No tohle to vypadá ještě hůř než předchozí Golf plus. A navíc je to okopírovaná Kia Carens z roku 2010 :no::no::no: navíc všechny VW ka jsou v poslední době hrůza děs běs :no::no::no:
Ani já nejsem úplně nadšen: jako vždy, první skicy ukazují, jak by vůz ve finále nepostrádal více dynamiky. Finální řešení (tohle opravdu není studie, to je už zcela hotový vůz se zcela sériovým interiérem i exteriérem) tuhle dynamiku postrádá. Osobně nemám rád starší designerskou zásadu, že plocha oken ve dveřích má zhruba odpovídat ploše dveří pod nimi. Ale to se může při pohledu na skutečný vůz ještě změnit.
Jinak má kuba.k trochu pravdu: řešení přístrojové desky opravdu architekturou hodně připomíná kiu... Ale určitě ve výrazně větší materiálové a řemeslné kvalitě.
Obecně: někdy pochybuji o skutečném významu designových inovací: probíhají ve velmi rychlém cyklu a málokdy přinášejí taková řešení, které by bylo možno označit za skutečný přínos. To platí i pro Sportsvan- třetí boční okno v kontextu celkové délky karosérie spíše napovídá, že byla zvolena "změna pro změnu". Ale v případě VW nelze pochybovat o tom, že skutečná kvalita této novinky se neukazuje na fotografiích, ale bude přesvědčivě cítit při prvních jízdách s ní.
Závěr: líbí se mi, a mojí ženě se bude líbit hodně moc ;-) .
Je to MPV, dobrý výhled udělá dětem radost. Ještě mít v nabídce pořádnou panoramatickou střechu.
Architektura? Stejná jako v minulé generaci. Jen výstražné a indikátor vypnutého airbagu přehodili pod navigaci. [odkaz] Provedení pak více odpovídá současnému Golfu. Jsem rád, že se zbavili těch kulatých výdechů. Nikdy jsem je nemusel. Přiblížil se většímu Sharanu. [odkaz]
Asi ses zbláznil... >:D8-s
To auto vypadá výborně...je to malé MPV!
KIA je proti novému VW takové ošklivé kačátko..snaha se korejcům upřít nedá.
To je tak vše. ;-)
Na první pohled bych dal 1- :yes::yes:
PS: za 1 dávám jen Ferrari.. :-)
Oslem bych GTIho nenazýval. Velmi chytře totiž použil pouze 4 smajly a nám tím ušetřil spoustu času, kterého bychom museli věnovat čtení jeho myšlenky. Takhle nám je hned jasné, že se mu to auto líbí. PS: a mne taky :yes:
Kabátek předpokládány a za mě určitě slušivý což so u současného pluska nedá říct.
Podstatnější je ale oproti současné generaci konečně podařeny interiér prakticky shodný z G7 který ve své třidě dovolím si napsat je bezkonkurenční.
Prosím, aby zjevný nesmysl nebyl vydáván za pravdu. G7 interiér NEMŮŽE být nejlepší prostě proto, že display leží ve středové konzole příliš nízko, až pod výdechy klimatizace. I když jinak (asi) nemá mnoho dalších nedostatků, stejně je v mých očích neomluvitelné, že v dnešní době se konstruktéři a designéři dopouští takového zásadního nedostatku! Platí i pro škodovky!
Sportsvan ukazuje, že jsou si této CHYBY vědomi. Ostatně, i Plus měl display lépe na očích a svisle orientované výdechy klimatizace po jeho stranách. Takže nebylo co měnit.
Vyšší auta VW mají rádio/ navigaci umístěné výše. Ať už jde o dodávky, MPV, nebo SUV. Níže ji mají sedany, hatchbacky a kombi. Minimálně jednou výjimkou je Caddy. Druhou asi Touran. Takže to pro ně není revoluční koncept. Přesto je v Golfu 7 tam, kde je.
Tenhle web sleduji už pár let, včetně diskuzí, protože se o auta zajímám. Ale teď už jsem chyby autorů nevydržel. Tak jsem se přihlásil.
Gde udělali "soudruzi" chybu? tady se zastanu VW, protože ti né, ale autor článku pan Bureš.Ten nebyl schopen si ani prohlédnout rozměry Golfů a klidně do výšky vozidel zastrčil místo výšky vozidla výšku otevřené haupny motoru. Výšky správně jsou
5dv - 1452, Variant - 1481 a Plus - 1621. Tak pokud by se mu dalo věřit u Sportvanu, pak 1578 je přece jen výše než základ a kombík, i když méně než plusko.
A ještě přidám poznámku k "zastánci" VW - GTííímu: souhlasím s těmi, kteří různými způsoby říkají, že si nevidí ani na špičku nosu. Jak to, že na to, co já, nepřišel?? Vždyť má VW v malíčku a nikdo se mu v jeho znalostech o autech nevyrovná?!!
Ta skica byla hezčí... Interiér je dokonalý! :yes: ale tím chvála končí. Z venku už "Plusko" sice není tou "tlustou tetičkou", ale stále ten stlačený předek vůči mohutnému zadku působí trochu nevyrovnaně. Vedle toho výlisku vzadu vypadá i ten na Octávii krásně. ;-) Holt nafouknutý Golf moc parády nenadělá... i když pravda, zde už jde spíše o účelnost auta, než o jeho vzhled.
Ano, skica ukazovala auto s karoserií na způsob VW Sciroco, toto vypadá o dost civilněji. Jinak to špatně rozhodně nevypadá. Něco jsem zaslechl, že má v plánu i Škoda podobný model.
