Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia K9: Velký sedan na oficiálních skicách

Velká Kia se na jihokorejském trhu začne prodávat ještě v první polovině roku 2012.
Zpět na článek
14. 2. 2012 09:43
14. 2. 2012 09:45
14. 2. 2012 09:55
14. 2. 2012 11:30
14. 2. 2012 12:24
14. 2. 2012 12:19
14. 2. 2012 10:28
14. 2. 2012 09:55
14. 2. 2012 10:22
14. 2. 2012 11:47
14. 2. 2012 10:29
14. 2. 2012 12:18
14. 2. 2012 13:05
14. 2. 2012 13:57
14. 2. 2012 14:11
14. 2. 2012 23:30
15. 2. 2012 00:18
15. 2. 2012 03:31
14. 2. 2012 13:27
14. 2. 2012 13:53
14. 2. 2012 20:23
14. 2. 2012 20:38
14. 2. 2012 21:14
14. 2. 2012 21:38
14. 2. 2012 22:58
14. 2. 2012 23:14
14. 2. 2012 23:32
15. 2. 2012 00:20
14. 2. 2012 14:56
14. 2. 2012 15:26
14. 2. 2012 15:59
14. 2. 2012 15:54
14. 2. 2012 13:23
14. 2. 2012 13:26
14. 2. 2012 13:37
14. 2. 2012 13:52
14. 2. 2012 15:20
14. 2. 2012 15:29
14. 2. 2012 20:57
14. 2. 2012 21:02
14. 2. 2012 23:37
15. 2. 2012 00:21
14. 2. 2012 16:24
14. 2. 2012 17:30
14. 2. 2012 18:55
14. 2. 2012 21:19
14. 2. 2012 22:06
14. 2. 2012 22:59
14. 2. 2012 19:30
14. 2. 2012 19:49
14. 2. 2012 20:00
15. 2. 2012 08:12
14. 2. 2012 09:43
Hm.
Chtít od nich nějakou originalitu, to by yblo už asi moc...
Rozbalit vlákno
9
14. 2. 2012 09:45
Re: Hm.
za to vw group je až moc originalny__vsak??
Nebud obmedzeny ;-)
Avatar - kari.laz
14. 2. 2012 09:55
Re: Hm.
Tady spíš jde o to, že asi pozapomněli, že to má být Kia a ne okopírovyné BMW. Moc často o kopírování nepíšu, ale tady to už je docela silný kafe.
Avatar - 4hill
14. 2. 2012 11:30
Re: Hm.
Naroubovat masku na cizí design umí kde kdo..no uvidíme co z toho vyleze.Fakt je že pokud chtějí udělat hezké auto tak jim nezbude než kopírovat..Když se podívám na to jaký auta se vyrábí od Itálie přes Francii a Německo až po Anglii a švédsko tak nemohou udělat něco pěknýho aniž by to už v Evropě nejezdilo.Je někdo jehož automobilový sen nepochází ze starého kontinentu? ;-)
Avatar - kari.laz
14. 2. 2012 12:24
Re: Hm.
nejhorší je, že i ta maska vypadá podobně.
14. 2. 2012 10:28
Re: Hm.
Zdá se ti, že VW někoho kopíruje? Leda tak sama sebe. Omezenče. :-!
Avatar - ryman
14. 2. 2012 09:55
Re: Hm.
malá inspirace bavorákem tam bude :-|
Avatar - pario
14. 2. 2012 10:22
Re: Hm.
Keby nespojili tie ladvinky tiež tam vidím BMW.
14. 2. 2012 11:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Starfighter
14. 2. 2012 10:29
ACTA
Ještě, že nebude schválena smlouva ACTA, obchodní dohoda proti padělatelství. Jinak by mohla Hyundai/Kia zavřít do minuty krám.
Tenhle vypečený koncern opět sklouznul na úroveň tržnice Sapa. Fu*k off Kia.

:no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
21
14. 2. 2012 12:18
Re: ACTA
to ze mas nieco proti znacke Hyundai/Kia je mi hned jasne len nechapem preco sem potom reagujes potrebujes sa niekde vyrozpravat ? toto je len skica vysledok si este vobec nevidel este tak co tu zbytocne rozpravas tvoje vyplody bujnej fantazie, ale ty si urcite dizajner tak sprav nieco co sa vobec na nic nepodoba lebo aj nova fabia sa podoba skatule od topanok preco tam nereagujes ? mna by tiez zaujimalo na com vlastne jazdia ludia co sem taketo bludy pisu a obzvlast reaguju iba u dizajne KIA/HYU, mat kiu K9 tak sa vobec nehanbim ze mam take auto lebo ked by ta take auto predbehlo tak sklopis hlavu za volantom a povies ved to je len aj tak kopia BMW aby si si ukludnil svoje EGO :no:
14. 2. 2012 13:57
Re: ACTA
a to sa mam akoze postavit do rady aby som si do nich kopol? preco ? idu navrhnut auto v top triede tak preco by som ich mal hanit? to sa mam akoze stale kukat iba na BMW,MB,AUDI,LEXUS mna uz tie auta vobec nebavia, aj ine automobilky maju moznost postavit auto v tejto triede to ze niektorym slovakom ci cechom neda spat ze proste HYU alebo KIA su postatne modernejsie automobilky ako SKODA tak to je ich problem, HYU uz ma equus ci genesis preco by KIA nemohla postavit auto v tej triede a teraz ze tam niekto vidi prvky inych automobiliek mi je osobne jedno lebo ako celok to bude ine to ze niekto najde masku podobnu tomu alebo tomu ja si na tom nepotrpim, proste vidim ze HYU velmo rychlo graduje vydava same nove modely tak preco im nedrzat palce aspon vidim ze sa niekto snazi :yes:
14. 2. 2012 14:11
Re: ACTA
Pokud ten design dopadne jako na skicách, tak se na ty " jakože BMW" budeš opravdu pořád dívat.
Nepovažuji korejce za nijak progresivní automobilky, dělají auta levná, čistě spotřební a bez nějakých technických lahůdek. Pro mne neexistuje lepší příklad lowendu, než jsou právě korejci se svou produkcí. Konkurovat mohou jen a pouze cenou a pro někoho možná ještě designem. Pokud by (příklad) stál Ceed stejně jako Golf (se stejnou výbavou) prodají Korejci pouze, a to doslova, pár kusů.

Na druhou stranu jim neubírám snahu, je dobře, že tu to provětrali, ale mohli by být originálnější. Zatím je to typicky asijský způsob, vezmem něco vymyšleného, trošku to upravíme, zlevníme, šup na trh a jsme hotovi.
14. 2. 2012 23:30
Re: ACTA
Korejce navrhují Němci, to jen tak na okraj. Ale kdyby byli korejci "originální" v tvém pojetí, tak bys tady zase jen blil ty samé ***, jen jinak zabarvené - jiná střevní a duševní viróza.

Korejci již nejsou lowend. Mužou si to dovolit. Mají našlápnuto na to stát se novodobou toyotou. Počkej, až se provalí slabina maloobjemových turbovysavačů v eu vozech.
15. 2. 2012 00:18
Re: ACTA
Jó, čeká se už od dob prvních 1.4 TSI. A vono stále nic... :-!
15. 2. 2012 03:31
Re: ACTA
NIc? To mas ale hodne kratkou pamet. 1,4 TSI turbo/kompresor byla technickym propadakem a Volkswagen se mohl pretrhnout s uklizenim ozubenych kolecek na silnicich.
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2012 13:27
Re: ACTA
nevsimaj si to

takych je tu spuusta, proste potrebuju si ulavit ;-) a dokazovat si nieco ze oni su nieco viac a ani bohovi nepriznaju ze korejci su uz inde ale to vobec nevadi, celosvetove predaje vravia za vsetko a to ma tesi. Podstatne su predaje vo svete, nie komentare nejakych tupcov. ;-)
14. 2. 2012 13:53
Re: ACTA
Korejci zatím ještě nikoho nedohnali. Bohužel, ty to nejsi schopen vůbec pochopit. ;-)
14. 2. 2012 20:23
Re: ACTA
horsie je nepochopit,ze dohnali...
14. 2. 2012 20:38
Re: ACTA
Každá liška chválí svůj ocas. ;-)
14. 2. 2012 21:14
Re: ACTA
neviem co to ma spolocne s mojim ocasom,ale uprimne mi je osobne osud H/K lahostajny...len sucho konstatujem,ze H/K uz niekoho naozaj dohnali aj predbehli...ked sa pozre clovek,ako sa dari niektorým EU automobilkam,tak niet sa co divit...
14. 2. 2012 21:38
Re: ACTA
Vůbec nevím, v čem jakože předehnali. >:D
14. 2. 2012 22:58
Re: ACTA
kebys sa spytal koho...tak otazku berem...inak je to tvoj problem :-)
14. 2. 2012 23:14
Re: ACTA
Vím, na takto položenou otázku totiž neexistuje odpověď. ;-)
15. 2. 2012 00:20
Re: ACTA
Jo, to je přesně to relevantní měřítko. >:D :no:
14. 2. 2012 14:56
Re: ACTA
ach jaj modla alaa Golf tak mi prosim ta prezrad co take revolucne technicke ponuka ? asi to bude vsak ten slavny TSI motor za ktory ich sami nemci zalovali lebo vyslovene klamali verejnost spotrebou techniku vlastne opajcli od MITSU ale nejako sa im to nepodarilo poriadne, o kultivovanosti TDI sa hovorit ani neda vykony nemaju taktiez nic extra skor patria tomu spodku, dizajn no nehodnotim ho ako zly to urcite nie ale proste aby ho vydali v kazdej serii s inym prednymi a zadnymi svetlami tak to si dali fakt vela prace na nom, dobre neberem im to chcu sa drzat ludi ktori sa kazdy den pred nim klanaju ja to chapem, matiarialy a vnutro golfa to nech si kazdy spravy prehlad sam je to vec vkusu takze koniec koncou to auto vlastne ani nic take neponuka co by neponukali iny nevravim len o hyundai len proste ludia holt to je nemecka kvalita za ludovu cenu ktora je trosku viac nez predrazena ;-\ tak ak povazujes koreu za low end tak to ty vsetci ludia su asi tak blby ze si kupili mixer namiesto auta vsak len ty mas asi das auto chod sa previest niekedy aj s korejcom a mozno to nebude len pri tom ze ti niekto povedal ze to je zle, zijes v minulosti soraac :no:
14. 2. 2012 15:26
Re: ACTA
Napiš mi jednu věc s čím Korejci přišli. A fakt mi bude stačit jedna.

Abych ti to usnadnil, proměnné časování ventilů vynalezli němci, první namontovala Alfa a zviditelnili Japonci.
Dvouspojku tu opět měli Němci dříve, turbomotory jakbysmet a přímý vstřik benzínu také.
Já zkušenosti s korejskými vozy mám, vždy, když z nich vystupuji, jenom pokývám hlavou, je to lepší než minule, ale pořád mají co dělat.

Takže to shrňme, máš dost dojmů, ale znalosti opět chybí.
Avatar - Starfighter
14. 2. 2012 15:59
Re: ACTA
Slovo tupec s oblibou používal tvůj předchůdce, spammer, buřič a primitiv, DanielDesign. Tak na to pozor ;-)
Avatar - Starfighter
14. 2. 2012 15:54
Re: ACTA
Rád se tě zeptám na výplody mé bujné fantazie. Tahle skica je přece dílem Kia, která ji právě předvedla světu. Jedná se tedy o něco reálného, co existuje a co může jen těžko popřít nejenom moji myšlenku o vykradení designu BMW.
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2012 13:23
super
tak ja sa uz na tu kaaaru neskutocne tesim :yes:

prevodovky a motory budu tiez na spici v triede, samozrejme kral menom mercedes sa bat vobec nemusi ale ostatni traste sa ;-) lebo Vam sa bude tazsie dychat, v USA sa uz teraz zakaznici nevedia dockat. No a zadny nahon v kii? to par ludi nerozchodi ;-) uz sa tesim na to.
Rozbalit vlákno
9
14. 2. 2012 13:26
Re: super
Žádná špice v třídě, na to rovnou zapomeň. Tam pevně sedí neměcká prémie, plus pár dalších, ale rozhodně nic z Korei.
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2012 13:37
Re: super
nikto nejde porazat nemecku premiu, to som rozhodne netvrdil ;-)

inak ked sme uz pritom, spickou v triede bude a to bez ohladu na to ci sa ti to paci alebo nie, ono su totiz v dnesnej dobe uz skoro vsetky auta velmi velmi podobne aj v kvalite ak to nevies, casy srotov sa skoncili. Mysliet si ze ked mas ine logo na kapote ze mas nieco viac tak to moze len niekto dost pribrzdeny ;-)
14. 2. 2012 13:52
Re: super
Problém je ten, že ty si špičku představuješ naprosto jinak, než je obecně vnímána. Neb ta tvoje špička vypadá spíš jako Stolová hora než Matterhorn. ;-)
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2012 15:20
Re: super
tak to sa pleties, v luxusnej triede mas len spickove auta, takze samotna luxusna trieda je ten tvoj matterhorn, stolova hora je niekde v nizsej strednej triede ;-)
14. 2. 2012 15:29
Re: super
Korejci do špičky nepatří, to je celý tvůj omyl. ;-)

PS: Teda televize, ty fakt špičkově dělat umí, ale auta zatím ne.
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2012 20:57
Re: super
korejci su v spicke uz dost dlho, spis ;-) alebo si sa nechal zmrazit :yes:
14. 2. 2012 21:02
Re: super
>:D
Ten byl dobrej. >:D
14. 2. 2012 23:37
Re: super
Líbí se mi to rezignované "zatím"...
15. 2. 2012 00:21
Re: super
Já jim snahu neupírám.
14. 2. 2012 16:24
Kopie
Ja osobne mam teda tky Koreu ( i kdyz riznutou USa, pochopitelne >:-[] ) , takze do H/K nijak nekopu, ale pri vsi ucte, videt posledni fotku bez jakekoliv informace, jsem presvedceny, ze je to BMW 7 v lehce sportovnim vzezreni - maska, zadni svetla ale hlavne profil je jasne BMW, nevim, co tim sledujou ;-\
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Katikakus
14. 2. 2012 17:30
Re: Kopie
Nevim sice, kdo za temi nakresy stoji, ale kazde auto nese typicky rukopis designera - takze autor jde casto poznat napric znackami pro ktere pracoval. Nerekrutovali v KIA nekoho, kdo v minulosti pracoval prave u BMW? Nevim, ptam se...
14. 2. 2012 18:55
Re: Kopie
Dobrá otázka! Počkejme na _patrika, který má vždy dobré informace. Snad se dočkáme.
Jinak dobrý postřeh ohledně rukopisu (viz Proč Kia GT má prvky Astonu? - jen rukopis designera; pozn.: designera odpovědného za model/koncept nikoliv za značku jako celek).
14. 2. 2012 21:19
Re: Kopie
Podla tohto [odkaz] a [odkaz] by mohol byt autorom Schreyer
14. 2. 2012 22:06
Re: Kopie
Dík za odkazy. Většinu z toho jsem již poslední rok viděl, ale je tam jedna skica (0:50)... tu neznám a je dost jiná! Žádný odkaz na BMW ani Audi, spíš Peugeot 508 (přední světla). My, diskutéři se budeme jen dohadovat, kde je položen základní kámen (Schreyer) a kde už začíná vliv dalších (často bezejmenných) tvůrců.
14. 2. 2012 19:30
Re: Kopie
Pokud vim, u Kie dela Peter Schreyer, ktery odesel z VW, jestli se nepletu. Uznavam, ze kazdy sefdesigner ma svuj rukopis, ale prece nemuze navrhovat u jine automobilky to, co uz kdysi navrhoval u te prvni
Avatar - Katikakus
14. 2. 2012 19:49
Re: Kopie
Precti, co napsal bullock. To, ze Schreyer je sefdesigner neznamena, ze delal konkretne tento navrh. Proto se ptam, jestli nerekrutovali nekoho z BMW - patrik by mohl vedet vic.
14. 2. 2012 20:00
Re: Kopie
Je to tak - u KIA panuje jistá tvůrčí autonomie jednotlivých vývojových center, potažmo vedoucích designérů daných projektů. Proto např. Picanto je víc asijské než evropské auto.
15. 2. 2012 08:12
Re: Kopie
Předpokládám že K9 je myšlená jako globální vůz. Z toho důvodu asi na něm pracovali i lidi z HATSI - HYUNDAI AMERICA TECHNICAL CENTER, INC. a tam je hlavní návrhářem Christopher Chapman - kterého přetáhli v prosinci od BMW.
14. 2. 2012 19:09
Original, či kopia
Na kazdy model Kia niekto najde podobnost z ineho modelu:
Sportage je kopia Audi Q3
Kia GT je kopia Aston Martin
nový ceed je kopia Opel Astra
Soul je kopia Skoda Yeti
K9 je kopia BMW7
a podobne...

Ale, ked si dam vsetky nove modely Kia vedla seba, tak maju jednotny dizajn, podobnost k znacke Kia v poslednych rokoch a postupny vyvoj tvarov, ktore maju zaklad v prvej studii Kia Kee.
Takze ak robia kopiu znaciek Audi, BMW, Aston Martin, Opel, tak je sikovne, ze vedia z tolkych znaciek vyrobit vlastny dizajnovy styl, ktory nema podobnost s nikym inym: Kia Motors ;-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - pumpkin
14. 2. 2012 19:51
Re: Original, či kopia
Sportage kópiou Q3-ky? >:D Snáď sa to objaví v tohtoročnom Zlatom ventilku...
14. 2. 2012 20:06
Re: Original, či kopia
Ano, Q3 je výrazně mladší model než Sportage => Sportage proto nemůže být (a vskutku ani není) kopií Q3.
14. 2. 2012 23:49
Re: Original, či kopia
Snazil som sa vyhrať >:D
14. 2. 2012 21:17
Re: Original, či kopia
Tak Soul a Yeti :-O , len tak mimochodom premyslam, ci nebol Soul na trhu pred Yeti a skor by som tvrdil, ze ano. V tom pripade musime pokarhat Skodu (alebo Koncern), ze kopiruje od Kia. :-!
14. 2. 2012 21:52
Re: Original, či kopia
Premiéru Yetiho uspíšili o 1/2 roku dřív než bylo v plánu a to právě kvůli Soulu, který byl ohlášen na jaro - tedy do Ženevy. Prodej Yetiho však nešlo uspíšit... čekalo se (hlavně na levnější verze) tím pádem (od premiéry) dost dlouho.
Nicméně za "opisování" bych zde nikoho neobviňoval. Časový posun ve vývoji obou vozů je minimální - nicméně u korejců byl velice krátký (asi jen necelé 3 roky).
14. 2. 2012 23:47
Re: Original, či kopia
Ok, viem ako prišli na trh Soul a Yeti, ale išlo o to, že na každú novú Kiu nájde niekto kópiu. Súhlasím, že nový ceed je veľmi podobný podľa obrázkov s Oplom Astra a K9 je podľa tychto obrázkov nejaká nová varianta BMW.
Ale každá nová Kia patrí do modelovej palety Kie a má spoločné dizajnove prvky.
Takže kľudne porovnavajte, nanešťastie pre Európu robia Korejcania stale originalnejsie vozy.

P.S.: nový ceed naživo má s tou Astrou veeelmi malo spoločného
;-)
14. 2. 2012 20:26
vam asi drbe
na zaklade uplne minimalisticky odhalenej škice zase kecate blbosti...zase diskusia priaznivcov áut uplne hodná... :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2012 20:59
Re: vam asi drbe
citia strach ;-)

vedia ze casy sa menia, brania sa
14. 2. 2012 21:18
Re: vam asi drbe
ale cele je to tu postavene na hlavu...to je uz o tom,ze ked nic ine,aspon si kopnem... :no:
Avatar - Guttalax
14. 2. 2012 22:25
Daleko od Moskvy
>:D >:D Elegantní sportovní Kia s pohonem zadních kol? Ještě před pár dny byste při vyslovení této kombinace byli označeni minimálně za snílka, nyní je to však realita. Zapomeňte na Picanto, tohle nás opravdu zajímá!Korejci mají hodně velkou šanci, jak vytřít evropské konkurenci zrak. Otázkou samozřejmě zůstává, jaký tržní potenciál má pseudoprémiové kupé od značky Kia, pokud si ale do sériové podoby přinese alespoň půlku elegantního vzhledu studie, bát se o něj nemusíme. >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0