Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Koncept Volkswagen Golf Sportsvan ukazuje nástupce Golfu Plus

Koncept kompaktního MPV má blízko sériové výrobě. Proti běžnému Golfu má Golf Sportsvan o 48 mm delší rozvor.
Zpět na článek
8. 9. 2013 14:30
8. 9. 2013 16:20
8. 9. 2013 14:35
8. 9. 2013 16:15
9. 9. 2013 18:38
8. 9. 2013 14:20
8. 9. 2013 22:01
9. 9. 2013 15:50
8. 9. 2013 14:31
8. 9. 2013 15:51
8. 9. 2013 16:30
9. 9. 2013 17:11
9. 9. 2013 18:47
9. 9. 2013 21:04
10. 9. 2013 09:57
10. 9. 2013 13:49
8. 9. 2013 16:34
8. 9. 2013 18:53
8. 9. 2013 14:43
8. 9. 2013 16:50
8. 9. 2013 16:21
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
8. 9. 2013 16:38
8. 9. 2013 18:35
8. 9. 2013 17:09
8. 9. 2013 23:15
9. 9. 2013 10:21
9. 9. 2013 16:34
9. 9. 2013 19:41
Avatar - PSA Peugeot Citroën
8. 9. 2013 14:17
Hnus !!!!
No tohle to vypadá ještě hůř než předchozí Golf plus. A navíc je to okopírovaná Kia Carens z roku 2010 :no: :no: :no: navíc všechny VW ka jsou v poslední době hrůza děs běs :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Bubáq
8. 9. 2013 14:30
Re: Hnus !!!!
Ani já nejsem úplně nadšen: jako vždy, první skicy ukazují, jak by vůz ve finále nepostrádal více dynamiky. Finální řešení (tohle opravdu není studie, to je už zcela hotový vůz se zcela sériovým interiérem i exteriérem) tuhle dynamiku postrádá. Osobně nemám rád starší designerskou zásadu, že plocha oken ve dveřích má zhruba odpovídat ploše dveří pod nimi. Ale to se může při pohledu na skutečný vůz ještě změnit.
Jinak má kuba.k trochu pravdu: řešení přístrojové desky opravdu architekturou hodně připomíná kiu... Ale určitě ve výrazně větší materiálové a řemeslné kvalitě.
Obecně: někdy pochybuji o skutečném významu designových inovací: probíhají ve velmi rychlém cyklu a málokdy přinášejí taková řešení, které by bylo možno označit za skutečný přínos. To platí i pro Sportsvan- třetí boční okno v kontextu celkové délky karosérie spíše napovídá, že byla zvolena "změna pro změnu". Ale v případě VW nelze pochybovat o tom, že skutečná kvalita této novinky se neukazuje na fotografiích, ale bude přesvědčivě cítit při prvních jízdách s ní.
Závěr: líbí se mi, a mojí ženě se bude líbit hodně moc ;-) .
8. 9. 2013 16:20
Re: Hnus !!!!
Je to MPV, dobrý výhled udělá dětem radost. Ještě mít v nabídce pořádnou panoramatickou střechu.

Architektura? Stejná jako v minulé generaci. Jen výstražné a indikátor vypnutého airbagu přehodili pod navigaci. [odkaz] Provedení pak více odpovídá současnému Golfu. Jsem rád, že se zbavili těch kulatých výdechů. Nikdy jsem je nemusel. Přiblížil se většímu Sharanu. [odkaz]
Avatar - PTS
8. 9. 2013 14:35
Re: Hnus !!!!
Tu někoho dnes opustila manželka, která to dala dohromady s jeho nejlepším kamarádem a společně odjeli jeho novým autem... :-)
8. 9. 2013 16:15
Re: Hnus !!!!
Ja jsem opacneho nazoru. Predchozi plus byly takovy nemastny neslany,ale tenhle je moooooc pekny.
Avatar - Jaros71
9. 9. 2013 18:38
Re: Hnus !!!!
Asi ses zbláznil... >:D 8-s
To auto vypadá výborně...je to malé MPV!
KIA je proti novému VW takové ošklivé kačátko..snaha se korejcům upřít nedá.
To je tak vše. ;-)
Na první pohled bych dal 1- :yes: :yes:
PS: za 1 dávám jen Ferrari.. :-)
8. 9. 2013 14:20
!
:-) ;-) :yes: :-!
Rozbalit vlákno
2
8. 9. 2013 22:01
Re: !
je osle uplne jedno jestli prispevek od tebe ma 50 radku nebo jeden. nikdy nikomu nic hodnotneho nesdeli
Avatar - Atomas
9. 9. 2013 15:50
Re: !
Oslem bych GTIho nenazýval. Velmi chytře totiž použil pouze 4 smajly a nám tím ušetřil spoustu času, kterého bychom museli věnovat čtení jeho myšlenky. Takhle nám je hned jasné, že se mu to auto líbí. PS: a mne taky :yes:
Avatar - miromen
8. 9. 2013 14:31
Vzhled
Kabátek předpokládány a za mě určitě slušivý což so u současného pluska nedá říct.
Podstatnější je ale oproti současné generaci konečně podařeny interiér prakticky shodný z G7 který ve své třidě dovolím si napsat je bezkonkurenční.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Bubáq
8. 9. 2013 15:51
Re: Vzhled
Prosím, aby zjevný nesmysl nebyl vydáván za pravdu. G7 interiér NEMŮŽE být nejlepší prostě proto, že display leží ve středové konzole příliš nízko, až pod výdechy klimatizace. I když jinak (asi) nemá mnoho dalších nedostatků, stejně je v mých očích neomluvitelné, že v dnešní době se konstruktéři a designéři dopouští takového zásadního nedostatku! Platí i pro škodovky!
Sportsvan ukazuje, že jsou si této CHYBY vědomi. Ostatně, i Plus měl display lépe na očích a svisle orientované výdechy klimatizace po jeho stranách. Takže nebylo co měnit.
8. 9. 2013 16:30
Re: Vzhled
Vyšší auta VW mají rádio/ navigaci umístěné výše. Ať už jde o dodávky, MPV, nebo SUV. Níže ji mají sedany, hatchbacky a kombi. Minimálně jednou výjimkou je Caddy. Druhou asi Touran. Takže to pro ně není revoluční koncept. Přesto je v Golfu 7 tam, kde je.
9. 9. 2013 17:11
Re: Vzhled
píšeš o vyšších autech a podle tabulky v článku je to nějak jinak... ;-) Tak gde udělali soudruzi chybu?
9. 9. 2013 18:47
Re: Vzhled
Tenhle web sleduji už pár let, včetně diskuzí, protože se o auta zajímám. Ale teď už jsem chyby autorů nevydržel. Tak jsem se přihlásil.
Gde udělali "soudruzi" chybu? tady se zastanu VW, protože ti né, ale autor článku pan Bureš.Ten nebyl schopen si ani prohlédnout rozměry Golfů a klidně do výšky vozidel zastrčil místo výšky vozidla výšku otevřené haupny motoru. Výšky správně jsou
5dv - 1452, Variant - 1481 a Plus - 1621. Tak pokud by se mu dalo věřit u Sportvanu, pak 1578 je přece jen výše než základ a kombík, i když méně než plusko.
A ještě přidám poznámku k "zastánci" VW - GTííímu: souhlasím s těmi, kteří různými způsoby říkají, že si nevidí ani na špičku nosu. Jak to, že na to, co já, nepřišel?? Vždyť má VW v malíčku a nikdo se mu v jeho znalostech o autech nevyrovná?!!

:-O >:D 8-s >:-[] :no:
9. 9. 2013 21:04
Re: Vzhled
A co já mám společného s tabulkou v článku? Nebo snad nesouhlasíš s tím, že dodávky, MPV a SUV jsou obecně vyšší auta (s vyšším posezem)?
10. 9. 2013 09:57
Re: Vzhled
Neber to osobně, na Tebe to nesměřovalo. Jen vysvětluji kde soudruzi(a konkrétně kdo) udělali chybu!!"
10. 9. 2013 13:49
Re: Vzhled
Také nereaguji na tebe, ale na Pacho69 z 17:11. :-) Stejně jako ty.
Avatar - miromen
8. 9. 2013 16:34
Re: Vzhled
Šok displej není na očích a to se neděla. :-O >:D
8. 9. 2013 18:53
Re: Vzhled
No prostě taková VW klasika - pěkný a slušivý kabátek bez výrazných emocí ;-)
Avatar - PTS
8. 9. 2013 14:43
Klobouk dolů
Ta skica byla hezčí... Interiér je dokonalý! :yes: ale tím chvála končí. Z venku už "Plusko" sice není tou "tlustou tetičkou", ale stále ten stlačený předek vůči mohutnému zadku působí trochu nevyrovnaně. Vedle toho výlisku vzadu vypadá i ten na Octávii krásně. ;-) Holt nafouknutý Golf moc parády nenadělá... i když pravda, zde už jde spíše o účelnost auta, než o jeho vzhled.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hafol
8. 9. 2013 15:15
Re: Klobouk dolů
Ano, skica ukazovala auto s karoserií na způsob VW Sciroco, toto vypadá o dost civilněji. Jinak to špatně rozhodně nevypadá. Něco jsem zaslechl, že má v plánu i Škoda podobný model.
Avatar - PTS
8. 9. 2013 16:50
Re: Klobouk dolů
No příští Roomster bude a lá Touran, že? Ale že by udělali Rapid Max nebo Octavii TourMax... ;-\
8. 9. 2013 22:20
Re: Klobouk dolů
>:D roomsterback podle mě dostane přední světlá od rapidu,Nárazníky budou z Yeti(ten je novej ted)Zadni světlá ze seata.Volant z O3 (jen ten před faceliftem) a je hotový.Tvar karoserie prostě zvýšený spaceback o 8 centimetru.Víc změn zbytečný,trh s MPV myslím padá...a škodovky se prodávájí dobře
8. 9. 2013 16:34
Re: Klobouk dolů
Nečekal jsem nic jiného. MPV prostě nízké být nemůže.
9. 9. 2013 16:07
Re: Klobouk dolů
Já tedy nevím, něco je tady špatně:

Model: VW Golf Sportsvan VW Golf 5dv. VW Golf Variant VW Golf Plus
Výška [mm] 1.578 1.763 1.762 1.804

Podle té tabulky je sportsvan o 19cm NIŽŠÍ než hatch nebo variant...
9. 9. 2013 21:13
Re: Klobouk dolů
Psal jsem o rozdílu oproti skice (tedy o vizuálním dojmu). Bordel v číslech mě tu rozhodně nepřekvapí. Na to je tu až příliš mnoho chyb.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
8. 9. 2013 16:21
Kde zmizla story o 300 tisic zatekajucich autach?
Na titulke uz nie je.

Zato skreslujuci titulok o Mazdach 3, ktore nedosli do Frankfurtu je stale tam.

Dalsi dokaz o tom, ze negativne spravy o VAG sa na titulke zdrzia kratko a vacsinou sa objavuju len na neprominentnych miestach.
Rozbalit vlákno
0
8. 9. 2013 16:38
C sloupek
nejakej jinej napad jak udělat konec bočního skla,anebo odtedka 20 let bude se koukat od Oktavie combi,přes spaceback,a co ja vim kde ještě na pořád stejný krivky?? apropo: pan Kaban asi kolik mohl říct dotoho jak bude vypadat nová O3? jestli takhle postupne všechny krivky odkrívá VW na vlastných autech,pomalu si budu myslet že jeho práce bylo jen tvar předního světla.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bubáq
8. 9. 2013 18:35
Re: C sloupek
:yes: souhlasím!
Avatar - pumpkin
8. 9. 2013 17:09
podarené
Tá bočná línia v ktorej sú kľučky je super. Interiér tak isto bez problémov, displej navigácie je KONEČNE na správnom mieste... Tu fakt nemám čo vytknúť. Jedine ak sebe členok.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
8. 9. 2013 18:47
zvenku to neni spatny... skoro tak dobry, jako byvalo Stilo
>:-[]
A taky tomu potece voda do interieru?
Ne - to vedome provokuju.
Skaredy to neni... skoda, ze "koncern" porad nema slusnej benzinovej motor pro takovejhle druh auta.
:-(
Rozbalit vlákno
0
8. 9. 2013 20:58
Kde sú kritici...?
Kde sú kritici malých okienok zdvojeného "A"-stĺpika pred späťákom? Má to Golf, a zrazu je ticho...
Neviem ako komu, mne to na prvý pohľad evokuje Hyundai Matrix...
Každopádne z praktického hľadiska to nemusí byť zlé auto, ale VW potvrdzuje, že to s dizajnom proste stále príliš nevie. Mali by zas zaklopať u Talianov, aby to stálo za chválu.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ja Prvni 123
8. 9. 2013 21:29
Re: Kde sú kritici...?
design bych tomu snad i odpustil... stejne se libi kazdemu neco jineho.
A tohle je vlastne nejbliz puvodnimu poslani VW, jehoz mel byt Golf koncentratem = obycejne auto pro obycejne jezdeni... a hlavni devizou mela byt spolehlivost a jednoducha (= i levna) udrzba.
Proc to ma jen turbomotory?
Proc to ma DSG misto normalniho automatu?!
Dvouspojka vznikla jako chytre reseni pro sportovni, vykonna auta... setri cas pri razeni a nakonec i palivo.
Ale sem?
Sem patri nejaka nesmrtelna 1.6 ... a jako volba vedle manualu klasickej automat s hydromenicem... tohle auto by melo byt projektovany na milion ujetych kilometru.
Pak bych smeknul...
;-)
Avatar - Verny_2013
8. 9. 2013 23:32
Re: Kde sú kritici...?
Já Ti řeknu proč to nemá dýchavičnou atmosféru 1,6 a má to jen turbomotory. Reálný rozdíl ve spotřebě mezi 1,6 atmo a 1,2 popř. 1,4 TSi u golfu je propastných 1,5 l při reálném ježdění. Mám něco naježděno s těmito 1,6 atmosférami, ať už Octava 1, nebo ford focus 1 a ať jsem dělal co chtěl pod 7 l jsem se nedostal. S Golfem 7 1,4TSi jezdím už půl roku s dlouhodobým průměrem 5,5l. A hodnocení designu je sice subjektivní věc ale za mě palec nahoru, má to šmrnc a je to dotažené do detailu jak v interiéru, tak exteriéru.
Avatar - pumpkin
8. 9. 2013 21:43
Re: Kde sú kritici...?
Klopať nemusia. Vlastnia 90 percent Giugiarovho Italdesignu a šéfdizajnér je Talian. Očividne ale nemá slobodnú ruku ako mal pri Seate...už asi pre istotu.
8. 9. 2013 21:57
Re: Kde sú kritici...?
Vlastnia 90%, to hovorí za všetko. Škoda tiež ide dôsledne nemeckou líniou, hoci je to česká značka. Kúpiť Italdesign a Prikázať Talianom čo majú robiť evidentne nie je to pravé orechové.
9. 9. 2013 20:55
Re: Kde sú kritici...?
Ty si myslíš, že nepřikazují, když to zadají někomu z venku? Jsou to jejich peníze.
Avatar - Andromeda
9. 9. 2013 21:51
Re: Kde sú kritici...?
;-) S oním okénkem u zdvojeného A sloupku máš recht ... Nicméně se vcelku nedalo čekat nic jiného -> vypadá, že ztratil určitou bachratost předchůdce, ve hře je více přímých ostřejších linek, a celkově působí dojmem maximálně efektivně využitého vnitřního prostoru ...
Design Klaudie u VW takový byl , je a bude ( víš to stejně jako já ) , pro výrobce není důvod cokoli měnit , zákazníci jej očekávají a prodává se dobře ...
Avatar - Delfin2
8. 9. 2013 22:53
na fotkách pekné
Na fotkách to vyzerá pekné, keď to tak bude aj v reali tak klobúk dolu :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
8. 9. 2013 23:15
pekne
so vzhladom nemam problem,s velkymi kolesami co su na fotke to vyzera dobre... paci sami viac ako normalny golf... :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PeterLuk
9. 9. 2013 01:10
GARÁŽOVÁ PRAVWDA
Nevyzerá zle. ALE! Prosím vás, čo je na ňom športové?! Dizajn? Maximálne na skicách. Dohora orientované svetlá, veľké disky a 150 koní s najsilnejším motorom, slovo šport v názve z auta športové auto nespravia! Poznám len jeden sportsvan: [odkaz]
Alebo snáď poznáš iný? Nástupca Golfu Plus? Ževraj s názvom Sportsvan, meno nestačí... Alebo snáď hej? Ako vravieva majster GTI: "Nelži si do kapsy!" Garážová pravda - športovať v ňom budeš akurát so susedom v tom, kto naloží do kufra rýchlejšie detský kočík.

Zo slova Sport sa stalo rovnaké klišé ako z toho, že vo všetkých hypermarketoch majú najkvalitnejšie potraviny s najlepšou cenou. Suché, bezvýznamné slovo.

Slovo Sport znamená súťaž - preteky, závody, nie druh dizajnu. Schválne, videli ste už pretekať sériové auto so slovom Sport v názve? Takú Fabiu Sportsline s 1.2kou... Automobilky samotné uprednostňujú názvy racing, R, RS, GT, GTI apod. Pretože slovo sport stratilo v motoristickom svete svoj význam.

Správne auto pre eurodrzka, Golf Sportsvan s 1.2 TSI 105 koní či 1.6 TDI pod kapotou... Už sa teším na Golf Sportsvan cup. ;-) >:D Mimochodom, čas na ringu by nebol?

Takže zapamätaj si: Renault Espace = apoštol (športových) vanov.

Dnes veľmi výrazne,
BRAVO RENAULT! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
9. 9. 2013 10:21
Čumák
Ten předek je docela zvláštní, dost odlišný od normálního Golfu... s tím negativním lomením světel u masky mi to připomíná C4.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
9. 9. 2013 13:43
tak ten interier mi nieco pripomina
[odkaz] vs [odkaz]

zvlast ta navigacia a vyduchy ventilacie, vystrazny trojuholnik taktiez v strede pod displejom.... tusim nam tu niekto vykrada schreyera frajera :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - PeterLuk
9. 9. 2013 14:53
Re: tak ten interier mi nieco pripomina
A zozadu zase Citroen C4 Picasso :-! >:-[]
9. 9. 2013 17:09
Re: tak ten interier mi nieco pripomina
Aha, takže když VW umístil navigaci tam, kde ji celkem logicky mají skoro všichni ostatní, tak to ukradl v kóreji. Bože, nech se vyšetřit... ;-\
Avatar - pumpkin
9. 9. 2013 17:57
Re: tak ten interier mi nieco pripomina
Ty, ale fakt. Dokonca majú obe autá aj volant a štyri kolesá!
Dáko si vo VW začínajú dovoľovať... :-!
Avatar - Jaros71
9. 9. 2013 18:43
Re: tak ten interier mi nieco pripomina
:yes: >:-[]
Avatar - CountachSV
9. 9. 2013 16:34
vow
jako slovenská parodie gti-ho dobrý :yes:
Rozbalit vlákno
0
9. 9. 2013 19:41
Teším
Teším sa a som zvedavý. Golf 7 je super auto, uvidíme či pôjde v jeho šlapajách.
Rozbalit vlákno
0