..... mňo, určitě to, co Lancia v Ženevě předvedla, není na stavění vítězných oblouků, nicméně je fakt, že prostě dostala šanci se znovu vrátit na světovou auto-mapu.
o "Y" se nemá cenu bavit, ta se chytí dobře.... U ostatních modelů je to samozřejmě s otazníkem, jedna věc je jejich kvalita a přijetí veřejností, druhá pak marketing, dostupnost na showroomech, cenová politika atd. Koncern Fiat v Ženevě naznačil, že to s Lancií myslí vážně a tak snad nic nepodcení....
Jedinou prohrou je určitě koncep Flavia, který prostě takhle do výroby nesmí....
Paradoxně ten bílý čtyřmístný kabriolet se mi ale líbí (ikdyž tady v diskusi to od eurodrzků asi schytal).
Pěkné video z Ženevy je třeba tady: [odkaz]
No tak uvidíme.... Každopádně už jen to, že když za měsíc přijdu do showroomu Lancie a nebude tam zevlovat jen Delta se starou Y, ale najdu tam kompletní nabídku od mini-auta až po 5m sedan, je obrovským posunem značky vpřed....
Tak good-luck, Lancia. Není co ztratit, tak s chutí do toho ;-)
No když za měsíc přijdeš do Lancie, bude tam zevlovat pořád to samé co dneska.
Chryslery tam budou zevlovat tak od června, resp. ledna 2012, resp ledna 2013.
V Květnu končí Fiatu veškeré smlouvy s Daimler AG co se týče držení dealerství Chrysler a Dodge, takže od 1.6. už si nikde v EU nepůjde koupit ani poslední doprodejový Voyager, takže maj soudruzi co dělat.
Nevím jak to maj s Jeepem, ale pokud i ten končí na showroomech Mercedesu, tak maj našlápnuto k celkem těžkýmu prů*eru.
Protože to nikdy nestihnou zařadit do nabídky současných Fiat dealerů od 1.6.
Navíc ruku na srdce boys, sem zvědav na tu marketingovou podporu a reklamu ze strany Fiatu.
Jestli to chtěj dělat jak za dob Mercedesu, tak :no::no::no:
Fiat to s Lancii myslí tak vážně, že z ní zbylo už jen jméno. :-! Fiat to s Lancii přestal myslet vážně někdy začátkem 90. let, kdy jí zakázal dělat sportovně laděný auta pro řidiče a stáhnul jí z motorsportu. Od tý doby na Lancii jenom se*e a design posledních let byl zameřenej na ženskou část populace. Ale nutno dodat, že i to bylo lepší, než tyhle Chryslery. Za sebe řikám, že Lancia = Delta Integrale, Thema 8.32, Beta MonteCarlo, Stratos, Fulvia HF atd... S timhle americkym šrotem se může jít Marchionne bodnout! 8-s:no:
Jenze, kdyz lancie vyrabela lancie, tak je nikdo nekupoval. Pokud tedka zacne a znacka prezije, tak to byl dobry tah. Pokud ne, tak se stane to co se evidentne melo stat uz davno.
Tak vyber kasičku, nabídni Sergiovi za Lancii slušnou cenu a můžeš modelové portfolio pilovat přesně podle sebe. My ti tady všichni zatleskáme a Sergiovi ubyde jedna velká starost. ;-)
Jojo, konečně prestižní trh vid :yes:
pak přijde Brazílie, Venezuela, Chile, Costa Rica, Burkina Faso, Trinida a Tobago, republika Kongo a nakonec prodej u kemnových naáčelníků v poušti :-)
Nemluv s despektem o Brazílii, ta by mohla hodně zamíchat kartami ve prospěch Italů! Podívej se do mapy - Brazílie je 5. největším státem světa (8,5 mil. km) se skoro 200 mil obyvateli. Fiat tam má silnou nebo dokonce nejsilnější pozici, je vlastně domácí značkou s dobrým zázemím a aut made in USA tam díky geografické poloze jezdí taky dost. Spojení Italů a Chrysleru může být dobrým tahem (doufám).
Tak to nečti. Ty jsi ovšem vždy jeden z prvních, kdo pod těma článka vypiskuje.
Realita je ovšem taková, že Fiat byl jedinej partner, kterej byl ochotnej riskovat a jít s Chryslerem do holpecu, což byla podmínka jeho záchrany. Takže na tvým místě, jako fanouška Chrysleru a amerik obecně, bych spíš pěl na Fiat chválu. Tím spíš, že Fiat zatím v tom krátkém čase podniká smysluplné kroky pro obě divize nového koncernu. ;-)
Tohle byla reakce na redakci, že píše furt to samý.
Smysluplný kroky, hm no je fakt, že je smysluplný začít prodávat pod jinou zančkou, která má 2 dealery a kterou v některých zemích zná méně lidí než ten Chrysler.
To je skutečně smysluplný krok, o tom není pochyb.
Ale prej už budou příští rok konečně dodávky Doblo a Ducato v USA, to je skutečně smysluplný krok, škoda že Ford a Nissan jich mezítím tak 50 000 ks prodaj a dalších už 70táců prodali.
Když se vedení soustředí na blbosti, holt jinde nezbývá čas.
Jo a pokud je mi známo, Fiat investoval do Chrysler Group asi tak 15 usd, zbytek jsou peníze od americké vlády a kanadské a tyto dluhy se splácí z provozního zisku firmy.
Takže tuhle záchranu, tu by tambyli schopni udělat i čínani.
tak proč do toho ti číňani nešli, když to bylo takové terno?
Pro tebe i Euro89 je patrně škoda, že Chrysler a Lancia přežily.... Mohli jste si tady navzájem spolu plakat, jak je ten svět zlý, že pohřbil vaše milované, nedoceněné modly a všem tvrdit, jak to byly boží auta.... OMG.... 8-s Pro některé jedince je to fandovství fakt diagnózna.... Jeden by chtěl Deltru Integrale, druhej Pandu Hemi nebo já nevím co.... 8-s
Ne já sem chtěl říct, že kdyby tam americká vláda nasadila schopné vedení, nemusel to koupit - pozor - vůbec NIKDO.
Chtělo to jen druhého Lee Iaccocu.
Zatím se tam nepoužvá jedinej podvozek od Fiatu, jedinej motor. Nic. Jedinej kdo zatím těží ze spolupráce je evidentně Fiat - cháčka jako lancie v evropě + journey jako fiat, 500ka vyráběná v Mexiku, využití sítě chrysler dealerů k jejich prodeji, start prodejů Alfy v mexiku atd. To byla rychlost co, opačně to de bleskově.
Co zatím získal chrysler od Fiatu? Nic, dokonce ani ten dolar. Je to jen dojná koza!
Myslíš že by někdo nebyl schopen udělat nový interiéry? RAM 1500 Laramie a Grandčíro, hotový před příchodem fiatu ukázali že jo.
A prodejní čísla stoupaj i tak. Se současnými modely, což je všechno vývoj před příchodem Fiatu!
Takže stačilo výhledově někde koupit platformu na 2 malý modely, udělat na ně karosku, vyvinout nebo od někoho koupit 1-2 úsporný motory a nebylo co řešit.
GM taky přežil bez koupi někým jiným.
Jasně, GM měl víc zanček a má evropskej Opel, ale i tak.
Ale u Chryslera by to šlo taky.
Prosím tě, už přestaň mlet hovadiny, když tomu * rozumíš. Fiat nepomohl chrysleru? Jak to? nebýt fiatu ty chytráku, tak chrysler už je pouhou vzpomínkou. Chryslery se budou prodávat v americe a jejich luxusnější provedení v Evropě. Je to naprosto smyslplný tah. Mimo jiné, tohle dělá i volkswagen. Tak se sklidni a dřív než napíšeš nějaké hovadiny se snahou urážet fiat, popřemýšlej o tom :no:
A čím mu pomohl prosím tě? Osvětli mi to.
Čekám, peníze za který se realizovaly nový modely, připravený všechny, do jednoho!!!!!!!!!!!!! ještě za doby Chrysler LLC(owned by Cerbereus) jsou od americký a kanadský vlády.
Od Fiatu není ani cent!!! Fiat zatím jen bral z hotového.
Laskavě si to uvědom.
A bud prosím od té dobroty a nedávej nám tu za příklad Koncern Spojené přezdražené AG, Vlkohrad.
Děkujeme velmi.
Amerika nikdy nebyla a nebude jako VW!!!
Naštěstí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… />
P.S: co je na tehmě luxusnější? Ten interiér a výbava ja etotžná jako u 300C, anvíc nemá motory V8 ani nebude SRT8, tkaže je vlastně méně luxusní.
Ověř si fakta a pak o něčem piš, evidentně víš o chrysleru kulový.
jejda, klídek chlape, jde o víš co ;-) Fiat pomohl chrysleru tím, že jej koupil, aby mohl vůbec dál nějak žít. Kapiš to? ale hlavně fiat musel nakopnout lancii,která měla ve svém portfoliu však víme co. A nevím, proč by měla být lancia V8 a když už si načal to V8, tak to je to samé jako SRT8. obojí je V8 HEMI, jen je rozdílný výkon. Ty pochop strategii podnikání a pak o něčem piš, víš o tom kulový.
A řekni mi, kolik se těch V8 v Evropě prodává? Nepočítejme ferrari a spol.,bavíme se o běžné produkci. Lidi chcou naftu, nanejvýš tak V6. Při dnešní ceně nafty se není ani čemu divit
No on jej vlastně ani pořád nekoupil - on má pořád 25%.
To je na tom taky srandovní - on to jen převzal a dostal povolení to tam vést. Nic dalšího zatím. Vše jen jen v rovině až jednou a uděláme tam tohle a dodáme tohle a pomůže s tímhle. Výhledově....
Celá ta transakce byla hodně divná a taková spíchnutá ryhlovka aby se tím Obamova vláda nemusela moc zabývat.
Vážení,když tady pročítám Vaše názory,nevím, co si myslet. Ať již jde o názory skalních italofilů, nebo příznivců germanizace, faktem zůstává, že Sergio Marchione, ať se to komu líbí, nebo ne zvedl Fiat z popela. Chce-li zachránit nejen Fiat, ale i Lancii a Alfu Romeo, musel učinit krok, který učinil a to spojení s Chryslerem. Fiat toto spojení nestojí žádné horentní náklady a přitom pro začátek revitalizace Italských značek získal rychle a levně techniku větších modelů, jejichž vývoj vzhledem k počtu prodaných kusů je v jeho situaci naprosto nerentabilní.Vyvíjet velkou reprezentativní limuzínu od základu, nebo velké MPV by v současné době byla sebevražda. Takto tady má základ,ne příliš Italský, ale od něho se dá dále v příštích modelech odrazit. A teď k názor k jednotlivým modelům:
Ypsilon: vlastní vývoj na platformě Pandy přináší Italský design, bohužel s jedním mínusem a to použitím některých levných plastů v interiéru pocházejících z Pandy (viz plastové čalounění předních sloupků,spodní části přístrojové desky), škoda, jinak hezké autíčko.
Delta: bez problémů, vše zůstalo tak, jak se na Lancii patří a nově členěná maska lze přežít.
Thema: někteří ve svých diskuzích ještě nezjistili, co, že italové s Chryslerem 300 provedli, ono totiž nešlo jen o zmíněné nalepení znaku Lancie, pokud si laskavě někdo srovná původní 300C a nový model, zjistí rozdíly na karoserii, například zadní část naznačuje svými svítilnami a chromovanou částí nárazníků velký model Flaminia z konce 50 let. Interiér nového 300 již tvořili Italové a nikoliv, že obšili palubku Chrysleru kůží, jak v diskuzích zaznělo. A jsou zde další změny vč. jízdních vlastností a naladění vozu pro evropské poměry. Možná mohla být použita maska klasická pro Lancie, ale otázkou zůstává, zda-li tato nebude pro konzervativnější klientelu v této třídě přijatelnější. Thesis byl silně italský, ale nebylo to možná právě to, co jej pohřbilo.?
Voyager: V čem hledat problém, lepší MPV si Lancia vybrat nemohla.Vždyť Phedra také nebyla žádný velký Ital. Voyager bez problémů svým charakterem,a po úpravě interiéru od italů i výbavou výborně zapadá do portfolia Lancie.
Tak není lépe značku nejprve podržet a pak možná začít vozům vracet trochu toho Italského designu?
ne, chce to rovnou nějakou novou Deltu Integrale s minimálně 400 koňma :-!
Ne vážně, máš defacto recht.... Bohužel tady v diskusi všichni všechno zkritizují, ikdyž sami nenavrhnou absolutně žádnou alternativu, co by Lancia měla dělat.... ;-)
Ale půjde, co by nešlo.
Koupit se tu dalo vždy a pořád dá vše.
JMENUJE SE TO ŠEDEJ DOVOZ :o)
A pokud se takhle dovozelo cca 200 amerik ročně, ted se jich doveze jenom ta 600-900.
No problemo amici.
Jo a 300C/Charger a Grandčíro byly vyvinutý dávno před příchodem Fiatu, to už tu opakuju asi po 850tý, ale Fiatisti si rádi něco co neudělali přivlastnují. To souhlasím.
Alternativa je. Prodat Alfu němcům, dokud o ní má někdo zájem. A za ty peníze začít vyrábět zase skutečný LANCIE a vrátit značku zpátky do motorsportu - to by byla pro Lancii nejlepší reklama. Jak jednu z nejslavnější a nejvýznamějších automobilových značek světa přivést téměř k zániku a do zapomění nám Fiat ukázal. :no: Teď by měl pro změnu ukázat, jak jí vrátit zpátky na vrchol!!!!!!!
Ono nejde jen o design, ale hlavně o techniku, kterou by měla mít každá Lancia na špici a měla by přinášet nějaký technický pokrok tak, jak tomu bylo v minulosti. Btw. nejsem ani tak skalní italofil, jako hlavně skalní lancista. Z fleku bych klidně prodal Alfu Volkswagenu, jen abych měl peníze pro Lancii! Už jsem to tu jednou psal... Fiat kašle na Lancii akorát od doby, co si pořídil Alfu. Takže jakokoliv třeba obdivuju starý Alfy Romeo (75, Alfetta, stará Giulietta), tak poslední několik let tu značku vnímám spíš negativně, protože jenom kvůli Alfě musela Lancia překopat celý svůj prgram od sportovně laděných aut ke komfortnímu (a často ženskýmu) stylu. A to byl taky základ současných problému značky. V současný době Lancia jako taková už v podstatě neexistuje, zbylo z ní jen jméno a logo, který se mi v nový variantě od r. 2007 taky nelíbí. Nechápu lidi, kteří řikaj, že tohle je jediná šance pro Lancii jak přežít. Takovej člověk buď o historii Lancie vůbec nic neví, nebo je duševně nemocnej. Když už Fiat tu značku tak potopil, tak jí mohl rovnou zavřít. Nevim, jakej má přínos lepit na americký auta italský znáčky :-!:no: Žádnej opravdovej fanoušek Lancie si ten šrot stejně nekoupí. Když zapíchnu do kapoty starý stodacítky sošku Spirit of Ecstasy, tak to z ní Roll-Royce taky neudělá.