Diskuse

Kia Cee’d SW 1.6 CRDi/94 kW: Sbohem, puberto!

8.9.2013

Deset měsíců jezdíme s Kiou Cee’d SW. S nulou na tachometru byla jako nemluvně, nyní má za sebou pomyslnou pubertu.

 

  • 14 Reagovat !

    foto petrumr

    petrumr 08.09.2013  09:22

    dobrý

    Ale hyundai podle mně je lepší ve výběru materiálů a češi mají kupovat moravský auta >:D .Ne, ale vážně, měl jsem na srovnání IX35 a sportage a manželka ukázala na ixko, tak kdyby udělali srovnání s 30, fotky vedle sebe, tak slováci by ostrouhali.Možná kia vypadá na první pohled do ceníku levnější, ale je to jenom klam.
    • 30 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 08.09.2013  22:43

      « Re: dobrý

      Najťažšia zrážka je vždy zrážka s blbcom.
      • 02 Reagovat !

        foto Mangalica

        Mangalica 08.09.2013  23:35

        « Re: Re: dobrý

        Vysvětli mi svůj post, prosím.
        • 20 Reagovat !

          foto LEGOPARK

          LEGOPARK 09.09.2013  08:41

          « Re: Re: Re: dobrý

          Nic mu nevysvetluj Klaudius - narazis na dalsieho blbca.
    • 20 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 09.09.2013  09:31

      « Re: dobrý

      Pro mě je Ceed o hodně pohlednější... jak zvenku, tak uvnitř. Ale asi je to otázka vkusu...
    • 21 Reagovat !

      foto kuny

      kuny 09.09.2013  11:10

      « Re: dobrý

      Montovna jako montovna. Není to o Česku nebo Slovensku, je to o politice koncernu Hyundai. Že ta vzájemná hierarchie má být zhruba taková, že Hyundai má být něco jako VW a Kia něco jako Škoda není zásluha ani ČR a ani SR. Pak už je na individuálním vkusu zákazníka, jestli si koupí Hyudai, Kiu a nebo radši něco úplně jiného.
  • 32 Reagovat !

    foto topten

    topten 08.09.2013  09:47

    ja si neodpustim porovnani s O3 1.6tdi/77kW

    tedy o skoro 20kW slabsim motorem
    a svete div se, O3 ma zrycheni na stofku za 11.0, kia za 11.2.
    přitom jde o rozmerove i hmotnostne o stejna auta.
    • 14 Reagovat !

      foto petrumr

      petrumr 08.09.2013  09:56

      « Re: ja si neodpustim porovnani s O3 1.6tdi/77kW

      koncern má fakty povedený motory, které berou odspodu, ti korejci se musí více vytáčet, prostě tá křivka nm není plochá
      • 10 Reagovat !

        foto topten

        topten 08.09.2013  10:07

        « Re: Re: ja si neodpustim porovnani s O3 1.6tdi/77kW

        skoda ze neukazali graf
        • 00 Reagovat !

          foto petrumr

          petrumr 08.09.2013  11:35

          « Re: Re: Re: ja si neodpustim porovnani s O3 1.6tdi/77kW

          ty grafy najdeš na stránkách klubů.
      • 50 Reagovat !

        foto Makovnik

        Makovnik 08.09.2013  12:29

        « Re: Re: ja si neodpustim porovnani s O3 1.6tdi/77kW

        "Už zhruba od 1750 otáček je k dispozici 260 N.m. A až do 4000 otáček má řidič stále k dispozici více než 250 N.m. Tvar křivky je předpisově plochý."
        Esteze vies, o com hovoris.

        O.i., 1,6TDI je jedna z najhorsich ropnych 1,6tiek na trhu. Nekonecny turbolag a zdochnutost pod 2000 ot., to je jej hlavny problem.
        • 10 Reagovat !

          foto topten

          topten 08.09.2013  13:12

          « Re: Re: Re: ja si neodpustim porovnani s O3 1.6tdi/77kW

          a proc ma teda u stejne velkyho a tezkyho auta O3 lepsi zrychleni i přes hendikep 23koni, tedy kia ma o vic jak petinu vetsi vykon?
          to by kia mela O3 prevalcovat rozdílem tak jedny sekundy
          přitom kia na O3 nestaci
          • 32 Reagovat !

