Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Marko: Budúcnosť značky Land Rover

Dnešnou témou je budúcnosť britskej „terénnej“ legendy. A pojednanie o budúcnosti to bude v pravom slova zmysle. Tentokrát sa totiž nebude treba vracať do minulosti pre závažnejšie chyby, ktoré by ovplyvňovali „tvár“ značky v nasledujúcich rokoch.
Zpět na článek
14. 12. 2006 12:48
neregistrovaný "Ciello"
14. 12. 2006 13:11
14. 12. 2006 16:17
neregistrovaný "w"
14. 12. 2006 16:19
14. 12. 2006 13:57
neregistrovaný "mates"
14. 12. 2006 14:29
anonym
15. 12. 2006 00:44
neregistrovaný "Lancer"
15. 12. 2006 10:16
neregistrovaný "Ciello"
14. 12. 2006 14:32
neregistrovaný "Gougy"
14. 12. 2006 14:33
neregistrovaný "misoo"
14. 12. 2006 15:12
14. 12. 2006 15:20
anonym
14. 12. 2006 15:50
14. 12. 2006 15:57
14. 12. 2006 15:59
14. 12. 2006 16:37
14. 12. 2006 16:46
14. 12. 2006 17:00
14. 12. 2006 19:24
14. 12. 2006 17:37
neregistrovaný "JJ"
14. 12. 2006 19:20
15. 12. 2006 10:24
neregistrovaný "Ciello"
14. 12. 2006 16:29
14. 12. 2006 16:59
neregistrovaný "nandrolon"
15. 12. 2006 08:33
neregistrovaný "simson"
15. 12. 2006 09:12
neregistrovaný "cyrus smith"
15. 12. 2006 10:25
neregistrovaný "simson"
14. 12. 2006 19:22
neregistrovaný "švihák"
14. 12. 2006 19:39
14. 12. 2006 20:01
anonym
14. 12. 2006 21:08
anonym
14. 12. 2006 21:27
neregistrovaný "švihák"
16. 12. 2006 23:43
anonym
16. 12. 2006 23:47
anonym
14. 12. 2006 19:28
neregistrovaný "švihák"
14. 12. 2006 22:53
anonym
14. 12. 2006 22:57
15. 12. 2006 11:22
neregistrovaný "mates"
15. 12. 2006 08:24
anonym
15. 12. 2006 08:26
anonym
15. 12. 2006 11:23
neregistrovaný "mates"
15. 12. 2006 08:55
neregistrovaný "simson"
15. 12. 2006 20:11
neregistrovaný "švihák"
15. 12. 2006 20:20
neregistrovaný "švihák"
16. 12. 2006 16:08
anonym
17. 12. 2006 10:52
16. 12. 2006 16:13
anonym
16. 12. 2006 17:28
neregistrovaný "Darča"
16. 12. 2006 21:50
anonym
16. 12. 2006 23:46
anonym
17. 12. 2006 00:45
neregistrovaný "švihák"
17. 12. 2006 20:31
anonym
neregistrovaný "Ciello"
14. 12. 2006 12:48
KRÁL
král je jen jeden.. :yes: ;-) nebo dva? tak dva.. :yes: Marko a Land Rover.. :yes: perfektní info....
Rozbalit vlákno
0
14. 12. 2006 13:11
LAND ROVER
Četl jsem ten Markův článek zvolna a důkladně... přesně tak, jaký dojem na mně dělají vozidla Land Rover. Vnímám LR jako velmi solidní automobilku (žádní falešní volanti) která vyrábí auta pro ty správné kovboje. Je fajn, moci nahlédnout s Markem do té vzdálené budoucnosti a při čtení si uvědomit, že chce-li někdo uspět, nestačí jen umně kopírovat druhé. Jde o vize, jde o směřování, jde o tvou budoucí garáž... Sice nevíš, co za těch 15 let v garáži mít budeš, leč tak nějak cítím, že pokud to bude Land Rover... dobře uděláš. Ostatně... tohle není nemožný sen už dnes, vždyť stačí třísknout o pult s melounem a Free je tvůj. Takže mě napadá... kolik, že stojí RAVka? :-) P.S. Bravo Marko, bravo Free :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "w"
14. 12. 2006 16:17
Re: LAND ROVER
... až na to že tolik závad co má současný Freelander se jen tak nepotká.

Možná potom bude člověk třískat něčím právě ten Freelander.
14. 12. 2006 16:19
Re: LAND ROVER
Napiš to dolů, je tam větev o spolehlivosti.
neregistrovaný "mates"
14. 12. 2006 13:57
Range jede
a ja verim, ze stejne se rozjede i Jag. Marko :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
14. 12. 2006 14:29
RR
Range rover je pro movitého majitelenějaké horské chaty nutnost - myslím, že je velmi těžké narazit na podobně prestižní,suveréní (neplést s SUVerénem Santou :-) ) a krásné auto jakým je Range Rover... Má vše, co má mít - od image,přes jízdní vlastnosti až po fortelnost, která jde ruku v ruce s vytříbeností vkusu.
Když už velké SUV, tak RR...protože proč mít kopie, když můžu mít originál? ;-) :yes:
PS: díky Marko! Už se blíží "Tora,tora,tora"? ;-)
PPS: hlasujte mi do ankety v blogu...ať to má nějaký smysl :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Lancer"
15. 12. 2006 00:44
Re: RR
Presne tak, to auto ma uplne vsechno. A ted s novym ctyrlitrovym V8 dieslem i dokonaly motor - tichy, kultivovany, extremne vykonny a zaroven usporny. Podle prvnich testu, co jsem cetl, je pry temer nemozne poznat, ze to je naftak. S timhle se da Range klidne pasovat na nejlepsi auto vsech dob vsech kategorii. :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Ciello"
15. 12. 2006 10:16
Re: RR
s tím budu jen souhlasit... :-) teda né že by to byla novinka... >:-[] :yes:
neregistrovaný "Gougy"
14. 12. 2006 14:32
Marko - jistota
;-) vždy stojí za to číst! Redakci gratuluji, Markovi samozřejmě také. :yes: No a "těm velkým krabicím pro rappery-RR" hodně štěstí a ke kvalitě přeji ještě ať už jim vyjde nějaký "hezčí" design, protože superodolná lednička na špičkovém podvozku je sice jistota, ale reakce vyvolává různé;)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misoo"
14. 12. 2006 14:33
marko
jak vzdy... parada... diky... :yes:
Rozbalit vlákno
0
14. 12. 2006 15:12
SPOLEHLIVOST
Jak je to se spolehlivostí Land Rovera? Je známé, že co se týče Jaguaru, většina z nás nostalgicky vzpomíná na jeho zlatou éru, ovšem současnost (trvající již pěkných pár let) není utěšená. X-type se snad prodává za cenu menší, než slušně vybavená Octavia, a o jeho spolehlivosti či nespolehlivosti by se tu daly psát romány. Image X-type je na budě nula, XJ nepotkáš, jak je rok dlouhej a S-type jednou za tři měsíce... má sice dokonalou záď, ale to už na první místo nestačí. A tak jen XK... ten dravec GT, jako aristokrat občas proletí Pařížskou ulící, aby sis uvědomil, že Jaguar je v opravdu podivném postavení. Četl jsem v časopise Car auto v rubrice dopisy čtenářů celostránkový dopis od vlastníka X-typu... to byl opravdu horor. Tak se ptám, jak jsou na tom Land Rovery? Mám s tím jednu zkušenost - kolega kupoval RR a po vyjetí z brány mu začal kouřit motor, tak to otočil a dávali to asi dvě hodiny dohromady... tohle samozřejmě o obecné spolehlivosti či nespolehlivosti nemá žádnou vypovídací hodnotu, stát se může cokoli, leč... tak nějak mě napadá. Jak popsat spolehlivost Land Roverů? Je to "držák"?
Rozbalit vlákno
11
anonym
14. 12. 2006 15:20
Re: SPOLEHLIVOST
LR nevím, ale RR byli pověstné svou hrozivou nespolehlivostí. Kazilo se na nich VŠECHNO. Když ale v roce 2002 půjčoval výrobce zbrusu nový RR redakci britského pořadu TopGear na půl roku, řekli jim že když se na tom autě pokazí COKOLIV, můžu zastřelit šéfa projektu. To, myslím, mluví za všechno...
14. 12. 2006 15:50
Re: SPOLEHLIVOST
:-) jak skončil, žehem? :-) Zajímavá informace. Dík za reakci :yes:
14. 12. 2006 15:57
Re: SPOLEHLIVOST
Obecný soud nemám. Shodou okolností jsem se ale zrovna dnes dozvěděl, že známému na RR praskl blok. A není to první problém. :-!
14. 12. 2006 15:59
Re: SPOLEHLIVOST
Tak to je radost...
14. 12. 2006 16:37
Re: SPOLEHLIVOST
u mě osobně má x type docela dost slušnou image. Podle mé zkušenosti to sice není žádný prostorový zázrrak ale na jízdu je to auto velmi velmi příjemné. Srovnávat jej s octávií možná jde cenově ale auta míří na úplně jiné zákazníky - díky bohu.
Co se týče spolehlivosti, myslím si že se u každého auta najdou dobré a blbé kusy které se prostě sypou. Každé auto má svoje mouchy kterých bude přibývat protože bohužel už nová auta jsou tak složitá že odhalit všecky chybi je skoro nemožné ... osobně si myslím že co se spolehlivosti týče nemá si rr a touareg co vyčítat
14. 12. 2006 16:46
Re: SPOLEHLIVOST
Cuisine, nejde vůbec o to, jakou Image má X-type u tebě či u mě. Jde snad o to, jak je auto obecně vnímáno a přijímáno společností. Pozor... X-type je auto střední třídy a prodává se za pár šupek... dokonale ztrácí svou image. Orientuješ se snad ve třídách aut. Jaguar by měl být premiovým segmentem se vším všudy, A ve vztahu ke spolehlivosti nejde o mouchy... Jinak k tvé poslední větě... no, tos tomu dal. Srovnáváš ikonu terénních aut s mainstreamovou produkcí, byť v případě Touaregu, jaksi ve velmi luxusním provedení. Když tak se rozepiš o Touaregovi a jeho spolehlivosti.
14. 12. 2006 17:00
Re: SPOLEHLIVOST
no jo ale mě je dost jedno co se obecně o autě říká - pokud se mi něco líbí tak neřeším esi o tom někdo píše že to auto se prodává moc lacině nebo je takové či oné -pro mě je důležité že se líbí mě. dneska jsem se dokopal abych vyrazil koupit botky mezi zuřivé davy nákupující dárky hlava nehlava a v to centru kde jsem byl měli vystavenou discoveru a x typa. a i když měl pro mě nezajímavou zlatou nebo jakou to barvu tak jsem si ho stejně párkrát jen tak obešel abych s pokochal - jen tak protože se mi prostě líbí a i když není dokonalý tak jej mám rád. a že támhle někdo říká že to je jen monde s jinou kastlí ? a co ...
co se týče poslední věty je tam sice napsáno rr ale myšleno bylo i na ostatní modely - ta auta sice v terénu dovedou strašně moc ale kdyby tam měli jezdit dlouhodobě jako původní defík tak si myslím že se spláče nad výdělkem - a je jedno esi to bude rr nebo touareg či gl. A stejně to vidím i v bežném provozu - prostě podle mě jsou už moc komplikovaná - a tohle je daň za jejich technickou úroveň, pohlodlí, komfort a to že dovedou offroudit ale i být dálničními křižníky či "řezat" zatáčky. pokud se nepkletu tak tu v motorcafé snad bylo i téma o touaregu a jeho spolehlivosti ...
14. 12. 2006 19:24
Re: SPOLEHLIVOST
Cuisine, každému je jedno, co si kdo o autech říká. Hovoříme-li však o image... jako o určité hodnotové kategorii, nelze se oprostit od společenského vědomí... Jiná věc je, že se ti třeba X-type líbí, že tě bere. Jinak souhlasím, že akcent na luxus a bezpečnost vede k až přemíře elektroniky a z toho plynoucí možnost vzniku závad.
neregistrovaný "JJ"
14. 12. 2006 17:37
Re: SPOLEHLIVOST
RR vlastním od listopadu 2002 - dnes po 4 letech mám najeto cca 160 tis. km a musím podotknout, že za celou dobu jsem měl pouze dva zanedbatelné problémy - jeden byl se špatném dobíjením vestavěného mobilního telefonu (závada spočívala v ohnutém kontaktu - vyřešeno samoopravou) a druhá závada byla ve vadném čidle výšky vozu na pravém zadním kole. Spraveno během dopoledne v servisu. Jinak naprosto bez jakýchkoli závad. Možná mám jen štěstí... :-)
14. 12. 2006 19:20
Re: SPOLEHLIVOST
:-) :yes: :yes:
neregistrovaný "Ciello"
15. 12. 2006 10:24
Re: SPOLEHLIVOST
anebo jsi jako ostatní.. prostě jezdíš... a drobné poruchy... dobře to říká Mates.. každý auto se někdy tak jaksi trochu pokazí.. ale otázkou je řešení.. ;-) :yes: znám spoustu lidí na Land Roverech a je to prostě i o tom, jak se k autu chováš.. takže bych to viděl jako naprostej průměr "bez problémů".. ;-) :yes:
14. 12. 2006 16:29
LR
Land Rovery jsou kapitola sma pro sebe. Neni moc jiných automobilek které mají takoovu image, které tvoří nové třídy a jejichž výrobky jsou měřítkem v dané třídě. Osobně si myslím že teď je LR ve formě v jaké nebyl snad nikdy. Trochu se ale obávám dnů budoucích, protože technický pokrok nikdo nezastaví a dost dobře si nedovedu představit jak se bude chovat terrain responce třeba v deseti nebo patnáctiletém autě ;-\ . 75% vyrobených land roverů dosud jezdí ale mám pocit že na nové už takový spoleh nebude právě díky složitosti systémů které jsou nutné proto aby byl stále na špici.
co se týče současné modelové nabídky ta nemá chybu - Discovera 3 nejdokonalejší a nejpraktičtější 4x4 na trhu, rang rover absolutní král mezi luxusními vozy 4x4 , defender kapitola sama pro sebe ... každopádně jsem zvědav jak se jim bude dařit dál. Protože Land Rover není pro každého - není a nikdy to nebude "mainstream" jako jiné tuctovky. S LR si nekupuju jen auto ale dávám i najevo že vidím věci trochu jinak - tak jako při koupi i jiných výrobků britského aut. průmyslu :yes: :yes: :yes: :-)
Rozbalit vlákno
0
14. 12. 2006 16:30
Problrm je misto kde se vyrabi
Land R a Range R jsou genialni vozy. Na pohled krasne, na silnici jezdi dobre a v terenu maji malo konkurence. Problem je v tom, ze se vyrabi ve VB. MIstni pracovni moralka je hruzostrasna, prace se odbiji a proto to vypada jak to vypada. Na spatnou povest a spatnou kvalitu vyroby dojel Rover. Bentley a Royce se delaji na koleni, takze to je o necem jinem.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "nandrolon"
14. 12. 2006 16:59
Re: Problrm je misto kde se vyrabi
a co třeba nissany, nebo hondy, nebo další auta vyráběná ve VB??? nemyslím, že by měla nějaké velké problémy
14. 12. 2006 17:00
Re: Problrm je misto kde se vyrabi
Porovnej si to s tema vyrabenyma v Japonsku...
neregistrovaný "simson"
15. 12. 2006 08:33
Re: Problrm je misto kde se vyrabi
kdo po tom někdy zapátral tak ví, že japonská auta vyráběná ve VB se těm "přímo z Japonska" nevyrovnají
neregistrovaný "cyrus smith"
15. 12. 2006 09:12
Re: Problrm je misto kde se vyrabi
jo jo, není nad corollu made in japan. :-! v nižší střední asi nejideálnější kombinace :yes:
neregistrovaný "simson"
15. 12. 2006 10:25
Re: Problrm je misto kde se vyrabi
ale nesmí to být diesel, protože ty se vyrábějí v Turecku
neregistrovaný "švihák"
14. 12. 2006 19:22
Vogue
RR mám od května letošního roku. Mám to auto čím dál radši, prodávám ho jen proto, že chci Vogue Supercharged. Nemyslím, že by to bylo nějak moc poruchový auto. Zatím to jsou detaily, který vyřeší počítač. Chválím ochotu servisu v Praze, Brně i ve Zlíně. A co se jízdních vlastností týče? Téměř 300koňový motor si s 2,5 tunovým autem krásně hraje. Auto se řídí skvěle, teď na zimu si teprve člověk vychutná vyhřívaná sedadla, volant a čelní sklo, tenhle RR standart se těžko najde v jiných rádoby konkurentech, ale taky cena takřka 3 miliony- ještě aby to tak nebylo!
Rozbalit vlákno
6
14. 12. 2006 19:39
Re: Vogue
vogue je pro amatéry. borci jezdí v autobiography :-)
anonym
14. 12. 2006 20:01
Re: Vogue
Auto biograf mám....DVD a 3x TV ;-)
anonym
14. 12. 2006 21:08
Re: Vogue
to má "jen" 300 koní? To je docela málo, na takovou váhu...nevíš hodnotu točáku?
neregistrovaný "švihák"
14. 12. 2006 21:27
Re: Vogue
Letím pro techničák...210 kw/ 5400 OT. Hale, ono to ale fakt stačí, domluvíme se, teď před svátky mám konečně čas.
anonym
16. 12. 2006 23:43
Re: Vogue
sakra...to mi nemile připomnělo ten vtip o potetovaném zadku, dvou buzících a o návštěvě "mezi svátky" >:-[] >:D
anonym
16. 12. 2006 23:47
Re: Vogue
každopáně...rád se svezu :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "švihák"
14. 12. 2006 19:28
Supercharged
U A.M.T. mi dvakrát půjčili Vogue Supercharged. Moje "normální" Vogue má krásný zrychlení, ale v Supercharged je to katapult! Příští týden mám slíbenou jízdu v tom jejich novém dieselu, prej je to taky pecka!
Rozbalit vlákno
0
anonym
14. 12. 2006 22:53
2.7
přemýšlím o koupi Range Rover Sport myslíte že ten motor o oběmu 2,7 130kw/190 koní nebude to slabé ??na to že to auto má 2,5 tuny? ;-\
Rozbalit vlákno
2
14. 12. 2006 22:57
Re: 2.7
slabé to není ale rozhodně to není sportovní
neregistrovaný "mates"
15. 12. 2006 11:22
Re: 2.7
Asi tak nějak. Neurazi, ale rozhodne nenadchne. Tohle auto chce vetsi motor.
anonym
15. 12. 2006 08:24
2.7
díky,vím že to nebude nějakej trhač asfaltů,ale zajmalo mě to protože to auto má dvě a půl tuny tak jesli to utáhne :-!
Rozbalit vlákno
0
anonym
15. 12. 2006 08:26
2.7
a ještě se chcu zeptat bude ten výkon postačovat když zatím budu tahat 3.5tuny těžké břemeno jak se píše ? že to utáhne 3.5 t 8-s
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mates"
15. 12. 2006 11:23
Re: 2.7
Pokud to co potahnes bude Tranzit s funkcnim motorem, tak by to mohlo klapnout >:D
neregistrovaný "simson"
15. 12. 2006 08:55
LR a HMOTNOST
Počítám se taky do klubu fandů téhle značky, ale k objektivitě diskuse musím dodat, že všechny "nové" LR mají jeden podstatný problém a to je jejich neúměrná hmotnost. Jen pro srovnání, třeba Discovery váží skoro o půl tuny víc než LandCruiser, což se dost negativně projevuje na zrychlení i spotřebě (LC 3.0D 127 kW s automatem zrychluje za 11,2 s a ve městě spotřebuje 11,6 litru, zatímco Discovery s dieselem 2.7 140 kW se dostane na stovku za 12,8 a spotřebuje 13,2 litru). Důvod je jasný - je to daň za to, že je perfektní jak na silnici tak v terénu. Splnit tyhle technicky protichůdné požadavky něco stojí. Já osobně z toho ale moc radost nemám, preferoval bych spíše terénní schopnosti a nižší hmotnost, závodit s LR na silnici mi přijde trochu podivné.
Land Rover si je tohoto handicapu dobře vědom a proto vyvíjí nového RR zcela jinak - pevný prostorový rám a lehká hliníková karoserie. Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
15. 12. 2006 17:53
VÝBORNÝ ČLÁNEK, MARKO
jsem rád že tu jsi :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "švihák"
15. 12. 2006 20:11
váha místo hvězdiček
Uznávám hvězdičky v nárazových testech, jsem hlavně fandou vozů Renault, ale když čtu že můj současný Range Rover má čtyři hvězdy a nové Clio hvězd pět, vyvolává to úsměv. Jasně, je to nesrovnatelný, ale právě ta váha 2,5 tuny mi dodává jistotu bezpečí. Furt mám o jednu tunu navrch před většinou co se po českých cestách pohybuje. Jo a co nasere? Před dvěma týdny jsem dostal nový čelní sklo, a dneska šutr! Pojišťovna mě nebude mít ráda...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "švihák"
15. 12. 2006 20:20
spotřeba
Jo, a jinak se řadím k těm slušným řidičům, neriskuju, je to vidět i na nižší spotřebě, s 4,4i V8 jsem na 14,7 l/100km. Po okrskách se RR dostane i na 11,7 l/100km! Největší spotřebu jsem měl 18,9 l/100km, ale to jsem v Německu valil pořád kolem 200 km/h. Pro anonyma co se ptal na motor 2,7: úplně to stačí, 200 to taky jede, ale aby jsi z něj byl nadšenej, NESEDEJ do Supercharged!!!
Rozbalit vlákno
0
anonym
16. 12. 2006 16:08
spotřeba
jo jasný a za kolik šviháku budeš prodávat toho svojeho???? já bych si to auto asi nekupoval ale de mi o to že ten rr utáhne i 4 tuny co jsem slyšel a mě se to hodí dá se zatím utáhnout ledacos, bezpečné a velké to taky je na novej nemám,ale nějakou ojetinu z německa bych si asi dotáh spotřeba taky není tak hrozná sem podnikatel takže si z dieslu odečtu ještě dan' ;-)
Rozbalit vlákno
1
17. 12. 2006 10:52
Re: spotřeba
no jo ale tahat stejně můžeš jen 3,5 ;-)
anonym
16. 12. 2006 16:13
spotřeba
a ty máš rr sport? nebo jenom rr
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Darča"
16. 12. 2006 17:28
Super
Super autíščko myslím,že bude mít sice velkou konkurenci,ale bude mít uspěch.Teda aspn doufám.
Rozbalit vlákno
0
anonym
16. 12. 2006 21:50
;
Proč se nepodepíšeš a neuvedeš zdroje?? :)
Rozbalit vlákno
2
anonym
16. 12. 2006 23:46
Re: ;
píše to Zbyněk Merunka s Jitunkou ;-)
neregistrovaný "švihák"
17. 12. 2006 00:45
Re: ;
Tak to je mazec! Prej Meruňka! Ten děda, ty ho tam voddělaj! Ja sašla suma!!! No já mám RR, ten sport se mi moc líbí, ale je prostě špatnej pro cestující vzadu. Tam bych si nepřál sedět na vzdálenost delší než 100 km. Závěs jsem ještě neměl za žádným osobákem, ale věřím, že RR utáhne hodně. A když Tuareg utáhne letadlo, tak RR utáhne Tuarega! ;-)
anonym
17. 12. 2006 20:31
Re
právě nevím líbí se mi i sport i ten normální zvažuju o motoru bud 2,7 nebo3,6 auto to musí být ale skvělý
Rozbalit vlákno
0