Velkou událostí právě probíhajícího Ženevského autosalónu je premiéra zcela nového Lamborghini Gallardo, které doplní modelovou řadu a jako menší a levnější bratr Murcilaga se bude vyrábět ve větších sériích.
Myslím, že tohle auto je maximum, co dokáže normální smrtelník ocenit (tím myslím hlavně výkonově). Klidně může někdo dělat auta s tisícem koní nebo N.m, ale ty už se stejně musí seškrtit elektronicky. Navíc jsou pak těžký a to se hodně podepisuje na jízdních vlastnostech. Můj ideál je auto s motorem jako M3 před zadní nápravou, váhou maximálně 1100 kg a pohonem čtyř kol. Tomu se zatím Gallardo blíží nejvíc. Je prostě super a nic víc bych ani nepotřeboval
ty kráááávo to je kára mejch snů kdyby mi tohle fáro chtěl někdo koupit,napište hustý fáro jak fíík....tohle fáro+hiphop,či dramík+černovlásku,či hnědovlásku+pálo=SUPER LIFE for me cuzziq
Moje nervy, ze hiphop v Lambe . Horsiu kombinaciu nazivo som videl len raz v Londyne, z krasneho strieborneho Countachu vystupoval hnusny skaredy chlapik s gambami az po narazniky (nahodou to bol cernoch).
Nevíte náhodou někdo, kde by se na netu daly sehnat pořádný fotky tohoto auta? Našel jsem něco dobrýho na km77.com, ale zadarmo je tam jenom jedna, ostatní jsou až po registraci za 12 Euro
Design je určitě zajímavý, ale podle mýho mu chybí čisté linie Murcielaga. Hlavně zadek vozu se mě moc nelíbí, připadá mi překombinovaný. Ale výkon je impozantní, s tou málou váhou to pěkně zacvičí.
Audi mě nesklamalo.Designově zepředu a zezadu docela hrůza. Pohon všech kol made in VW-hrůza.(pořádný sportovní auto podle mne musí mít pohon na zadek) S Ferrari se srovnávat nemůžou ani náhodou. Je to jenom upravené Murce. (už jsou jako Porsche který za 30 let vyplodili jedno auto)
Pohon na zadek je sice zábavnější a lehčí, ale vzhledem k dnes dosahovaným výkonům je lepší přenášet výkon přes všechny kola. Čtyřkolka tak bude ovladatelnější a rychlejší. A když budeš psát něco o designu, napiš tam vždycky nějakou poznámku jako třeba "podle mého názoru". Myslím, že nikdo nemá patent na to, aby říkal co je hezký a co ne - je to čistě věc názoru. To, co Ty považuješ za "hrůzu" se mi třeba líbí. A tohle auto se mi dost líbí. Murcielagu se podobá, ale myslím, že to byl záměr, vytvořit řadu modelů s charakteristickými stejnými znaky (třeba ty ostře řezaný světla) aby byla poznat příslušnost ke značce. A v určitých věcech se od něj dost liší. To třeba dnes u Ferrari úplně chybí - dělají tři auta a kdyby neměly koníka na kapotě, nikdo by nepoznal, že je dělá stejnej výrobce. A který dnešní Ferrari se Ti líbí? Po stránce výkonů bude úplně super Enzo, ale ten design (podle mého názoru) až přehnali. 360 je taky dost dobrá jízdně a uživatelsky, ale ten design mi přijde takovej moc jednoduchej až nudnej. A 550 (dnes 575) je spíš luxusní dopravák než sporťák. Za nejhezčí Ferrari považuju 355 (ta mě fakt bere) a i spousta jinejch modelů byla super, ale dnes se mi fakt víc líbí Lamba.
Nenene, mě osobně lamba taky nějak moc neberou a preferuji raději Ferrari. Je fakt, že Enzo už dost přehnali ( moc se mi líbí předek, ale profil a zadek to je hrůza), nicméně při pohledu na Modenu úplně slintám, 575 je trochu umírněnější, ale myslím, že to je furt opravdovej sporťák. Luxusní dopravák byl 456 GT, ale taky se mě moc líbil a myslím, že do celkové modelové škály celkem dobře zapadl. V jednom s Tebou ale plně souhlasím - 355 to byla dokonalost sama, nicméně myslím, že Modena je plnohodnotný nástupce a i když ji designově nepřekonala ( což je u tak dokonalého designu snad nemožné ), tak se jí alespoň plně vyrovná. Ale za úplně nejhezčí považuji asi F 50!