Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Maserati Quattroporte dostane turbodiesel i pohon všech kol

Dieselový motor a verze 4x4 mají pomoci se zvýšením prodejů nového Quattroporte.
Zpět na článek
14. 11. 2012 08:58
14. 11. 2012 09:24
14. 11. 2012 10:13
14. 11. 2012 14:43
14. 11. 2012 10:19
14. 11. 2012 10:44
14. 11. 2012 10:48
14. 11. 2012 11:07
14. 11. 2012 12:06
14. 11. 2012 14:21
14. 11. 2012 10:26
14. 11. 2012 12:14
14. 11. 2012 12:56
14. 11. 2012 13:12
14. 11. 2012 13:15
14. 11. 2012 10:28
14. 11. 2012 10:38
14. 11. 2012 11:19
14. 11. 2012 13:03
14. 11. 2012 15:53
14. 11. 2012 12:24
14. 11. 2012 12:40
14. 11. 2012 13:01
14. 11. 2012 16:13
14. 11. 2012 16:21
14. 11. 2012 22:59
14. 11. 2012 13:42
14. 11. 2012 20:28
14. 11. 2012 20:53
14. 11. 2012 21:16
14. 11. 2012 21:54
14. 11. 2012 13:04
14. 11. 2012 13:51
14. 11. 2012 16:06
14. 11. 2012 16:52
14. 11. 2012 11:02
14. 11. 2012 11:25
14. 11. 2012 11:56
14. 11. 2012 13:29
14. 11. 2012 14:14
14. 11. 2012 14:29
14. 11. 2012 15:32
14. 11. 2012 18:48
14. 11. 2012 12:32
14. 11. 2012 12:36
14. 11. 2012 12:50
14. 11. 2012 12:54
14. 11. 2012 12:58
14. 11. 2012 13:00
14. 11. 2012 13:01
14. 11. 2012 13:02
14. 11. 2012 13:07
14. 11. 2012 14:14
14. 11. 2012 14:19
14. 11. 2012 15:33
14. 11. 2012 15:51
14. 11. 2012 12:58
Avatar - 3_diamanty
14. 11. 2012 08:23
tak turbodizel
je dnes zaklad ak chce uz aj luxusno-sportova znacka pomyslat na uspech.... kedysi nezmysel .... dnes tvrda realita... pamatam si este na take celkom rozmerovo normalne "male" maserati quattroporte ktore som ako chlapec ocumoval v casaku , razvor 2,65 metra auto o 2cm kratsie ako dnesna octavka, dizel bol uplne scifi... boze to boli casy [odkaz] :'-( cloveku sa ani verit nechce ako sa to vsetko dos.alo.

Dnes by toto stare maserati zapadlo tak do nizsej strednej triedy.... a aj tam by bolo na smiech uz.... ;-\

Neskutocne ako tie auta narastaju rozmerovo... 10 rokov dozadu a quattroporte malo o pol metra menej na dlzku.... a pomaly aj v razvore....

Mne osobne sa tento narast rozmerov nepaci... auto sa stava zbytocne velkym nepraktickym.... ved s tym starym quattroporte je na ceste urcite vacsia zabava a aj na okruhu ako s tymi dnesnymi ultraluxusnymi velkymi sportiakmi ako panamera quattroporte AM rapide.. a pod....

Je to len moj nazor.... dakujem za pochopenie
Rozbalit vlákno
1
14. 11. 2012 08:58
Re: tak turbodizel
Nechci ti do toho kecat..., ale to čtyřidveře, co si dal do odkazu bylo nejmenší čtyřidveře v dějinách... a to jen z toho důvodu, že vycházelo z Biturba, což bylo v postatě coupe... Tak to nemohli tak moc natáhnout.

Nicméně malé auto to an svou dobu jistě nebylo... Předchozí i následující generace měly již kolem 5 metrů...

Fakt je ten, že současná generace zase něco narostla..., aby uvolnila pozici menšímu modelu... ;-)
14. 11. 2012 09:24
CHVALA
Chvalim redakci za rychlou opravu . Nadpis clanku byl tomuto vozu nedustojny.
Rozbalit vlákno
8
14. 11. 2012 10:13
Re: CHVALA
No jo, co bys tady taky chtěl... Pro lidi, jako jsou zdejší redaktoři je prostě pro synonymem turbodieselu TDI... Tak to prostě je.
V hospode to clovek pochopi..., že...
14. 11. 2012 14:43
Re: CHVALA
nafťák je "té-dé-íčko" a terénní auto je prostě "jeep".... bože.... :*)
Docela by mě zajímalo, jestli třeba v Itálii u naftového porsche taky zkoušeli tragické nadpisy ve stylu Porsche JTD.... :*)
14. 11. 2012 10:19
Re: CHVALA
Sice rychle opravili, ale jen někde. >:D Jinak TDI quattro jsem považoval za hloupý žert. Měl jsem tendenci článek otevřít jen proto, abych se podíval, který expert to napsal.
Avatar - Dinar
14. 11. 2012 10:44
Re: CHVALA
Nedůstojné hlavně je, v kontextu dnešní informace, to pár měsíců staré prohlášení o tom, že Maserati nikdy dýzl nedostane.
Avatar - ethicon
14. 11. 2012 10:48
Re: CHVALA
kto to prehlásil? hod sem link pls...
Avatar - ethicon
14. 11. 2012 12:06
Re: CHVALA
asi nič, že? [odkaz] článok je z 18.mája 2011 potvrdené použitie dýzlov v maserati...
Avatar - Dinar
14. 11. 2012 14:21
Re: CHVALA
Jo, maserati mluvilo o dýzlu v menším modelu a suv už v roce 2010, ale to co myslím, je prohlášení McNabba ještě z jara letošního roku, kde dýzl v mase vylučoval.
Avatar - CHerokee
14. 11. 2012 09:43
Maserati vs. S Klasse
Vypadá pořád dobře a bude zajímavé i pro denní použití. Jsem rád, že takové alternativy jsou. Aspoň z tohodle segmentu ještě nevymizely.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - del42sa
14. 11. 2012 09:49
Maserati Q a Alfa Romeo
Což o to , Maserati má zdá se dodře našlápnuto, ale co chudák Alfa ??? Tahle značka pod vedením mistra Markujóneho skomíra ;-\ 3w.autorevue/alfa-romeo-na-kolenou-nema-… />

PS: opravdu nechápu tu cenzuru ostatních autowebů :no:
Rozbalit vlákno
25
14. 11. 2012 10:30
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Alfa už měla zkrachovat v roce ´86 se vstyčenými a hrdými zády, se 33,75,90, GTV6, SZ, Spiderem. Byla by tu aura, a cuore sportivo stále s námi. Takhle to nechat vyhnít, je tristní. Lancia, se držela a měla padnout s thesisem. No a když jsme u toho a čteme histrorii italských automobilek, tak bych spíš poslal dop*rdele, italskou socialisticou vládu 70.-80. let. o dnešku a EU ani nemluvě. Kdybych věděl kde s tím pohnout hodil bych kamenem.
Avatar - euro89
14. 11. 2012 10:33
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Souhlasím, Fiat měl nechat tenkrát Alfu padnout a nezachraňovat jí. Navíc by tak měl finance na to, aby Lancia mohla pokračovat v motorsportu a mohla by dál dělat skvělý auta.
Avatar - shamal
14. 11. 2012 11:27
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Neblázni! Pak by nikdy nebyla fantastická 164! Úžasně strašidelná SZ! Nejdravější Tipo 154! Krásná 156! A ani dodnes nepochopená 159! To budou tak úžasný veterány! ;-)
Avatar - KANKUNEN
14. 11. 2012 12:01
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Padnout Alfu, to si může přát jedině ekoterorista. VW ji zachrání a seat obnoví Marbelu.
14. 11. 2012 12:06
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
To by se ovšem musel nejdřív ve Fiatu někdo zbláznit a Alfu VW prodat. Vždyť by si tím pustili VW na domácí italský píseček. Pro Fiat je výhodnější Alfu zavřít, než ji prodat VW.
14. 11. 2012 12:31
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
To jako současná Alfa ve vlastnictví Fiatu brání vstupu VW na italský trh ? >:D
14. 11. 2012 12:37
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
No je snad velký rozdíl, jestli tam bude působit pod zavedenou italskou značkou jako je Alfa, nebo "jen" se svými současnými neitalskými značkami. ;-)
Avatar - white label
14. 11. 2012 12:45
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Když se podíváš třeba na dlouhodobější prodeje Bravo vs Golf (na italském trhu), ta ty tuhle (jinde nespornou) logiku zrovna dvakrát nepotvrzují... :-)
14. 11. 2012 12:56
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Jistě, ale pokud chce Fiat být doma v kompaktech opět silný (to platí pro všechny třídy), tak jistě není nejlepší začít tím, že si na domácí trh pustí silného domácího hráče, kterým by Alfa pod VW pravděpodobně byla. To se nebavíme o tom, že by mohl VW postavit třeba nějakou miniAlfu a zatopit v Itálii F500, atd. Prostě z pohledu Fiatu mi ty dlouhodobé nevýhody prodeje Alfy přijdou mnohem větší, než jednorázová hotovost za její prodej.
14. 11. 2012 14:00
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Z tohoto pohledu ano.
Avatar - white label
14. 11. 2012 12:41
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
>:-[] :yes:
14. 11. 2012 12:42
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Zkus si poposednout. ;-)
14. 11. 2012 12:34
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Proč by to mělo být výhodnější? Z jakého pohledu? Finančně a potažmo ekonomicky těžko a vozit cizí auta na ten jejich píseček jim stejně budou Němci dále.
14. 11. 2012 12:40
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Pokud by Alfu prodali, získají jednorázově hotovost, ale zároveň silnou domácí konkurenci. Teď žádnou nemají. ;-)
14. 11. 2012 12:43
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Hele, jak to to jen napsat...

Golf se v Itálii prodává lépe než Giulietta.
Polo se také prodává lépe než MiTo.
A to nepočítám další koncernové značky.

