!
Ale už jsem si zvykl, že ti, kteří nejvíc křičí, mají v těchto oblastech největší rezervy. :no:
Chlapče, chlapče. Podovodný soft znamená podvod při laboratorních testech emisí. Reálné emise mají konkurenti stejné. Takže pokud chceš plakat nad rakovinou, plač nad diesely. Opravdu čisté diesely nemá ani konkurence. A tvoje ani moje plíce určitě nepoznají rozdíl mezi TDI a CDTi, TDCi....
reálně všechny stejné?No možná při 140km/h ano ,ale při minimálním výkonu,typickém pro městský provoz v kolonách (a to je u NOx důležité),stejné být vůbec nemusejí,a asi ani nejsou.
To není tak docela pravda, tdi-mr.ky jsou zákeřnější v tom, že pro pár deci nižší spotřeby využívají chudší směs, tudíž nižší teplotu spalování a tím vyšší produkci mikrosazí.
Pokud by to bylo stejné s ostatními dehty, měly by i stejnou spotřebu. Anebo stejnou spotřebu mají, ale xindlwagen u ní lže? Opět? Vyber si ...
No samo od té doby co je bezcelní dohoda mezi KOR a EU se tam prodává na jejich vkus příliš mnoho evropských aut
dobrá záminka a ještě jim pustěj žilou
Kluci, bych chtěl číst vaše komenty, kdyby šlo o americkou automobilku.
Ale protože se jedná o vaše "zbožňované" skopčáky, nesmí se na sáhnout, že? ;-)
chovani pro korejce. A nebo jeste hur, Vosicky uz maka v Soulu... :-) Asi si pripravuji pudu pro Hjundaj Genesis, ale zapomneli, ze klientela Audi a Bentley je trochu jina liga a rozhodne do Hjundaje nesednou. Preskoci maximalne do jineho evropana... Panacci v tomto konci sveta byli, jsou a budou zoufalci s mindrakemz Evropy