>:D roomsterback podle mě dostane přední světlá od rapidu,Nárazníky budou z Yeti(ten je novej ted)Zadni světlá ze seata.Volant z O3 (jen ten před faceliftem) a je hotový.Tvar karoserie prostě zvýšený spaceback o 8 centimetru.Víc změn zbytečný,trh s MPV myslím padá...a škodovky se prodávájí dobře
nejakej jinej napad jak udělat konec bočního skla,anebo odtedka 20 let bude se koukat od Oktavie combi,přes spaceback,a co ja vim kde ještě na pořád stejný krivky?? apropo: pan Kaban asi kolik mohl říct dotoho jak bude vypadat nová O3? jestli takhle postupne všechny krivky odkrívá VW na vlastných autech,pomalu si budu myslet že jeho práce bylo jen tvar předního světla.
Tá bočná línia v ktorej sú kľučky je super. Interiér tak isto bez problémov, displej navigácie je KONEČNE na správnom mieste... Tu fakt nemám čo vytknúť. Jedine ak sebe členok.
zvenku to neni spatny... skoro tak dobry, jako byvalo Stilo
>:-[]
A taky tomu potece voda do interieru?
Ne - to vedome provokuju.
Skaredy to neni... skoda, ze "koncern" porad nema slusnej benzinovej motor pro takovejhle druh auta. :-(
Kde sú kritici malých okienok zdvojeného "A"-stĺpika pred späťákom? Má to Golf, a zrazu je ticho...
Neviem ako komu, mne to na prvý pohľad evokuje Hyundai Matrix...
Každopádne z praktického hľadiska to nemusí byť zlé auto, ale VW potvrdzuje, že to s dizajnom proste stále príliš nevie. Mali by zas zaklopať u Talianov, aby to stálo za chválu.
design bych tomu snad i odpustil... stejne se libi kazdemu neco jineho.
A tohle je vlastne nejbliz puvodnimu poslani VW, jehoz mel byt Golf koncentratem = obycejne auto pro obycejne jezdeni... a hlavni devizou mela byt spolehlivost a jednoducha (= i levna) udrzba.
Proc to ma jen turbomotory?
Proc to ma DSG misto normalniho automatu?!
Dvouspojka vznikla jako chytre reseni pro sportovni, vykonna auta... setri cas pri razeni a nakonec i palivo.
Ale sem?
Sem patri nejaka nesmrtelna 1.6 ... a jako volba vedle manualu klasickej automat s hydromenicem... tohle auto by melo byt projektovany na milion ujetych kilometru.
Pak bych smeknul... ;-)
Já Ti řeknu proč to nemá dýchavičnou atmosféru 1,6 a má to jen turbomotory. Reálný rozdíl ve spotřebě mezi 1,6 atmo a 1,2 popř. 1,4 TSi u golfu je propastných 1,5 l při reálném ježdění. Mám něco naježděno s těmito 1,6 atmosférami, ať už Octava 1, nebo ford focus 1 a ať jsem dělal co chtěl pod 7 l jsem se nedostal. S Golfem 7 1,4TSi jezdím už půl roku s dlouhodobým průměrem 5,5l. A hodnocení designu je sice subjektivní věc ale za mě palec nahoru, má to šmrnc a je to dotažené do detailu jak v interiéru, tak exteriéru.
Klopať nemusia. Vlastnia 90 percent Giugiarovho Italdesignu a šéfdizajnér je Talian. Očividne ale nemá slobodnú ruku ako mal pri Seate...už asi pre istotu.
Vlastnia 90%, to hovorí za všetko. Škoda tiež ide dôsledne nemeckou líniou, hoci je to česká značka. Kúpiť Italdesign a Prikázať Talianom čo majú robiť evidentne nie je to pravé orechové.
;-) S oním okénkem u zdvojeného A sloupku máš recht ... Nicméně se vcelku nedalo čekat nic jiného -> vypadá, že ztratil určitou bachratost předchůdce, ve hře je více přímých ostřejších linek, a celkově působí dojmem maximálně efektivně využitého vnitřního prostoru ...
Design Klaudie u VW takový byl , je a bude ( víš to stejně jako já ) , pro výrobce není důvod cokoli měnit , zákazníci jej očekávají a prodává se dobře ...
Nevyzerá zle. ALE! Prosím vás, čo je na ňom športové?! Dizajn? Maximálne na skicách. Dohora orientované svetlá, veľké disky a 150 koní s najsilnejším motorom, slovo šport v názve z auta športové auto nespravia! Poznám len jeden sportsvan: [odkaz]
Alebo snáď poznáš iný? Nástupca Golfu Plus? Ževraj s názvom Sportsvan, meno nestačí... Alebo snáď hej? Ako vravieva majster GTI: "Nelži si do kapsy!" Garážová pravda - športovať v ňom budeš akurát so susedom v tom, kto naloží do kufra rýchlejšie detský kočík.
Zo slova Sport sa stalo rovnaké klišé ako z toho, že vo všetkých hypermarketoch majú najkvalitnejšie potraviny s najlepšou cenou. Suché, bezvýznamné slovo.
Slovo Sport znamená súťaž - preteky, závody, nie druh dizajnu. Schválne, videli ste už pretekať sériové auto so slovom Sport v názve? Takú Fabiu Sportsline s 1.2kou... Automobilky samotné uprednostňujú názvy racing, R, RS, GT, GTI apod. Pretože slovo sport stratilo v motoristickom svete svoj význam.
Správne auto pre eurodrzka, Golf Sportsvan s 1.2 TSI 105 koní či 1.6 TDI pod kapotou... Už sa teším na Golf Sportsvan cup. ;-) >:D Mimochodom, čas na ringu by nebol?
Takže zapamätaj si: Renault Espace = apoštol (športových) vanov.
Dnes veľmi výrazne,
BRAVO RENAULT! :yes::yes::yes: