Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lada Vesta a XRAY se budou prodávat v EU, splní normu Euro 6

Sedan Vesta a crossover XRAY byly zatím představeny s benzinovou šestnáctistovkou. U obou modelů nabídne různé výkonové verze, XRAY bude dostupný i s osmnáctistovkou.
Zpět na článek
30. 11. 2015 15:44
30. 11. 2015 16:52
30. 11. 2015 17:41
1. 12. 2015 11:53
30. 11. 2015 16:21
30. 11. 2015 17:03
30. 11. 2015 17:52
30. 11. 2015 19:31
30. 11. 2015 20:40
30. 11. 2015 16:51
30. 11. 2015 15:30
se splnenim norem pomuze
VW a ten interier jako by z Focusu vypadl
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
30. 11. 2015 15:44
super
uz nech je aj u nas ;-) :yes:

krasne a prakticke auto... lada je na spravnej ceste.... takto si presne predstavujem jej "znovuzrodenie" .... nehrat sa na mercedes ani neslubovat hory doly este pred zacatim predaja ako v alfe... ale poctivo makat a robit sikovne dostupne vozy..... moc sa mi to pozdava zatial... :yes:

vesta je fesanda... najkrajsi maly sedan sucasnosti.... nie je o com :yes:
Rozbalit vlákno
6
30. 11. 2015 16:52
Re: super
Krasne bych to nenazyval, prakticke mozna, ale nevidim jediny parametr oproti konkurenci, ktery by mel zaujmout budouciho kupujiciho v EU. Je to prvni vlastovka, ale fakt nechapu ty obdivne ody. Ja vidim obycejne auto, kterych je tu dost.
30. 11. 2015 19:11
Re: super
Napríklad? Konkurencia s rovnako silnými motormi, podobnými výbavami a porovnateľnými cenami je...?
30. 11. 2015 17:41
Re: super
Je krásná jak Vladimír Vladimírovič. >:-[]
1. 12. 2015 11:53
Re: super
H/K_svet, ruku na srdce, kúpil by si si ho? ;-)
P.S. Keď malý sedan, tak Honda City.
1. 12. 2015 12:04
Re: super
Neblbni Hákáčko... za chvíli máš na trhu nový Fiat TIPO
Nic nového pod sluncem
Informace o tom ze Lada Vesta a XRAY splní normu Euro 6 není nová, bylo to tak od zacátku plánováno a taky se o tom psalo. Tento clánek neprinásí nic nového.
Rozbalit vlákno
52
Avatar - Snooob
30. 11. 2015 16:15
Re: Nic nového pod sluncem
Ani tvoj komentár neprináša nič nové...
Re: Nic nového pod sluncem
To taky nebyl jeho úcel. Slo o to upozornit na to ze informace prezentovaná jako novinka novinkou není.

Ovsem já bych sem mohl napsat dost informací o vozech Lada Vesta a XRAY o kterých autor clánku a tím spís ty nemáte ani ponetí.
30. 11. 2015 16:31
Re: Nic nového pod sluncem
Tak to prosím udělej.
30. 11. 2015 16:41
Re: Nic nového pod sluncem
Mě to taky zajímá.
30. 11. 2015 16:50
Re: Nic nového pod sluncem
..miesto kopirovania clankov,flame-ov,klikaciek,posmeskov (nenarazam len na teba) by bolo super keby do diskusie si prispel svojim rozhladom a informaciami.Urcite by to dost diskutujucich potesilo a konecne by som sa aj nieco nove dozvedel.Ak ti to cas dovoli tak budem aj ja rad ked do diskusie napises svoj clanok na danu temu :yes:
Re: Nic nového pod sluncem
Já (nastestí) nejsem spolupracovník ACZ.
30. 11. 2015 17:30
Re: Nic nového pod sluncem
Viem ,ze mas averziu voci ACZ a poniektorym diskuterom,ale mohol by si sa cez to preniest a ukazat v diskusii clanok na danu temu.Urcite by to vela ludi potesilo a vela ludi by zmenilo na teba nazor.Viem,ze su ti diskuteri ukradnuty,ale co sa nad tym povzniest a zacat ukazovat tu druhu stranku Gilgita a to je ta jeho profesionalna stranka zurnalistu..
Avatar - Ji/Ri
30. 11. 2015 17:40
Re: Nic nového pod sluncem
Kdyby mu byli diskutéři, acz a td. ukradnutý, myslíš, že by tu pořád na sebe upozorňoval svou přítomností? Myslíš, že kdyby mu jeho velikost osobnosti dovolila něco napsat , že by to už dávno neudělal? Jen vyštěkává.... nic nedokáže, a to jen proto, že ani on sám nevěří své práci. Má zase strach, že by někdo rozcupoval jeho znalosti.... prostě ten pán je zakletý ve své "osobnosti". Myslíš, že kdyby mu byli diskutéři ukradnutý, tak by kolem těch diskutérů slídil? Šmejdil, čmuchal? nevím... tvá teorie moc nesedí.
Re: Nic nového pod sluncem
Jiříku, tvoje prolhané nateracské zvratky vzdy pobaví. >:D >:D >:D

Přeji hezké pozdní odpoledne do Havířova.
Avatar - Ji/Ri
30. 11. 2015 18:14
Re: Nic nového pod sluncem
.... ticho, teď se tu baví chlapi. :-)
Avatar - Blue Sun
30. 11. 2015 18:35
Re: Nic nového pod sluncem
Tak co tu děláš?
Avatar - Ji/Ri
30. 11. 2015 20:37
Re: Nic nového pod sluncem
...čekám na tebe.
30. 11. 2015 17:51
Re: Nic nového pod sluncem
Je to tvoj pohlad na Gilgita a ja ti ho neberem..je to tvoj nazor nanho aj ked viem,ze sam si niekde pisal,ze sa na vela veciach zo zivota zhodnete a mate na danu problematiku rovnaky nazor a tiez sa mi nechce verit,ze by si si rad neprecital dodatocny clanok na danu temu..
Avatar - Ji/Ri
30. 11. 2015 18:11
Re: Nic nového pod sluncem
Je to gilgit? Ipa? Gilgit.? Kdo to je?
Ano, rád bych si přečetl článek na danou tému, ano, na mnohé věci máme nejen stejný názor, ale i stejný pohled. Ale pokud se někomu veřejně vysměju a poukážu, kde dělá chybu, tak budu takový chlap, že toho člověka /redaktora/ opravím, doplním.... postavím se k tomu chlapsky a rovně a nebudu pokřikovat a když dojde na věc, tak stáhnu chvost mezi nožky a budu se tvářit jako frajer.
Nesouhlasím s tím, že ho diskutéři nezajímají - to by si pak o diskutérech nevyhledával informace. Pokud je tohle všechno jeho zábava, tak, klidně se na to dívej jinak, ale pokleslejší způsob zábavy mě nenapadá. Ten maločlověk žije jen z těchto svých konfliktů, kterýma si dokazuje svou důležitost. Nebo, a to je horší, to všecko, co tu vykřikuje, je on sám. Za svou vlastní práci se bojí postavit.
Re: Nic nového pod sluncem
Jiříku, s psychicky chorým člověkem tvého typu se nedá normálně komunikovat.

A nauč se chápat psaný text.

Přeji hezký večer do Havířova.
Avatar - Ji/Ri
30. 11. 2015 20:37
Re: Nic nového pod sluncem
Ipo, pořád se tu vychvaluješ.... ale kvalitní zboží se chválí samo ;-) zatím jsi známý jen svým čmucháním....
30. 11. 2015 18:06
Re: Nic nového pod sluncem
Podle svých vlastních slov je Gilgít prý velký odborník v oboru emerging markets.Mně ale spíš připadá jako odborník na velebení asijských totalitních režimů. >:D
Re: Nic nového pod sluncem
Vítej, odbojárský hrdino. >:D >:D >:D Na co jsi odborník ty? Samozrejme krome psaní hloupých slintu?
Re: Nic nového pod sluncem
Myslím ze príspevky primitivu typu Ji/Ri, mrazik a samael dávají na to co píses jasnou odpoved.
Avatar - Ji/Ri
30. 11. 2015 18:13
Re: Nic nového pod sluncem
Nevěříš své práci? Čeho se bojíš? Proč jsi tak frustrovaný? Proč kolem mě máš potřebu slídit a zjišťovat si informace? Znova ti říkám, ipáčku, klidně ses mě mohl zeptat jako chlap a nečmuchat kolem jako nula. Je to tvůj boj. Snad zvládneš odpovědět. ....nebo i mi budeš veřejně vyhrožovat zastřelením jako hamunovi?
Re: Nic nového pod sluncem
Jiříku, s psychicky chorým člověkem tvého typu se nedá normálně komunikovat.

Přeji hezký večer do Havířova.
Avatar - Ji/Ri
30. 11. 2015 20:35
Re: Nic nového pod sluncem
Už jsi tu napsal něco, čím bys ukázal těm novinářským odpadům, že víš víc a že máš lepší přehled? ...at koukám jak koukám.... pořád nic. Stydíš se za svou práci? Proč kolem mě slídíš a šmíruješ? Neumíš se zeptat jako chlap?
Re: Nic nového pod sluncem
Jiříku, s psychicky chorým člověkem tvého typu se nedá normálně komunikovat.

Na ACZ jsem v diskusích jiz v mnoha prípadech dodal informace o kterých místní novinářský odpad nemá ani ponetí.

Za svoji práci se samozrejme nestydím. Nemám duvod.

Jinak me velice baví jak moji práci která se venuje automobilovému prumyslu chce posuzovat havířovský blbecek který do vcerejska ani neznal rozdíl mezi pojmy "díl" a "náhradní díl". >:D >:D >:D

Přeji hezkou noc do Havířova.
Avatar - vosicky.senior
1. 12. 2015 07:37
Re: Nic nového pod sluncem
"s psychicky chorým člověkem se nedá normálně komunikovat" a vidíš jak jsou čtenáři auto.cz ochotní, že to s tebou pořád zkouší? měl bys jim poděkovat. nebýt jich, tak ten korejský komunikátor cos nafasoval pro mediální práci ani nezapneš. aby tě děda pořád upomínal
Avatar - Ozzman
1. 12. 2015 09:38
Re: Nic nového pod sluncem
Tak když nechceš odpovědět Jiřímu, tak se zeptám já. Vím, že si oba vjíždíte občas do vlasů a nechci se rozhodně mezi vás vmíchat a hleda kdo první do koho rýpal, ani jeden nejste svatí, ale proč tady pořád v každém příspěvku upozorňuješ, kolik toho o uživateli víš a kolik si toho zjistil? Třeba že je z Havířova... no a co? Myslím, že se tím ani netají, stejně jako jiní. Jiné jmenuješ jejich jmény atd... Sám si své soukromí hlídáš a nic z osobního života neprozradíš, ale na ostatní pokaždé do diskuze z něčím vyrukuješ, proč?

Řeknu ti tajemství, hodně diskutérů se tu zná osobně, vědí svá jména, povolání, auta, kterými jezdí, bydliště.... a v životě jsem neviděl, že by to tady tahali do diskuzí. Promin, ale nechápu smysl, proč to děláš, už jsem se tě chtěl na to zeptat, když si Labelovi nadával do zmrzlinářů...

( P.s. pokud chceš hledat i něco na mne, klidně se zeptej, řeknu ti to, nejsem tu anonymě... možná kdybys taky něco o sobě pustil, dostane se ti tu více uznání)
Re: Nic nového pod sluncem
Ber to tak ze to je moje vec. Evidentne nechápes o co jde. Co se týce me a nicku Ji/Ri - ne, ani jeden nejsme svatí. Problém je v tom ze tento primitiv se do me zacal bezduvodne navázet a pozdeji v tom pokracoval takovým zpusobem jaký tady na ACZ nemá obdoby. Tolik doslova fekálních vulgarit, pomluv a lzí jaké tady on o me napsal nikdy zádný diskuter o nekom jiném na ACZ nenapsal (aspon jsem to nevidel). Jak píses, já nejsem svatý, ale neco takového bych si nikdy napsat nedovolil.

Jenom príklad: Protoze jsem si dovolil na základe skutecnosti napsat ze není pravda tvrzení ze vetsina automobilu vyrábených cínskými výrobci jsou kopie tak ho z toho chytal takový vztek ze me kvuli tomu opakovane oznacoval za zlodeje.

Pokud by se tady náhodou objevil a tvrdil ze to tak nebylo tak vsechny jeho lzi jsou v diskusích na ACZ.

Ostatne se stací podívat jak se vyjadruje o mé práci aniz by ji znal.

Nevsiml jsem si ze bys ho nekdy ty nebo jiní místní slusnáci (az na nekolik málo výjimek) napomenuli. Tak nenapomínej ani me.

K tvým slovum "dostane se ti tu více uznání" - uznání od lidí typu Ji/Ri, white label a jim podobných? Proboha, jen to ne. Za uznání techto lidí by se clovek mel stydet.
Avatar - Ji/Ri
1. 12. 2015 10:36
Re: Nic nového pod sluncem
Opět tvá demagogie.Pokud si dobře vzpomínám, tak jsem řekl, že kdo zlodějnu schvaluje, je sám zloděj. Že ses v tom našel, či použil nějaký tvůj demagogický přístup, je už tvoje věc. Ano, věř tomu, že kdyby tu někdo obšlehl tvou práci, ať už by to bylo třeba lepení pytlíků, tak budu mluvit stejně. Ano, souhlas, tolik vulgarit, lží a urážek, co jsi tu na acz přitáhl, tu nikdy nebylo.... ale opět tvá věc. O tvé práci se vyjádřit nemůžu: 1. není to můj obor 2. nezajímá mě tvá práce. Ty tu o sobě vytrubuješ jaké jsi eso v novinařině, urážíš své kolegy, se kterýma se i osobně znáš.... zase - je to tvůj život, tvůj profil, nezajímáš mě.
K tomu uznání: kdybys kolem mě čmuchal pořádně a ne lajdácky, tak bys zjistil, že si práce a výkonu lidí vážím ať už je to zametač nebo lékař nebo žena v domácnosti. I přes všechny tvoje ubohosti, které tu denně předvádíš, bych uznal i tvou , znal-li bych ji, akorát, už bude mít pachuť a pihu na kráse. Jenom se tu vychvaluješ, ostatní jsou odpad.... opravdu? To se hodně cítíš na to, že zatím jediné, co jsi dokázal je halekání. Že ti ležím v žaludku vím, jako jediný z acz jsem tě diskuzně ufackoval tvýma vlastníma rukama, není to ve tvém případě tak složité.
A za další.... vrátil ses tu, o formě se bavit nebudem, to je zase tvůj boj, tvá osobnost, ale pokud si dobře vzpomínám, tak můj přístup k IPA byl jako ke každému z nás. Tys to pak nevydržel a bez jakéhokoliv důvodu ses vmísil do debaty se sprostotou tobě vlastní. A pokud si myslíš, že jsi takový machr, že můžeš vše, tak věř.... žádný strom neroste do nebe. Pokud máš ještě něco osobního tak navrhuji si to vyřešit osobně a netahat a neplevelit jakokoliv diskuzi, která tu je. Ani na jednoho tu kluci nemají žaludek. Takže, gilgiteIPOgilgite s tečkou nebo i další nicku, který skrývá anonymitu člověka, když už sis vyčmuchal, kde působím, žiju atd., tak si pojď povídat z očí do očí a nezasí.rej debaty. ZATÍM JSI MI NEODPOVĚDĚL, PROČ KOLEM MĚ SLÍDÍŠ A ČMUCHÁŠ.
Přeji ti hezký den ať jsi kdekoliv. :-)
Avatar - rokyta.p
1. 12. 2015 12:20
Re: Nic nového pod sluncem
To má být diskuze o autech, popř věcí s nima souvisejícíma. Nemá smysl ztrácet čas s nějakého vošického Giglí podržtažkou a vůbec ji věnovat pozornost. Ať čmuchá, ať si na nás vede složky. No a? Je to jeho zaměstnání a jeho boj. My se nemáme za co stydět. Přece se nenecháme rozhodit nějakým prudičem, když ho redakce není schopna vyhodit na trvalo ! Je p*č* ? No je, tak ať si je, je to jeho boj ne náš.

A že Gilpič*ka nezajímáme, cha cha, jasně že zajímáme. On se touží vracet, vyhledávat potenciální zákazníky svého panoptika a přesvědčovat , že propaganda je správná. Hanit ostatní, vést si evidence hlasů, uchovávat názory. My takovou lůzu nepotřebujem, mediální trol potřebuje nás. Bez nás by dělal statistiky a reporty do šuplíku, bez nás by ty jeho slátaniny nikdo nečetl. Bez nás by nebylo nejčtenější médium a on by jej nedostal za úkol navštěvovat.
Avatar - Ozzman
1. 12. 2015 10:51
Re: Nic nového pod sluncem
Je tvoje věc, že taháš osobní věci jiných diskutérů do diskuzí, které jsi někde zjistil ? Já nevim, ale tohle mi nepřijde uplně jen jako tvoje věc, ale když myslíš.... Takže mi nedáš to vysvětlení, proč tohle děláš? Ok.... dost jsi u mne klesl... nadávat si dikuzně a přebíjet se vědomostma je věc jedna, ale tahat "špínu" co o kom víš... to je podpásovka.. sorry.

Tohle totiž nikdo z diskutérů nedělá ať je to sebevětší troll.

Máš tohle zapotřebí?
Re: Nic nového pod sluncem
Je podle tebe v porádku ze diskutéri o jiných lidech v diskusích zámerne sírí lzi? Evidentne ano. Přijde ti to "uplně jen jako věc" tech co ty lzi rozsirují nebo je to taky vec tech o kterých jsou tyto lzi rozsirovány.

Holt jsem u tebe klesl, nedá se nic delat. Poprvé jsem klesl protoze jsi opakovane napsal ze nejsem objektivní novinár (zajímavé jak to muzes vedet), ted zase ze neodpovídám na povel na kazdu otázku. Fajn je ze ten "hodný" je Ji/Ri. >:D >:D >:D To se holt nedá nic delat.

Pro tvoji informaci: To "vysvětlení" jsem nickum Ji/Ri a white label uz v místních diskusích dal nekolikrát a nemám duvod se porád opakovat. Ostatne normální clovek to pochopí i bez vysvetlení.

Jinak jen tak pro informaci: Pán s nickem Ji/Ri ve svém dnesním príspevku napsal hned nekolik tvrzení které neodpovídají skutecnosti. První z nich hned v druhé vete.

Takze to by bylo na záver. Nevidím duvod se dnes s tímto clovekem s nickem Ji/Ri dál spinit. I kdyz ty to evidentne vidís jinak.
Avatar - Ozzman
1. 12. 2015 13:08
Re: Nic nového pod sluncem
Počkej ty když ti někdo řekne že si blbec, tak z toho vyvozuješ, že šíří lži? No, už tomu začínám rozumět...... Nechci urážet či tak, tak to napíšu slušně... jsi přespříliš choulostivý až paranoidní (to snad nebereš jako urážku) na cokoliv co by se vzdáleně mohlo týkat tvé osoby (nevím, jestli to je lež, ale působíš tak na mne). Notak, je to diskuze, kdyz ti nekdo napise ze jsi blb, tak to nejhorsi mozny je se vztekat ze blb nejsi :-) Vzdyt to platí už od školky, tady se nic nemění ;) Mu to vrať nebo ignoruj a máš pokoj.

Tvá nezaujatost vůči VAG je zde pověstná a už mockrát jsem ti to připomína a jakej jsi novinář netuším, bohužel si nikdy nikomu z nás neukázal, co píšeš. Nesoudím tě, ale nemůžeš chtít, abych si myslel něco jiného, pokud si mne neukázal opak.

To, že nedáš vysvětlení jim, to je mi vcelku jedno, já se ptal na to, proč používáš ty osobní věcí v diskuzích, odkud jsou, co dělají a čím se živí, nebo i jen jak se jmenujou, proč máš tu potřebu to pořád psát ? Kdyby si se choval přátelsky, jistě by tě mezi sebe většina vzala, zjistil bys co dělají, pokud tě to zajímá :-)

No a pokud bys neviděl důvod se s ním dál špinit, tak bys dál nereagoval a to vůbec není o Jiřím, já to myslím celkově.
Re: Nic nového pod sluncem
Ty vázne nechápes o co jde? Ze nejde o nadávky typu blbec?

"Nesoudím tě, ale nemůžeš chtít, abych si myslel něco jiného, pokud si mne neukázal opak" - to je fakt perla.

Jinak já vázne nechci aby mne "mezi sebe většina vzala".
Avatar - Ji/Ri
1. 12. 2015 14:40
Re: Nic nového pod sluncem
Proč kolem mě čmucháš a slídíš?
Avatar - Ji/Ri
1. 12. 2015 13:59
Re: Nic nového pod sluncem
Proč kolem mě slídíš?
1. 12. 2015 18:10
Re: Nic nového pod sluncem
Protože je redaktorem závodního časopisu Rudá vatra ;-)
Re: Nic nového pod sluncem
Jeden vypatlanec aplauduje druhému. Bavíte chlapci. >:D >:D >:D
1. 12. 2015 18:48
Re: Nic nového pod sluncem
Tak ty jsi potom třetí,páč jsi psal ,že Ipa je vypatlanec >:D
Re: Nic nového pod sluncem
Tak to upresníme. Vypatlanec Bc. Gilgith aplauduje vypatlanci Ji/Ri.
30. 11. 2015 16:53
Re: Nic nového pod sluncem
Ty by jsi mohl a ani po dvou prispevcich jsme se niceho nedockali.
To mi pripomina klasicky vtip :
Ja mohu mit sex kdy chci, treba minuly rok se mi ani jednou nechtelo.
Re: Nic nového pod sluncem
Nemohli jste se neceho dockat kdyz sem nemám zámer nic psát. A práve tebe kvalitni informace o ruských autech vubec nezajímají.
30. 11. 2015 17:23
Re: Nic nového pod sluncem
Proc sem pises, kdyz sem nechces nic psat ?
Avatar - Ji/Ri
30. 11. 2015 17:29
Re: Nic nového pod sluncem
Je frustrovaný, snaží se na sebe upozornit. Vyskakovat umí každý, ale jít a něco udělat a dokázat, tak to už chce být aspoň z trošky chlapem.
Re: Nic nového pod sluncem
Jiříku, s psychicky chorým člověkem tvého typu se nedá normálně komunikovat.

Přeji hezký večer do Havířova.
Avatar - Ji/Ri
30. 11. 2015 20:36
Re: Nic nového pod sluncem
Nechme blbin, napiš něco, čím bys konečně proškolil redakci.... nebo své "novinařině" nevěříš?
30. 11. 2015 20:38
Re: Nic nového pod sluncem
Je to jisté GI-PA je cvok a blázen >:D
Avatar - Ji/Ri
30. 11. 2015 20:41
Re: Nic nového pod sluncem
Pořád čekám, kdy už ukáže, že je fakt taková klasa klas jak o sobě, ve vší skromnosti, neustále prohlašuje. Zatím očivindě ladí formu.
30. 11. 2015 20:55
Re: Nic nového pod sluncem
JJ .Napsat dva rozdílné články o jednom tématu to nedokáže jen tak někdo. CHuck Norris a možná GI-PA. >:D
Re: Nic nového pod sluncem
Za to ze más psychické problémy zrejme nemuzes. Ale je obdivuhodné jak se k nim hlásis. >:D >:D >:D
30. 11. 2015 22:26
Re: Nic nového pod sluncem
Trapko GAYglit s krycim menom FAKE PRESSMAN pracuje pre International Police Association [odkaz] Takze jediny clanok co by vedel napisat je protokol o cmuchani na ACZ >:D >:D >:D
Avatar - vosicky.senior
1. 12. 2015 07:35
Re: Nic nového pod sluncem
Giglite, zase děláš jen ostudu? Ty zdejší flame přímo vyhledáváš a vyžíváš se v nich. Informace k Žigulu opět žádné. Jsi mohl kopnout aspoň ten článek od ruské autorevue co jsi včera dědovi když je ve vazbě předčítal. A složky co si vedeš na uživatele bys měl přiznat. Komunismu zdar.
1. 12. 2015 12:09
Re: Nic nového pod sluncem
ACZ, a kedy bude testík? ;-)
1. 12. 2015 12:17
Re: Nic nového pod sluncem
Veľa kriku o ničom. A ani Putinove PR s tým nič neurobí.
:-)
30. 11. 2015 16:07
mezi euro5 a euro6 v atmosferickym benzinu neni narozdil od
nebo aspoň a zadnym nevim, jen snad ze se u primovstrikovych motoru meri ještě PM.
v atmosferickyho benzinu dokonce není ani zadny podstatny rozdil mezi euro4 a euro6.
nevidim tedy zadny velky duvod, aby ten motor nesplnil euro6, když se od historicke euro4 lisi jen o 25% nižší NOx.

spis jsem zvedavej, jak vyresej flotilovou CO2, predpokladam, ze budou mit problém se vejit do limitu, do kterého se neplati pokuty, a kazda pokuta pro levny auto je hodne citelna.
pro letosek je limit pro flotilu 130g CO2/km, coz odpovida cca 5.3 l/100km pro benzin
Rozbalit vlákno
0
30. 11. 2015 16:21
Krásne auto
Výborne. Krásne auto, len aby sa dalo kúpiť u nás. Neváhal by som. Na Lade som čosi odjazdil ( VAZ 2103). Dosť hnila, ale to bolo neduh všetkých automobilov. Ale bol to držiak, na ktorý som sa mohol spoľahnúť. Lada sa vrátila na Európsku špičku! Trochu podpichnem. Nezmyselné sankcie blbých eurobyrokratov vlastne pomohli Rusku. Aj keď mi je postup EU k Rusku nepochopiteľný. Chýbajúce super automobily VW uvoľnili trh v Rusku. A k tomu ešte pripočítajte obrovský čínsky a ázijský trh... Už nemajú šancu sa vrátiť, a keď vidím tieto krásne autíčka, ani sa nečudujem sa. Pán Putin mal pravdu...
Rozbalit vlákno
8
30. 11. 2015 17:03
Re: Krásne auto
Pevne doufam, ze to je cele myslene jako ironie.
30. 11. 2015 17:52
Re: Krásne auto
Lada se vrátila na evropskou špičku? >:D
1. 12. 2015 12:35
Re: Krásne auto
Nebyť Fiatu, tak rusáci stále jazdia na Zaporožci!:

;-)
30. 11. 2015 18:24
Re: Krásne auto
Pan se prisel podivat z Novinek?
Avatar - Kuski
30. 11. 2015 19:31
Re: Krásne auto
Krása je otázka osobního vkusu. Toto auto bych označil za vzhledově natolik jiné, až se zdá být zajímavé(krátké, vysoké, úzké). Nepochybuju o tom, že si Renault vše dobře promyslel a nebude si pouštět další kukačku do svého hnízda, když už má velmi solidně profitující Dacii. Hlavní úloha Lady bude na jiných trzích, než na našem. Držím staro-nové značce palce. :yes: :-!
30. 11. 2015 20:40
Re: Krásne auto
Tak to je fakt síla! :-) :-) :-) Macino, ten tvůj příspěvek je fakt myšlen vážně? Nechce se mi věřit, že by se zde na diskusi objevila taková bolševicko-putinovská vylízaná palice. Přece nejsme na Novinkách, nebo snad ano?! :'-( :no: :no: :no: Nemám vůbec nic proti vzpomínkám na 2103, jako dítěti se mi to auto dokonce líbilo, a Vesta je jistě krok správným směrem. Ale psát, že se Lada vrátila na evropskou špičku... No a ten konec snad ani nemá cenu komentovat. Položím tedy otázku - jak tedy podle tvého názoru měl Západ na ruskou agresi proti sousednímu státu a anexí jeho území reagovat, když ne ekonomickými sankcemi? Začít 3. světovou válku?!!
Avatar - Barrichello
1. 12. 2015 00:11
Re: Krásne auto
Na Slovensku se dá Koupit Niva 4x4 vč. Urban, Granta a Kalina II.

U nás zatím velký kulový, takže věřím že i v SR bude dřív Vesta i Xray během příštího roku.
30. 11. 2015 16:51
Pěkný auto.
Škoda toho šíleného prolisu na zadních dveřích. Jestli potřebovali ten plech ztužit, tak ten měli prolis alespoň o 180° obrátit.
Rozbalit vlákno
2
30. 11. 2015 21:03
Re: Pěkný auto.
Ten šílený prolis je i v předu. :no:
1. 12. 2015 12:45
Re: Pěkný auto.
Nejak tak. Minule som pozeral Wheeler Dealers. A hovorili, že prelisy bola vtedy nutnosť. Vojna, nedostatok surovín, tenké plechy, ...
Vperjod!
30. 11. 2015 18:40
OT: Redakci - Děláte si z nás srandu?
Děláte si z nás už opravdu srandu? Chci se podívat na galerii Vesty a pokaždé po cca 3-5 obrázkách na mě vyjede reklama přes celou obrazovku? To už fakt přeháníte, nejen že je uprostřed banner jako prase, ještě tohle?

To si vážně musím kvuli vám instalovat ad-block?

Už s tím jděte někam, kam slunce nesvítí !!!!! :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Kuski
30. 11. 2015 19:27
Re: OT: Redakci - Děláte si z nás srandu?
Moje slova :yes: :yes: :yes:
1. 12. 2015 12:53
Re: OT: Redakci - Děláte si z nás srandu?
ericn, oproti auto-motor-und-sport sú to stále žabaři ;-)
Avatar - IPA? CO JE TO ZA CYPA?
30. 11. 2015 21:05
Jsem to ale čtverák!
Však počkejte, dám sem recenzi na Ladu, jakou svět neviděl. Opakuji, jakou svět neviděl!!! Moje dvě až tři podržtašky mi rozumí.
Rozbalit vlákno
2
30. 11. 2015 22:40
Re: Jsem to ale čtverák!
Jak v mateřské školce...
Avatar - vosicky.senior
1. 12. 2015 07:40
Re: Jsem to ale čtverák!
ipa cypa hovnajovec giglit tu novou Ladu ještě nezdá. Jsme byli s vnukem kdysi akorát ohlížet Kalinu. Ale to pak z poza volantu náhle zmizel na wc a začaly se od tama ozývat rytmické zvuky. Od těch dob jsme o Kalině doma raději nemluvili.
Avatar - pumpkin
30. 11. 2015 22:48
Info od Gilgita (toho pravého)
Z článku sme sa toho teda veľa nedozvedeli, no diskusie často prinášajú zaujímavé doplňujúce informácie. Jeden z takých osožných užívateľov je tu pre mňa Dixik2 a občas aj Gilgit. Takže, môžem ťa poprosiť o nejaké zaujímavé informácie k modelom Vesta a Xray? Prípadne aká je nová stratégia Lady, respektíve Renaultu? Budú mať ešte Rusi záujem o síce kvalitnejšiu, no zrejme aj drahšiu novinku od Lady? Konkurencia ich neúprosne tlačí... Nemám predstavu čo stoja výbehové modely, no som v tom, že už tam ide primárne o tú cenu, potom možno nejaké sympatie k domácej značke. Gilgit., máš slovo. :-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Barrichello
1. 12. 2015 00:13
Re: Info od Gilgita (toho pravého)
Jaké výběhové modely?

Jediným výběhovým modelem u Lady je Priora, jinak nic výběhového nemaj. A ta bude výhledově končit.
Avatar - pumpkin
1. 12. 2015 08:42
Re: Info od Gilgita (toho pravého)
Za 4x4 ešte nechystajú náhradu alebo súbežne vyrábanú novú generáciu?
Re: Info od Gilgita (toho pravého)
Chystají ale zatím je okolo toho dost nejasností. Behem posledních dvou let doslo ke zmenám v koncepci toho projektu takze zatím se nedá presne ríct jak bude nástupce modelu 4x4 vypadat a kdy zacne sériová výroba.

Momentálne se porád vyrábí puvodní generace, samozrejme prubezne modernizovaná, k tomu verze Urban a petidverová verze s oznacením 2131.
1. 12. 2015 19:59
Re: Info od Gilgita (toho pravého)
Jako nezlob se, ale to jsou takove marketingove kecy. Realita je takova, ze nemaji zadnou nahradu, maximalne na papire.
Re: Info od Gilgita (toho pravého)
Vázne, vypatlánku? Takze ty s jistotou vís ze náhradu mají maximálne na papíre? >:D >:D >:D

Ty musís být nejaký insider. Tak napis co vís. >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
1. 12. 2015 09:13
Re: Info od Gilgita (toho pravého)
Náhrada měla být původně ta Niva, co je dnes Chevrolet. A už v druhé generaci. Jinak myslím že nástupce hned tak nebude.