            foto miromen

            miromen 08.09.2013  13:27

            « Re: Re: Re: Re: ja si neodpustim porovnani s O3 1.6tdi/77kW

            Papír je jedna věc a realita druha. U Korejců jsou ty koně hlavně na papíře. Taky je možné že není kůň jako kůň >:D a taky převodovka dokáže své.
            • 22 Reagovat !

              foto Gangrel

              Gangrel 08.09.2013  17:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: ja si neodpustim porovnani s O3 1.6tdi/77kW

              Četl jsi vůbec ten článek? :-!
              • 20 Reagovat !

                foto miromen

                miromen 08.09.2013  18:15

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja si neodpustim porovnani s O3 1.6tdi/77kW

                Ale četl jen ten smajlik měl byt na konci. Prostě taková provařena směska jak to zdůvodnit. :-)
          • 31 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 08.09.2013  14:12

            « Re: ja si neodpustim porovnani s O3 1.6tdi/77kW

            Zrovna ta O3 s 1.6 tdi a 5 kvaltom je v reale paradna zdochlina. Motor je fajn, ale je totalne dorazeny tazkymi prevodmi. Tych 0.2 sekundy pri 0-100 vyzera ako vyhra O3, ale v realnom zivote bude zrejme lepsia ta kia
            • 53 Reagovat !

              foto Gangrel

              Gangrel 08.09.2013  18:01

              « Re: Re: ja si neodpustim porovnani s O3 1.6tdi/77kW

              Členům zdejší VW sekty stačí málo... korejci jsou v posledních generacích chváleni napříč evropskými periodiky, ale diskusní trapáci z čechystánu budou stále kafrat... 8-s Jako před šesti lety.
            • 31 Reagovat !

              foto topten

              topten 08.09.2013  18:58

              « Re: Re: ja si neodpustim porovnani s O3 1.6tdi/77kW

              ale kia ma o 23 koni, tedy o vic jak petinu vetsi vykon.
              to se prece nemůže schovat do dvou desetinek at nahoru nebo dolu.
              navíc O3 ma lepsi zrychleni jak s 5 kvaltem, tak se 7 kvaltem
              • 10 Reagovat !

                foto kyklop

                kyklop 08.09.2013  22:27

                « Re: Re: Re: ja si neodpustim porovnani s O3 1.6tdi/77kW

                nikde neobhajujem premrhane kone kie, realny zivot s O3 je zrejme vyrazne horsi ako s kiou. Je to v sucasnosti najhorsia kombinacia motor + prevodovka (5 tazkych kvaltou, ktore zhadzuju schopnosti motora),ktorou som isiel
          • 10 Reagovat !

            foto Johnn

            Johnn 08.09.2013  20:17

            « Re: Re: Re: Re: ja si neodpustim porovnani s O3 1.6tdi/77kW

            Jakou metodikou měří zrychlení z 0-100?Jsou auta v plné výbavě?Jaké pneu?Jaké klimatické podmínky?Jak moc je auto zatíženo?
            Dosáhne stejné hodnoty kterýkoliv řidič?
            Co když to je u jedné automobilky holátko,tudíž lehčí a u druhé v plné výbavě a plně obsazené?
            • 10 Reagovat !

              foto topten

              topten 08.09.2013  20:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: ja si neodpustim porovnani s O3 1.6tdi/77kW

              podle me kazda automobilka vybira to nejvhodnejsi konfiguraci
              tedy obsazeni pouze s ridicem a poloprazdna nadrz
              a urcite to nebudou merit nekde vysoko v horach za tlakove nize, ale spis nekde u hladiny more za vysokého tlaku.
              ale nejspis na to je nejaka norma aby udaje byly porovnatelne, a mozna se to ve skutecnosti ani prakticky nemeri, ale dopocita z nejakych hodnot
            • 10 Reagovat !

              foto novice

              novice 08.09.2013  20:36

              « Re: ja si neodpustim porovnani s O3 1.6tdi/77kW

              Mozna se to u nekterych aut meri bez rezervy, stejne jako objem kufru a u jinych s rezervou :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ham-

            Ham. 08.09.2013  20:32

            « Re: Re: Re: Re: ja si neodpustim porovnani s O3 1.6tdi/77kW

            Tady jsou 1,6 přeměřené
            [odkaz]
            Ceed a Golf mají podobné dynamické parametry (velmi blízké hodnoty má i BMW 116d), v dynamice zaostaly MB-A, Opel a hlavně Ford.

            Golf
            0-100 za 10,8s, 0-130 za 18,2s
            pružnost 60-100 za 8,9s 80-120 za 17,9s
            spotřeba v testu 4,9 l/100
            Ceed
            0-100 za 11,2s, 0-130 za 18,6s
            pružnost 60-100 za 9,7s 80-120 za 19,3s
            spotřeba v testu 5,4 l/100
            • 00 Reagovat !

              foto Makovnik

              Makovnik 08.09.2013  22:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: ja si neodpustim porovnani s O3 1.6tdi/77kW

              Podobne data namerali aj tu: [odkaz]
              Ale pruznosti o dost lepsie.

              0–100 KM/T, SEK.: 11,2
              60–100 KM/T, 3. GIR: 6,0
              60–100 KM/T, 4. GIR: 8,0
              60–100 KM/T, 5. GIR: 10,8
              80–120 KM/T, 3. GIR: 11,0
              80–120 KM/T, 4. GIR: 8,9
              80–120 KM/T, 5. GIR: 11,1
              80–120 KM/T, 6. GIR: 14,7

              Z 0 na 100 tam je asi nejaky obmedzovac, aby sa auto nenamahalo, uberie vykonu. >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto mikesh

                mikesh 10.09.2013  22:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja si neodpustim porovnani s O3 1.6tdi/77kW

                Ono taky zalezi jak tu pruznost merili...
      • 01 Reagovat !

        foto KANKUNEN

        KANKUNEN 08.09.2013  14:40

        « Re: Re: ja si neodpustim porovnani s O3 1.6tdi/77kW

        Odspodu ??? >:D To je fakt důležité při zrychlení na stovku.
        • 10 Reagovat !

          foto topten

          topten 08.09.2013  20:36

          « Re: Re: Re: ja si neodpustim porovnani s O3 1.6tdi/77kW

          vypovida to aspoň něco o dynamice
    • 00 Reagovat !

      foto kuny

      kuny 09.09.2013  11:16

      « Re: ja si neodpustim porovnani s O3 1.6tdi/77kW

      Koncern VW o výkonu svých motorů strašně kecá (pro zákazníka v pozitivním slova smyslu). Legendární 1,9TDI ve verzi 96kW měl zcela běřně 110 - 115 kW. Ona tedy i ta 1,6 TDI nebude mít 77kW, ale spíše 90kW. Pak už je to hlavně otázkou zpřevodování a "plnosti" křivky. Záleží tedy na krouťáku v nízkém a středním pásmu otáček, jeho přenásobení s otáčkami dává výkon v daných otáčkách a tam prostě Ta 1,6 TDI od VW s udávaným krouťákem 250 Nm (a skutečným třeba 270Nm) nemá nižší výkon než motor Hyudai... A to může rohodnout.
    • 00 Reagovat !

      foto venco878

      venco878 09.09.2013  17:30

      « Re: ja si neodpustim porovnani s O3 1.6tdi/77kW

      Napadlo ta ze O3 ma 5 stupnovu prevodovku, co znamena dlhsie a tazsie prevody ? ceed ma 6 stupnovu prevodovku, takze su kratsie. Co sa tyka meranej hodnoty z 0-100, moze mat tym padom O3 naviac. Co sa tyka realnej dymaniky (nie semaforoveho nahanania) ceed je na tom lepsie. Dobre by bolo porovnat zrychlenie napr. 80-120km/h.

      P.S. posudzovat pruznost bezneho (nesportoveho) motora podla 0-100 je hovadina !
      • 00 Reagovat !

        foto mikesh

        mikesh 10.09.2013  22:17

        « Re: Re: ja si neodpustim porovnani s O3 1.6tdi/77kW

        Co to je "realna dynamika"? >:D Dynamika je jenom jedna a Ceed dostal nakladacku od slabsiho auta.
  • 10 Reagovat !

    foto Starfighter

    Starfighter 08.09.2013  10:22

    Fyzika

    Už více než 10 000 km totiž počítač ukazuje právě hodnotu 6,1 l. A je úplně jedno, kde jezdíme, jak jsme zatížení nebo zda máme na střeše nosič s koly. :*) >:-[]

    Ten byl dobrej. Kola na střeše= automaticky min. 1,5-2l/100 nahoru.
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 08.09.2013  10:49

      « Re: Fyzika

      :yes: >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto Atila-

      Atila_ 08.09.2013  11:24

      « Re: Fyzika

      Proc ne? Palubni pocitac si muze ukazovat co chce a zhusta to v autech tak dela. S tim co tece opravdu z nadrze do motoru to nemusi mit nic spolecneho.
      • 00 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 08.09.2013  11:52

        « Re: Re: Fyzika

        ale má, akorát neumí vypočítat přesně L na km nebo L za hod a když tam měli zaplý celkově, tak proč ne.
    • 40 Reagovat !

      foto Atlis

      Atlis 08.09.2013  11:59

      « Re: Fyzika

      Pokial nebudes resetovat palubny pocitac a najazdis 10tis km, priemerku ti par stovak kilometrov so zvysenou spotrebou priliz neovplyvni...
      • 10 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 08.09.2013  12:12

        « Re: Re: Fyzika

        To je pravda. Jen je to pak zajímavé zjištění, že se spotřeba nemění s režimy jízdy a zatížením, když ji počítám přes desítku tisíc km. :-)

        Jestli to je, jak říkáš, tak by si měl autor vzít dovolenou. Potřebuje si odpočinout.
    • 10 Reagovat !

      foto Hafol

      Hafol 08.09.2013  12:48

      « Re: Fyzika

      Což takhle měřit spotřebu do plné nádrže, tento výrobce už měl nějaký problém s udávanou papírovou spotřebou. Mohlo by následovat překvapení. Někde jsem četl o jejich větší tachometrové odchylce, než bývá obvyklé.
      • 10 Reagovat !

        foto novice

        novice 08.09.2013  12:56

        « Re: Fyzika

        Nevim, proc zejmena u dlouhodobejsich testu redaktori nevedou presnou statistiku tankovani a vychazeji z udaju na PP.
    • 00 Reagovat !

      foto jamp

      jamp 08.09.2013  19:53

      « Re: Fyzika

      tá priemerná spotreba bude za celých viac ako 10000 km a s tým pár km s bicyklami nehne. Kórejci majú počítadlo spotreby za celú prejdenú vzdialenosť, neviem, či dali do nových modelov aj denné počítadlo. V každom prípade by testéri mali čítať aj návody a nielen klásť briskné myšlienky na papier. A pred jazdou, pri ktorej chcú merať spotreby, vynulovať počítadlo. Je na to taký čudlík... ;-) Takže sa netreba zavzdušňovať nad 6,1 litrami s bicyklami, ide len o slabšiu úroveň redaktora, ale možno je dobrý vo výtvarnom umení >:-[] :no:
      • 00 Reagovat !

        foto novice

        novice 08.09.2013  20:34

        « Re: Fyzika

        A mozna umi zavrit okno i bez klicku v zapalovani nebo ovladat radio pod volantem >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Makovnik

    Makovnik 08.09.2013  12:25

    Looogika

    Priemerna spotreba s vysokym podielom mestskych jazd bola 6,1; co je takmer o 2 litre viac, nez uvadza vyrobca..... uz ked redaktorko jazdi po meste, nie je logicke porovnat svoju spotrebu s papierovou mestskou potrebou a nie kombinovanou??? Uz by bola len o 1liter vyssia ako u vyrobcu.

    Spotrebovy hokej nema konca ani u tych, ktori by tomu mali (mohli) rozumiet.
    • 00 Reagovat !

      foto Tycoon

      Tycoon 08.09.2013  18:27

      « Re: Looogika

      Ano, byla "jen" o litr, tedy 25 %, vyšší. To fakt mění situaci :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Makovnik

        Makovnik 08.09.2013  21:43

        « Re: Re: Looogika

        Ked je pre teba 1 a 2 nemeni situaciu, tak prosim. Ked dostanes premie k vyplate 25% namiesto 50% ako ostatni, urcite budes spokojny ;-)
  • 22 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 08.09.2013  17:39

    problém ?

    Zdá sa ,že milovníci koncernu,zas majú problém,že niekto pochválil H/K.Kde sú tie reči,že kórejske auta nemajú deklarovaný výkon.Jasne ,že Octa s 1,6 TDI je v zrýchlení lepšia.Papier znesie všetko.H/K si vylepšovalo image nepresnými údajmi o spotreba.Myslím si,že neboli jediný.Prečo si niekto myslí,že hodnoty z 0 na 100 sú úplne presné.Je dosť naivné si myslieť ,že TDI 1,6 77kw ide lepšie ako motor s 94 kw.A teraz sa môžte do mńa pustiť. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 08.09.2013  18:31

      « Re: problém ?

      Některé německé magazíny zrychlení přeměřují a odchylky tam nebývají velké (jedna, dvě desetiny, někdy to zajedou i lépe), což je podle mne slušný výsledek (u manuálních převodovek). U nějakého Frantíka jsem myslím viděl, že to zajeli snad o vteřinu rychleji (také udávané zrychlení stálo za prd, takže dobře že tak). Nelze se na ně tedy stoprocentně spolehnout. A co ti neslíbí, nemůžeš vyžadovat.
    • 10 Reagovat !

      foto topten

      topten 08.09.2013  19:01

      « Re: problém ?

      myslim se není problém to premerit a vsadim boty, ze to nesavisle testy delaji.
      v pripade ze by byla nejaka vetsi odchylka, tak ver tomu, ze by se to poradne rozmazlo.
      • 00 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 08.09.2013  19:57

        « Re: Re: problém ?

        a není to jedno?, stejnak to nikdo v realu nedělá.
        • 10 Reagovat !

          foto topten

          topten 08.09.2013  20:25

          « Re: Re: Re: problém ?

          co nikdo v realu nedela?
          nezrychluje??
          proc ma kia s o vic jak petinu vykonnejsim motorem horsi zrychleni nez O3, pricemz hmotnostne i velikostne jsou auta stejna?
          ja nepochybuju o tom, ze kia tam tech 94kW ma, ale O3 ma zrejme vyrazne lepsi prubeh vykonu.
          navíc kia na nejvyšší rychlostni stupeň toci ve 130km/h 3tis otáček, tedy vic nez dnesni benziny, to mi na naftak prijde poněkud moc
          • 10 Reagovat !

            foto Makovnik

            Makovnik 08.09.2013  21:46

            « Re: Re: Re: Re: problém ?

            Urcite ze robi.
            Z 0 na 100 zrychluju pubertaci na semaforoch a papierove zrychlenia z katalogov porovnavaju deti na zakladnej skole a potom sa vadia, koho oblubena znacka je lepsia.
            Ale tu to tiez obcas vyzera ako v tej skole.
            • 00 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 08.09.2013  22:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: problém ?

              presne tak ;-) :yes: :yes: :yes:

              realne jazdenie je o inom ako sledovanie a nahananie desatin v tabulkach technickych udajov kdesi na nete....... a hadanie sa ze ja som lepsi lebo mam o pol sekundy lepsie zrychlenie ( v praxi nepostrehnutelny rozdiel )
              • 00 Reagovat !

                foto topten

                topten 08.09.2013  23:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém ?

                ale o necem to vypovida
                je prece rozdil jestli mas zrychleni na stofku třeba za 8 nebo za 12.
                s tim prvním predjedes aniz bys třeba podrazoval a o necem premejslel, s tim druhym musíš predjizdeni planovat. nejde o to, ze bys vystrelil co to jde ale o to, ze s takovym autem jezdis v daleko vetsi pohode.
                a u kie a o3 nejde o desetiny ale o to, ze vyrazne silnejsi kie nemá lepsi zrychleni nez vyrazne slabsi O3
                • 00 Reagovat !

                  foto idam-i

                  idam.i 09.09.2013  00:54

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém ?

                  Práve to som chcel TOPTENovi povedať,aby tak nehtal tabulkove hodnoty zrýchlenia,ale aby vyskúšal.Potom by zistil ,že 1,6CRDI 94kw je ale o hodne lepší motor ako TDI 1,6 77kw a nič na tom nemenia desatiny sekundy na stovku. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Makovnik

                  Makovnik 09.09.2013  00:58

                  « Re: problém ?

                  Ano, je tam nejaky zadrhel, ze zrychluje tak pomaly, ale nehladal by som ho v motore.
                  Motor svoju potenciu dokazuje pruznym zrychlenim, kde je vyrazne rychlejsi, nez TDI. Vid. meranie webu klikk.no, nie Autobild, tam pomerali nejaky vtakoviny.
                • 00 Reagovat !

                  foto mrazik

                  mrazik 09.09.2013  11:17

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém ?

                  Hledal bych rozdil v prevodovce. Dle meho O3 1.6 TDi dosahne rychlost 100 Km/h na 2ku, zatimco u Kia je potreba radit 3ku, coz by vysvetlovalo ten rozdil. Nicmene z meho pohledu bude prijemnejsi jizda s 6tu stupnovou prevodovkou.
                  • 00 Reagovat !

                    foto topten

                    topten 09.09.2013  14:14

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém ?

                    ani 7-kvalt u O3 nevykazuje horsi zrychleni nez ceed
            • 00 Reagovat !

              foto mikesh

              mikesh 10.09.2013  22:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: problém ?

              Zrychleni 0-100 využiješ naprosto běžně, stačí vyjíždět z vedlejší cesty na frekventovanou okresku. Další situací je výjezd na dálnici, zrovna ted kdyz tam jsou stopky na opravovanych usecich to plati dvojnasob (sice tam je 80ka ale stejne to vsichni masti 120).
  • 40 Reagovat !

    foto Hugi-77

    Hugi_77 09.09.2013  00:18

    Test

    Zajímavé, jak se místní diskuse opět ubrala směrem k porovnávání desetinek ve zrychlení..
    Netestuje se žádné GT ani RS - testuje se SW - a zatím to vypadá, že dlouhodobý test potvrzuje všechny předchozí - jedná se o poctivé auto, které za velmi zajímavé peníze nabízí hodně muziky..
    Za mě palec nahoru a těším se na další detailní informace z testu.
    • 10 Reagovat !

      foto xxxxxx

      xxxxxx 09.09.2013  17:54

      « Re: Test

      plně souhlasím.Dokonce i název ,,puberto,, je trochu si myslím omyl.Protože co já znám pár majitelů ceed 1.generace,tak jsou spokojený.Navíc ještě jsou rádi že nekoupili Oktávku.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

V Praze 5 se srazily tramvaje: Mezi Smíchovským nádražím a Barrandovem jezdí autobusy

V Praze 5 se srazily tramvaje: Mezi Smíchovským…

Od devíti hodin nejezdí tramvaje mezi Hlubočepy a Zlíchovem. Došlo tady ke srážce dvou tramvají. Místo nich mezi…

„Zničila jsem si život!“: Školačka Linda se po roce u ISIS setkala se svou matkou

„Zničila jsem si život!“: Školačka Linda se po roce…

Německá školačka Linda Wenzel ve svých teprve patnácti letech utekla z domova, aby se stala tzv. „nevěstou…

 

iSport.cz

K Eratovi vzhlížíme s respektem, říká Furch. Sám byl důležitou oporou

K Eratovi vzhlížíme s respektem, říká Furch. Sám byl…

PŘÍMO Z MOSKVY | Gólmani znovu potvrdili svou kvalitu. Dominik Furch s Pavlem Francouzem na ruském Channel One…

Veteráni s přehledem, šanci chytili i brankáři. Co ukázal národní tým?

Veteráni s přehledem, šanci chytili i brankáři. Co…

Bravo! Český národní tým zvládl závěrečnou prověrku před únorovými olympijskými hrami skvěle, na Channel One…

 

Reflex.cz

Babiš vydírá. Pokud nepřijde vánoční zázrak, v červnu mohou být demonstrace, říká Pečinka

Babiš vydírá. Pokud nepřijde vánoční zázrak, v…

Komentátor Bohumil Pečinka spatřuje ve vizi vládnutí Andreje Babiše podobnost s fašistickou Itálií. Podle něj…

Dívku nepustili na promoci, čerstvá magistra práv si odmítla sundat hidžáb

Dívku nepustili na promoci, čerstvá magistra práv si…

Udělala státní zkoušku z právní vědy, na promoci ji ale nepustili. Odmítla totiž sundat svůj hidžáb, který si na…