Nový sedan z dílny automobilky AvtoVAZ je prodáván s benzinovou šestnáctistovkou o výkonu 78 kW. Vedle sedanu bude k dispozici i kombi a patrně také hatchback.
Za ty prachy bych to koupil taky. Jenže bude li to auto vůbec dovážet, tak si dovedu představit jak se po cestě z Ruska cena jako zázrakem o 80 tisíc zvýší.
ono aj octavia s 1,6 mpi 75kw to tiez davala za 12,3s ... a nebola o moc vacsia ako tato vesta.. v razvore tusim aj straca O2 na vestu .... predsa len to nie je 1,6tka z aurisa... ale na pomery vesty je to v pohode ;-)
tak to si mal nejaky "podareny kusok" ... lebo ja na tento motor pocuvam same negativa co do dynamiky..... napriek tomu by som sa mu svojho casu nebranil.... bol to nesmrtely motor... a svoju pracu robil poctivo
Až na lambda sondy byl spolehlivý, na ty trpěly tyhle 1,6tky a nová original stojí asi 22 tisíc dle VW servisu. No, podařený ani moc ne, jen si to musel točit, jinak to taky nejelo a kdyz si to naložil tak už vubec >:D Prý byly lepší ty 74KW EURO 3ky
Ale ty lambdy zase tak moc nehořej. A nestojí 22 tisíc, ale 2-3 tis. Kamarád ji teďka měnil (po 8mi letech provozu). Jsou tam 2 jedna je dražší a druhá o chlup levnější. Starý 74 kW víc žraly a trošku se tam srala převodovka. Navíc jen EURO3. Toho 75 kW motoru bych se ale co do spolehlivosti vůbec nebál. Problém je že O1 už je auto hodně za zenitem a O2 kam se tyhle motory do posledka taky dávaly je na tenhle motor už moc těžká a dynamika je bídná. Jinak bych si takový auto klidně taky pořídil ;-\
No tak mne ve VW řekli 22 tisíc, stejná raketa byla i u Seatu Cordoby HTP. Nesháněl jsem to mimo.... prodali jsme to >:D
Dynamika bídná není, pokud jezdíš v 2 lidech a pár zavazadlech, tak se nechá točit a určitě tempu okolí nějak stačíš, ale v kopcích dostaneš naprášeno no :D Tak to je :D
Tak to je pomalu na žalobu. To tě normálně chtěli okrást. 8-s Já bych do autorizáku nešel kupovat ani škrabku na sníh, protože bude stát 10x tolik než je běžná cena na trhu. No to si mě teda dostal 8-s
Ale jo ten motor nejezdí špatně, jenže když já čekám od auta už trochu víc a že by tak divoce tahala v točkách bohužel taky ne. ;-\
Jenže Rapid bude minimálně o 100 kg lehčí možná i víc a to je strašně znát. Navíc nevím jak je ten motor naladěnej. Jednak má o 6 kW víc a může mít jinej průběh výkonu a momentu a taky převodovku. To bych úplně nesrovnával.
Zrovna tenhle osmiventil moc tocivy nebyl. Sice zvladal kopce na trojku pod dva tisice otacek, ale nejvic parady predvedl mezi 3-4,5 tisici. Potom akorat rval.
Škoda, že už VW takový motory nevyrábí (míněno spolehlivý). Hned bych si takový auto pořídil. Akorát 75 kW je dost málo. Radši bych třeba atmo 1,8 a tak 95 kW. ;-)
bez turba tych par 1,8 este mame.... ale ide skor uz o zabehnute/vybehove kusky ( avensis, lancer, civic ) .... akurat aktualny civic je v podstate este celkom "novy" aj ked sa uz chysta jeho nastupca...
no tak som mu aspon ponukol dalsie moznosti ... ta 1,8 92kw bez turba co bola v octavii ale aj v dalsich autach koncernu svojho casu.... nemala chybu ....
no si mi teda dal ;-) .... ale svojho casu to hadam nebola zase taka az tragicka 1,8.... aj z pohladu vykonu....... konkurencia nemala zase az o tolko lepsie kusky ak vobec... japonci ok... ti asi boli vpredu uz vtedy v tomto smere
Prave, ze ten vykon byl hlavni prednosti a zaroven nedostatkem. Kdyz jsi ho chtel, musel sis pro nej sahnout, coz je u rodinneho auta nesmyslna charakteristika. Proto byl taky nahrazen slabsim, ale uzivatelsky prijemnejsim, dvoulitrem.
92kw nebo 110kw T ? Já jsem 92kw jezdil jen jako spolujezdec, takže nemohu moc soudit, ale jako raketa mi to nepřišlo, kdežto těch 110kw T už s Oktávkou dobře házelo :-)
Tak tak turbo prislo pozdeji s vykonem 110kW a to uz jelo podstatne lepe. Puvodni 1.8 bal rozporuplna, nekdo ji hanel, nekdo byl spokojenej, ale prevazovali ti co nebyli spokojeny s vykonem.
Nám (tehdy hlavně tátovi, já měl sotva papíry) se 1.8 20V moc nelíbila... krátká převodovka, dost to žralo, nějak zázračně to nejelo. Krom toho bylo vzadu fakt málo místa, což nakonec znamenalo KO pro Octavii jako takovou (a ve finále další ojetinu).
jj rád bych koncern. Ať si říká kdo chce co chce, tak sehnat na koncernový auto cokoliv za normální peníze není problém. I když Civic 1,8 se mi taky líbí. Jsem netušil, že do Exea dávali ještě starou 1,8 20V turbo. To by nebyl blbej nápad.
Souhlas, už to vypadá dobře - jak interiér, tak exteriér. Vesta se na první pohled Ladě povedla, jsem zvědav, jestli si tady na auto.cz přečteme také test ;-):yes:
Na fotkách z provozu ty boční prolisy nepůsobí tak strašně, jak se mohlo zdát. Teď jsem jen zvědavý na české ceny, kombi by se u nás mohlo uchytit. A samozřejmě, pak rozhodne i zpracování.
Když dneska řekneš "opravdu levné auto", napadne člověka Dacia. V začátcích pomohly salony od Renaultu, dneska je v ČR 60+ prodejců, Lada má jeden salon a jeden servis.
Když se začínalo s Dacií, byla ta mezera na trhu dost velká. Dnes právě díky Dacii už tak velká není a Lada by ze všeho nejvíc konkurovala právě Dacii. Má to Renault zapotřebí?
I dnes je většinou kombinace Renault+Dacia, ale někde mohou namísto Dacie vzít Ladu. Vše je jen otázkou strategie značky.
Dacia začíná s cenami "už od" hodně nízko, tahle Lada je o pár desítek tisíc výše. A sedan s 1.6 atmosférou... na našem trhu auto snů, když se dívám do diskusí.
Na 275 začíná Fluence 1.6 16V, v Limited za 315 už má tempomat a 16" kola a senzory. "Auto snů" tedy není problém ;-)
Myšlenka nacpat Ladu mezi Dacii a Renault je zajímavá, podle mě to ale úplně smysl nedává... příliš málo prostoru v porovnání s velkými náklady na reklamu apod., to raději prodávat Dacii Vesta.
Jo... jenže Logan je "už od 170 tisíc", Fluence je zase o sto výše. S cenou kolem 220 tisíc by se Vesta bez problémů chytla, zejména pokud bude zpracováním působit líp (což všichni tvrdí, že bude). Fakt je, že z interiérů Dacií čiší lacinost.
Řekl bych, že Renault tyhle počáteční náklady ustojí, bude-li chtít. Vesta bude ale spíš sbírat čísla na jiných trzích, byť proti Loganu je o dost hezčí.
No, já tomu rozumím jinak: opravdu levné auto je prostě levné.. bez ohledu na výbavu a velikost.
Nezpochybňuji, že Dacie jsou cenově výhodné.. i když je třeba vzít v úvahu zpracování.
jsem na to zvědavej v ČR...čekal bych,že by se mohly Lady prodávat i v dealerství Dacie,ale to by mohlo bejt docela kontraproduktivní. CS Autolada to je o ničem...možná na Sadský je jedinej kloudnej autohaus...
že se tu furt prodává slušně Niva a dopdávky GAZ a anebo taková Dacia. Jinak z lidí co ještě tak v roce 2012 šíleně nadávali na Rusko drží 10% pusu, 15 procent si sype popel na hlavu, jaký byli bloudi a dalších 10% je chválí.
Spolus těmi, co na něj nenadávali nikdy to tvoří víc jak polovinu českýho národa, třeba komentáře pod články o sestřelní SU-24 a zabití pilota byli z 80% v duchu podpoory Ruska.
pro Rusko. Tak to má být, určitě levnější řešení než upravování evropských modelů pro ruské podmínky. Rusa zajímá kolik vydrží "podvěska", jaký to má "razchod" a jestli "nězamjorznět", na tyto otázky bude vesta umět uspokojivě odpovědět. :yes:
A hlupáci tvého typu v převaze? Tak to pak jo, to je přímo ráj na zemi... Jen netuším, kde se v této časoprostorové linii nachází. Že by v alternativním vesmíru?
Ten Gilgit ti chybí, viď. Všimni si, kdo začal provokovat. Až tady zas budeš brečet, že ty nic, že sis nezačal a blabla... Za tyhle provokace bych klidně uložil ban, protože s článkem to absolutně nemá nic do činění...
Jsi mimo. Nikdy jsem nebrečel, že ... blablabla.... Mě ten týpek baví a tenhle web je o zábavě. Tak tedy, lichotí-li ti gilgitština, po gilgitovsku /mimochodem ten nick je mrtev/ ti odpovím - svůj ban si můžeš víš kam ;-) a ano, chci at tu je, baví mě a jako jeden z mála mě umí rozesmát. Nicméně - gilgit není, je ipa. S nickem ipa jsem nikdy nic nezačal jako první. Naopak. ...asi tak.
Gilgit není mrtev. Za nicky Gilgit a IPA stojí jak známo jeden clovek. A s ním sis vetsinou zacal jako první ty. Stejne jako jsi se v této diskusi prokazatelne jako první zacal navázet do nicku IPA který óvsem mezitím trochu zmenil.
Zatím jeste príspevky do diskusí písí lidé a ne nicky. Gilgit a IPA jedno jest.
>:D >:D >:D ty jsi bojovník >:D >:D >:D nakonec budeš mít tolik nicků, že se pohádáš sám se sebou. :yes: opět jsem vybouchnul smíchy a díky za to.
Podle poslední věty "g a i jedno jest" .... ano, Gilgite/IPOgilgitestečkou, ano, ted to vidím, jsi novinář.....
Chytrá horákyně IPA si dala "pauzu", přesně jak slibovala. >:D
Já to tušil, že to tu s tou VAGinální izolací dlouho nevydrží, tak tedy Gilgit je zpět i s příznačnou pihou (původním BANem) na kráse. >:-[]
Ale vydrzí. Do této diskuse jsem vubec nechtel vstupovat a zareagoval jsem jen na primitivní lzi tvého kamaráda Ji/Ri. Nastestí je dnes krásne videt kdo se do koho navází. Vsiml si toho jiný diskutér predtím nez jsem se tady vubec objevil.
Takze tuto diskusi zase opoustím. Sice bych mohl k tématu clánku, tedy vozu Lada Vesta a strategii znacky Lada, leccos dodat, ale to vás údajné slusnáky co tak volají po slusnosti a kvalite diskusí na webu o autech vubec nezajímá.
Nevím čeho si všiml jiný diskutér, ale já jsem si všiml Gil-IPO, že to co jsi provedl white labelovi vedle v diskusi, tě posílá do čela slídilů, čmuchalů a podobných ubohých nul. Asi ti nedochází, že bezvýznamný novinářský diamant jako ty, přesněji řečeno žlučový kámen o jehož práci nikdo nestojí, nedosahuje ani po kotníky dobrému restauratérovi, nebo provozovateli cukrárny. Tebe ipo bych nepustil v jeho cukrárně ani mýt podlahu. To není jak vygooglit pár nepodstatných volovin o ladě.Takhle jak tě proutkem švihá JiRi dva dny bys zasloužil ještě několik měsíců. Proto je dobře, že lžeš ohledně svého odchodu.
P.S. ať si změníš nick třeba 10x, tak z toho vždycky vyleze ta googlící, nudící se závistivá nula.
A máš i nějaký specifický oblek? ... třeba jako Superman? Spiderman nebo .... MUDr. Štrossmajer? >:D >:D >:D .... GilgIPihO, ty jsi dramatik >:-[]:yes:
Ne nezačal. První výstřel patřil jemu, věř mi. Prostě otevřel dveře zábavy. Neber, že jsi mimo, nijak expresivně, myslím tím "mýlíš se". IPA se navezl do mě jako první a to bylo úplně offtopic, ale ani tohle mi nevadí. Prostě se bavím a budu to dělat stejně, dokud tady bude redakce podporovat tento bulvární binec. Tohle už dávno není web jen o autech.
Hahaha.......až se prodáv v Evropě 15-20 tis Pagani a Bugatti, tak si budou pískat. U nás se prodalo ročně cca 80-120 Lad. A vše jenom Nivy. V takový prdítkový zemi.
S jediným atmo motorem a pouze pětikvalty není, to je "by design" auto pro rozvojové trhy. Vesta má pěkný interiér, nic proti, ale není to auto pro Evropu... čemuž odpovídá i karoserie sedan.
Nič proti Dacii,ale interiér vyzerá aspoň na tých obrázkoch fakt dobre,oveľa lepšie ako v Logane. Akorát by nemuseli byť na bokoch karosérie tie prelisy aj v predu aj vzadu. Ale rusi to asi moc neriešia. Kto vie či sa to dostane aj na naše trhy. Za tu cenu.No nekup to. Za mňa :yes:
Ano, také mě zarazilo, jak ten interier vypadá dobře a že by třeba novým Daciím hodně slušel, však je to koncernové auto.
Ty prolisy se mi také moc nelíbí, ale věřím, že v kombi by to mohlo být zajímavé auto a pro někoho, kdo řeší Dacii Logan/Logan Combi by to byla pěkná alternativa s lepším interierem.
interier su sice pamiatky 90-tych rokov ale ked ma vydrzat ruskych vodicov (vid popularne videa - sekery, noze, palky:))) tak vydrzi vela.
Pobavilo ma startovanie v tom mraze, to bude mat izolovanu aku, nadrz a privod paliva cim? :-)
Co zabija toto auto je, ze pri kalkulacii cien si za to miestni mimo ruskeho trhu kupia radsej mierne ojazdene osvedcene auto B kategorie.
Pokud by to bylo u nás za stejné peníze, pak si myslím, že za 220 s klimou a senzorama by se to prodávalo slušně... pokud by byl servis a tak.
Zrovna interiér mi přijde jako nejsilnější zbraň, aspoň na fotkách / renderech - moderní, uklizený, bez záplavy tlačítek, dostatek odkládacích prostor, ovládání tempomatu + rádia + bt hf na volantu...
Věřím, že si to ještě nějakej důchodce koupí. Koukne na Dacii a tohle a řekne si tak laduško, v tobě jsem přišel o panictví, pojď ke mě do garáže.. :-)
Jde o Ladu, takze hned by me zajimalo jak je auto osetreno proti proreznuti. Jinak se neni teoreticky ceho bat. Samozrejme nejde o auto, ktere po 3 letech prodas. Tohle bude slouzit jako druhe auto do rodiny, s kouli na tahani privesu, apod. az do "smrti".
S Rapidem mam odjeto cca 2t km. Jedine, co se mi na tom aute libi je jeho vzhled. Jinak motor, prevodovka, interier nestoji za nic. Zde bych videl Vestu jako velkou moznost Lady vratit se na evropske nizkonakladove trhy.
Jestli na Vestu nekde narazim, urcite ji vyzkousim.
Ono dnesni Lada take neni zadna vyhra. Zatimco Skode odejde motor, budes mit vymenene cepy a stabilizatory tak Lada je skrz naskrz rezata.
Zatim honotim Vestu pozitivne, podle obrazku. Projel ji zatim jen Vladimir Veliky zvany Putler, ale jeho slovum neverim.