Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Konec Dieselgate? Němci schválili úpravy 1.6 TDI. Jen o softwaru to není...

Volkswagen hlásí, že německé úřady schválily úpravy 1.6 TDI, posledního motoru, kterého se v Evropě týká kauza Dieselgate. Turbodiesel dostane i upravenou techniku.
Zpět na článek
5. 11. 2016 15:13
5. 11. 2016 16:18
Avatar - Ja Prvni 123
5. 11. 2016 12:25
No, ale úpravou "dieselgate" teprve naplno začíná, ne?
[odkaz]

www.autoforum.cz/zajimavosti

Oprava motoru tdi podvadejicich testy zkrátí jejich životnost.
Rozbalit vlákno
0
5. 11. 2016 14:51
Konec Dieselgate? Němci schválili úpravy 1.6 TDI. Jen o soft
Takže kus plastu vytlačeného za 5 Kč na 3D tlačiarni má vyriešiť problém, ktorý sa ich inžinierom nepodaril vyriešiť 10 rokov a prinútil ich podvádzať? :-)

Toto "riešenie" je možno dostačujúce pre druhotriednych Europanov. V Amerike ich s tým ale pošlu niekam ...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - GM.rja
5. 11. 2016 15:13
Počty
No nevím, ale nějak jim nesedí počty: 2,6mil. + 5,6mil. = 8,2mil., ale přiznali 8,5mil., takže na těch rozdílových 300 tis. ks toprá Neméc mr.dát?
Rozbalit vlákno
0
5. 11. 2016 16:18
Ulhaný koncern
Nechápu, měl to být přece jen softwarový problém, tak na co nějaký usměrňovač? To VW zase lhal a lhal?
Rozbalit vlákno
1
5. 11. 2016 17:34
Re: Ulhaný koncern
viz můj zvlášť příspěvek
5. 11. 2016 17:39
"Kus plastu"?
Tady jde jistě o zlepšení rovnoměrnosti hustoty vzduchu, a tím zlepšení měření jeho množství váhou vzduchu, a tedy zpřesnění vstřiků paliva. Vzduch, vstupující do sacího potrubí ze vzduchového filtru, není zpravidla zcela homogenní - přechod z velkého hranatého průřezu filtru obloukem do menšího kruhového průřezu. Proto přidaný "nátrubek" před váhou.

Ale i tak: svědčí to asi o tom, že softwaroví draci přehlížejí základní fyzikální podstaty věcí. Místo, aby SW byl pomocník HW-u, bývá tomu dnes často naopak.
Rozbalit vlákno
0