Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Maserati chce zaujmout cenou!

Karl-Heinz Kalbfell, šéf Maserati, chce změnit vnímání cenovek u vozů značky Maserati. Mnoho zákazníků si prý totiž myslí, že vozy této značky jsou ve stejné cenové kategorii jako Aston Martin nebo Bentley. Jenže ve skutečnosti jsou podstatně levnější.
Zpět na článek
29. 3. 2006 11:30
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 12:16
neregistrovaný "Michal"
29. 3. 2006 12:20
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 14:55
neregistrovaný "free"
29. 3. 2006 15:32
neregistrovaný "GermanCarFan"
29. 3. 2006 15:35
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 16:07
neregistrovaný "GermanCarFan"
29. 3. 2006 16:59
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 17:56
neregistrovaný "GermanCarFan"
29. 3. 2006 18:09
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 18:28
neregistrovaný "quoteus"
29. 3. 2006 19:00
neregistrovaný "GermanCarFan"
30. 3. 2006 09:54
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 21:15
neregistrovaný "lowkick"
30. 3. 2006 09:53
neregistrovaný "mates"
6. 4. 2006 14:03
neregistrovaný "astros"
30. 3. 2006 14:58
neregistrovaný "MadPete"
30. 3. 2006 17:53
neregistrovaný "mates"
31. 3. 2006 12:27
neregistrovaný "Vojta"
31. 3. 2006 13:55
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 12:16
neregistrovaný "rennis"
29. 3. 2006 12:45
neregistrovaný "X"
29. 3. 2006 12:27
neregistrovaný "roomster-ceník"
29. 3. 2006 12:44
neregistrovaný "tom"
29. 3. 2006 12:49
neregistrovaný "roomster-ceník"
29. 3. 2006 22:02
neregistrovaný "Roomster-světla"
29. 3. 2006 13:09
neregistrovaný "dCi"
29. 3. 2006 13:18
neregistrovaný "jesus"
29. 3. 2006 13:51
neregistrovaný "ericn"
29. 3. 2006 19:10
neregistrovaný "jesus"
29. 3. 2006 13:32
neregistrovaný "roomster-ceník"
29. 3. 2006 13:37
neregistrovaný "dCi"
30. 3. 2006 17:51
neregistrovaný "petrt"
29. 3. 2006 13:47
neregistrovaný "Alessio"
29. 3. 2006 15:35
neregistrovaný "GermanCarFan"
29. 3. 2006 16:34
neregistrovaný "Alessio"
29. 3. 2006 16:19
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 22:04
neregistrovaný "Roomie"
29. 3. 2006 21:24
neregistrovaný "lowkick"
29. 3. 2006 22:36
neregistrovaný "wolff"
30. 3. 2006 20:57
neregistrovaný "lowkick"
29. 3. 2006 21:52
neregistrovaný "Lovap"
29. 3. 2006 21:59
neregistrovaný "misoo"
30. 3. 2006 13:57
neregistrovaný "Antigti"
30. 3. 2006 21:00
neregistrovaný "lowkick"
30. 3. 2006 23:10
neregistrovaný "ANTIGTI"
30. 3. 2006 23:37
neregistrovaný "lowkick"
30. 3. 2006 23:52
neregistrovaný "ANTIGTI"
31. 3. 2006 00:05
neregistrovaný "lowkick"
31. 3. 2006 06:05
neregistrovaný "ANTIGTI"
31. 3. 2006 08:07
neregistrovaný "mates"
31. 3. 2006 19:39
neregistrovaný "Essesant"
31. 3. 2006 23:28
neregistrovaný "wolff"
1. 4. 2006 00:52
neregistrovaný "Essesant"
1. 4. 2006 12:27
neregistrovaný "jerevan"
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 11:30
Stejny problem
s vnimanim ceny zakazniky ma Jaguar. Jestli by ono nakonec nebylo lepsi zakaznikum vyhovet a ty vetsi ceny nasadit. Aspon by netapali a automobilka by mela vetsi zisk;-)
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "Michal"
29. 3. 2006 12:16
Re: Stejny problem
>:-[] >:-[] moje rec - pokud mas nebetycnou brand image, tak bys byl blbej, abys tomu nenasadil cenovku.
a to neni jen nejaky zvast, to jsou zcela jasne zaklady ekonomie..
ale nesouhlasim s tim Jaguarem - to podle me neni na zapadnich trzich pravda
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 12:20
Re: Stejny problem
Nevim, jak na zapadnich trzich, ale tady to pravda je.
neregistrovaný "free"
29. 3. 2006 14:55
Re: Stejny problem
řekl bych že je to 100% pravda
neregistrovaný "GermanCarFan"
29. 3. 2006 15:32
Re: Stejny problem
Ja dneska videl takovyho malyho jaguarka kombi 2.0D a od te doby to pravda neni (u me).
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 15:35
Re: Stejny problem
V cem je problem? Ta vase D3 nedela auta ve stredni tride, v premiovym segmentu, s naftou a ve verzi kombi?
neregistrovaný "GermanCarFan"
29. 3. 2006 16:07
Re: Stejny problem
Jasne ze dela. V nicem prolem neni, byla to reakce na to, ze si tady lidi mysli, ze jaguar stoji na "zebricku premiovosti" vys, nez skutecne je. Snad jen by to chtelo trosku jiny desing a ne jen zmensit XJ, ale to je dokonale, tak to az tak neboli ;-)
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 16:59
Re: Stejny problem
Promin, ale trochu, ne trochu ,dost placas. X-Type rozhodne neni zmensene XJ (poznamku o Mondeu ve sve reakci vynech, uz to nema ten spravny efekt). Nedavno se tu priznivci D3 natrasali, jak je bajecne, ze nova C klasse je vlastne zmneseny S klasse ;-\ Tak jak to vlastne je? Nekdo muze a nekdo ne? BMW je jedno jak druhy a pry Banglovo kladivo:-( Chapu, ze te Jaguar nemusi oslovovat, ale trochu realneho videni by rozhodne neuskodilo. Mohl bych ti taky napsat ze MB dela nakupni tasky a tim padem pro me neni premiovka. Ovsem takova debata je pro maly deti, nemyslis?
neregistrovaný "GermanCarFan"
29. 3. 2006 17:56
Re: Stejny problem
Me nejaky mondeo vubec nezajima, chces super originalni packy na ovladani steracu nebo ceho? Kup si Bugatti Veyron, jedna pry stoji 250 000kc. No a dal, novou C klasse jsem poradne jeste nevidel a novy S me neoslovuje, to spis uz to XJ :-) . BMW me nepripada jedno jak druhy, jsou kazde jine, kazde ma svuj vyraz... MB dela nakupni tasky a taky kola, to z nej nedela JEN vyrobce kol. K tomu, ze nekdo muze a nekdo ne, ano, nekdo zkratka muze delat dodavky, nakladaky autobusy a limuziny a nekdo jednoduse nemuze. Je to o vnimani znacky zakazniky. Kdyby u Jagu nebo BMW zjistili, ze klidne muzou delat trikolky pro deti a neuskodilo by jim to u jejich zakazniku, myslis si, za pokud by to shledali vynosnym, ze by to nedelali? Jeste k tomu X, ze nevypada jako XJ? (ja si to zkratka nemyslim) nemusi to byt nevyhoda, jak u koho. Me se to nelibi. Slo jen o to, ze Jag nema takovy zvuk v usich laiku jako treba RR nebo Bentley, to ani nahodou, nepodcenuj verejnost. Ma jiny "zvuk" nez, jak pises, D3, jde o to jaky. Muj vztah k jagu prakticky neexistuje, tak to nebudu soudit, chtelo by to udelat vyzkum verejneho mineni. ;-)
neregistrovaný "mates"
29. 3. 2006 18:09
Re: Stejny problem
Co clovek to nazor. Dle me jsou BMW vsechny na jedno brdo. O Audi ani psat nebudu, protoze tam podle masky nepoznas jedno od druhyho uz vubec. A co kdo vyrabi mi je uz uplne putna. Srovnavat Jag s Bentley nebo RR, to snad nemuze nikoho ani napadnout. O vnimani Jagu lidma vim sve. Mam uz druhyho a za ty vic nez 4 roky co tim autem jezdim o tom neco vim. Me zkusenosti jsou naprosto totozne s ostatnimi majiteli Jagu, ktere znam. Lidi si proste mysli, ze ty auta jsou vyrazne drazsi nez D3. Je to fakt. Nikomu to nevysvetlis. Prijedes BMW5 a kazdy rekne, OK. Prijedes X-Typem a polovicka lidi te ani nepozdravi a ta druha mele neco o drahem luxusu. A uz vubec nepiseme o Volvu, ktere je leckdy drazsi nez D3 nebo Jag a kazdy jeho nakup bere jako rozumnou volbu. Je fakt, ze ta chyba, kdy se Jag pozicoval jako primy konkurent D3 se bude draze napravovat. Je taky fakt, ze Jag nikdy primym konkurentem D3 nikdy nebyl. A ten muj navrh na to, ze by to meli zdrazit jsem myslel vazne. Je to sice trochu navrh proti me samemu, ale udelat by to meli. Poradne zamakat na PR a ceny posadit o 15-25% vys nez D3.
neregistrovaný "quoteus"
29. 3. 2006 18:28
Re: Stejny problem
100% souhlas
neregistrovaný "GermanCarFan"
29. 3. 2006 19:00
Re: Stejny problem
Asi mas pravdu, s tim volvem rozhodne... Ja jen, ze sem videl dneska toho X-typa kombi a nelibilo se mi to, proti limuzine nic nemam, asi je to tim, ze ten jag vnimam jinak nez D3, kde mi kombi v dyzlu vubec nevadi.
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 09:54
Re: Stejny problem
Ja taky to kombi nijak neobdivuju, ale nerve mi to zily. Ze to je omyl a navic naprosto nepodporeny marketingem jasne ukazuji prodeje.
neregistrovaný "lowkick"
29. 3. 2006 21:15
Re: Stejny problem
souhlasim...Volvo je rozumna volba ze vsech moznych duvodu jen ne kvuli cene...opravdu je malinko predrazene :-| S tim zdrazovanim Jaguaru bych to nevidel realne. Kdyz se neprodava ted, jak by se asi prodaval potom. :-O
Sorry, ale mam pocit, ze to "brzy" budou auta, ktery budeme obdivovat a mit jako tapety na PC, ale vyrabet se prestanou. Moc kruty? Jo, ale podle mne to tak opravdu dopadne pokud se NECO nezmeni. :-(
Auto je technicky vyrobek a tak kupci zrejme chteji, aby technicky vypadal...moderne, soucasne, hightech. To neni o technice pod kabatem, vim , ze je vyborna, ale navenek to tak nejak neni moc videt. Jagy jsou auta pro mlade konzervativce ;-) a tech asi jeste neni tolik, kolik bychom si prali. ALE hlavne je to o marketingu...ucinkovani v F1 vubec nevyuzili...za ty strasny prachy, co do toho dali...to je pak problem! ;-)
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 09:53
Re: Stejny problem
Jak jsem rikal, velmi poradne zamakat na PR a pak to jiste pujde. OT: ty stale opakovane packy z Fordu. Premyslel jsem o tom. Ja ani nevim, jak ty packy vlastne vypadaji. Mam je pod volantem. Za jizdy se nenaklanim a neshybam abych na ne videl a podle hmatu poznam ho\/no a ne z kteryho auta ty packy jsou;-)
neregistrovaný "astros"
6. 4. 2006 14:03
Re: Stejny problem
Sorry ale MB biky nerobi, to si len objedna na taiwane nástrek na premiovych HI-end ramoch a nahádže na to top komponetny. ... inač, tak to robi aj Lambo, Škoda (ta si ich objednava v RB)
neregistrovaný "MadPete"
30. 3. 2006 14:58
Re: Stejny problem
Ja jsem ti to rikal, ja jsem ti to rikal... ;-)
neregistrovaný "mates"
30. 3. 2006 17:53
Re: Stejny problem
Vsak si to na tebe taky pamatuju!!;-)
neregistrovaný "Vojta"
31. 3. 2006 12:27
Re: Stejny problem
Pro mě přestal bejt Jagu prémiovka, poté co jsem sedl dopředu do S-Typu a měl míň místa než ve Favoritu. To je mnooooooohem smutnější než ty páčky z Mondea který tam už dávno nejsou. P.S. Měřím 180 cm......
neregistrovaný "mates"
31. 3. 2006 13:55
Re: Stejny problem
Snadna pomoc, zustan u Favorita. Pokud bys chtel neco lepsiho, tak naskoc do Felicie.
neregistrovaný "rennis"
29. 3. 2006 12:16
image
Maserati mi prijde jako znacka pro lidi, co maji dobry vkus. Neco jako Aston Martin (i kdyz ten je drazsi). BMW nebo Mercedes jsou spis sluzebni vozy pro managery nebo auta pro tunelare :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "X"
29. 3. 2006 12:45
Re: image
:yes:
neregistrovaný "roomster-ceník"
29. 3. 2006 12:27
bez titulku
Maserati k úspěchu nepomůže připravované SUV ani diesel pod kapotou. Mezi konkurencí ztrácí právě imagí. Jít s cenou dolů a držet konkurenceschopnou kvalitu a schopnosti je jediná šance. Image hraje v této kategorii rozhodující roli. Porsche, Ferrari i Lamborgini ji mají. Aston, Bentley, Bugatti jakž takž. Maserati asi nejméně.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "tom"
29. 3. 2006 12:44
Re: bez titulku
jen tvůj názor :no: nesouhlas dyť píšou loni 2000 Quattroporte a letos 3591 to velmi výrazný nárůst ;-)
neregistrovaný "roomster-ceník"
29. 3. 2006 12:49
Re: bez titulku
podle toho se přece nedá odvozovat image ;-\
neregistrovaný "Roomster-světla"
29. 3. 2006 22:02
Re: bez titulku
Tak nevim jak pro vás, ale pro mě Porsche nestojí na stejný příčce jako Lambo a Ferrari. A už vůbec nemá větši image než Bentley nebo Bugatti nebo dokonce Aston Martin.. Kdybych dal komukoliv vybrat mezi Porsche "žabák" Caymanem a Aston Martin V8 Vantage, tak téměř každý řekne, že mu "úžasnější" přijde Aston. A porovnávat image DB9 proti jakémukoliv Porsche vyjma Carrery GT mi přijde holý nesmysl. Aston je jako zjevení, kdežto Porsche stojí prakticky na každém druhém rohu.
neregistrovaný "dCi"
29. 3. 2006 13:09
maserati
Maserati je mi rozhodně z italsých značek nejblíže. Není radikální, ale jedinečné. Velká škoda možnosti dieselu, na druhou stranu mi je to jedno, poněvadž kdybych si Maserati pořídil ( >:D ) diesel bych si jednoduše nevybral. Maserati je značkou, která na Svět přivedla patrně nejlepší automobil všech dob- model Bora. Na nějaký diesel z aktualní nabídky bych si za jejím volantem ani nevzpomenul.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "jesus"
29. 3. 2006 13:18
Re: maserati
...ja nevim, pro me spociva kouzlo tehle znacky akorat v tom,ze jich clovek vidi zatracene malo na silnicich. Nedavno jsem potkal tri quatroporte za sebou, pohled to byl peknej, urcite zajimava alternativa oproti A8 atd...ale jako sportovni znacka je pro me trosku bez image, napr. Lamborghini ma svuj nezamenitelny styl, maserati vnimam napr. ve srovnani s lambem jako trosku bez ksichtu, chybi mi tam nejake vyrazne odliseni od konkurence...ale to je jen nazor cloveka,kterej si tezko nejaky z techhle aut koupi
neregistrovaný "ericn"
29. 3. 2006 13:51
Re: maserati
je pravda, že je vidět hodně málo, ale nedávno jsem zahlédl Maserati 3200GT a musím říct, že je hodně povedený :yes: Quatroporte jsem snad na silnici u nás ještě ani nezahlédl :-O
neregistrovaný "jesus"
29. 3. 2006 19:10
Re: maserati
...taky to nebylo u nas ,ale v Estonsku...i kdyz tam by ho clovek cekal jeste min :-)
neregistrovaný "roomster-ceník"
29. 3. 2006 13:32
Re: maserati
... to asi proto že žádný zatím nemají ... :-!
neregistrovaný "dCi"
29. 3. 2006 13:37
Re: maserati
[odkaz]
neregistrovaný "petrt"
30. 3. 2006 17:51
Re: maserati
Maserati a diesel....tfujtajxl....vždyt to auto má motor ferrari. Co chtít víc? Kdo chce ušetřit koupí si A8 TDI. Je větší,levnější a mín žere. Ale za 3 roky jí prodá. Maserati ne.
neregistrovaný "Alessio"
29. 3. 2006 13:47
bez titulku
Jsou to krásná auta za cenu vybavených německých vozů. Výborná konfekce v mých očích na dobrého krejčího nikdy mít nebude. maserati :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GermanCarFan"
29. 3. 2006 15:35
Re: bez titulku
Videl jsem Quattroporte na zivo a plati presne obracena verze toho, co u BMW, to vypada na fotkach hur nez ve skutecnosti, tohle Maserati naopak. :no:
neregistrovaný "Alessio"
29. 3. 2006 16:34
Re: bez titulku
na mě dýchá exkluzivitou....má kouzlo
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 16:19
MAmeSERATI
Přesně tak, žádná konfekce, poctivý křejčovský přístup a přitom dokonalost sama. ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Roomie"
29. 3. 2006 22:04
Re: MAmeSERATI
Pánové a slyšeli jste ten zvuk? Má velice blízko Ferrari(však je od nich motor :-) ). Je to neskutečně krásná symfonie a skvěle doplňuje exkluzivní vzhled. Za tímhle autem se otočí každý...
neregistrovaný "lowkick"
29. 3. 2006 21:24
Segmenty
Nevim...zatim jsem v nem nejel, ale nazivo jsem ho videl a :-| ...proste ve mne nevzbudilo zadne zvlastni emoce, ani negativni ani pozitivni. Jedine, co pusobilo, byl pocit, ze stojim pred Maserati. Jako dite jsem mel jeden z nejoblibenejsich anglicaku prave Maserati, ale dnes? Stoji nekde mezi segmenty a to je jeho problem stejne jako Jaguaru, i kdyz ten je zas jinde. Vytvaret nove segmenty si muze dovolit velka, silna znacka. I u Volva si uz pry uvedomili, ze jejich mezitridy jim spise uberou nez pridaji na prodejich a tak budou "natahovat" plechy :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "wolff"
29. 3. 2006 22:36
Re: Segmenty
Teď, teď už jenom slintáš...hmmm, z Pola... Vole >:-[] :no:
neregistrovaný "lowkick"
30. 3. 2006 20:57
Re: Segmenty
chabej pokus mne rozcilit:-! zatim se tebou nebudu zabyvat
neregistrovaný "Lovap"
29. 3. 2006 21:52
bez titulku
Ja keď som ho videl naživo (Quatroporte) tak som skoro slintal. Oproti iným limuzínam je to vyslovene športový štýl - také nízke, útle, jednoducho krása. A ten zvuk motora - geniálny - taký vyššie položený...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misoo"
29. 3. 2006 21:59
ee
tolko farieb... tolko roznych tvarov na kope... ee... 8-s :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Antigti"
30. 3. 2006 13:57
..Maserati / lexus
Myslím že zásadný problém mas nie je v dizajme alebo image.. Dizajn toho auta je skvostný - osobný názor - a image je tiež slušné. Problém je v tom že ludia neveria talianom a neveria ich autám. Pekný dizajn ale čo s toho ked podvedome každý čaka nespoľahlivé auto. A kupci v segmente nad 150tis EUR sú sakra náročný. Príklad- náročný kupec by určite prijal pod kapotou hybridný pohon omnoho radsej ako dajaký hrmotavý ropák. Ak by maserati dokazalo postaviť auto technicky porovnatelne s lexusom alebo 3d nemalo by problem.. A este bonus keby keby malo kvalitu toho lexusu............
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "lowkick"
30. 3. 2006 21:00
Re: ..Maserati / lexus
no jo....lexus to je vlastne japonsky maserati, ze ??? :-O :no:
Lexus je zhruba na urovni Volva!
neregistrovaný "ANTIGTI"
30. 3. 2006 23:10
Re: ..Maserati / lexus
neviem neviem.. Chcel som povedat len tolko ze taliani vedia urobit krasne auto dat mu charizmu..ale vsetko ostatne mu akosi chyba. Ja som na (ne)stastie v pozicii kedy sa mozem rozhodnut ake auto kupim - v segmente S class Ls A8 alebo 7.. A ver ze aj ked ma to maserati fascinuje nekupim ho.. Nie koli cene - zo statov si ho viem doviest za slusne peniaze. Ale jednoducho preto ze mu neverim ako autu ktore ma za ulohu hlavne jazdiť. Nie ako športiak od ferar. alebo lamba na víkend. Ale ako spolahlivy rýchly voz na dlhe trate a kazdodenne použitie. A lexus? Možno ma dostal po tom ako sa moj bawor ocitol 20x v servise za dva roky.A na margo technickeho porovnavania aut. Pri všetkej ucte Lowkick alebo hocikoho ineho v tejto debate..99.99% ludi tu pritomnych by nerozoznalo podla technickeho vykresu aj takej relatívne jednoduchej casti akou je zavesenie kolesa ci sa pozera na polo alebo lambo.. tak sa nepustajte do pseudo odborných debat
neregistrovaný "lowkick"
30. 3. 2006 23:37
Re: ..Maserati / lexus
Zacnu odzadu. S timhle prispevkem vcelku souhlasim...jen, prosim, nemachruj co vsechno si muzes koupit....miliony lidi na tehle planete te strci do kapsy...chlubeni se na webu = prazdny kecy. Ja te prece nenapadal jestli na neco mas nebo ne? :-O S tvym nazorem souhlasim...az na ten Lexus ;-) Ja ho tady take kolikrat obhajoval jako premiovku a porad to delam, ale na vrchol premiovek nepatri, o segmentu Maserati ani nemluve. ;-) Uznavam, muj prispevek byl trosicku pribrouseny, ale k tomu tvemu popichovani >:-[] ....no jestli se rozhodujes mezi A8 a S klasse podle zaveseni kola...tak te potes panbuh :-) Myslim, ze 99,999% lidi, kteri na to maj, tak sotva tusi, ze to jede na vzduchu a pohodlne/sportovne...nenaklani se to v zatackach a stoji to 2.5mio v zakladu...a nazdar! Zaveseni at zkoumaj v servisu Skoda! Takze ti doporucuju nejakej web cvut - fakulty strojni...tam to muzes rozebirat :-)
neregistrovaný "ANTIGTI"
30. 3. 2006 23:52
Re: ..Maserati / lexus
aha..:-) som rad ze si ma poucil..nevedel som ze lambo ma vzduchovy podvozok:-) LEBO SOM PISAL LAMBO A POLLO:-))))ale neva- napisal som to iba preto lebo je komicke ako sa tu doberate ktore auto je lepsie..Po technickej stranke.. a na to vacsina s nas nema.Aj ked som strojar nebudem riesit nieco o com nemam sajnu.alebo ho mam sakra malo.Mozeme sa bavit iba o tom ktore je spolahlivejsie ktore lepsie ide a pod.. Ale meditovat nad tym ze kde je konstrukcne volvo medved lexus alebo moskvic by som nechal na niekoho ineho.
A ja sa neodbavujem na tom ze sa mi dari(mozno len prechodne) a mam na dobre auto. Iba som sa pokusil vysvetlit ako vnimam poziciu qatropole s pohladu kupca. Lebo mam pocit ze o tom bol clanok. Tak som povedal ako to vidim. :-!
neregistrovaný "lowkick"
31. 3. 2006 00:05
Re: ..Maserati / lexus
No sorry, ale kde jsi v mych prispevcich videl meditace o konstrukci :-O :-O :-O Mne zajima na autech predevsim: design/image...technika/spolehlivost....… vykon(vybava)/cena. TAKTO odstupnovano! Technika...mysleno uzivatelsky, ale podrobne. Je mi sumafuk, jestli mam ramena z horciku nebo hliniku, ale zajima me, zda jsou tlumice adaptivni a jak pracuji...zjistim pri jizde ;-) Prevodovy pomer redukce je jiste zajimavy udaj, ale ja to radeji vyzkousim na svahu...uz chapes. Nechtej, abych si myslel,ze jsi spis teoretik. Na skolach take, jak znamo, casto uci ti, kteri praxi jaksi nezvladli. :no: Samozrejme ctim vyjimky. :-)
neregistrovaný "ANTIGTI"
31. 3. 2006 06:05
Re: ..Maserati / lexus
ok ok ok :-) ak beries svoj postoj takto tak beriem:-) ale bud kludný.. teoretik nie som..A na to aby som bol ucitel nemam povahu (s mojou trpezlivostou bol by so mna masovy vrah uz po hodine) s autami mam iba uživatelske skusenosti.. ake to si necham pre seba aby som nebol obvinený že sa zase prezentujem a naparujem ;-\ .. A o lexuse si naozaj myslim ze je sakra dobrý. Ale ci lepsi jak d3 neviem.. Moj bawor bola dost velka fražka na to aby som sa na nemcov pozeral s "nadhladom". No a ked sa vratim k maserati... Maserati (a nielen ono) trpí na povest talianských aut ako takých..pekne ale PORUCHOVE
neregistrovaný "mates"
31. 3. 2006 08:07
Re: ..Maserati / lexus
Co se Maserati tyka, tak doporucuji dotaz na uzivatele Essessant, ten jezdi to coupe a mohl by ti rict, jak to se spolehlivosti je.
neregistrovaný "Essesant"
31. 3. 2006 19:39
Re: Ecco me ;-)
Odkud zacit: Maserati nerkuli Ferrari nikdy nebudou bezna auta v zadnem ohledu. Naklady na provoz jsou astronomicke. Nedelaji se ve verzi TDI ;-) , prumerna spotreba atakuje 20l 98 oct benzinu na 100, Motorovy olej: 8,5l, cena 21,5€ za 1l, vymena kazdych 15 000 km pri bezne servisni prohlidce... Prace v servisu 120€ za h. + Pravidelne vymeny dilu motoru a podvozku, jez jsou vetsinou technicky schodne s temi, co se montuji do Ferrari (akorat jsou prebrandovane - misto hrebce trojzubec;-). Tady se dostavame k te spolehlivosti: Maserati konstrukcne vychazi z Ferrari, takze je vsechno udelano na pravidlene vyuzivani maximalniho vykonu. Proto se take pravidelne preventivne meni opravdu velke mnozstvi soucastek podle servisni knihy. Kazdych 15 000km na servisni prohlidce delaji komplexni diagnostiku a soucastky meni s predstihem, drive nez hrozi jejich kolaps. Je to drahe (pokud vim tak udrzba a servis auta po necelych 4 letech a 165 000 km stala pres 55 000€), ale NIKDY se mi nestalo abych nedojel! Jednikrat jsem mel mensi problem s elektronikou kdyz auto signalizovalo problem ve vstrikovani, ale vyresila to vymena cipu. Pokud vim, tak se Ferrari a Maserati nekazi pokud se dodrzuje vyrobcem doporucene servisovani... Nevim, jestli mluvi ANTIGTI z vlastni zkusenosti o poruchovosti italskych aut, spis o tom pochybuji. Je to toiz jen mytus. Pravda je, ze fiat, alfa a lancia ma presne opacnou politiku: zakaznika nenuti pravidelne menit temer zadne soucastky, coz je v poradku, vzhledem k segmentum, do kterych ta auta spadaji (narozdil od opravy VW v 80 000km... Mozna kdyby to fiat svym zakaznikum ordinoval taky, tak by byla jeho tabulkova spolehlivost vyssi...)
neregistrovaný "wolff"
31. 3. 2006 23:28
Re: Ecco me ;-)
Je to mýtus. A ktomu mýtus AntiGTI. Uvažovat v souvislosti s Maserati o kvalitě může fakt jen cvok. Ta je absolutní. Apropo. Nejlevnější MQ4 stojí tolik co nejdražší S-klasse. Mimochodem S-klasse je konfekce, MQ4 je z velké části ruční výroba a kusovka (čalounění a mnoho dalšího). O kvalitě a testování každého kusu auta si můžou u Mercedesu nechat jen zdát. Například, před tím, než ti auto prodají, tak je na jejich speciální dráze zajeto a teprve ti předáno (nevím kolik těch km najedou,a le je to dost). A těch speciálních věcí je mnohem víc. Takže pokud by se měla dát známka podle školy, tak pro Maserati platí za kvalitu 1, Pro Mercedes tak 2- a třeba pro škodovku 3-. POkud něco nevím, tak mlčím.
neregistrovaný "Essesant"
1. 4. 2006 00:52
Re: Ecco me ;-)
jo, o kvalite zpracovani jsem se ani nezminoval. Ani ve snu by me nenapadlo, ze by ji snad chtel nekdo zpochybnovat! Samozrejme, ze v aute NIC nevrze a CELY interier je vyveden v hodnotnych materialech a to predevsim v kuzi, podlaha a strop je calounena umelym semisem. Plast je toliko na tlacitkach, packach pod volantem a nekterych dalsich drobnostech. Videl jsem interier S-klasse. Neni spatny, to chran buh, ale oproti Maserati je to jina liga, vlastne uplne jiny sport. Srovnatelna uroven s Maserati je napr. Bentley...
neregistrovaný "jerevan"
1. 4. 2006 12:27
Re: Ecco me ;-)
ja by som este spomenul celkovy zazitok z toho auta. Uz ked som pocul v Spyderovi ten motor, tak ma striaslo (v dobrom). Zvuk toho motora by som skratka vedel pocuvat cely den...