Kia Cee'd se v květnu vrátila na své tradiční druhé místo, její dvojče z nošovické továrny skončilo tentokrát těsně pod pomyslnými stupni vítězů. První je Octavia, třetí Megane.
Z prvni sestice ztraci trzni podil pouze 5.5ta generace Golfu a to docela vyrazne. Tak jsem zvedav na to zduvodneni a "prepocitanou" tabulku.
Jinak prvni trojce patri zaslouzeny :yes: za pekny narust a posileni pozic.
Zklamanim je krome Golfu samozrejme propad Aurisu, to jsem necekal. ;-\
Tak to tady opět (pokolikáté už??) máme. Karty byly rozdány a vítězové jsou jasní. Pochyboval jsi snad?? Dnes už i malé dítě ví, kdo tahá za provázky v evropských prodejích v nižší střední a kdo je tu králem. Takže pokud ti to dodnes ještě nedocvaklo, zkus zajít do nejbližšího salonu VW anebo Škoda a nech si tyhle dva mistrovské kousky ukázat. Pak slušně požádej o katalog a ceník a jestli se na tu krásu cítíš hoď si zkušební jízdu. Myslím, že ta tě přesvědčí nejlépe. Ale nezapomeň chlapče na tvojí kšiltovku, kruhy v uších ani pírsing v nose dnes slevu nedostaneš. Tohle jsou auta pro ty kteří už nějakou tu životní zkušenost mají, kteří ví co je evropským etalonem. Jestli tě tedy láká KIA Soul, doporučuji ti koupit si novou hru do plejstejšnu a přeci jen se ještě nad sebou zamyslet. Nagelovanej kohoutek ani gatě s pudlem mezi kolenama z tebe eurodrzka neudělaj. Takže hochu, snaž se na sobě pracovat, snaž se utřídit tvé zatím neucelené mladické názory a věř, že jednou procitneš a najdeš tu správnou životní cestu. Začal bych v nejbližším salonu u vás na vsi, tam tě nasměřují, tomu věř... ;-)
začínám mít chlape obavy o tvoje duševní zdraví. zjevně se uvnitř tvý hlavy vytvořilo nové alter ego, které postupně přebírá kontrolu a vymazává starého dobré Pierra se stodvaciáškem >:-[]
stodvaciášek bude žít navěky vy neználci... skutečná ikona ikon, dodnes etalon mezi zadohraby... doufám, že vám tu nemusím znova vypisovat jak bylo na severní smyčce?? ;-)
myslím, že o tom už jsem tu napsal pěkných pár článků. nechci se dookola opakovat. Znalci a životem protřelí bardi vědí o čem mluvím. Aź jednou zase uslyšíš to typické zlověstné hřmění silného čtyřválce, až tvé ustrašené oko spatří na obzoru onu nezaměnitelnou nadčasovou siluetu vozu s plynule se snižující zadní partií, vzpomeneš si kde se psaly dějiny automobilismu. Jen prosím, jestli budeš tím šťastným a podaří se ti usednout za volant, nezapomeň na sleep and play a raději než na severní smyčce, zkoušej trénovat na prázdném parkovišti před Lídlem u vás na vsi. Tohle není nářadí pro nagelované podvazkové kovboje, tohle je hračka pro skutečné chlapy, ostřílené kovboje...
no neni to tak dlouho co nám jeden v Hloubětíně otevřeli... :-) ale nasrali mne naposled. Šle jsem jako obvykle se stodvaciáškem driftovat na parkoviště s tím, že si pak něco nakoupím v akci podle letáku. A oni ty jelita nic neměli. Takže nakonec to jistilo jedno balení pemprsek, novej hadr a žvejkačky huba-buba. Venku jsem pak dal ještě tři kolečka okolo obchodu a na světlech ve Kbelský vyškolil na letmé míli dva metroseksuální drzky v mercedesech... :-!
taky jsem měl tu čest navštívit výše zmínění Lídl. Prvně a naposled. Bylo to nějak v sobotu odpoledne a ta skvadra lidí co tam nakupovala... Ale asi byl problém ve mně, jako obvykle :-!
Jinak když jsme už nakládali do auta, přijela paní se Zafirou, na parkovišti stálo možná 10 aut, takže z 80% prázdné a ona zastavila rovnou před vchodem, čumákem skoro blokoval východ. Chtěl jsem jí říct, že vzadu je vjezd na drive-in nákup, ale raději jsem rychle upaloval domů, neb v dálce už zněl zlověstný zvuk silného čtyřválce >:-[]
Jeezis sedim v praci a zase se busim do kolen, no v kanclu nikdo nechape :-) Ale jen tak dal, tohle je lepsi jak original, zakomponuj petrzalku a je to hotove :-)
tak tak ta tabulka je zcela špatná a zcestná.Správné pořadí je 1.Octavia 2.Golf 3.Bmw 1 vše ostatní jsou plečky pro švorcáky které se podbízí cenou takže touto optikou je třeba na to pohlížet >:-[]
nevím jak ty ale já si nikdy nekupoval auto proto, že bych musel... ;-) vždycky to bylo na mém chtíči. musím tak leda jednou hrobníkovi na lopatu... ;-)
myslím,že ne Time.Pouze jsem si dělal * z jednoho místního žvanila který má svou "pravdu" a je všem krom pár jedinců mezi které patříš i ty pro smích :-!
Jestli to nebude spíš tak, že se tu opravdu jen pár jedinců (díky němu), často baví tím, jak tu spolehlivě dokáže naprostou většinu z vás, úplně zbytečně
"nas-rat"...! :*) >:D
No jo, podbizeji se, nic jineho jim nezbyva. Akorat ten Civic mi do toho nejak nestymuje. Podbizeji se zakladni cenou o 100 tis. vyssi nez Golf.
No, snad se dnes dozvim jak to s tim podbizenim doopravdy je.
Civic je sice na prvni pohled drazsi, kdyz si ale do toho zamichas lepsi vybavu, lepsi jizdni vlastnosti a protipol designove nudy tak ti z toho vyjde zajimava nabidka pro nekoho kdo o autech neco vi a nechce jit s davem ;-)
Ono i s torzni prickou se da udelat kvalitni podvozek s vybornymi jizdninmi vlastnostmi. Civic je toho dukazem, precti si recenze, nebo jeste lepe, svez se a over si to na vlastni kuzi. :-!
To same plati obracene - viceprvek neni automaticky zarukou skvelych jizdnich vlastnosti.
Ve většině recenzí Civicu je ovšem "malá", ale podstatná poznámka, že s víceprvkem to mohlo (a taky už mělo) být ještě lepší...
Žena čtyřicítka může být taky občas hezčí než dvacítka..., ale co takhle hezká dvacítka... :yes:;-)
šéfe, S40/V50 na auto.cz už nějaký piatok je zahrnutý pod nižšiu strednú.
ja osobne s tým súhlasím. Marketingové varenie z vody o strednej triede je fajn, ale S40 je fakt malá (osobná skúsenosť). A najme, keď ešte prednedávnom mali v strednej triede aj S60 (ktorá tiež nie je žiadny priestorový rekordér).
Stále lepšie byť dobrý v nižšej triede ako do počtu vo vyššej. :-!
nesedí ti veľkosťou alebo charakterom (prémiovka)?
podľa mňa je to podobné ako so Superbom. Ten by sa čisto podla rozmerov mohol radiť do vyššej strednej, ale tam by bol skor do počtu (nič v zlom, považujem ho za velmi podarané vozítko). Tak ho dajú radšej do strednej, kam sa svojím charakterom aj viac hodí a v tejto katogórii rozhodne hambu nerobí :yes:
Aj aj - navyše je to auto strednej triedy od svojho vzniku a nikdy nebolo proti nižšej strednej stavané, ani s ňou porovnávané - možno s výnimkou podobných tabuliek ako tu.
Sup je rozporuplný voz, neberiem mu kvalitu a výkony, ale jediné, čo sa mi na ňom páči, je interiér, ale jedine v dvojfarebnej kombinácii so svetlou kožou...
Jak pise kuko, tady na auto.cz je S40/V50 v nizsi stredni. Ja myslim, ze je to spravne. Jinak ja so pamatuju, tak jeste stara S40/V40 byla uz razena do nizsi stredni.
Podobne je to s Octavkou - SDA ji radi do stredni i kdyz podvozek je z Golfa.
tož neviem ako stará S40/V40, ale ak si dobre pamatám, súčasná S40/V50 bola začas radená na auto.cz do strednej triedy, v nižšej strednej bola len C30. Ale možno sa mi to pletie s nejakou inou tabulkou >:-[]
Tak logicky o stupeň vyššie, nie? Volvo asi tak často a tak markantne neobmieňa ponuku ak klasické mainstreamové značky, a ich autá nerastú takým tempom. Je jasné, že voči konkurentom akosi opticky padajú nižšie, ale to je trochu z cesty. Postav k súčasníkom strednej triedy (hoci Mondeo, Passat, C5..) napríklad prvú Vectru - bude pri nich vyzerať ako podvyživený chudáčik, aj keď je to rovnako sedan strednej triedy. Autá proste puchnú a priberajú rýchle a nezdravo, ale nie všetky.
Ne ne, Klaudie. Jestli by měla být S4O/V50 ve střední, pak S60 ve vyšší střední a S80 a V70 v luxusních autech? Nevím nevím, S80 přece není konkurence pro esko nebo sedmičku.... To bych mohl pak do luxusní kategorie zařadit i takový Chrysler 300C, který by tam rozměrově spadal, má totiž přes 5 m.... Platforma Focusu řadí S40/V50 do nižší střední. K SX4 jsem se taky už vyjádřil. A bude v tom ještě větší gulage, jestli výrobci s těmi crossovery nezařaditelnými nepřestanou :-)
povedal by som skôr ako keď psík s mačičkou piekli dortu. Tiež do nej natrepali hocičo a potom prišiel jeden nenahltanec, všedko zjedol a potom sa z toho aj riadne po..sra..l.. >:-[] SX4 a Note tam skutočne nemajů čo hladať, u toho Volvo je to sporné... :-|
Len sa nekasaj, radšej mi vysvetli, prečo u vás V DOLECH makajú HORNÍCI a v Ostrave nehrá futbal ani klub DOLNÍK ani HORNÍK, ale čiste slovenský BANÍK?
(pre poriadok na Slovensku v baniach makajú baníci)
>:D >:D >:D
Volvo S40 má shodný podvozek s Focusem, je to tedy jasná nižší střední. Note je crossover, ale rozvorem 2,6 m spadá na dolní hranici nižší střední. SX4 má sice rozvor malého vozu, ale délku 4,15 m (hatchback), tam na rozdíl od Volva zachovávám členění dle SDA, i když se jedná o mírně přerostlý kompakt. SX4 Sedan je ale cenově spíš konkurentem Octavie, než například Thalie... Naopak jsem vyhodil z této třídy nový Urban Cruiser, který je postavený na platformě malého yarisu... Chevrolet Cruze už si SDA přeřadili naštěstí sami ze střední, kde minule byl :-)
teda, máš s tím celkem práci vychytat všechny mouchy po SDA ;-)
A S40 má přesně ten samý podvozek jako Focus (jasně, jinak naladěný), nebo je třeba o nějaký cenťák natažen rozvor? Podle místa v S40 bych řekl že ani ne, přišlo mi to uvnitř menší než Focus.
zas na druhou stranu, sice nemá vlastní podvozek, ale nafasoval alespoň jeden z nejlepších v třídě.
Četl jsem, že Volvo si ho ladí víc do "měkka", na pohodlí. Jel jsem s S40 jenom cca 5km, ale proti standardnímu Focusu se mi nezdál nějak extra rozdílný.
Jo, naladeni je malinko jine - vic do komfortna, jak rikas. S40 jsem nejel, ale mam celkem odskousenou V50, kdyz jsme vybirali auto pro mladou, byla horkym favoritem - mym uplne top, ale i ji se hodne libila - i diky vybornemu podvozku. :yes:
Vždycky se mi líbila stará volva od PV444/544 po hranáče 700 a 900, ale i těm novým jsem přišel na chuť... Ten podvozek S40/V50 je opravdu rozměrově úplně shodný s Focusem. V těch autech je méně místa než ve Focusu, protože jsou prostě jinak tvarovaná... :-) Osobně bych dal přednost spíše Volvu, Focus je masovka a navíc dvojka se designově moc nepovedla, ani zvenčí, ani zevnitř, chybí mi u ní odvázanost předchůdce. P.S. Ještě k SX4 - čtyřkolka má na délku dokonce přes 4,2 metru, tedy více než Golf a nepřišlo mi, že by tam bylo vzhledem ke kratšímu rozvoru o tolik méně místa (hlavně vzadu). Je prostě špatně zařaditelná, takže jí nechám tam, kde je, byť se to někomu nemusí líbit.
Mouchy po SDA... no jo, obehranou písničkou jsou teréňáci v MPV, třešničkou na dortu pak Cayman, který se loni na podzim zničehonic objevil v SUV (a jen část registrací :o)) Letos jim zase 2 insignie zabloudily do vyšší střední (byť je to kus auta) a jedna Honda City do nižší střední.... zbytek je o kategorii níže. Samozřejmě Octavia je tvrošíjně řazena do střední třídy (včetně Touru...) a Superb do vyšší střední.
Jsem rád, že mám Mazdu 3, které se zatím prodalo od začátku roku 23 kusů. Je to spolehlivý a designově přitažlivý (aspoň pro mě) auto a hlavně nepotkávám ji každejch 100 m jak Oktávky a nyní už i Ceedy. >:D
trojkova mazda je perfektni, mam ji ve sve top 3 tehle tridy: Mazda3, Civic, Focus. Novej Golf me naprosto zklamal interierem kterej je snad nejchladnejsi ze vsech generaci, uz to podle me prekonalo unosou hranici..
jo sem četl cosik o tour de hospoda co jsi podnikl(sám se každoročně účastním tour de puskovec-během odpoledne v každé hospodě v této obci po 1 pifku :yes: ) ale nevím.moje pozvánka zněla na autosalón.Kdyby zněla na tour de hospoda tak to by bylo o něčem jiném to bych o tom i přemýšlel >:-[]
je to tam proflakle jak cyp >:-[] tož ja tam tudy jezdim na kole tak se tam někdy zastavim dam svaču a valim dal bo lidi jak sra.ek.na Bažanta sem eště nebyl musim to vyzkušat kerysik den :yes:
No tak to tu máme. Čtenář tabulek neznalý jednotlivých cenových, záručních a plakátových anomálií by musel nutně dojít k závěru, jak jednoduché je si koupit podle tabulky to nejlepší auto. Hlavně, hlavně nebrat imprezu... dvacáté páté místo. Nebo Mazdu 3, sedmnácté místo, to musí být neskutečnej šuplík. Co na tom, že nad ní jásá každej motoristickej novinář. A vůbec, ta šunka od BMW... šetnácté místo, jistě zaslouženě, vždyť to nejede ani z kopce. Nebo AUDI A3, převlečená felicie, jo určitě zaslouženě na čtrnáctém. Nebo focus, plečka od fordu, patnáct let to piplaj a výsledek zralej jenom na šrot bonus. A to nepíši nic o golfu, dvojspojka, adaptivní spodek...ani nevím jak dlouho se vyrábí, snad sto let, nuda na druhou, zaslouženej propadák.
To mistři tabulkových volantů, ti si lebedí. Tak pamatuj, ne aby tě nedej bože napadlo si někdy v nějakém pomatení smyslů koupit bavoráka, jsou to auta skoro na gumu z trenýrek, ber jedině festovní lowendovou produkci, moc neutratíš, koneckonců o sny po pořádný káře taky nepřijdeš, a tak když to vezmeš kolem dokola... vždyť se ho bratru za čtvrt století budeš stejně zbavovat, takže co... máš recht. Já věděl, že víš.
P.S. Pomalu si připravuj ódy na tatu, myslím jako na TATU... do roka tu může být prodejní jedničkou v minivozech. Tvůj ideál...
Číslem měsíce je číslo... 2.100 :yes: To bere dech. ŠKODA OCTAVIA, vůz měsíce :yes:
chtěl bych vidět co bys tady psal kdyby byl golf na prvním, nedej bože na druhém místě.. to by ses nad mazdou3, bmw1 a focusem určitě ani nepozastavil... mám z tebe pocit, že můžeš být lepší a nekopírovat parouback style.. :no:
věru pravda.. nějakou dobu jsem to tady nenavštěvoval a musím říct, že dneska jsem se po dlouhé době zase skvěle pobavil při pročítání diškuzí >:D:yes: akorát s tím individuem bych ubral.. vždyť víš, že on za to nemůže.. v lékárně prej už nemaj ty prášky co mu předepsal doktor :'-( >:D:yes: