Nový ruský sedan je další nadějí na úspěch na vyspělých trzích. Výroba pro domácí trh běží, ale technický upgrade na aktuálně platné emisní předpisy EU dovoz pozdrží.
Treba pristrojovou desku by si mohli vzit tvurci Twinga za vzor. Obycejna, jednoducha, ale nezveda se z ni zaludek. Take poruchovost tohoto stroje asi nebude vyssi, nez u rendlikovske produkce. Jeste do toho dat nejaky slusny diesel (japonsky, ci nemecky) a hura do sveta. ;-)
Vy jste mi vtipálkové. Pokud vyznáváte styl 80s, tak chápu to vaše nadšení z interiéru. Mně se ale opupínkovali ruce při pohledu na ten krásný výlisek plastu ve tvaru volantu :-)
Brutální facelift 110ky. Budete se divit, ale mně se řada 110 líbí. Originální auto, které si s jiným člověk nesplete. Co na tom, že prototyp 2110 se objevil už někdy v roce 1988 a sériová výroba běží už dvanáct let? Nezapomeňte, že to auto je ruské. Takže je stavěné na ruské silnice. Soumar, který vydrží.... Jasně, taky jsem viděl nový sedan na Autoshow, u kterého vrzalo víko zavazadelníku. Drobné a časté poruchy se tomu autu nevyhnou. Víte co? Jestli chcete, ničte si své drahé hothatche na našich tankodromech a plaťte šílené prachy za díly.... Lada - poměrně velké auto za malé peníze, náhradní díly jsou, pokud vím, stále levné.... Klidně mě kamenujte, ale já bych do toho třídveřáku šel. Zatímco jiní do svých miláčků investují statisíce, aby se odlišovali, v tomhle případě můžete mít v garáži auto, kteréí rozhodně u nás denně nepotkáte, za nějakých čtvrt mega nebo 300 tisíc. Jdete do toho?
čože?!?! zlatý logan?:D neviem ,ale tato lada vyzera vedla loganu ako kraska... dizaj vydaréný pôvod v 2110 sa neda poprieť v dizajne však spravila Lada krok s velkym K a optika predných svetiel je nádhera/kam sa hrabe Logan so svetlami z 92 :D/. Interier je pekný tiež sa Logan nechyta ,plasty by som typoval na rovnaku kategoriu.Logan či Priora?? jasne vedie Lada preto,že ma aj nejaku tu vybavu zatial čo v Logane je nič...bezpečnostou na rovnakej urovni cenovo sa dúfam moc líšiť nebudu a 16 16V 100konikov stači hadam
Pekne tvary a kvalita materialov a vypracovania su dve rozdielne veci. Rusky dizajn vyzera v porovnani so svetom naozaj dost staro a nemoderne, aj ked istu davku elegancie mu upriet nemozno. Skusenosti s Ladou 110 mam priamo v rodine. Motor slusny, ak si davas pozor, tak sa odmeni solidnou spotrebou do 7 litrov. Ale ked som to auto videl nove, nechcel by som ho ani za este nizsiu cenu ako stalo. Lacne plasty v kabine s velmi nepresnym licovanim (Logan ich ma vazne lepsie - minimalne to licovanie a kvalitu vypracovania), vyduch kurenia na strane vodica poskrabany, akoby ho tam niekto rval skrutkovacom, predne sedadla vrzgali pri sadani od prvej chvile a ten smradek v kabine bol tiez dost neprijemny. Auto ide dodnes vcelku spolahlivo, nic dolezite sa nekazi, ale vsetko hrka a trasie sa, stierace su hlucne, skrinka pred spolujazdcom sa zatvara tazko, kurenie ide bud naplno alebo skoro vobec, na spustanie okien vo dverach potrebujes viac sily ako v Skode 120. Problemom su trochu brzdy, ani nie tak slabsia ucinnost, na ktoru si postupne zvyknes, ale nesumernost ucinku, co maju problem nastavit aj v servise. Jazdne vlastnosti tu uz niekto prirovnal ku "skakajucej koze", pri kludnej jazde je to vpohode, proste s tym autom by clovek, co nema to auto dokonale v ruke, blbnut nemal. Oproti tomuto vsetkemu je Logan naozaj sampionom, Jasne, vyjde o kus drahsie, ak si doplatis este nejaku vybavu, ale Rusi maju rozhodne este co dohanat. Nizka cena nie je vsetko. Ich obrovsky a hladny domaci trh je, co sa tyka ich sanci uspiet vo svete, dost negativnym faktorom.
Staršia Lada 110 nemá vzadu priečny skrutný stabilizátor.Priora ho už má.Plastky v kabine sú mäkčené a palubovku navrhli talianski dizajnéri.Brzdy sú už posilnené a epšie dimenzované.Motor má aj nižšiu spotrebu,lebo je prepracovaný,znížilo sa trenie a aj niektoré materiály.Priora je vlastne hĺbkový facelift 10-tkovej rady.
Moze byt. Ale maximalne tak pre rusky trh, popripadne niektore menej narocne trhy najma mimo Europy. Svet chce dnes ine auta, 110 je uz babicka a chce to nieco upln enove a uplne ine.
Ty mas ten Renault v zaludku, co? Desat alebo viac rokov stary vytvor, ktory konecne dokopali do seriovej produkcie davas za priklad svetovemu producentovi a exporterovi...Ale proti gustu ziadny disputat, kludne si tu zastaranu priserku kup, ja si kupim "rendlika" a ver mi, prvy budes plakat Ty... ;-)
až tak často se nikoho nezastávám, a je pravda že desítková řada je v mnoha směrech poněkud archaické auto, ale logan s kompletním agregátem renaultu, o kterém když jen slyším, tak mám kopřivku i na patě, není taky žádná výhra :no:
Ten sedan je vážně otřesný. Hatch je už lepší. Technika.. no.. :-) .. prostě skákavá koza, žigul. Při pohledu na tohle mi je jasné, proč většina kradených aut putuje na východ >:-[]
Měl by jsi si překalibrovat vnímání, když zrak Tvůj spočine na produktu pocházejícího východně od Košic ;-) Ruskej medvěd byl vždycky velikej, stejně jako všechno z toho kraje. Třeba takový problém s alkoholem. Říká se, že dáni mají problém s pitím, ale v Rusku je teprve Problém s velikým P. Už jen samotná rozloha je Veliká. Vliv "soukromé sféry" na politiku a národní hospodářství - veliký. Vojsko - veliké. A když už průser v Rusku, tak velikej! Viz Černobyl. Už Áďa zjistil před pár desítkami let, že Rusko je příliž Veliké sousto. Automobily? Nákladní..Kamaz, Zil..Veliké. Osobní..Zil, Volga.. Vem si Ladu, která měla "konkurovat" Trabantu..a porovnej velikosti :-) A Veliký Ruský Medvěd se teď pokouší udělat něco..v normální velikosti. Tak se nedivme :-) Jo a s tou "skákavou kozou, Žigulem" si spousta z nás užila hromadu zábavy! :-! Na závěr jeden vtípek, co ilustruje Ruskou snahu o malé věci... Proč ruská mikroelektronika nikdy nedobyla světový trh? Protože ji nedostali přes bránu fabriky...
Mates má poněkud pokřivený pohled na realitu, na jeho neoprenový úsudek bych se nespoléhal. Nezapomínej, že denně delší dobu zírá do análního otvoru veliké divoké kočky :-!
Tibby, Tibby, tvoje zkreslené pohledy na svět skrz dno láhve charakterizují i ten "vtip" na konci. Z tvého pokusu o humor mi naskakuje husí kůže. Měl by jsi na sobě makat, studovat jazyky a možná jednou i na tu ojetinu žigula budeš mít, špuntofile ;-)
Ts ts, vynechal jsi nagelovaný cop, pohled skrz hledáček fotoaparátu, homosexuální orientaci... Nevím proč se snažíš, úrovně jeho debility prostě nedosáhneš, ani kdyby jsi se naporcoval... :-!
Co se vzhledu týká, tak jestli to třeba nebude tím, že jako se kdysi z Fáva udělala Felda, tak z 2110,2111,2112 se dělá Priora. Jinak, jestli si už na nějaké koze jel, tak si asi nejel v Ladě. Jedno z mála aut, které nemusí brzdit na příčných prazích. A na rozdíl od tebe, vcelku hodnověrně vím, že většina kradených aut putuje na východ nikoliv kvůli existenci Lady, nýbrž proto, že je tam díky korupci, jejich legalizace jednodušší a levnější, než oficiální dovoz. :-)
Opravdu mě přístrojová deska velice překvapila, i když je to částečně vzdálený plagiát Fordu, celkově však působí zajímavě. Ovšem jak to bude s materiály a hlavně se zpracováním, lze těžho hodnotit. Jinak venkovní křivky opět nezklamaly, změny přední a zadní části, toť vše, ostatní stále to samé.
Priora má slávne mäkčené plasty,pozink 52 %,motor má veľmi dobrú priemernú spotrebu (ruské údaje o spotrebe sú iné ako reálne),to dokázali už testy.Je to konkurent Logana.
Cena lux verzie s klímou 2 bagmi,atď má byť 12 000 $.
Výsledoko crash testu je lepší ako Logan,veľmi dobrý podvozok,mix komfortu a tvrdosti.
Dvere majú byť iné,začiatkom roka 2008 facelift.
Zvlášť 5D hatchback vyzerá slušne.
Hlavnou výhodou auta je výkonný motor,kufor,cena a celkom slušné spracovanie.Ináč interieér lux verzie,ktorá sa bude k nám dovážať vyzerá lepšie ako na fotkách,lebo to nie je lux verzia.
Uvedom si,že auto má konkurovať Loganu. :-)
Nedovážajú to preto,lebo zatiaľ hatch nevyrábajú a dávajú si na čas ako vždy.Tá "samolepka" vydrží podľa všetkého viac ako p 2 rokoch hnijúci Logan. ;-)
A motor má dávno Euro 4.
Ovšem, že vydrží! Všechno ruské je dimenzováno tak, aby to vydrželo a přestálo všechno! Vsadím se, že go Lady uděláš hasákem a kladivem přímo u silnice, i když stála jen kilometr od epicentra atomového výbuchu. :-!
To o tom Fordu máš pravdu.Předek Ford v Ruském stylu a zadek u 3dveraku z Astry (Vektry pred predešlé genezace).Ale možná to bude lepsi nez logan.Kdyby se tam dal i jiny motor? Chce to svest a projet sni nejakou IV tridu po zimě. :-) Balšoje Ruskyje mašiny
Re: bude trvat dlouho,než se Lada vyrovná evropské úrovni
samozrejme ze jo, lada vyrabela pred 1989 daleko lepsi auta jak skodovka, vedle 120 byl tatuv zigulak skoro porsche :) Kdyby nebyl vw v skodovce tak ani na tu dacii by jsme nemeli.
... kolik lidí tu opěvuje ten bolševickej tank. Díky těm vašim milovanejm rusákům jsme tam, kde jsme. Ještě tu děláte z Lady výhru na ty naše silnice. A proč asi ty silnice máme takové, jaké máme? Protože nám je rozjezdili tankama v 68. Stejně jako nám rozjezdili životy, vývoj, průmysl, ekonomiku. Ale Lada je výhrou... hezky se tu předvádíte :no:8-s
Komplexy? Kde jsme díky Rusákům? Já myslel že už jsou skkoro 20 let pryč. Na rusáky jsme to mohli svádět maximálně 10 let te´d už je pozdě brečet. Já se mám fajn mám dům auto a každý rok jezdím 2x na dovolenou. Za to že si socka si můžeš sám.
Komplexy? Kde jsme díky Rusákům? Já myslel že už jsou skkoro 20 let pryč. Na rusáky jsme to mohli svádět maximálně 10 let teď už je pozdě brečet. Já se mám fajn mám dům auto a každý rok jezdím 2x na dovolenou. Za to že si socka si můžeš sám.
Normálně na takový hovadiny nereaguju, protože tohle jsou argumenty prosťáčků, ale při tvé inteligenci ZZ, to zkusím alespoň zkratkou. Ad bolševickej tank = původní Lada byl ital, zkonstruovaný italy podle požadavku rusů, zhruba na bázi F 124. Od Samary výše, to je spolupráce s Porschem a GM. Ad milovanej rusák = úplně normální běloch. Akorát že měl smůlu a přešel z absolutistického feudalismu rovnou do diktátorského socialismu. Němec se k tomu diktátorskému národnímu socialismu dostal přes demokracii. Že si oba režimy padly (i) v důsledku Versailleské smlovy kolem krku, a časem si na to udělaly smlouvu i Ribentropperův - Molotovův tajný dodatek, a rozdělily si sféru zájmů, Polsko, Pobaltí i Evropu, jde zcela mimo běžného rusa i němce. A používat tyto argumenty i následný poválečný vývoj Evropy, proti technikům té, či oné strany je přinejmenším nepochopení politických zájmů velmocí, včetně britských a francouzských. Asi by to chtělo, načíst něco z politických memoárů, a pak to provětrat, ale v jiné diskuzi. :-)
Tady nejde o Ladu, ale o reakci na ty stupidní argumenty typu: "ideální auto na naše silnice" a "za 300tis. máš výjimečné auto" :-) Uznávám, trochu jsem to přitáhnul za vlasy a čekal jsem vlnu odporu >:D
Možná Ti přijdou stupidní, ale já si za nimi stojím. Podívej se na kombík řady 110. Za ty peníze větší auto, kromě Logana MCV, nekoupíš. Už chápeš, na co narážím?
Jenže rok 68, to už je takřka čtyřicet let... :o) Spíš bych se Tě chtěl zeptat, proč jsou od roku 1989, odkdy budujeme naší malou "pseudodemokracii", silnice stále v tomtéž katastrofálním stavu a naši zákonodárci ještě nenašli lék na stále vzrůstající provoz? :o) Nesváděj všechno na komanče, i když byli takoví, jací byli.... a jsou stále, akorát mají jiné kabátky, dost jich svou politickou orientaci otočilo úplně na druhou stranu (jmenovat raději nebudu). A proč mají v jedné malé zemičce na východ od našich hranic kvalitnější silnice, ač je do roku 1993 měli stejné....? Kdo umí, umí, kdo neumí, ten kouká :o)
Píše se "poddat", měl by ses vrátit na základku :o) Zkus přemýšlet... je těsně za našimi východními hranicemi. Nebo ještě lépe, zkus se po tamních silnicicíh projet. Možná budeš překvapen.
No tak že mě zrovna ty budeš pérovat za jednu chybu, to bych nečekal... ;-\ Jestli myslíš slovenské silnice, tak ty jsou skutečně v ještě horším stavu než ty příšerné naše...
Myslíš si, že ustrnutí vývoje společnosti A VŠEHO na 40 let doženeš za polovinu toho času? To je jako myslet si, že náskok 10s v F1 stáhneš za 5s. Prostě blbost.
Dál jsem radši ani nečetl...
Tak bys měl vědět, že v roce 1968, tedy před vpádem "spřátelených vojsk", na tom, co se týče životní úrovně bylo tehdejší Československo lépe než sousední Rakousko. Takže ne za čtyřicet, ale za dvacet let. No a jak tak počítám, od naší "sametové revoluce" to bude let devatenáct.... :o) Hm?
Můžeš to tvrzení o životní úrovni něčím doložit? Co třeba měnová reforma, kdy se úspory občanů ČR víceméně škrtly? Co Marhshallův plán aplikovaný na Rakousko? A jaká byla alternativa u nás? Komunismus importovaný z Ruska. To chlapče NEZAČALO rokem 68.
A 40 let (a ani těch tvých 20) prostě za 19 NE-DO-ŽE-NEŠ.
Shrnutí:
Podívám-li se na to, v čem se 40 babraly země, které během WW2 _OSVOBODIL_ RUSÁK, a jak dopadly země, které _PORAZILI_ SPOJENCI, nemám se s tebou dál o čem bavit.
Na Slovensku su dobre cesty, az na usek PB ZA. Ty vole, to je des a hruza, inak je to velmi dobre. K madarom nechodim, takze tam neviem ake su cesty. :-!
Skvele si to povedal :yes: . Plne s tebou suhlasim, najme s druhou vetou.Rusaci nech si zostanu v Sovietskom zveze a nes.eru sa nam sem. Tu uz narobili kopec zleho. :no::no::no::no::no::no:
Mi cosi hovor, vy mate aspon konecne demokraticku vladu, kukni sa co sedi tam u nas. Totalne nas Sovieti zlikvidovali a ludia su taki hlupi, ze ich zase volili. :no::no::no: Nech zostanu, kde su, ja ich tu nechcem.
Tak to si přečti. Skákající čvrček. Velký souhlas s testem. Kdyby nechali Pandu v rovině milé dámské nákupní tašky, bylo by to optimální využití tohoto auta. Proč se ausgerechnet snaží udělat z Pandy malé Quattroporte? P.S. ... a neříkej my bejby... že by i ta reklama měla tehdy něco naznačovat?
Nahoře upozorňuji na příspěvek odtržený od hlavního tématu. A kam jinam mám o testu Pandy psát? Když se pod testem nedá diskuzovat... O Ladě jsem napsal níže.
Tak to je jasná kopie staré přístrojovky Fordu, ale určitě nebude tak kvalitní. Ftaláty a jiné, to bude v Ladě určitě ono. Jinak ze předu to kopíruje design starších Nissanů určených pro Japonsko, jako je Teana.
nesmíš se do tý přístrojovky zakusovat a olizovat jí 25 hodin denně, aby ty ftaláty na tebe měli nějaký účinek >:D osobně si myslím, že kdby ses zakousl do přístrojovky kteréhokoliv auta včetně vymodleného VW od GTI >:D , že by Ti neudělalo dobře v trávicím ústrojí
Tohle tu nepiš... pokud jsi nikdy nezažil, co jsou výpary z přístrojovky u nového auta, těžko tohle posoudíš. Pamatuji dobu, kdy nové auto tak uvnitř páchlo, žes v červenci musel mít otevřená okénka a ještě jsi přesto slzel. Co to s tebou muselo dělat uvnitř ani raději nedomýšlejmě. Tohle už je naštěstí většinou stará píseň. Většinou. Najdi si tu tabulku těch nejlepších v uvolňování chemikálií z přístrojovek. Světová jednička je VOLVO...
Tak to si přečti. Možná se budeš muset velmi silně zamýšlet nad svým dosavadním hodnocením Seatu. Hodně se dozvíš, například o blízké příbuznosti s AUDI S3... a jestli fakt umíš číst, budeš se koupat v dokonale vystavěném textu testu. BRAVO TEST :yes: BRAVO SEAT :yes:
Ten žlutý SEAT se mi fakt líbí, ovšem jen do té chvíle, než vidím interiér... Ten je u všech současných SEATů bez přehánění otřesný, takže všechny jejich auta degraduje o dvě třídy dolů... ;-\
Jo... ten nesouměrný střední panel... no, pokusili se o originalitu. Mebuďme však přespříliš kritičtí... mně osobně velmi potěšilo, že SEAT v této mutaci těží z techniky AUDI... to je velké dobrodiní koncernu VW a pro majitele Seatů příznivá zpráva. Obdobně to bude nepochybně i s Novou FABIÍ. Jsem zvědav, na model RS...
??No ja tam nic nevidim.Snad jen zacatecni pismena obou automobilek a fakt, ze maji oba jak interier tak exterier.A ctvero dveri a kufr.A ctyri kola.Proste nevidim.Ze by dalsi nesmysl ala GTI???? :no:
Zkus to znovu. Zvenku. Interier jsem neporovnával. Ten bude nepochybně v Ladě prostornější. P.S. Proč další nesmysl? Já tam velkou inspiraci cítím. Ty tu mé pocity hodláš kvalifikovat jako nesmyslné či smyslné? To je velmi odvážné, stydlíne. Vedle toho myslím, že je to dobré, na silnici si budu říkat - hele, jede starej Lex... a když přijede blíže, řeknu, nene, je to Lada... :-):yes: Prostě si to tak neber... buď nad věcí.
Ze by nová OKA 1121 ( http://steer.ru/archives/2007/04/13/0
Mozna se smejete, ale uvědom te si že stavajíci OKA stojí kolem 60 000 Kč. Pokud OKA 1121 bude stát kolem 80 000 - 90 000 Kč tak je to solidní, ale stejně se do seriové výroby nedostane v tonhle desetileti:)
steer.ru/archives/2007/04/13/003101.php
Re: OKA 11113 ( http://www.carblog.cz/modules.php?name=News
Musim uznat, že to je snad první koukatelný Láďa. :yes: Jak je však v zemi netušených možností zvykem, toto vozítko buď nikdy nespatří linku světa, nebo na ní najede až v době, kdy bude našemu oku lahodit stejně jako dosavadní Láďovo podprodukce :-! Jinak přeju Láďě vše nej k dnešnímu svátku ;-)
Mně to vizuálně trochu připomíná tak 15 let staré Korejce nebo ještě o něco starší Mitsubishi (např. starý Lancer). Nijak mě to neuráží, ale asi bych si to nekoupil, leda by to bylo hodně levné (řekněme do 150 000), což asi nehrozí.
Ale spřízněnost proporcí např. s KIA Sephia je taky až nápadná... Ačkoliv Sephia bude nejspíš taky nějaký obšlehnutý Japonec (jsem líný hledat a přesně nevím který).
Hele, kdybys rekl, ze ti to pripomina Hyundai Pony, nebo nektery stary nissany a tak, to bych este bral, ale kdyz reknes, ze ti to pripomina Lexus, to jsi asi fakt trochu bumbal, sorry - ale IMHO je to stejny jako bys srovnaval to tvoje GTI s Deawoo Tico, to je prece taky 5-dverovy Hatch.
Pánové, provnejte šikmé zadní pohledy na Ladu a zde [odkaz] Kdo nevidí dokonalou spřízněnost nemůže mít voči. Teda, ani jedno voko. Nakonec, jak píši nahoře... myslím, že tu bude pár tisíc Lad jezdit... a plést si je s předchozí generací Lexuse IS... to přece není vůbec špatné... P.S. A když se člověk mrkne na celou siluetu zadní části střechy při tom šikmém pohledu... no... že by Lexík prodal Ladě staré lisy?
Na jednej stránke Lada dáva jeden ,na druhej druhý parameter spotreby!Chápete tomu? :-O:-O8-s
Mimochodom celkom dobré paramentre! Zrýchlenie aj výkony motora. :-)
A ruské média kritizujú?!Nech mi idú do...
Toto je budíček! To je niečo čo konečne, konečne nieje vzdialené miliardy míľ od "bežných" Európanov! Konečne!HURÁ!!!!!!!!!!!!!!!
Aby si to prečítal,musel by si vedieť rusky.Euro NCAP to zatiaľ netestovalo,ale Rusi to testovali podľa týchto noriem.Je to iste niekde medzi 3 až 4*.Pretože lux verzia s klímou,ktorá sa tu bude ponúkať má mať ďalšie vylepšenia ohľadom pasívnej bezpečnosti oproti súčasnej Priore,ktorá je predávaná v Rusku.Je to bezpečnejšie auto ako Logan.
Pamatujte si v jake tride se tato Lada pohybuje a za jakou cenu se asi tak prodava. Pomer ceny a kvality je to, co hlavne v teto tride prodava auta do rozumnych rukou. Ti z nas co pamatuji, vime, jake postaveni mela Lada pred 25 lety v porovnani se Skodou. Take vime, ze co se tyce podvozku jde o poctivou kovarskou praci, ktera se hodi na silnice v CR. Sportovni vlastnosti od tohoto auta nikdo neceka. Interier je na fotkach prijemnym prekvapenim, vypada tak jak by ho clovek v Lade ocekaval. Motor Lada 1.6 je osvedcenym motorem ve kterem asi budou vsechny mouchy vychytane. Take si pamatujeme motor 1,4MPI ve Skode Fabia, VW Polo... Take jde o letity motor Skoda 130 prevrtany a vylepseny. Na auto jako Lada se musime divat nezaujate, jde o dobry pomer ceny a kvality. Dle meho nazoru je uplne jedno kde byl vuz vyroben.
Zajimavy test tohoto auta [odkaz]
K tomu poměru cena-kvalita - tu kvalitu si celkem představit dokážu, ale cenu zatím neznám. Vozítko IMHO konkuruje Loganu, takže by mělo jít na cenu Loganu. Kdyby ho dali za 150, možná bych ho koupil i já... (no, asi ne, ale za ty prachy >:D ) Za 200 to lidi budou hodně kupovat, za 250 už málo a za 300 je to naprosto neprodejné.
s exterierom a technikou to budu mat na eu trhoch dost tazke...viem si ale predstavit ze doma sa to predava, batuska ktory nema sajnu o technike vzhladom na cenu ropy a cenu auta si to bez problemov kupi
Hmm ako to fakt nechapem co ty vyvojari v rusku spia alebo co??? ved keby aspon daco trosku odkukali ako sa to ma robit... take auto by pasovalo akurat k mojmu dedkovi ale ten ma uz 89 a zhabali mu vodicak takze nic... ked som videl pristrojovu dosku tak som zaplakal... :-(
Hmm ako to fakt nechapem co ty vyvojari v rusku spia alebo co??? ved keby aspon daco trosku odkukali ako sa to ma robit... take auto by pasovalo akurat k mojmu dedkovi ale ten ma uz 89 a zhabali mu vodicak takze nic... ked som videl pristrojovu dosku tak som zaplakal... :-(
Chválím,že se chlapci z SSSR snaží,vo tom žádná,to kupéčko nevypadá nejhůř,bojovně rozkročená přední náprava před iljušinem,ten dekl pod motorem,pravda,asi bude trochu plandat,vypadnul šroubek,neva,to zadní křidýlko je určo vodzkoušený a přítlak bude bezva,ten volant taky do kupéčka kluci asi daj jinej,přimlouvám se za Momo,ale jinak,proč ne,i když sou to jen šikovně udělaný fotky,tak vše dobrý a přeju úspěch
jj přesně pro voliče sociální demokracie a komunistů. Jen ať se povozí sociálové bych do toho auta ani nevlez. To bych musel mít 8 promile jako pan Čurda >:D >:D >:D LADA IS DEAD
Hmm konečně si taky někdo všiml,že Lada již nedělá 40 let staré plechové krabice..,ano co se týká Priory jde pouze o výraznější facelift,zejména dveře mohli být pozměněné,poněvadž ty tohle auto dělají zastaralým(vidím v něm řadu 10)ale je to pouze přechodný typ který má být ve výrobě do r.2010 kdy by jej měl již nahradit plě s evrop.vozy srovnatelný vůz nyní pod jménem-koncept C.Co se týče palubní desky vrch je z měkčeného plastu.