to už je docela taková karikatura na truck. Aneb když ohromná kapota, tak to ještě podtrhnout miniaturními kolečky... a ten "paví ocas" co se dme nad kabinou..no já nevím :-(
Ja neviem, kde tam vidis miniaturne kolecka ? Kola su standardne pre vsetky trucky, akurat ten truck je obrovsky a tak sa mozu zdat mensie. Je pravdou ze Kenworthy maju tu prednu kapotu fakt vytiahnutu do vysky co mi vzdy prekazalo a preto som si na nich nikdy nezvykol. Ale komfort a motory maju fakt paradne. Europske trucky vyzeraju v porovnani s americkymi ako male auticka. Nikdy som svojho trucka nemeral, no na dlzku je vacsi asi o 2 az 3 metre (teda ten normalny size), nez europsky. Kabina vodica ma na vysku min. 2,5 metra - to iba odhadujem, kedze ak sa v nej postavim a naciahnem ruku tak sa nemozem dotknut stropu. Komfort pre vodica je neporovnatelny s tym co ponukaju europski vyrobcovia. Pravdou je vsak, ze v europe je vsetko ovela mensie a klasicke ameriky by tam so svojou velkostou asi mali problemy.
Ahoj, vcera jsem objevil na [odkaz] velice jednoduchy navod, jak si z tepla domova ***. Uz se tak zivi spousta lidi a urcite to stoji za zkousku i ted. ;-)
je to zajímavé, trošku zvláštní těmi světly, blatníky a tou kapotou, no ale pořád je to evoluce klasických tvarů. Výbava famozní, motory klasika :yes::yes: