Klííííd, já jsem taky fanda, ale vy jste s Kingem jak vosy ;-)
Osobně kombíka nevidím vůbec zle, na rozdíl od 5D, ale rezervy tam ještě určitě jsou. Rozhodně nechci nic evropsky tuctovatět, jsem obdivovatel třeba takového Lexusu IS nebo Accordu. A zrovna design Accordu 8G bych rozvíjel u všech modelů značky, jen u každého jiným způsobem (laicky řečeno). Hold v Hondě mají jiný názor a ten musíme respektovat. Ať se ale potom na mne nezlobí, když si koupím jinou značku ;-)
Však nic proti tobě, jen málo aut je z designérského hlediska dokonalých a a ta beztak v téhle třídě nejsou. ;-)
IS a Accord jsou auta dost odlišných designérskcýh směrů, ale rozumím ti, jsem ještě mnohem méně vyhraněný. >:-[] Kdyby byla všechna auta Hondy ve stylu Accordu, byla by to ovšem obrovská nuda. :-!
Vylepsovat design kombiku by v porovnani s timto kombi mela hlavne konkurence. Nemam rad kombiky pac ty batohy s velkymi previsy jsou jak dodavky. Tohle vypada jako delsi hatch, takze bych byl ochoten o takovem kombi s vyborne resenou zadni casti premyslet. Ty svetla jsou opravdu povedena a predcila fantazii kazdeho z nas. Konkurence neprekvapila, proto nestoji za to prohlizet ani fotky. Jsem zvedav na Megana, jestli trumfne aspon Aurise ;-)
9G by nové benziňáky dostat nemělo, ostatně silnější osmnáctistovka by sice byla fajn, ale nejde o nic zásadního, R18 je velmi dobrý motor. Ale stále věřím, že přijde ještě hybrid.
Sám jsi v jiném článku psal, že Honda dřív byla v motorech vždy napřed, ale že teď ji jiné značky už dostihly, někdy i předstihly. A jako fanda by jsi měl chtít motory nové, opět s náskokem na špici. Nebo ne?
Jasně. ale chápu záměr dát nové motory s novou generací auta, pokud bys je vyplýtval na facelift, marketingový efekt by byl poloviční. R18 není ten případ jako 1.8 20V od VW, který musel být stažený a přepracovaný na přeplňování, je to motor, s nímž nebude problém současnou generaci absolvovat až do konce. :-)
Tady se resilo jestli ma Honda odpoved na turbomotory a kdyz porovname spotrebu a zrychleni tak porad nektere motory prekonavaa nektere ji prekonaji o minimalni rozdily, coz je u motoru z roku 2005 dosti prekvapujici. Ve sve dobe R18 trumfovala konkurenci rozdilem tridy a ta ji ted dohnala. To same se stane s novymi motory ktere prijdou. Ukazujeto uz novy diseli nove motory v Jazzu
To mě také překvapuje. Očekával bych, že budou mít čistě samonivelační funkci, ale očividně půjde o klasický adaptivní podvozek s možností volby režimů, což je při pevném předku překvapivé řešení. Nevím, jak vyřeší možnou nevyváženost předek/zadek.
"Honda’s justification being that by dropping the adaptive units on the front they can produce an adaptive chassis with 80 per cent of the functionality of a four-corner system but at half the cost, weight and complexity."
Spíš to maskování je dosti kontraproduktivní, protože v celé své "kráse" ukazuje brutální baťohovitost. Bez označení foto bych klidně řekl, že se jedná o novou generaci MItsubishi Grandis.
Ty už jsi někdy viděl hezké kamuflované auto? Pochopitelně všichni vědí, jak bude auto vypadat, už jsme tu měli koncept. Ovšem rozhodně nemůžu souhlasit s tou zmíněnou "batohovostí" - Tourer naopak má relativně krátký zadní převis. Nehledě na to, že to bude nejdynamičtějí vyhlížející kombík na trhu. A k tomu velký kufr a adaptivní tlumiče, to naznačuje, že si na tom Honda dává hodně záležet. :yes: