Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Vykleštěný býk: Lamborghini Aventador 2013 s vypínatelnými válci

I mocný italský býk se dočká nepříjemné berličky určené k snížení spotřeby paliva a emisí CO2.
Zpět na článek
29. 7. 2012 18:09
29. 7. 2012 18:43
29. 7. 2012 19:05
29. 7. 2012 21:07
29. 7. 2012 22:02
31. 7. 2012 11:09
29. 7. 2012 17:15
Chyba v článku?
Spotřeba se sníží ze 17,2 litrů jen na 16? I když se vypíná polovina válců? Kvůli úspoře jen 1 litru na 100 při tak velké spotřebě by ten systém byl úplně nanic.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2012 17:18
Re: Chyba v článku?
..ten systém je jaksi "v módě", a JE (opravdu) "nanic" :-)
PS: V reálu majitel s takovýmhle typem vozu najede spíš jen jednotky tisíc km za rok = ta úspora (třeba) 60ti litrů paliva za rok ho (vzhledem k ceně vozu a k ceně servisu vozu a k ceně pojištění vozu) bude jistě STRAŠNĚ "zajímat" ;-)
...když jediná trochu slušná večeře ho stojí VÍC :-)
Avatar - Guess
29. 7. 2012 18:43
Re: Chyba v článku?
Můžeš Nás ušetřit VWšech těch sVWých nesmyslů, prosím.

Všem (tedy aspoň většíně) tu došlo, že je to děláne pro co nejnižší emisní normy, než k "ušetření paliva".
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2012 19:42
Re: Chyba v článku?
- (proč) to píšete mně? Já jen "potvrzuji" MEGACRUISERův názor :-)
- v čem vidíte ten "nesmyl"?? Jestli v tom že takovéhle "šetření" (spotřeba paliva a výše emisí jsou dvě strany STEJNÉ mince - ne? ;-) ) JE NEsmysl - tak to se SHODNEME :-)
- takže napsat že tahle "technická novinka" je BUBOST je "nevhodné"?
29. 7. 2012 21:05
Re: Chyba v článku?
Tedy s Kylie dost často nesouhlasím, ale tady má naprostou pravdu.
Avatar - EauRouge
4. 8. 2012 00:41
Re: Chyba v článku?
Tady přece nejde vůbec o spotřebu paliva a že by to mělo v praxi fungovat, ale o to aby Lambo mohlo na papíře ukázat zelenejm hlavám, že produkujou míň emisí. A sníží tím částku, kterou teď Lambo platí EU jako "sankce" za vysoký emise. Ze stejnýho důvodu bylo koupeno ducati prostřednictvím Lamba i když to zaplatilo Audi - tím skupina Lamborhini jako celek vykazuje menší emise. Toť vše.
Avatar - Choochoo
29. 7. 2012 20:50
Re: Chyba v článku?
Popravde jsem si take myslel, ze je to nejake divne, tak hned koukam do diskuze, jestli se nezda jenom me ;-)
Osobne jsem myslel, ze vypinani valcu u vicevalcovych motoru, 8 a vice, to musi byt znatelnejsi nez nez u 4 valce s kterym prijde ted koncern a veril jsem tomu v uspornosti vice nez turbu. Tak to vypada ze to bude jen modni a fungujici na papire tak jako uspornost turbomotoru ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2012 21:10
Re: Chyba v článku?
..a instalovat takovéhle "úsporné" opatření do vozů typu Aventador je NEsmysl nejen "funkčně" (finančně je to opravdu TOTÁLně MIMOňská inovace), ale i vůbec smyslem - tipla bych si že to NEzajímá (až "uráží") 100% reálných majitelů..
..supersport tohoto typu (pořizovací ceny a pojistněservisních nákladů) si nepořizuji abych řešila takovéhle (doslova) "drobné"
PS: Doufám že Rolls Royce zruší svou "antiaerodynamickou" čelní masku - určitě by tím také dobrý litr paliva ušetřil... :-)
Avatar - Choochoo
29. 7. 2012 23:01
Re: Chyba v článku?
rikam jen ze jsem od toho cekal vice a rovnez take rikam ze je to u tohoto auta hloupost ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2012 23:38
Re: Chyba v článku?
(a já) Mám STEJNÝ názor ;-)
30. 7. 2012 16:01
Re: Chyba v článku?
vypinani valcu znamena, ze jen nepusti do vstriku benzin, teoreticky jeste prestavi ventily na minimalni zdvihy, ale porad s nima protacis, od klikovky je odpojit nejde... takze se ti porad otiraji pisty o valce, porad se to musi mazat, porad se tam stlacuje a rozpina vzduch... proc by to melo prinest nejakou realnou usporu ?

Kdybys kuchnul katalyzatory (hrisna to myslenka), dostal by ses z tech 17.5l mozna i pod tech 15 bez startstopu a vypinani valcu.

Ekologove do me :-) Tech par Aventadoru co se proda rocne ty katy proste mit musi, ze jo.. protoze jejich celkem ciste benzinove emise odpovidaji i bez katu cca 30ti starym autobusum MHD i se vsema papirama a katalyzatory, co maji namontovane.
>:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2012 17:17
To je můj "sen"..
..mít V12 s vypinatelnými válci a HALDEXem :yes: ;-)
PS: Když (už) rychlou (trochu)4kolku tak Ferrari FF :yes: :yes: :-)
PPS: A :yes: :yes: :yes: za "trefný" NADPIS článku ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - theolli
29. 7. 2012 17:24
Kdy se to tady už přejmenuje,
třeba na VWlobby.cz.........
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2012 17:29
Re: Kdy se to tady už přejmenuje,
To by:
a) bylo příliš "nápadné"
b) se už asi o voze (koncernu) Volkwagen (asi) NEmohlo psát (že je) "VYKLEŠTĚNÝ" ;-)
Avatar - theolli
29. 7. 2012 17:42
Re: Kdy se to tady už přejmenuje,
přečtěte si nadpisy,80% začíná přiblblým VW group,to je síla! Asi na světě nic jinýho není a pak se není co divit že jsou lidi zblblý a kupujou ty parodie na auto a vykřikujou jak mají super kočár!
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2012 17:45
Re: Kdy se to tady už přejmenuje,
No to ANO - že to tu není až tak o autech jako (většinově) o Volkswagen Group modelech - to je FAKT
PS: Letos si (jistě) ještě "užijeme" - po Citi-go a Leon/RAPIDu nás (jistě) ještě čeká "šňůra" článků o Golf a Octavia ;-)
PPS: Třeba zbyde (někde trošičku) místo a bude i něco o autech.. :-)
Avatar - theolli
29. 7. 2012 18:03
Re: Kdy se to tady už přejmenuje,
A když nebude co,tak něco vymyslí........vždyt už je to k smíchu...."koupí vW Lotus?...Lambo bez střechy,R8 a jeho předchůdci.....začínáme bazarové videotesty a začínáme........jak jinak VW Passat B6 " .....i když tam to bylo hezké,to to dali sežrat VW maniacs se vším všudy a GTi ,jak ten kolem sebe kopal,jo to bylo počteníčko :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2012 18:49
Re: Kdy se to tady už přejmenuje,
No ono téma spolehlivost (narozdíl od "předstaVW") je pro VW trošičku (víc) problémové - tam se to zas tak "okecat" NEdá (tedy "dá" - na takovýchto diskuzích - co se statistik týče - tak ty žádnou "nadřazenost" věru NEpotvrzují...
..občas dokonce "přesně naopak", že ;-)
PS: Ale ten Lotus by mohli koupit - svým přístupem "na stejnou techniku více různých karoserií" budou mít "hned" pár další aut..
..jeden Lotus by mohl být "přebouchaný" Boxster
..druhý "přebouchané" Gallardo
..třetí "přebouchaný" Aventador
..čtvrtý (asi by to chtělo i nějaký levnější) "přebouchané" Scirocco
..a KOMPLET NEW modelová řada zavedené značky je HOTOVÁ :-)
29. 7. 2012 19:07
Re: Kdy se to tady už přejmenuje,
Spíš jde o to, že články o VW a Hyundai patří k nejčtenějším. Přiláká to pár kliknutí navíc. ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2012 19:26
Re: Kdy se to tady už přejmenuje,
Smutně "začarovaný kruh" ;-)
PS: Kam "vede" raději NEmyslet... :-|
29. 7. 2012 19:39
Re: Kdy se to tady už přejmenuje,
Ve vší slušnosti, auta od VW si kupuji bez nějakého ovlivňování, stejně jako jsem si kupoval před časem auto kupříkladu od Peugeota či Citroena. Kupuju si je, protože se mi to auto líbí a proto, že mi jeho předchůdce či stejný model co mám složil dobře. Nikde jsem si však nevšiml, že bych já nebo lidi kolem mě ( z reálného nikoliv virtuálního světa) co třeba VW jezdí nějak vykřikovali a křičeli, jaké mají nad auto či super kočár. Všichni se starají maximálně o sebe, nevšímají si druhých stejně jako já. Mě je naprosto putna, čím kdo jezdí, ať si každý koupí to co se mu líbí, s čím je spokojený atd. Nicméně zrovna tytu nadáváš na nějaké vykřikování a nejvíc tu křičíš sám. Tak to prosím tě nečti, nerupne ti aspoň cévka nehledě na to, že nebudeš mít důvod někoho bezdůvodně urážet. A nebo máš jakési dogma spolu s blonďatou paní?

Co se týká článku o Aventadoru, tak 1) Lambu jsem fandil vždycky a v poslední době o to více, neb kupříkladu Ferrari ztrácí svou exkluzivitu tím, že ho vídám opravdu ale opravdu dalece více než Lambo (tím nesrážím nijak kvalitu F) 2) Spíše než nějaký oslavný článek to beru jako hodně smutnou věc, že už se zelení mozci pletou i do takovýhle skvostů.

Pěkný den.
Avatar - theolli
29. 7. 2012 21:09
Re: Kdy se to tady už přejmenuje,
Ve vší slušnosti,pane
Reklama tě ovlivńuje aniž by jsi to chtěl a to je vědecky dokázané a reklamní kampaně jsou na nich stavěny,pracují velice umě s podvědomím. Tím neříkám že se musí každý nechat ovlivnit ale je takových hodně.
Tuhle jsem poslouchal statistiky pojištoven zaviněných nehod dle značky automobilů a to bylo zajímavé,největší neurvalci jsou majitelé AUDI a podle pojištoven "je z výroby nevybavují ani směrovými světly" ;-) ale to jen tak na okraj.
To že si ty,vybíráš auto dle svého gusta a potřeby je tvá věc a jen jen dobře že se řídíš citem,já se též řídím citem a zkušenostmi a tudíš vím ,že nejvíc služeb bez poruch mi nadělala Honda a i přesto že mi rukami už prošlo hodně značek ,Hondu bych nevyměnil a posledních cirka 7-8let jsem jí věrný a nelituji.
Jen mě spíš udivuje jak jsou lidi zblblý,jde si koupit auto a vykřikují že jdou do VW,Audi,Škody jsou to přeci nejspolehlivější auta a na "Japonce" jsou tak strašně drahé díly že když se něco po...... on by to nezaplatil ...............a to je fakt,tohle je obecně rozšířené podvědomí.
Co se týká Lamba tak tím že jezdím po Evropě a můžu srovnávat bych se tvému tvrzení že Ferrari jezdí více asi stavěl negativně,já to vidím tak 50-50 možná i s převahou Lamba a já osobně kdybych chtěl exclusivitu,nebudu se ztrapňovat Lambem a radši koupím Ferrari a úplně nejlépe toto : [odkaz]
Se zelenými mozky s tebou souhlasím ale Lambo rozhodně za skvost nepovažuji,je to jen další exklusivní automobilka sprzněná VW group,to je můj názor,nikomu ho nevnucuji a kdyby se náhodou jednou stalo že bych si šel něco takového koupit,rozhodně to nebude nic "načichlého" VWGroup ale třeba již zmíněný odkaz víše ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2012 21:14
Re: Kdy se to tady už přejmenuje,
:yes: :yes: (m.j.) za ten (můj oblíbený) Wiesmann :yes: :-)
Avatar - theolli
29. 7. 2012 21:24
Re: Kdy se to tady už přejmenuje,
Já když ho občas vidím,učůrávám............ >:D to je "božský" auto!
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2012 21:27
Re: Kdy se to tady už přejmenuje,
..jsou i velmi "vstřícní" - na minulém FRANKFURTu jsme si ho "důkladněji" prohlíželi a projevili "mírný zájem" a hned dostali pozvánku do firmy... :yes: :-)
PS: Bez diskuzí jedna z NEJzajímavějších automobilek vůbec - a přitom nedělají nic "převratně revolučního" - "jen" (velmi) "poctivě" staví auta ... která si kdysi vysnili.. :-)
Avatar - theolli
29. 7. 2012 21:36
Re: Kdy se to tady už přejmenuje,
JJ,taky je mám velice rád,jsou to třeba i Morgan a tuhle jsem ve Francii viděl jak proháněl Forda GT40 ,naprosto úchvatné!!
Auta joko BMW M1,GT40,Lancia Stratos,NSX ,to se bude hodně těžko překonávat a pod křídly takových automobilek jako je VW se z toho stává pouze "oživení legend" v zájmu zisku,tam už není to srdce,vyjímečnost!
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2012 21:49
Re: Kdy se to tady už přejmenuje,
..když zmiňujete BMW M1 - o nové generaci jste možná slyšel, vypadá to že by mohla být opravdu HODNĚ zajímavá... :yes: :-)
..a snad se (konečně) dočkáme i nového NSX - to by také nemuselo být... ;-)
PS: O tom WIESMANNu jsme trošičku vážně uvažovali, ale nějak NE"mládneme" (a na BUŘTÍKa naštěstí NEjdou ta léta "co si potřebuje něco dokazovat" + mu vadilo, vím že to bude znít trochu "šíleně", že tam není k dispozici orig. navigace) = pro mne je dnešní IDEÁLní (super)sport asi Ferrari FF :yes: :-)
Avatar - theolli
29. 7. 2012 21:55
Re: Kdy se to tady už přejmenuje,
Tak BMW já rád ,moje ex si pořídila toto [odkaz] ještě tam nechávali něco "upravit" Peter říká že je to skoro výkonově na hranici M5 a je to nářez se s tím svést,to bych mohl jen bych potřeboval asi vlastnit nějakou bezlimitní CCS :-)
O M1 vím,nechám se překvapit.
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2012 22:09
Re: Kdy se to tady už přejmenuje,
Výborný vkus.. ;-)
..popravdě já bych asi nejspíš také volila tuto verzi než M5 - i když opravdovým VRCHOLem segmentu pro mne je Alpina B5 Bi-turbo :yes: :yes: :-)
Avatar - theolli
29. 7. 2012 21:24
Re: Kdy se to tady už přejmenuje,
oprava:samozřejmě "výše"
30. 7. 2012 08:39
Re: Kdy se to tady už přejmenuje,
Já proti japoncům vůbec nic nemám, sice jsem měl jen Carismu (kdysi) a poté v rodině Outlandera ale spokojenost a kupříkladu jesti mi to vyjde, tak bude v garáži jen tak pro radost Impreza WRX Sti My 2006 (dle mě nejhezčí model). Na druhou stranu jsem spokojenej i s produkcí od VW, zkrátka opravdu si nemůžu stěžovt, jezdí hodně, slouží dobře. Takže já ti přeju hodně šťastných km a spokojenostis s Hondou a ani mne nenapadne tě kvůli tomu nějak pranýřovat (proč taky) proto bych to samé očekával kupříkladu od tebe a mnou používené VW. Mě šlo obecně jen o to, že prostě nemám rád fanatiky, ať už z jedné strany (paní blonďatá) nebo té druhé (GTi). Většina z nich dělá závěry o autech s nimiž nikdy nejela a soudí jen díky své náklonosti ke značce, což je špatně. Myslím, že v důsledku jsem všichni na stejné vlně. Jinak k té reklamě, já jsem snad ani reklamu na VW neviděl (na tv skoro nekoukám) takže fakt nevím, ale je asi fakt, že někdo být ovlivněn může, potom je to ale vůl, když si auto kupuju ne podle svých pocitů. Nicméně nikoho takového v mém (reálném nikoliv irtuálním) okolí neznám.

PS: já bych se teda Lambem (asi) ztrapňoval rád, já na tom autě fakt nic trapného nevidím. A jestli je to jen o tom, že to vlastní VW, tak to s tím nemá vůbec co dělat. Přece nepřestanu mít rád nyní Ducati jen proto, že spadlo pod Audi. Prostě buď se mi to auto líbí, nebo nelíbí, dobře se mi v něm jede nebo nejede a jestli má na kapotě VW, Kia či XYZ je naprosto fuk.Přijde mi to jako do nekonečna-žabomyší spory ;-)
30. 7. 2012 09:35
Re: Kdy se to tady už přejmenuje,
:yes: za triezvy pohlad na vec
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2012 21:12
Re: Kdy se to tady už přejmenuje,
a) viz já 19:26
b) viz Choochoo 20:47 ;-)
Avatar - Choochoo
29. 7. 2012 20:47
Re: Kdy se to tady už přejmenuje,
Tuhle jsem hledal neco s prodeji vozidel, tak jsem zadal "prodeje"
a dle relevance 9 z 10 je o lidovych prodejich >:D
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2012 20:59
Re: Kdy se to tady už přejmenuje,
:yes: :-)
PS: Velmi VWýmluvné.. ;-)
29. 7. 2012 18:09
haldex
Mě se líbí vždycky v recenzích na Subaru, Audi, BMW, jak se cítí hodně ADDIDAS když mají "stálou čtyřkolku", jak se to nedá srovnat z haldexem atd...přitom jak koukám nejlepší a nejdražší auta(i Veyron) světa ho má taky a pochybuju že to je z ekonomických důvodů.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ham.
29. 7. 2012 18:43
Re: haldex
Tak samozřejmě stálá čtyřkolka realizovaná poctivým železem je dobrá do terénu, ale nevhodná především kvůli hmotnosti pro supersport. Na silnici nebo okruh je čtyřkolka realizovaná lamelovou spojkou nejčastější řešení. A btw. BMW a jeho X-drive je řešen také lamelovou spojkou, tedy shodným principem jako haldex. Poctivé železo používá jenom Subaru a Audi (u modelů s podélně uloženým motorem) a pak už jen pravověrné teréňáky.
29. 7. 2012 19:05
Re: haldex
Subaru také ne všude. A tyhle verze jsou stejně specializované, upravené pro potřeby sportovního vozu. Kromě lamelových spojek se často používají také viskózní.
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2012 18:43
Re: haldex
Samozřejmě že to je z "jiného" dovůdu - jsou to vozy Volkswagen (Group) a ty holt používají obyčejný Haldex ;-)
PS: Co se týče všechnokolek, tak není nad vozy Subaru AWD VDC - které je (svým způsobem) "za pár korun"
PPS: A moc povedený je i pohon všech kol pro model Honda Legend
PPPS: No a ZÁKLADní info ohledně pohonu kol závěrem - 4kolka je (až na výjímky "potvrzující pravidlo") ZBYTEČNÁ :-)
29. 7. 2012 21:07
Re: haldex
Ono v momentě, kdy potřebuješ aktivní čtyřkolku, tak to jen starým dobrým železem neuděláš.
29. 7. 2012 19:50
Asi si ho už koupím
Sice mě do teď strašila ta papírová spotřeba 17,2 litrů , ale , když teť bude mít to vypínání válců co sníží spotřebu na 16 litrů tak už nebudu váhat >:-[]
Rozbalit vlákno
6
29. 7. 2012 20:40
Re: Asi si ho už koupím
>:D :yes:
30. 7. 2012 01:21
Re: Asi si ho už koupím
A ja zase ne, nevyplatilo by se mi jezdit na policejni vyslechy.
Avatar - HitmanPB
30. 7. 2012 01:38
Re: Asi si ho už koupím
:yes: >:D
30. 7. 2012 15:56
Re: Asi si ho už koupím
:-)
Avatar - Pekelná Micinka
29. 7. 2012 20:17
Válce, vbok!
No to je sen každého chalupáře. Bravo!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Starfighter
29. 7. 2012 20:32
Re: Válce, vbok!
Jako Fiat Bravo? >:D
Avatar - Pekelná Micinka
29. 7. 2012 20:40
Re: Válce, vbok!
Ne, jako vypínatelný hrnky v Aventadoru. Když zrovna jede na chalupu a nemá chuť závoD1t. ;-)
29. 7. 2012 22:02
HK
Vážení, už víme, že jedno bude jezdit v HK, tak se těšíme, že se na letišti svezeme !!!
Rozbalit vlákno
0
31. 7. 2012 11:09
A co třeba ?
Co třeba duccati se start stop systémem. Naftové lambo už taky klepe na dveře. Jasně nemám na to, nikdy si to nekoupím a tak nemám co kecat. Toto je, ale fakt provar ... PROČ ?
Rozbalit vlákno
0