predpokladal bych ze takovej PickUp bude hlavne pro US trh, kde se PickUpy prodavaj hodne a obcas i v zajimavych/luxusnich specifikacich, sak proc by si "farmar" nemohl doprat luxus Lexusu a pritom mit za kabinou korbu :-)
kuprikladu F-150 Raptor je auto ktere se me strasne libi, ale kdys ses zviklej na premiovej interier, tak ani "vrcholnej" F-150 Raptor te proste moc neoslni
Vždycky mě fascinuje, jak Toyota i Lexus umí zcela zabít svá auta neuvěřitelně nevkusným a křečovitým designem... Jako kdyby jim to malovalo "talentované" dítě tak ze druhého stupně základní školy... >:D >:D >:D:no::no::no:
Keby radsej zacali vyrabat aj auto pre rodiny. IS aj GS je male vzadu, teda pre Europana a v USA to beru ako coupe. Len sedany alebo pseudo SUV - NX skoncilo s pekne znejucimi V6.
Do toho Pickupu budu montovat aj prebalovaciu kabinu ? Ci pri vykladani vzdy bude po ruke obsluha, za ktorou bude majitel ocumovat ci mu to neposkriabu ?
GS male vzadu? nove a terajsie IS je naozaj male vzadu, da sa sediet vzadu avsak velke pohodlie na dlhe cestovanie to nie je - avsak GS, zvlast nove, je prestornejsie.
GS mam ako rodinne auto a uplne vyhovuje. Kufor cez 500 litrov, vzadu vela miesta na sedenie, autosedacka,
Ak si bucham hlavu o strop a nieco tlaci v kazdom smere, tak to nie je rodinne auto (IS aj GS !). Ja som si to odskusal, nie je to teoria z testu. A ak mam v Avensise sirsie a dlhsie sedaky, tak to asi nie je premia.
500 ltirov ? No a ? Ked tam mam problem nieco naskladat, tak stoji za ...
Nie som taky bohaty, aby som si kupoval jednoucelove auta. Co sa predava v EU najviac ? SUV a kombi. SUV nie je na dialnicu (DE), aj ked NX sa da, az na motor.
Domrvena prevodovka u GS250 ? Korozia podvozku - to je nieco nove u Lexa od 2012 ? GS350 vobec nie je v ponuke v EU.
Myslel som na upgrade do tejto triedy na dlhe dialnicne cestovanie, ale nevidim dovod, ked aj Genesis za menej je lepsia kara (pohodlim urcite!).