Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chevrolet Volt je trnem v oku republikánských kandidátů na prezidenta USA

V USA se blíží prezidentské volby, a tak kandidáti hledají různé způsoby, jak získat voliče, třeba tím, že kritizují problémový Chevrolet Volt.
Zpět na článek
14. 3. 2012 08:58
14. 3. 2012 09:41
14. 3. 2012 10:36
14. 3. 2012 11:05
14. 3. 2012 11:50
14. 3. 2012 13:07
14. 3. 2012 16:22
14. 3. 2012 20:36
14. 3. 2012 22:11
14. 3. 2012 17:43
14. 3. 2012 19:07
14. 3. 2012 20:18
14. 3. 2012 16:34
16. 3. 2012 09:33
14. 3. 2012 15:05
14. 3. 2012 16:33
14. 3. 2012 23:47
14. 3. 2012 20:58
14. 3. 2012 08:58
Auto roku
Vůbec se nám nelámejte do bratříčka evropského auta roku! Stojí sice za *, ale jezdí na elektriku a tomu teď fandíme! Po Priusu a Ampéru zvítězí Elektrolux Eco 2013. Už se těším až se svezu!
Rozbalit vlákno
18
14. 3. 2012 09:41
Re: Auto roku
no prius svuj specificky smysl dava, ale ampera zatim ani nahodou.
14. 3. 2012 10:36
Re: Auto roku
Vcera som kupil Autotip a je tam specialna priloha o 100tkm testoch. Je tam zopar dieslov, benzinov a 2x Prius (II a III). Redaktori toho casopisu s autami jazdia zostra, pretoze priemer u dieslov je tam 8l a benzinov 10l. A kolko ma Prius? 6.9 (II) resp 6.3 (III)
A mimochodom, je to najspolahlivejsie auto. ale tiez ukazuje, ze downsizing celkom nefunguje, lebo 1.8cka ma mensiu spotrebu ako 1.6ka. Takze zmysel urcite ma ;-)
14. 3. 2012 11:05
Re: Auto roku
Koncepčně je rozhodně budoucnost v Chevroletu. Hybridy nemají svým řešením budoucnost.
14. 3. 2012 11:50
Re: Auto roku
Toyota moc dobre vi kde je budoucnost, a je si vedoma toho, ze hybridy jsou jen mezikrok. Ale taky vi, ze si na hybridech muze lecos vyzkouset, ziskat dulezite know-how a na ciste elektro jeste neprisel cas (baterky). A taky je jasne videt, ze je na mile vzdalena konkurenci. Vsichni ted zacinaji a predvadi jeden paskvil za druhym (neberu prototypy se super papirovymi udaji), toyota jiz ma prodane miliony hybridu a porad silne tlaci na pilu.
14. 3. 2012 13:07
Re: Auto roku
dobijeni ze site rozhodne neni budoucnost.
14. 3. 2012 16:22
Re: Auto roku
Dobíjení ze sítě je rozhodně budoucnost,otázkou však je,jak je vzdálená.
14. 3. 2012 20:36
Re: Auto roku
Downsizing zmiňuješ na nevhodném místě. Downsizing znamená, že větší motor nahradíš menším se stejným nebo větším výkonem. Starý systém měl prostě příliš malý výkon v otáčkách, kde dosahoval nejvyšší účinnosti. Byl stavěný na město a lidé od něj chtěli víc. Tak dostal větší objem. To je jako divit se, že litrový prcek na dálnici na doraz žere víc než šestiválec s trojnásobným výkonem jedoucí stejnou rychlostí. To nemá s downsizingem nic společného. To je prostě klasický případ špatně zvoleného nástroje pro danou práci.
Avatar - JirkaVejrazka
14. 3. 2012 21:44
Re: Auto roku
On nebyl tak uplne spatne zvoleny, byl jen puvodne staveny na rychlosti bezne v Japonsku nebo USA (pri neprekracovani povolene rychlosti). A na Evropu to nestacilo.

Ta novejsi 1.8 uz zvlada evropske rychlosti lepe.
14. 3. 2012 22:11
Re: Auto roku
Ta poslední věta patřila k té mé hyperbole s jednolitrem na doraz. :-)
Avatar - JirkaVejrazka
14. 3. 2012 22:13
Re: Auto roku
Mea culpa, to je tak, kdyz clovek uz kouka 12. hodinu do monitoru ;-)
Avatar - GM.rja
14. 3. 2012 17:43
Re: Auto roku
Tak za mě teda rozhodně Volt/Ampera. Každý den do práce do 50 km čistě na elektřinu a o víkendu delší cesta s dobíjením z benzínu. Tak dlouhou čistě elektrickou jízdu Prius prostě nedá.
Problémem je samozřejmě v obou případech cena, ale hlavně nulová podpora naší vlády zlodějů... :'-(
Avatar - JirkaVejrazka
14. 3. 2012 18:12
Re: Auto roku
Proc by to vlada mela podporovat? Chapal bych podporu ze strany mest formou moznosti jizdy v pruhu pro autobusy atd. (motivace k nizsimu znecisteni), ale proc vlada?
14. 3. 2012 19:07
Re: Auto roku
no to zrovna, aby neco podobneho vlada podporovala. nabijeni aut pouze povede k pretizeni site a naslednym meganakladum na stavbu novych eletraren.

jsem rozhodne proti aktivni financni podpore ze strany vlady ve forme dotaci.

az jednou budou mytne poplatky za vstup do center mest, tak at jsou tato auta klidne osvobozena, ale jinak ne ne ne.
14. 3. 2012 20:18
Re: Auto roku
Tak jdi a za milion si ji kup. Při dnešních úrovni bateriových technologií nemají pořád elektromobily moc velký smysl. A čím víc baterií do hybridu dáš, tím víc na něj negativa baterií přenášíš. Na papíře to sice vypadá dobře, ale v reálném světě prostě narážíš na základní ekonomické principy. Proto se mi víc líbí Prius. A když už někdo (jako autor článku) mluví o tom, jak je Volt jiný, tak se podívejte na převodovku Priusu III a Voltu. Dnes už jsou o ní dostupné informace, dříve byla utajovaná - vzhledem k tvrzení, že motor je jen generátor, by člověk čekal, že tam ani nebude. Ta auta jsou víc podobná, než se GM hodí do krámu. Odlišné zapojení převodovky Voltu nemá jen výhody, jak je někdy prezentováno. Ani Prius plug-in nedojede po nabití tak daleko jako Volt, nicméně jako hybrid funguje skvěle, takže ve skutečnosti na elektřinu ujedeš mnohem víc kilometrů, než pohled na kapacitu baterií napovídá. Volt je optimalizovaný na časté dobíjení, nikoli na šetření při provozu na benzín. V určitém slova smyslu skutečně neklamali, chová se jako elektromobil s generátorem - postrádá tu inteligenci moderního hybridu, jakým je třeba zmíněný Prius.
14. 3. 2012 10:02
Re: Auto roku
ak sa raz zveziete Aurisom HSD tak sa vam snad otvoria oci. Elektrina ma buducnost a na tom postoj ludi ako vy nic nezmeni
14. 3. 2012 16:34
Re: Auto roku
Tie oči sa znovu "zatvoria" pri cenníku ;-)
16. 3. 2012 09:33
Re: Auto roku
Auto roku se vyrabi 10x mene nez se planovalo :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

:-) :-) :-) :-)

Konecne snad GM zkrachuje, to oddluzeni americkou vladou platime i my z vlastni kapsy, USA je nejvyssim dluznikem EU a kdyby splatilo sve zavazky, nebyly by zeme jako Spanelsko, Portugalsko , Italie a Francie na pokraji ekonomickeho kolapsu. Recko je kritizovano za svoje financni hospodareni, ale hospodareni USA je totez, v blede modrem, akorat v mnohem vetsim meritku.
Avatar - MikeeC
14. 3. 2012 10:55
Volt ne, Prius ano
myslim, že Volt neni nejlepší nápad.. Jinak elektřina smysl má a neni lepší volba, než hybridní spolehlivej japonec Prius nebo Insight ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Stefič
14. 3. 2012 11:06
Re: Volt ne, Prius ano
proč to není nejlepší nápad? S dojezdem cca 60 km je to ideální řešení do města. Máš-li kde nabíjet, není co řešit. Jediný a zásadní problém je cena. 42.000 € je na základní model strašně moc.
14. 3. 2012 18:36
Re: Volt ne, Prius ano
Taky souhlasím, že Volt (Ampera) není nejlepší nápad. Je to hrozně složité! Oproti Priusu jsou tam navíc 3 spojky, které nic nepřináší!! Srovnej si koncepci pohonu třeba zde a popřemýšlej o tom! Vím Volt ujede víc na elektriku, ale to teď neřeším (u Priusu lze baterku snadno zvětšit), jde mi o koncepci pohonu a ta je od začátku nešťastná. Asi to má Toyota patentované... nevím.
Odkaz:

[odkaz]
Avatar - Ham.
14. 3. 2012 11:50
Nejde instalovat stojan na zbraně
:yes: >:-[] koně v tom nepřevezeš a holku na zadních sedačkách neohneš, to snad aby zakázali provozovat na pozemních komunikacích, kluci prezidentský umí pobavit
Rozbalit vlákno
0
14. 3. 2012 15:05
Duch doby
Když sem čet článek , hned mi to došlo. Dnes může mediální svět zaujmout jen člověk (politik , celebrita ) který něco uráží pomlouvá a td. Takavá informace se dá líp pochopit a je prostě přitažlivější pro lid který nemá zájem uvažovat globálně (čas , prostor = evoluce ) ale emociálně zaujatě (hloupě, rychleji). Proč by měl politik hodnotit konkrétní výrobek? At to nechá na lidech , novinářích . Duch doby ;-\
Rozbalit vlákno
0
14. 3. 2012 16:33
klídek
republikáni byli, jsou a vždycky budou magoři.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Lonestarstate
14. 3. 2012 18:20
Re: klídek
Copak? Někdo z nich řekl o Voltu něco, co není pravda? >:D Ne. Pravda zůstane pravdou, i když je nepohodlná. Pokud někdo vlastní auto 5 let, tak by musel jezdit jako blázen, aby se mu na úspoře benzínu zaplatila mnohem vyšší pořizovací cena auta (mimochodem cena velmi dobře kopíruje náročnost na výrobu, tedy i ekologičnost! - drahé jsou tam například ty baterie a jejich likvidace rozhodně moc ekologická ani levná nebude). Takže opravdu pro auta na elektriku zatím nepřišla doba (Romney) a držák na zbraně se tam nevejde (Gingrich). Ale chápu, jako levičák byste radši slyšel nějakou líbivou lež než nepříjemnou pravdu. >:D :no:
Avatar - Dylan McKay
14. 3. 2012 20:13
Re: klídek
Ještě že ten benzín roste na stromech, co? :-)
Avatar - Lonestarstate
14. 3. 2012 21:21
Re: klídek
Neroste na stromech, ale válí se ve formě ropy pod zemským povrchem, proto je to nejlevnější forma energie. A dokud budou nejlevnější fosilní paliva, lidi je budou používat. Je to lidská podstata a na tom stojí celá ekonomie. Chceš my snad namluvit, že ty si schválně ze dvou stejných věcí vybereš tu dražší?
14. 3. 2012 23:47
Re: klídek
Jenomže to je právě to!ona se tam válí,ale musíš ji vytěžit,distribuovat,rafinovat na ben./naftu a zase distribuovat ke konečnému spotřebiteli(velmi-velmi zjednodušený popis)a to je ve finále mnohem energeticky-tedy i ekologicky náročnější proces,než čerpat energii přímo z rozvodné sítě.
Samozřejmě,nás(spotřebitele)zajímá přímá ekonomická otázka co za své peníze dostanu a tady zatím elektrická/hybridní auta prohrávají.
14. 3. 2012 20:58
Re: klídek
Made in USA: No, podla vacsiny americanov zatial neprisla doba ani na stvorvalcove motory. A Gringrich (juzansky rasista) - si bez brokovnice ani neuprdne. A ze vraj je to aj futurolog!!!
Avatar - Lonestarstate
14. 3. 2012 21:22
Re: klídek
Narodil se na jihu USA, takže je to rasista >:D Mám podezření, zda rasismus není právě to, co předvádíš ty: přisuzování vlastností lidem na základě původu >:D :no: :no: :no:
Avatar - Dylan McKay
14. 3. 2012 17:09
politicus parazitus
Kdy už jednou pochopíme, že politici nejsou vůbec potřeba, že jsou to pouze paraziti lační našich peněz.

Pobavil mě kandidát na prezidenta USA: "Musíme vytvořit nová pracovní místa!" >:D
Že by americké fabriky dostal z Číny zpět domů?
Rozbalit vlákno
0