Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Blue Sun
Na fotkách z provozu ty boční prolisy nepůsobí tak strašně, jak se mohlo zdát. Teď jsem jen zvědavý na české ceny, kombi by se u nás mohlo uchytit. A samozřejmě, pak rozhodne i zpracování.
Tady se žádná ruská kraksna neuchytí,není na ni nikdo zvědavý a ty známé firmy,co tady neustále vychvalují "skvělý ruský průmysl",si to nekoupí taky.
To je otázka ceny, a kdyby stála to co v Rusku, uchytí se stejně jako Dacie.
Dacia má vybudovanou solidní prodejní a servisní síť a určité renomé, to by Lada musela nejdřív dohnat.
Dacia taky začínala z nuly a chytla se velmi rychle. A dnes pořád není trh levných vozidel tak nabitý, jak se zdálo, prostor pro další odbyt stále je.
Když dneska řekneš "opravdu levné auto", napadne člověka Dacia. V začátcích pomohly salony od Renaultu, dneska je v ČR 60+ prodejců, Lada má jeden salon a jeden servis.
Když se začínalo s Dacií, byla ta mezera na trhu dost velká. Dnes právě díky Dacii už tak velká není a Lada by ze všeho nejvíc konkurovala právě Dacii. Má to Renault zapotřebí?
Když se začínalo s Dacií, byla ta mezera na trhu dost velká. Dnes právě díky Dacii už tak velká není a Lada by ze všeho nejvíc konkurovala právě Dacii. Má to Renault zapotřebí?
Lada nemá jen jeden servis a jednoho prodejce [odkaz]
Aha, vidíš... no, něco z toho vypadá na garážisty, někde asi jen opravují, ale je fakt že toho je víc.
I dnes je většinou kombinace Renault+Dacia, ale někde mohou namísto Dacie vzít Ladu. Vše je jen otázkou strategie značky.
Dacia začíná s cenami "už od" hodně nízko, tahle Lada je o pár desítek tisíc výše. A sedan s 1.6 atmosférou... na našem trhu auto snů, když se dívám do diskusí.
Dacia začíná s cenami "už od" hodně nízko, tahle Lada je o pár desítek tisíc výše. A sedan s 1.6 atmosférou... na našem trhu auto snů, když se dívám do diskusí.
Na 275 začíná Fluence 1.6 16V, v Limited za 315 už má tempomat a 16" kola a senzory. "Auto snů" tedy není problém 😉
Myšlenka nacpat Ladu mezi Dacii a Renault je zajímavá, podle mě to ale úplně smysl nedává... příliš málo prostoru v porovnání s velkými náklady na reklamu apod., to raději prodávat Dacii Vesta.
Myšlenka nacpat Ladu mezi Dacii a Renault je zajímavá, podle mě to ale úplně smysl nedává... příliš málo prostoru v porovnání s velkými náklady na reklamu apod., to raději prodávat Dacii Vesta.
Jo... jenže Logan je "už od 170 tisíc", Fluence je zase o sto výše. S cenou kolem 220 tisíc by se Vesta bez problémů chytla, zejména pokud bude zpracováním působit líp (což všichni tvrdí, že bude). Fakt je, že z interiérů Dacií čiší lacinost.
Řekl bych, že Renault tyhle počáteční náklady ustojí, bude-li chtít. Vesta bude ale spíš sbírat čísla na jiných trzích, byť proti Loganu je o dost hezčí.
Řekl bych, že Renault tyhle počáteční náklady ustojí, bude-li chtít. Vesta bude ale spíš sbírat čísla na jiných trzích, byť proti Loganu je o dost hezčí.
No - a to je to kouzlo marketingu.. a přitom za Sandero s 1.2 dáš asi 210 tisíc.. a to mi jako úplně levné auto nepřijde...
Eh... a které jiné auto s obdobnou cenovkou má takovou výbavu?
jsem na to zvědavej v ČR...čekal bych,že by se mohly Lady prodávat i v dealerství Dacie,ale to by mohlo bejt docela kontraproduktivní. CS Autolada to je o ničem...možná na Sadský je jedinej kloudnej autohaus...
že se tu furt prodává slušně Niva a dopdávky GAZ a anebo taková Dacia. Jinak z lidí co ještě tak v roce 2012 šíleně nadávali na Rusko drží 10% pusu, 15 procent si sype popel na hlavu, jaký byli bloudi a dalších 10% je chválí.
Spolus těmi, co na něj nenadávali nikdy to tvoří víc jak polovinu českýho národa, třeba komentáře pod články o sestřelní SU-24 a zabití pilota byli z 80% v duchu podpoory Ruska.
Spolus těmi, co na něj nenadávali nikdy to tvoří víc jak polovinu českýho národa, třeba komentáře pod články o sestřelní SU-24 a zabití pilota byli z 80% v duchu podpoory Ruska.
hele koukám,že se individuálně do ČR dováží docela dost UAZ Hunterů,pár Kamazů a GAZ Gazely...
Dinar
pro Rusko. Tak to má být, určitě levnější řešení než upravování evropských modelů pro ruské podmínky. Rusa zajímá kolik vydrží "podvěska", jaký to má "razchod" a jestli "nězamjorznět", na tyto otázky bude vesta umět uspokojivě odpovědět. :yes:
Pokud dají Family Pack v podobě Mišky Bišky, kuklalory a barabanu tak zákazník vypučí glaza a to pude na dračku. 😄
Ano,přesně tak,pro ruské podmínky je to OK,v civilizované Evropě to bude v počtu prodaných kusů soutěžit s Bugatti a Pagani.
A kde se, ty ***, nachází ta "civilizovaná Evropa"? Já o žádné nevím...
To je tam,kde jsou dementi tvého typu v menšině. >😁
A hlupáci tvého typu v převaze? Tak to pak jo, to je přímo ráj na zemi... Jen netuším, kde se v této časoprostorové linii nachází. Že by v alternativním vesmíru?
Blue Sune, ty ses ogilgitil?
Ten Gilgit ti chybí, viď. Všimni si, kdo začal provokovat. Až tady zas budeš brečet, že ty nic, že sis nezačal a blabla... Za tyhle provokace bych klidně uložil ban, protože s článkem to absolutně nemá nic do činění...
Jsi mimo. Nikdy jsem nebrečel, že ... blablabla.... Mě ten týpek baví a tenhle web je o zábavě. Tak tedy, lichotí-li ti gilgitština, po gilgitovsku /mimochodem ten nick je mrtev/ ti odpovím - svůj ban si můžeš víš kam 😉 a ano, chci at tu je, baví mě a jako jeden z mála mě umí rozesmát. Nicméně - gilgit není, je ipa. S nickem ipa jsem nikdy nic nezačal jako první. Naopak. ...asi tak.
Gilgit není mrtev. Za nicky Gilgit a IPA stojí jak známo jeden clovek. A s ním sis vetsinou zacal jako první ty. Stejne jako jsi se v této diskusi prokazatelne jako první zacal navázet do nicku IPA který óvsem mezitím trochu zmenil.
Zatím jeste príspevky do diskusí písí lidé a ne nicky. Gilgit a IPA jedno jest.
Zatím jeste príspevky do diskusí písí lidé a ne nicky. Gilgit a IPA jedno jest.
>😁 >😁 >😁 ty jsi bojovník >😁 >😁 >😁 nakonec budeš mít tolik nicků, že se pohádáš sám se sebou. :yes: opět jsem vybouchnul smíchy a díky za to.
Podle poslední věty "g a i jedno jest" .... ano, Gilgite/IPOgilgitestečkou, ano, ted to vidím, jsi novinář.....
Podle poslední věty "g a i jedno jest" .... ano, Gilgite/IPOgilgitestečkou, ano, ted to vidím, jsi novinář.....
Já jsem mimo. Aha.
A já myslel, že tento web je o autech.
A zamysli se, co jsi napsal: "S nickem ipa jsem nikdy nic nezačal jako první. Naopak." To dává smysl, viď...
A já myslel, že tento web je o autech.
A zamysli se, co jsi napsal: "S nickem ipa jsem nikdy nic nezačal jako první. Naopak." To dává smysl, viď...
Presne tak. Krásne se nám chlapec prokecl.
Díky za to ze jsi jeden z mála normálních lidí který reaguje jako normální clovek.
Ale uz dávám pokoj. Nebudu prece místní diskutéry zahlcovat informacemi o znacce Lada.
Díky za to ze jsi jeden z mála normálních lidí který reaguje jako normální clovek.
Ale uz dávám pokoj. Nebudu prece místní diskutéry zahlcovat informacemi o znacce Lada.
>😁 >😁 >😁 takže Gilgit s tečkou? To už jsi zase dostal banán? >😁 >😁 >😁 já tě žeru
Chytrá horákyně IPA si dala "pauzu", přesně jak slibovala. >😁
Já to tušil, že to tu s tou VAGinální izolací dlouho nevydrží, tak tedy Gilgit je zpět i s příznačnou pihou (původním BANem) na kráse. >😒]
Já to tušil, že to tu s tou VAGinální izolací dlouho nevydrží, tak tedy Gilgit je zpět i s příznačnou pihou (původním BANem) na kráse. >😒]
Ale vydrzí. Do této diskuse jsem vubec nechtel vstupovat a zareagoval jsem jen na primitivní lzi tvého kamaráda Ji/Ri. Nastestí je dnes krásne videt kdo se do koho navází. Vsiml si toho jiný diskutér predtím nez jsem se tady vubec objevil.
Takze tuto diskusi zase opoustím. Sice bych mohl k tématu clánku, tedy vozu Lada Vesta a strategii znacky Lada, leccos dodat, ale to vás údajné slusnáky co tak volají po slusnosti a kvalite diskusí na webu o autech vubec nezajímá.
Takze tuto diskusi zase opoustím. Sice bych mohl k tématu clánku, tedy vozu Lada Vesta a strategii znacky Lada, leccos dodat, ale to vás údajné slusnáky co tak volají po slusnosti a kvalite diskusí na webu o autech vubec nezajímá.
Nevím čeho si všiml jiný diskutér, ale já jsem si všiml Gil-IPO, že to co jsi provedl white labelovi vedle v diskusi, tě posílá do čela slídilů, čmuchalů a podobných ubohých nul. Asi ti nedochází, že bezvýznamný novinářský diamant jako ty, přesněji řečeno žlučový kámen o jehož práci nikdo nestojí, nedosahuje ani po kotníky dobrému restauratérovi, nebo provozovateli cukrárny. Tebe ipo bych nepustil v jeho cukrárně ani mýt podlahu. To není jak vygooglit pár nepodstatných volovin o ladě.Takhle jak tě proutkem švihá JiRi dva dny bys zasloužil ještě několik měsíců. Proto je dobře, že lžeš ohledně svého odchodu.
P.S. ať si změníš nick třeba 10x, tak z toho vždycky vyleze ta googlící, nudící se závistivá nula.
P.S. ať si změníš nick třeba 10x, tak z toho vždycky vyleze ta googlící, nudící se závistivá nula.
Vítej primitivní lháři. Jste tady hezká prolhaná parta. Odpad k odpadu sedá. >😁 >😁 >😁
Nikoliv, lháři. Zádný banán jsem nedostal. Bylo by fajn kdybys prestal lhát.
Ne nezačal. První výstřel patřil jemu, věř mi. Prostě otevřel dveře zábavy. Neber, že jsi mimo, nijak e😜resivně, myslím tím "mýlíš se". IPA se navezl do mě jako první a to bylo úplně offtopic, ale ani tohle mi nevadí. Prostě se bavím a budu to dělat stejně, dokud tady bude redakce podporovat tento bulvární binec. Tohle už dávno není web jen o autech.
Hahaha.......až se prodáv v Evropě 15-20 tis Pagani a Bugatti, tak si budou pískat. U nás se prodalo ročně cca 80-120 Lad. A vše jenom Nivy. V takový prdítkový zemi.
topten
tedy euro x, esp, airbagy, crash test ...
abychom to mohli porovnat s odpovídající evropskou konkurenci, jestli nejaka vůbec je ...
abychom to mohli porovnat s odpovídající evropskou konkurenci, jestli nejaka vůbec je ...
smelo by som to porovnal s rapidom, loganom, 301kou/C-elysee a mozno aj s riom sedan....
zatím v tom nikdo nejel, teda krome vladimira vladimirovice
takze to jsou jen predcasny zavery
doufam, ze nejaky test tady bude
takze to jsou jen predcasny zavery
doufam, ze nejaky test tady bude
To bych byl opatrný... s Loganem asi ano, Rapid je přece jen o stupínek výš, hlavně technicky (motory, převodovky).
To Vesta ale taky.
S jediným atmo motorem a pouze pětikvalty není, to je "by design" auto pro rozvojové trhy. Vesta má pěkný interiér, nic proti, ale není to auto pro Evropu... čemuž odpovídá i karoserie sedan.
A Rapid je pre aky trh, teda okrem domaceho? Uz v Nemecku sa Sandero predava lepsie ako Rapid.
ESP je povinný, to tam bude stejně jako airbagy. EU crash testy to zatím ještě asi nemá...
ičko
Nič proti Dacii,ale interiér vyzerá aspoň na tých obrázkoch fakt dobre,oveľa lepšie ako v Logane. Akorát by nemuseli byť na bokoch karosérie tie prelisy aj v predu aj vzadu. Ale rusi to asi moc neriešia. Kto vie či sa to dostane aj na naše trhy. Za tu cenu.No nekup to. Za mňa :yes:
Ano, také mě zarazilo, jak ten interier vypadá dobře a že by třeba novým Daciím hodně slušel, však je to koncernové auto.
Ty prolisy se mi také moc nelíbí, ale věřím, že v kombi by to mohlo být zajímavé auto a pro někoho, kdo řeší Dacii Logan/Logan Combi by to byla pěkná alternativa s lepším interierem.
Ty prolisy se mi také moc nelíbí, ale věřím, že v kombi by to mohlo být zajímavé auto a pro někoho, kdo řeší Dacii Logan/Logan Combi by to byla pěkná alternativa s lepším interierem.
sargis
interier su sice pamiatky 90-tych rokov ale ked ma vydrzat ruskych vodicov (vid popularne videa - sekery, noze, palky😊)) tak vydrzi vela.
Pobavilo ma startovanie v tom mraze, to bude mat izolovanu aku, nadrz a privod paliva cim? 😄
Co zabija toto auto je, ze pri kalkulacii cien si za to miestni mimo ruskeho trhu kupia radsej mierne ojazdene osvedcene auto B kategorie.
Pobavilo ma startovanie v tom mraze, to bude mat izolovanu aku, nadrz a privod paliva cim? 😄
Co zabija toto auto je, ze pri kalkulacii cien si za to miestni mimo ruskeho trhu kupia radsej mierne ojazdene osvedcene auto B kategorie.
Pokud by to bylo u nás za stejné peníze, pak si myslím, že za 220 s klimou a senzorama by se to prodávalo slušně... pokud by byl servis a tak.
Zrovna interiér mi přijde jako nejsilnější zbraň, aspoň na fotkách / renderech - moderní, uklizený, bez záplavy tlačítek, dostatek odkládacích prostor, ovládání tempomatu + rádia + bt hf na volantu...
Zrovna interiér mi přijde jako nejsilnější zbraň, aspoň na fotkách / renderech - moderní, uklizený, bez záplavy tlačítek, dostatek odkládacích prostor, ovládání tempomatu + rádia + bt hf na volantu...
Reklamni fotky jsou jedna vec, druha je realita. Mam obavu o kvalitu vyroby, kvalitu spasovani atd. Uvidime.
Základ pokud bude u nás do 230 tak máš šanci a lepší výbavy max do 300. Pokud to daj za víc, nemaj šanci no.
Dan666
Věřím, že si to ještě nějakej důchodce koupí. Koukne na Dacii a tohle a řekne si tak laduško, v tobě jsem přišel o panictví, pojď ke mě do garáže.. 😄
Anonym
[odkaz]… />
Ten interiér vypadá hodně dobře.
Ten interiér vypadá hodně dobře.
marianek
Jde o Ladu, takze hned by me zajimalo jak je auto osetreno proti proreznuti. Jinak se neni teoreticky ceho bat. Samozrejme nejde o auto, ktere po 3 letech prodas. Tohle bude slouzit jako druhe auto do rodiny, s kouli na tahani privesu, apod. az do "smrti".
S Rapidem mam odjeto cca 2t km. Jedine, co se mi na tom aute libi je jeho vzhled. Jinak motor, prevodovka, interier nestoji za nic. Zde bych videl Vestu jako velkou moznost Lady vratit se na evropske nizkonakladove trhy.
Jestli na Vestu nekde narazim, urcite ji vyzkousim.
S Rapidem mam odjeto cca 2t km. Jedine, co se mi na tom aute libi je jeho vzhled. Jinak motor, prevodovka, interier nestoji za nic. Zde bych videl Vestu jako velkou moznost Lady vratit se na evropske nizkonakladove trhy.
Jestli na Vestu nekde narazim, urcite ji vyzkousim.
😄
No, toho Rapida taky můžeš mít do jeho smrti.. akorát, že v jeho případě to nedá tolik čekání..
>😁
No, toho Rapida taky můžeš mít do jeho smrti.. akorát, že v jeho případě to nedá tolik čekání..
>😁
Ono dnesni Lada take neni zadna vyhra. Zatimco Skode odejde motor, budes mit vymenene cepy a stabilizatory tak Lada je skrz naskrz rezata.
Zatim honotim Vestu pozitivne, podle obrazku. Projel ji zatim jen Vladimir Veliky zvany Putler, ale jeho slovum neverim.
Zatim honotim Vestu pozitivne, podle obrazku. Projel ji zatim jen Vladimir Veliky zvany Putler, ale jeho slovum neverim.
Dynamika bídná není, pokud jezdíš v 2 lidech a pár zavazadlech, tak se nechá točit a určitě tempu okolí nějak stačíš, ale v kopcích dostaneš naprášeno no 😁 Tak to je 😁
Ale jo ten motor nejezdí špatně, jenže když já čekám od auta už trochu víc a že by tak divoce tahala v točkách bohužel taky ne. ;-\