... vždyť kvůli šrotovnému v německu většina automobilek opět rozjíždí výrobu. Vždyť cenově je v kategorii Ibiza, Fabia, Corsa, a i frantíci se prý radují
on asi bude problém v tom, že korejcům stoupají prodeje jen u nás, resp. ve východní evropě. Celoevropsky je hyundaj s kiou na ústupu (vyjádřono podílem na trhu) a v západní evropě (kam německo patří) je pokles za poslední roky největší. Tudíž je málo pravděpodobné, že by němci najednou začali kupovat tuhle značku, když maj dost svých produktů, popř. škodofku, PSA atd.
Pokud by se chtěl někdo hádat, tak doporučuji projít stránky ACEA - evropské sdružení výrobců aut, kde jsou prodeje všech značek i podle zemí.
Tak podle informací z ACEA v západní evropě měl Hyundai v roce 2001 podíl 1,4% a v roce 2008 podíl 1,5%.Kia rok 2001=0,4% rok 2008=1.2%.Tak v tom nevidím pokles,se střední a východní evropou podíl roste,ale nikde nemají pokles podílu. :-!
Zatím je velmi brzy hodnotit letošní prodeje,ale Hyundai klesal v Evropě (celé i jen západní,pokles měl všude stejný) podobně jako VW,méně než celý trh,takže to zatím není pro ně kritické.Kia je na tom (na západě) o poznání hůře,ale také zatím žádná tragédie.Nicméně uvidí se na konci roku,nebo až skončí krize.Zatím je moc brzy hodnotit,kdo jak bude silný,vše se může v mžiku vyvinout úplně novým směrem.