Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus GS 450h: hybridní rodina se rozrůstá

V New Yorku Lexus prozradil, že v příštím roce začne nabízet další hybridní model. Po Priusu a RX 400h se japonská Toyota pochlubí první hybridní limuzínou s motorem vpředu a pohonem zadních kol.
Zpět na článek
29. 3. 2005 09:59
neregistrovaný "PS"
29. 3. 2005 11:49
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 3. 2005 12:37
neregistrovaný "yo"
29. 3. 2005 12:54
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 3. 2005 17:35
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2005 17:52
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 3. 2005 21:49
neregistrovaný "rasto"
30. 3. 2005 10:46
neregistrovaný "Skyline"
30. 3. 2005 12:04
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 3. 2005 10:43
neregistrovaný "Skyline"
30. 3. 2005 12:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 3. 2005 14:05
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2005 17:41
neregistrovaný "nexus6"
1. 4. 2005 09:56
neregistrovaný "Driver M"
18. 5. 2005 14:00
neregistrovaný "dzonnek"
neregistrovaný "PS"
29. 3. 2005 09:59
foto
mate tam foto hyundai accent
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 3. 2005 11:49
Marketing
Tak tomuhle se říká propaganda hodná VW. Je vidět, že se Lexus rychle učí Nazvat to 450h jen proto, že má výkon, jako by měl 450. A přitom je to vlastně motor 3,3 plus elektromotory a tudíž by se měl jmenovat GS330h. To by pak ale za to lidi nechtěli dát tolik peněz. Lexusu fandím, ale tohle je vážně podraz.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "yo"
29. 3. 2005 12:37
nie je prvy
Prvym hybridnym SUV je predsa uz nejaky ten cas Ford Escape. Opravte si to
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 3. 2005 12:54
Re: nie je prvy
Pravda. Už je nějaký čas v prodeji a teď koukám, že stojí jen 27 000 $. Lexus se musí tentokrát spokojit s titulem první hybridní LUXUSNÍ suv.Americké automobilky dávno chytily dech a nabízejí už taky docela slušnou paletu hybridních vozidel. Hlavně pick-upy.
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2005 17:35
Re: nie je prvy
Vzhledem k tomu, ze tady platis za nekoho, kdo se vyzna v US autech bych takovy nesmysl necekal. Donedavna byl jedinym hybridnim pick-upem Chevy Silverado a rikat tomu "hybrid" bylo hoooodne odvazne. Teda pokud se autu se rozchlastanym benzinovym motorem a hromadou baterek da vubec "hybrid" rikat. Toyota a hlavne Honda jsou v tomto na mile pred kymkoliv jinym, chce si to jen neco o nich precist. Ale jinak te celkem chapu, kdo kouka po V8 Seville se o hybridni zalezitosti moc nestara
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 3. 2005 17:52
Re: nie je prvy
No zas takový nesmysl to není. Musíš sám uznat, že tvoje prohlášení ve smyslu "to není hybrid, ale rozchlastaný benzín s hromadou baterek" patří do sféry citových výlevů a ne vědecké argumentace. Protože to opravdu hybridní vůz je. Dále jsem měl na mysli ještě hybridní verzi Dodge Ram, která je ale zatím na prodej jen pro velkoodběratele (kombinuje elektromotor s dieselem Cummins). Dále GMC Sierra (byť jde jen o jen o rebadgeovaný zmíněný Chevrolet). Prostě ty pick-upy jsou tři a ne jeden. Vím, že jsi příznivcem japonských značek, ale kolik hybridních pick-upů nyní nabízejí Japonci? Ani jeden.
neregistrovaný "rasto"
29. 3. 2005 21:49
Re: nie je prvy
nechcem sa hadat, ale honda zacala teraz predavat pick up s takym tazkym nazvom, a co som pocul v nyc na autoshow je pripravena aj tato varianta, teda hybrid. takze celkovo honda ma uz v predaji 3 auta (insight, civic, accord) s hybridnym pohonom. a dalsie sa chystaju.
ale v konecnom dosledku mas pravdu. momentalne na trhu nie je. zatial.
neregistrovaný "Skyline"
30. 3. 2005 10:46
Re: nie je prvy
Ten pick-up se jmenuje Ridgeline a o hybridu se opravdu mluvi, zadne oficialni datum uvedeni vsak pokud vim oznameno nebylo. Jak uz jsem napsal Lonerovi, momentalne na trhu neni ani zadny US hybridni pick-up (presneji receno, zadny US pick-up nema hybridni pohon, i kdyz je Chevrolet jako hybrid oznacuje).
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 3. 2005 12:04
Re: nie je prvy
Ridgeline znám. Je to dokonce SUT. To znamená že kopíruje nápad GM zkombinovat pick-up a SUV. Chevy Avalanche s tím měl obrovský úspěch.
neregistrovaný "Skyline"
30. 3. 2005 10:43
Re: nie je prvy
Sorry, ale vedeckou argumentaci bych sem moc nepletl, na tu nema ani jeden z nas. Nicmene tu uvedenou charakteristiku jsem nekde cetl a libila se mi, proto jsem ji pouzil. Napsal jsem, aby sis o tech systemech neco precetl, protoze pak to pochopis. Nechce se mi to rozepisovat, nicmene aspon zakladni udaje: GM je tzv. "light hybrid", Honda je "mild hybrid", coz je dano tim, ze ani jedno z techo aut nemuze jet pouze na elektromotor. Prius (a uz brzo i Ford a Nissan) to umi. A ted rozdily: Silverado nema s hybridem fakticky nic spolecneho, protoze funguje tak, ze hromada baterek je dobijena pri brzdeni pres elektromotor a diky jejich velikosti a mnozstvi je pak mozne je pouzivat k napajeni topeni a podobne. Elektromotor vsak NEMA absolutne zadny vliv na jizdu jako takovou, krome toho, ze kdyz auto zastavi, benzinovy motor se vypne. Proto je taky uspora paliva jen 10-12%. Toyota je nabita technologii, auto dokaze jet i jen na elektromotor a ma spoustu vychytavek, o kterych se GM ani nezda. Honda je nekde mezi - vyuzitim hi-tech klasickych technologii (jako treba VCM, specialni klima apod.) dokaze jezdit stejne usporne, jako "full hybrid" od Toyoty, nedokaze sice jet jen na elektromotor, ale umi jej pouzit pri rozjezdech (GM neumi ani toto!!). Jak sam vidis, tezko muzes rict, ze je Silverado hybrid, kdyz POHON toho auta je ciste benzinovy, OK? A pokus o argumentaci pomoci pick-upu muzu lehce polozit na stejnou uroven - "ale kolik hybridnich osobnich vozu nabizi Americani"? A kdyz rikam hybridnich, myslim opravdu hybridnich, ne, ze to ma na elektrinu klimu...
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 3. 2005 12:01
Re: nie je prvy
Samozřejmě máš pravdu v těch technických popisech. Ale právě v jižních státech USA a obzvláště s jejich velkýma autama je i běh klimy faktor silně ovlivňující spotřebu (věřím tvému údaji 10-12procent). Ovšem když ono to Silverado má na zadku štítek s nápisem hybrid, tak jsem ho nazývat hybrid chtěl no Je to samozřejmě začátek a nepochybuji, že Toyota je v tomhle oboru nejdál ze všech automobilek. Ovšem prostě ty americký pick-upy jsou tři a zatím si stále stojím
neregistrovaný "Skyline"
30. 3. 2005 14:05
Re: nie je prvy
Ja nerikam, ze klima na elektriku je spatna - ale podle teto logiky by se za hybridni auto dal povazovat i Superb se solarni strechou, taky to klimatizuje, i kdyz motor nebezi, ne? O1 taky mela nalepku "stredni trida", ale krome skodofkaru to nikdo soudny nemohl brat vazne... Takze nemuzu souhlasit - to, ze na 3 americkych pick-upech je nalepka "hybrid" jeste neznamena, ze to hybridy opravdu jsou. Az se to pomoci alternativniho pohonu rozjede, pak ma smysl se o necem bavit. Jo a tech 10-12% je udaj z testu na nejakem US-serveru, bohuzel nevim, ze ktereho...
neregistrovaný "nexus6"
29. 3. 2005 17:41
super auto
Fakt suprovy auto, moc se mi libi, jak designove, tak technikou. Preji Toyotě aby se ji nadale v oblasti alternativniho pohonu darilo a doufam, ze zacne zavadet hybridni pohon do beznych modelovych rad a dockame se tak hybridni Corolly, Avensisu, LandCruiseru atd... A pristi generace Priusu by treba mohla jezdit na vodik, aby si zachovala svuj inovatorksky pristup a image.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Driver M"
1. 4. 2005 09:56
Re: super auto
Spíš myslím, že by mohli dát na střechu solarní panely, aby se akumulátor neustále dobíjel
neregistrovaný "dzonnek"
18. 5. 2005 14:00
bez titulku
Příště beru hybrid to je něco!!! Konečně posun vpřed..i když malý.
Rozbalit vlákno
0