60 let klubových autobusů Setra: Luxus pro týmy
5
/
19
Prohlédnout znovu
60 let klubových autobusů Setra: Luxus pro týmy
60 let klubových autobusů Setra: Luxus pro týmy
|
acz
Setra
|
acz
Současný typ S 511 HD pohání 10,7litrový šestiválec OM 470 o výkonu 290 kW. Je spojený s osmistupňovou automatizovanou převodovkou Go 250-8 a sekundárním vodním retardérem Voith.
|
acz
Interiér klubového coache S 511 HD nemůže obdržet jedinou výtku
|
acz
Současný model S 511 HD se uličkami proplétá snadno
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
První Setra S 6 byla světu odhalena v Ženevě v roce 1955
|
acz
Na konci sedmdesátých let nastoupil klubový typ S 208 H o délce 7,6 m. Ve výrobě zůstal čtyři roky.
|
acz
Výškou 3,5 metru se blýskl model S 210 HD pro 27 cestujících. V roce 1983 nahradil autokar S 208 H.
|
acz
Model S 210 HD poháněl jedenáctilitrový šestiválec OM 421 o výkonu 159 kW
|
acz
Vnější zpětná zrcátka řady S 210 HD držela na jednoduchých úchytech
|
acz
Nová Setra S 511 HD se na historickém pozadí Drážďan vyjímala
|
acz
První jízdy s luxusním klubovým typem S 511 HD jsme uskutečnili téměř před rokem v Rakousku. Pětimetrový rozvor dodává autobusu mimořádnou obratnost.
|
acz
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším