skusat predavat vozidlo iba s jednym druhom pohonu je v sucasnosti (pravdepodobne aj v buducnosti) v europe stratou casu. Preco do toho vozidla nedaju este nejaku cisto benzinovu a naftovu alternativu? Predaje by tym istotne "neutrpeli". Bez ohladu na kvalitu, technologiu, atd to s vysokou pravdepodobnostou dieru do europy neurobi, aj ked budeme mozno prekvapeny
3,8 na sto, i kdyby do 5 litru realna.. super vysledek, diesel netreba- vetsi hlucnost, vibrace a hmotnost.
0,28 odpor vzduchu, na hatch mooc peknej vysledek. Oproti primym konkurentum cena privetiva a silnicni dan taky.
To je přece prosté, milý Watsone. ;-) Je to o penězích a Toyota má (a určitě bude mít i v budoucnu) malý hybrid pouze pro předokolku - Prius. Od něj je odvozený nejen Auris HSD, ale taky americký Lexus HS a teď i CT.
Autíčko je nádherný, ale potřebuju "hybrid", v nižší střední a za 700 "litrů" ??? Osud CT 200h bude v ČR stejný jako Toyoty iQ, reálná cena "od" je tak 499.000,- Kč.
takhle nějak si představuju luxusní C třídu-to auto je nádherrné ze všech stran, to samé kokpit, prostě dokonalost-ta uváděná nabídka motoru bude ale asi nějaké nedorozumnění či neúplná informace, já tomu prostě nechci věřit ;-\
K cemu je auto, ktere ma spotrebu stejnou jako 10 let stara Fabia SDI? A ktere taha bricho po zemi tak, ze se s tim ani nezajede do podzemni garaze? A ktere ma motor na bendzin? :no:
1) co sa tyka dynamiky, tak fabia sdi bola zdochlina
2) ano, sdi bolo na spotrebu skromne
3) z vyfuku jej lietal bordel a hrkotala, takze vsetci po rannom starte poculi, ze vies sporit
Ciastocne mas pravdu. Pri tej cene to asi v CR a SR asi velke predaje nebudu. V niektorych statoch bude danova (ekologicka) ulava az 5-6tis. EUR , takze tam to bude trochu lepsie.
.... (disclaimer: nikoliv Skoda auto), ze to neni tridverak.... ty zadni dvere mi tam nejak nesedi. Jinak se mi to auto docela libi....Ale jak se rika, 100 lidi 100 chuti....