Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Sedona: Americký Carnival se představuje oficiálně

Po sérii nákresů a tajemných fotografií vám konečně můžeme přinést rovněž oficiální podobu Kie Carnival, zatím tedy ve verzi pro Severní ameriku, kde se nazývá Sedona. Velké MPV přijíždí s až osmi sedadly.
Zpět na článek
15. 4. 2014 14:11
15. 4. 2014 15:49
15. 4. 2014 17:36
16. 4. 2014 08:57
15. 4. 2014 21:27
15. 4. 2014 14:18
15. 4. 2014 14:23
15. 4. 2014 15:50
15. 4. 2014 16:03
15. 4. 2014 17:39
15. 4. 2014 17:59
15. 4. 2014 20:15
15. 4. 2014 20:35
15. 4. 2014 20:54
15. 4. 2014 15:13
15. 4. 2014 15:26
15. 4. 2014 15:30
15. 4. 2014 15:32
15. 4. 2014 15:46
15. 4. 2014 17:55
15. 4. 2014 16:08
15. 4. 2014 20:18
15. 4. 2014 20:48
15. 4. 2014 21:00
15. 4. 2014 16:12
15. 4. 2014 20:15
15. 4. 2014 20:22
15. 4. 2014 20:38
15. 4. 2014 20:40
15. 4. 2014 20:46
15. 4. 2014 20:53
15. 4. 2014 20:55
15. 4. 2014 20:45
15. 4. 2014 22:29
15. 4. 2014 20:55
15. 4. 2014 21:01
15. 4. 2014 21:05
15. 4. 2014 21:24
15. 4. 2014 22:30
16. 4. 2014 09:53
16. 4. 2014 12:33
17. 4. 2014 22:20
18. 4. 2014 08:39
15. 4. 2014 23:08
16. 4. 2014 11:39
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2014 14:11
no ty koky
riadna naloz....mne to pride ako moc velke MPV obzvlast na europske pomery ... ale zrejme v USA to bude ok .... nie som si moc isty ci toto "americke" auto ma zmysel tahat do europy

akurat ani neviem v eu co by tomuto autu priamo konkurovalo... zeby freemont? asi nie... alebo mercedes V? hm tiez asi nie... sharan? moc maly

dizajn auta je zjavne ladeny americky..... mne trosku spredu pripomina chrysler town country
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Jaros71
15. 4. 2014 15:49
Re: no ty koky
Je to velké auto..a nevypadá špatně.
Délku nikde uvedenou nevidím.
V Evropě bude konkurencí jasně pro VW Sharan/Seat Alhambra , Ford Galaxy a Renault Espace.
Jen pokud bude za výrazně lepší cenu má šanci v EU uspět. ;-)
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2014 15:53
Re: no ty koky
stara sedona mala dlzku 5,1m [odkaz] ;-) co je o 20cm viac ako sucasny sharan

teda aspon v americkych udajoch najdes cislo 202 palcov ;-) co je neskutocnych ( 513cm )

na toto sa sharan nechyta podla mna ... nova sedona navyse vyzera este vacsia ako ta stara a ma tusim aj o 2,5cm vacsi razvor ... espace by som tiez ako konkurenta vynechal... novy espace totiz uz bude skor crossover ako mpv...

docela som prekvapeny ze europa proti tomuto autu nema co postavit >:D

kia ma stale prekvapuje , po novom soule opat dalsia namakana kia :yes:
Avatar - Jaros71
15. 4. 2014 17:36
Re: no ty koky
Vypadá pěkně..na poměry USA je 5m auto OK.

V Evropě není kde parkovat , a i Sharan je moc velká kráva.
U MPV je optimální evropský rozměr mezi 4.4 - 4.65 m..
Tady ho tedy často ne silnici neuvidíme.

Espace sice bude mít styl Crossover ale pořád to bude MPV.
Podobně jako Fiat Freemont..ten je taky nějak mezi.
A jako jediná do EU přetvořená amerika se i slušně prodává..
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2014 19:24
Re: no ty koky
tiez nevidim velky zmysel tahat sedonu do europy ;-)

v podstate je u nas kategoria MPV okolo 5 metrov uplne mrtva

no uvidime ci nakoniec prekvapia korejci a pritiahnu ju aj sem.... ale ocakavat predajne zazraky nemozeme

vidim to skor na uspechv usa a kanade.... pripadne na azijskych trhoch :yes:
15. 4. 2014 20:14
Re: no ty koky
Sharan je veľký zvonka - zvnútra už som tak nadšený nebol. Možno je to len subjetívny pocit, ale staršia generácia Sharanu mi prišla z tohto pohľadu lepšia.
Táto KIA nevyzerá zle, ale tiež to nie je žiadny zázrak, teda pre Európu nie. Správne si podotkol, že je priveľká, a tiež to nebude žiadne pierko, čiže aj prevádzkové náklady nebudú z najmenších. Oceňujem tri sedadlá v druhom rade, niektorí konkurenti túto možnosť neponúkajú. Tiež vyzdvihnem vzdušný a svetlý interiér, správne MPV. Uvidíme, čo dorazí do Európy, ale toto mi príde pre starý kontinent trochu príliš. Ale pekná je.
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2014 21:31
Re: no ty koky
povedzme su uprimne.... rozmery a aj prevedenie exterieru aj interieru Sedony nie je moc zrovna europske ze jo.....

ale bude zaujimave na blogu sledovat uspechy v usa ;-) :yes:
Avatar - wakantanka
16. 4. 2014 08:48
Re: no ty koky
Prvý Sharan je veľký zvnútra? No čo ti ja viem, mám Carnival I. FL a keď presadnem do hocakého európskeho vanu tak je to zvnútra oveľa menšie, užšie, kratšie. Čo do šírky to dobiehajú v novších generáciách aj Ford aj VW. Pre mňa dobrá správa že nemusím pozerať len na Chrysler/Lanciu Voyager ale aj na túto novú Kiu. Som zvedavý na cenovú politiku v Európe a s akým motorom ju sem dovezú.
16. 4. 2014 17:46
Re: no ty koky
Nenapísal som veľký. Subjektívne väčší ako súčasná generácia. A možno aj objektívne. S trochou nadsádzky sedíš vzadu skoro na zemi a kolenami si môžeš podoprieť bradu. Pre mňa bol určite z tohto pohľadu sklamaním.
Zatiaľ naj bol Ssangyong Rodius, čo sa týka priestoru, a oslovoval ma aj pohon 4x4 a motor nezmar od Mercedesu. Bol to naozaj riadny kus auta a so zľavami sa dal kúpiť pod 30 tisíc €. Ten najnovší som ešte na vlastné oči nevidel, predáva sa vôbec?
Avatar - wakantanka
16. 4. 2014 21:01
Re: no ty koky
Ehm, Rodius je riadny mastodont. Budem sa opakovať, ale 4x4 mi v mojom MPV vôbec nechýbalo a ani nechýba. Využiť to pár dní v roku a po zvyšok to ťahať stále so sebou ma vôbec neláka. Neviem prečo, ale všeobecne všetky EU MPV majú ten problém, ktorý si popísal, sedíš na zemi a nohy pri brade + posledné sedadlá max pre deti. Takéto niečo ja v mojom aute nepoznám. Prvé 4 sedadlá sú skôr klubové kreslá a zadná lavica pre dvoch dospelých až až. >:D
16. 4. 2014 08:57
Re: no ty koky
4.4 - 4.65 na MPV je moc male, to je spise kategorie mensich MPV. Pokud se bavime o evropskem MPV, tam jsme na 4.8 - 5 m. Aktualne mam SMaxe, protoze potrebuji dat 3 deti dozadu a dulezita je takle sirka.
Avatar - PeterLuk
15. 4. 2014 20:42
Re: no ty koky
Je to konkurencia Voyageru. Má zmysel aj v Európe - spája veľkosť stredných vanov (Jumpy, Transporter, Transit Custom...) s komfortom bežných veľkých MPV (Eurovan, Sharan, Espace...). Pre nás ideál! ;-)
Avatar - pumpkin
15. 4. 2014 21:27
Re: no ty koky
Konkurencia? Hm...jedine asi menšia Lancia Voyager a potom už civilné dodávky.

Pre americký trh to môže byť super auto, ale ako píšeš, sem by som to neťahal. Asi dopadne ako Opel Sintra. Nuž ale, risk je zisk...niekedy.
15. 4. 2014 14:18
Video
[odkaz]
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2014 14:23
Re: Video
tigri nos v plnej krase... Schreyer ho uz nemohol spravit vacsi >:D .... ale amici zrejme maju radi taketo typy aut s obrovskym grilom .. plne chapem ze tam je to iny svet ako u nas v eu... a to aj co sa motorov tyka ;-)

mne osobne sa sedona paci ale nejako uneseny z nej nie som aby si niekto nemyslel ze som z toho pokakany .... vedel by som si predstavit zeby som ju u nas stretaval na ceste ale kto by ju v eu kupoval? u nas moc taketo 5 metrove MPV neletia .... kazdopadne auto posobi velmi presvedcivo to uznavam..... pre velku rodinu pripadne na cestovanie bude asi fajn, a je to aj krajsie ako taky Rhodius od ssangyonga >:D .. tu by clovek preniesol aj hrocha [odkaz] sila :yes:

v USA je konkurencia jasna: honda odyssey, toyota sienna, nissan quest, chrysler town country, ford transit connect, pripadne mozno nejaky mensi z rady e-series..... a mozno este par dalsich MPV ... ale v eu? .... zeby caravelle? stale v tom nemam jasno
Avatar - Jaros71
15. 4. 2014 15:50
Re: Video
Caravelle je skoro autobus.. >:D
Tohle vypadá menší.
Když má vzadu sedačky , kufr už prakticky není žádný!
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2014 16:03
Re: Video
ale pozri si ten priestor pred poslednymi zadnymi sedackami.... az na videu je to pekne vidno... tam by vosiel medzi stredne a zadne sedacky snad aj sachovy stolik :yes: ... toto je kus ina liga ako sharan nic v zlom
Avatar - Jaros71
15. 4. 2014 17:39
Re: Video
Ano je větší než Sharan..ten je i tak moc velký na poměry v ČR a SR.. >:D
Caravelle je zase jinde než tato KIA , nic ve zlém..
A jsem zvědavý , zda má rezervu??
Avatar - Ada je zase tady
15. 4. 2014 18:30
Re: Video
Pokud to nebudou mít i ve verzi 4x4, není ta KIA v EU konkurenceschopná.
15. 4. 2014 17:59
Re: Video
A s tym "tigrikom" sa vyhrali aj nad celnym sklom. :-)
15. 4. 2014 20:15
Re: Video
Práve tu ten tvoj tigrí nos vyzerá, akoby mu dal niekto päsťou. Vo veľkej ploche prednej masky motív zaniká.
15. 4. 2014 20:35
Re: Video
Tygří nos zde odkazuje na Sorrento a Sportage či Optimu (a je oproti nim dost otevřený, máš pravdu, i světla nejsou tolik "našponovaná"). Je zajímavé, že Sedona nejde s novějším pojetím masky - Cee´d, Carens, Cadenza a K900.
Mimochodem v bílém provedení je maska (opticky) menší.
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2014 20:54
Re: Video
suhlas s poznamkou o nose

tiez som cakal ze nova sedona pride s "novsie tvarovanym nosom" nieco na styl carensu
[odkaz] ale nakoniec je mozno dobre ze ponechali ten povodny stylovy nos ktory ma aj sportage aj optima..... pasuje perfektne :yes:
Avatar - Ji/Ri
15. 4. 2014 15:13
Padni komu padni
...tohle je dělo jak má být! ... ideální kára pro aktivní rodinku... 4-5 osob a do kufru - cokoliv.

Bravo Peter Schreyer!!! :-! :yes:
Rozbalit vlákno
9
15. 4. 2014 15:25
Re: Padni komu padni
...ty jsi přestal brát antikoncepci, viď? :-)
Avatar - Ji/Ri
15. 4. 2014 15:28
Re: Padni komu padni
>:D >:D >:D ....jsem ti to neřekl? Noooo taťko, tak začni šetřit ;-)
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2014 15:52
Re: Padni komu padni
ideal pre 5-6 ludi plus batozina .... obzvlast v USA... kde sa nesetri miestom a kde plati heslo cim vacsie auto tym lepsie ;-) ...

viem si sedonu predstavit aj v europe... len si neviem moc predstavit co proti tejto velkej nalozi postavi nasa downsizingom zmietana europa ... myslim ze auta typu sharan alebo S max sa na toto MPV priestorom nechytaju .... sedona je iny level
15. 4. 2014 16:23
Re: Padni komu padni
Jenže Sharan a S-Max zvlášť jsou o třídu menší auta. Tohle už je spíš konkurent Multivanu. Nejblíž je Sedoně, z toho co se v Evropě prodává, Vyager.
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2014 16:33
Re: Padni komu padni
ved ja sa nehadam.... presne o tom pisem vyssie.. kolegovi Jaros71 kde tiez vysvetlujem ze sharan a S max sa na sedonu nechytaju ;-)
15. 4. 2014 16:41
Re: Padni komu padni
Mě šlo hlavně o to slovo nechytají. ;-)
Avatar - wakantanka
15. 4. 2014 19:48
Re: Padni komu padni
Ten ma napadol hneď ako prvé keď som to foto uvidel. Voyager na kórejský spôsob. Veď aj prvý Carnival bol vlastne jeho klon so spústou zhodných dielou. Ale interiér je veľmi podarený aj oproti súčasnému Voyageru. Odo mňa má KIA za toto :yes:
15. 4. 2014 18:13
Re: Padni komu padni
To mas pravdu. Auto je to krasne. Avsak vela ockov, co maju v sebe dromomaniu, tak ostatni v rodine s nimi tuto diagnozu nemusia. :-)
15. 4. 2014 15:20
Nedá se nic dělat.
Nejde mi to přes prsty, ale musím to napsat. Bravo Kia :yes: Parádní MPV! :yes:

Úplně se vidím, jak do něj nakládám rodinu a vyrážím směr Středomoří.
Rozbalit vlákno
11
15. 4. 2014 15:26
Re: Nedá se nic dělat.
...interiér s inspirací na pomezí Audi a posledních Seatů je parádní. Zepředu i zboku hezkej autobus ;-)
15. 4. 2014 15:29
Re: Nedá se nic dělat.
No ale ty kola 8-s škoda, že nejsou ještě víc chromové.
15. 4. 2014 15:31
Re: Nedá se nic dělat.
Je to amerika, ber to tak. ;-)
15. 4. 2014 21:55
Re: Nedá se nic dělat.
Jo no, Kia, typická amerika :-)
15. 4. 2014 15:30
Re: Nedá se nic dělat.
Já mám navíc slabost pro kombinaci světlé a tmavé v interiéru, což se tady povedlo. Taky cením, že zachovali možnost 3 sedadel v druhé řadě, což není u amerických MPV vždy běžné.
15. 4. 2014 15:34
Re: Nedá se nic dělat.
Já taky, ale pak mě chytá ještě větší slabost při vzpomínce na čištění béžový kůže :-)

Za ideál pak beru karamelovou, porno rudou, nebo červenou. ;-)
Avatar - Ji/Ri
15. 4. 2014 20:50
Re: Nedá se nic dělat.
...bežová kůže v poho :-)
Avatar - Ji/Ri
15. 4. 2014 15:31
Re: Nedá se nic dělat.
Přesně to mě napadlo - audi a seat... Volfíci se musejí škrábat na vajconuru... a chodbama tiše zní.... toho jsme sakra pouštět neměli.... Protože kdyby s takovým dělem vyjel vw /v menším/ tak rozválcuje všecky. Tak nám tu servíruje krabici na x způsobů od krabice na křečky až po sportovní krabici....
:-)
15. 4. 2014 15:35
Re: Nedá se nic dělat.
Nevaž se, vodvaž se...a to se asi jen tak nedozvíme, jak moc má i teď svázaný ruce. ;-)
15. 4. 2014 17:37
Re: Nedá se nic dělat.
To nevím, co bych tam nakládal? Loď? ;-)

Auto je povedené, o tom žádná, ale do středomoří nic moc. Ital má problém (v hlavě) nasoukat na dálnici do tunelu vedle sebe dvě pětistovky...

Z venku se mi líbí víc, než vevnitř, jen je na můj vkus příliš vychromované, ale to je ta Amerika. Palubní deska se mi moc nelíbí, ten display mi přijde strašlivě daleko průměrně obtloustlý amík na něj chudák ani nedostane. Mě se víc líbí palubka C4GP. Ale to je u každého jinak.
15. 4. 2014 20:20
Re: Nedá se nic dělat.
:-) :yes:
Avatar - salamoon
15. 4. 2014 15:26
pekne pekne
ford a toyota dostali tymto pocinom od kie poriadne po frnaku.... taka krabica,a vyzera tak uzasne.... :yes:

akurat tie Dckove stlpiky su take masivne,ze by tam mohla byt kludne zabudovana stojaca 50-100 litrova chladnicka... >:D
Rozbalit vlákno
0
15. 4. 2014 15:30
...
Vnitřek v barvách muzea Karla Maye se mi moc nelíbí (v klasické béžové to bude jiná) a bling bling kola taky neberu, ale jinak je to paráda!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ji/Ri
15. 4. 2014 15:32
Re: ...
Nepruď a tleskej! ;-)
15. 4. 2014 15:46
Re: ...
>:D Rozkaz!
Oproti původnímu Carnivalu je to nádhera, je neuvěřitelný, co se sebou udělali!
15. 4. 2014 17:55
Re: ...
"Indiani" z vychodu jednoducho vykopali vojnovu sekeru a hura na konkurencne MPV. ;-)
15. 4. 2014 15:52
Na to, že je to Kia…..
Pánové no co dodat, pokud vedle sebe na fotkách postavím Sharan a toto, Kia u mě jednozančně vítězí. Alepsoň co se práce s proporcemi týče.

MPV, které dokáže budit takovýto respekt se jen tak ne(u)vidí.
Ostatně pro mě snad jediný podobný počin zvládl MB s eRkem.

Kia :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Bubáq
15. 4. 2014 16:06
Re: Na to, že je to Kia…..
Totální souhlas. :yes:
15. 4. 2014 21:37
Re: Na to, že je to Kia…..
Přesně jak píšete. Nevěděl jsem, k čemu pocit z toho auta přirovnat, k eRku přece!!! :-) :-) :-)
Tím je nechci srovnávat, ale Rko se mi taky hrozně líbí.
Avatar - Midlosek
15. 4. 2014 16:08
Cena
Pokud nebude dramaticky vyšší cena, tak za nějakých $26 000,- by to i v Evropě šlo jak housky na krámě ;-)
Rozbalit vlákno
3
15. 4. 2014 20:18
Re: Cena
Snívajte s nami...odhadujem, že s dieslovým dvojlitrom a slušnou výbavou pod 30 tisíc € nepôjde, a ak, tak možno ba symbolicky.
Avatar - Ji/Ri
15. 4. 2014 20:48
Re: Cena
.. i tak to bude skvělá nabídka :yes:
15. 4. 2014 21:00
Re: Cena
Taky bych řekl, velkých MPV je na evropském trhu jak šafránu a použitelná auta se slušnou výbavou jsou od cca mega nahoru. Tj tohle auto s 2.2CRDi 147kw za 30 tis Eur beru ;-)
Avatar - rohYpnol
15. 4. 2014 16:12
Kia dospěla
K tomu není co dodat. Nový směr ve stylu Genesis II je prostě úchvatný, design se uklidnil a získal na nadčasovosti. Zatímco jiní potřebují přidat, Kii stačilo ubrat a výsledek se dostavil sám. Vzhledově může závidět i Audi :-! :-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2014 16:24
Re: Kia dospěla
vyzera to tam ako na palube poriadnej jachty [odkaz] :yes: uz len vyplavat na more >:D

ale nie vazne... suhlas. je tu citit dospelost a dizajnovu rozvahu, pritom ziadna nuda sa nekona ( spomenme si na napriklad na americky prepadak vw routan [odkaz] )

kia docela slape a veskeru konkurenciu doslova zadupala pod zem a pritom to vyzera tak ze sa ani moc snazit nemusela , neskutocne nieco s akou lahkostou drti vsetkych uz len tym vzhladom :yes:

niekedy je byt krasny tak jednoduche [odkaz] ... netreba k tomu pritom ani ziadne patvary ani milion lediek v naraznikoch.... Schreyer opat dokazal ze je frajer :yes: ta tvarova cistota je ukazkova :yes:
Avatar - Jaros71
15. 4. 2014 17:41
Re: Kia dospěla
Design v německém stylu jí moc sluší..! :yes:
Avatar - papito 2
15. 4. 2014 20:03
Vzhladovo velmi vydarene
Stara Sedona bola junk ale odvtedy Kia pokrocila a toto vyzera velmi dobre. Urcite je to ovela krajsie nez povedzme Odyssey, ktore je sice kvalitne ale povedzme zadok ma otrasny a dizajnovo zastaraly. Byt si isty kvalitou nemal by som problem sa rozhodnut.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2014 20:11
Re: Vzhladovo velmi vydarene
ono odyssey ani zboku nie je ziadna krasavica [odkaz] a taka toyota sienna vyzera na moj vkus tiez trosku tazkopadne [odkaz] .... skutocne v tejto triede MPV je nova sedona jasny dizajnovy lider :yes: konkurencia bude mat co robit.. Schreyer spravil paradne MPV a ja len cumim odkial na taketo krasne auta chodi.... je to genius
Avatar - papito 2
15. 4. 2014 20:36
Re: Vzhladovo velmi vydarene
Nuz dobre to vyzera, take vyvazene a dostatok chromu, posobi dost luxusne a dizajnovo konkurenciu vcelku odrovnalo :-)
15. 4. 2014 20:15
M-P-V
Lapu tu po dechu. Nemám slov, lépe řečeno - nemám kritických slov. Ze snímků odezírám prvotřídní proporce, dovozuji velký rozvor a velký vnitřní prostor, detekuji vynikající styl, a registruji sympatickou kabinu. Pokud to auto pojede tak dobře, jak vypadá, a stát bude o trochu méně, než jak vypadá, pak nelze než zvednout palec. Vlastně... ten palec lze zvednout už nyní :yes: :-!

P.S. Totiž za všechno evidentně může šéf-designer. A to, co Mistr Schreyer a jeho tým předvedl nahoře, to prostě, padni komu padni, to fakt sakra... bere dech [odkaz]
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2014 20:22
Re: M-P-V
Schreyer rozhodne nesklamal.... tento pohlad je este krajsi [odkaz] mna by zaujimalo ci nahodou nevidime na jednom z tychto dvoch modelov europsku verziu... a jednu americku... maju rozdielne narazniky ale neviem.... mozno je to len dosledok rozdielnosti vybav .... neviem.... kazdopadne ta biela sa mi paci moc moc :yes:

Dizajn dnes predava.... moze byt auto akokolvek kvalitne ale ked nema schopny dizajn tak su jeho kvality marne.... pozrime sa ako vyzera odyssey quest alebo sienna alebo town country.... proste to sa neda so sedonou fakticky ani porovnat.... ta je o triedu vyzorovo dotazenejsia a vyvazenejsia, za toto by mali dat korejci Schreyerovi cely ostrov Jeju :yes: [odkaz] ... tento sebavedomy a sportovy vzhlad sa bude konkurencii tazko prekonavat ...
15. 4. 2014 20:38
Re: M-P-V
Už včera (na jiném serveru) mě zaujala verze v bílém laku - mlhovky má alá Sorrento... a je taková výraznější!
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2014 20:40
Re: M-P-V
aj masku ma inu... teda aspon jej vypln.... ;-) mne sa paci viac suhlas, je akasi vyraznejsia :yes:

ale paradoxne mi prave ta biela viac pride ako americka... neviem mozno to robi ta mriezkovana maska a biela farba .... ale hmlovky a la europske sorento si si vsimol dobre... ma ich presne ako nase sorento.... americke ma hmlovky inak.... :yes:

no nic... ak pride nahodou do eu tak ja chcem v europe tu bielu, tmavu nech nechaju amikom >:D :yes:
Avatar - Ji/Ri
15. 4. 2014 20:46
Re: M-P-V
...tak v tom případě je na čase nevěnovat čas auto.cz a začít makat ;-) ...
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2014 20:53
Re: M-P-V
no jo to ano.... len bohvie ci vobec bude v eu
15. 4. 2014 22:29
Re: M-P-V
Je MPV vôbec auto? ;-)
Avatar - twistedTSD
15. 4. 2014 20:55
Hmm
Nutno uznat, že Korejci dělají velké pokroky. Hyundai se značně umírnil a poslední výtvory konečně začínají vypadat k světu, no a tohle je taky solidní (ačkoli design Kie je dost roztříštěný a kdoví, co přijde příště).
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2014 21:01
Re: Hmm
priste by mohlo prist kupatko GT4 stinger >:D [odkaz] ... to uz by mali vsetci kritici totalne po vtakoch ;-) tak drzme palce .... kia to ma dobre nasliapnute, len tak dalej :yes:

o rok tu mame nove sorento ( verte mi ze to bude zase sakra dobra kara spy fotky uz su ) .... hovori sa aj o ceede cabrio, chysta sa aj maly crossover... nechajme sa prekvapit ... kia power to surprise :yes: tento slogan ju dokonale vystihuje..... ;-) mna tato znacka tiez neustale prekvapuje ;-)
Avatar - dal
15. 4. 2014 21:05
Re: Hmm
Každopádně jedno z nejpovedenějších aut ve své kategorii. KIA :yes:
Avatar - positivemind
15. 4. 2014 21:24
wow
Interiéry byly vždy slabým místem východních značek... ale tohle [odkaz] tohle je prostě paráda :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KubikCv
15. 4. 2014 22:30
Věcná
Nenapadlo nikoho,že by evropská verze mohla být kratší?
Rozbalit vlákno
4
16. 4. 2014 09:53
Re: Věcná
U minulé verze tomu tak bylo.

Rozměry a objemy
Délka 4810 mm
Šířka 1985 mm
Výška 1750 mm
Rozvor 2890 mm
Objem zavazadelníku 364/1800/3440 l
Provozní hmotnost 2168 kg

U nového by mě zajímalo, zda jsou otevírací i okna v třetí řadě, a jaké tam budou sedačky. Jako uživatel minulé Evropské generace musím říc že i tam byl rozdíl. US byla delší a měla vyklápěcí sedačky z podlahy. EU byla kratší a měla dvě plnohodnotná sedadla jako byla v druhé řadě s tím, že byla posuvná v kolejích (tedy stejně jak sedačky v druhé řadě), případně šla sklopit. Právě že to používáme na cestování k moři a v šesti se s tím dalo luxusně jet až na jih Chorvatska (4 dospěláci a dvě děti v autosedačkách. Dobré bylo, že byl isofix na všech místech mimo střední sedačky v druhé řadě, která ale byla na rozdíl od nové verze úplně stejná jako ostatní v druhé řadě. Vůbec pohodlnost sezení nejde srovnávat vůči vězeňským pryčnám v ostatních EU MPV (Amící jsou prostě rozmazlenci a cestují na mnohem větší vzdálenosti). Velká výhoda, ale někdy i nevýhoda je šířka Carnivalu (opravdu dveře spolujezdce nezavřete z místa řidiče). Stolek mezi sedadly šel u minulé verze sklopit a šlo projít do druhé řady. Dost velká výhoda při parkování u zdi (výstup přes posuvné dveře). Také vysoký strop umožňuje bez problémů pohyb po autě. Vysoko umístěná podlaha a šoupačky usnadňují nakládku dětí do sedaček (dítě zvedám do sedačky, ne vkládám někam dolů a ještě bacha abych mu neurazil hlavu o strop). Nárazník u kufru unese i dospělého chlapa a tak není problém na něj šlápnout a vlézt do kufru když se Vám něco zakutálí až k sedačkám druhé řady kam nemáte šanci dosáhnout :-) .Co také oceňuji u minulé verze je vyšší světlá výška a díky zkrácení EU verze velice dobré nájezdové úhly. Je to spíš takový vořech po tátovi teréňákovi a mámě dodávce. :-)

pozor jen na cenu. V základu to tenkrát stálo myslím necelých 700.000,- střed byl za cca 850.000,- v max stál skoro mega. To byl jeden z důvodů proč nebyl na silnicích tolik vidět. Jo a pak na první pohled zděšení při pohled na motor 2.9 CRDI 4 válce. Ale to jen na první pohled, na okresce jede za 7l/100km a ve městě cca o tři víc. Na dálnici při 130km/h tak 9l . Čelní profil 2m x 1.8m nejde obelhat. Kdo si ale takové auto kupuje na spotřebu tak je xxxxxx.

Pravda je totiž taková, že od dob co používáme Carnival používáme střešní nosič jen na serf (délka 2.88m šířka 90cm) a i ten se vejde dovnitř s veškerou výbavou když jedem jen ve dvou. Vozík pro dvě děti za kolo Chariot není třeba skládat, jen se hodí do kufru a ještě je tam místo na všechny tašky a blbosti na dovolenou pro čtyř člennou rodinu a kola pro děti.
Avatar - wakantanka
16. 4. 2014 12:33
Re: Věcná
Ja keď na to auto pozerám, tak tam vidím jasne Chrysler Voyager. Jasne trochu to zvonka upravili,zvnútra totálne prekopali, ale proporcie ako také skoro rovnaké. Veľmi podobne na tom bola už aj prvá generácia ktorej som majiteľom. A ak som dobre videl tak táto Sedona má veľmi podobný ak nie rovnaký systém sklápania zadných sedadiel. Moja ich má ešte po starom vyberacie a konfiguráciu 2+2+3. Docela by ma zaujímalo akú užitočnú nosnosť bude mať táto nová ak je konfigurovaná pre 8 povedzme že väčších a ťažších američanov a samotné auto dosť povyrástlo jak do dĺžky tak do šírky.
Avatar - KubikCv
17. 4. 2014 22:20
Re: Věcná
tak minulý generace Carnival byly skoro obšlehnutý Voyagery
Avatar - wakantanka
18. 4. 2014 08:39
Re: Věcná
Skôr to bola prerobená predchádzajúca generácia, órejci prerobili palubovku a dali do toho iný motor a prevodovku. :-)
15. 4. 2014 23:08
cena
je Vám snad jasný, že tohleto v Eu stát 30tis. USD nebude, to je jako s Voyagerem kterej se dá v US koupit za 30tis a tady startuje kolem milionu, ikdyž v plný polní, první cenu tipuju na 750, jinak tohle je skutečně kára pro mě ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
16. 4. 2014 11:39
Pecka
Super, povedlo se udělat velké auto, které vypadá dynamicky, přitom má jasné linie. Dlouhý čumák je spíše ve stylu amerických MPV než evropské klasiky, ale to vůbec nevadí.
Rozbalit vlákno
0