Víc modelů Alfa prakticky nemá.

Ano, asi chceš napsat, něco o té domácí značce, výrobě, konkurenci. Bohužel, tohle jim vůbec nefunguje. AR v současném stavu jim už x let jen škodí = černá díra na stamiliony eur ročně.
14. 11. 2012 12:48
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Jistě, jenomže se dá předpokládat, že nová Giulietta vyráběná pod VW by mohla mít doma několikanásobné prodeje, než má teď Golf a nové MiTo by mohlo doma zle zatopit Puntu. ;-) Tím by měl Fiat doma pozici ještě mnohem horší.
14. 11. 2012 12:53
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Jo, to je docela dost dobře možné.

Takže si vybrali raději cestu černé díry, než se na onen segment vykašlat a dělat to, co jim jde.
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 14:23
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
A co jim vlastně jde? >:D

Dodávky a jak levně zkoupit americký výrobce jako Chrysler a předtím Ford Tractors a Case/Internation Harvester >:D >:D >:D

A přelepit na tom loga >:D
14. 11. 2012 15:47
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
:-O Jaký segment by jim pak zbyl? ;-)
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 16:00
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
miniautíčka a traktory >:D
Avatar - KANKUNEN
14. 11. 2012 12:40
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Možná mají italové strach, že pod VW by museli začít pracovat a tak volí raději krach.
14. 11. 2012 12:42
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Spíš si je Fiat vědom, že pod VW by začala doma Alfa dělat velké prodeje o což pochopitelně sotva stojí.
Avatar - euro89
14. 11. 2012 12:15
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Pak se probudíš s mokrým klínem. >:-[] >:D
14. 11. 2012 11:19
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Ja porad verim, ze se dockame doby, kdz se bude Alfe zase darit ;-)
14. 11. 2012 11:55
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Není snad nikdo, kdo by jí to nepřál.
Otázka by měla znít spíš tak, jestli se Alfě začne dařít v rukou Italů, nebo bude muset přijít někdo jiný.
14. 11. 2012 10:26
Diesel
Je to pochopitelné, byť jsem zvědavý, kdo si tohle auto koupí v chrochtáku (nebo s V6). Co mě štve je, že naposledy jsem četl před sotva pár měsíci od šéfa Maserati, že "v Maserati diesel nikdy nebude". V době, kdy už bylo auto hotové je to dost zvláštní prohlášení...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - ethicon
14. 11. 2012 12:14
Re: Diesel
treba čítať seriózne stránky kam bohužial auto.cz už dávno nepatrí...použitie dýzlov maserati bolo potvrdené už dávno pozri hore môj link..z 18.5.2011 a tých článkov je milion...tu sa oplatí chodit len pobavit sa na niektorých diskusiach, seriozne články najdeš inde.. ;-)
14. 11. 2012 12:56
Re: Diesel
To je prohlášení z minulého roku, které způsobilo senzaci.

Osobně je mi to jedno co prohlašovali, krok Maserati vítám a říkám, je to dobře.
14. 11. 2012 13:12
Re: Diesel
tebe je vzdy jedno len to co sa ti hodi.. :-)
14. 11. 2012 13:15
Re: Diesel
Není pravda. Moc dobře vím, že Italové jsou největší tlučhubové v automotive. Neberu je vážně, nejde to.
14. 11. 2012 10:28
Integrale
Použití tohoto termínu pro 4x4 hezky ukazuje, jakou sílu tohle pojmenování stále má. Škoda pro Lancii.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
14. 11. 2012 10:38
Sbohem Maserati
Ačkoliv je mi jasný, že v dnešní zvrhlý době to může slavit podobný úspěch, jak dieselové Porsche nebo Lamborghini s klimatizací ze starý A4ky, pro mě však tahle značka morálně padla. Výkonný luxusní SUV s trojzubcem? Ok. Ale diesel do Quattroporte??!! :no: :no: :no: :no: 8-s Hlavně nechápu myšlení potencionálních kupců. Kdo má snad na Quattroporte, může si dovolit normální motor, ne?
Rozbalit vlákno
119
14. 11. 2012 11:17
Re: Sbohem Maserati
Bohuzel, Evropa zdegenerovala a kazdy kdo chce v Evrope neco prodat musi mit v nabidce diesel a to se tyka i superluxusnich aut.
Avatar - Ham.
14. 11. 2012 11:19
Re: Sbohem Maserati
Kdo má na Quattroporte, může si dovolit normální motor. Ano to sedí. Jenže normální motor dnes v této třídě představuje diesel v kombinaci se 4x4.

7er 95% v dieselu
Sko 89% v dieselu
XJ 89% v dieselu
A8 73% v dieselu
Avatar - white label
14. 11. 2012 11:58
Re: Sbohem Maserati
To je realita, kterou nechápou především ti, co na nové auto této třídy nemají (včetně jeho provozu), ale KDYBY... >:-[] ;-)
Avatar - euro89
14. 11. 2012 12:33
Re: Sbohem Maserati
Očekávám, že až si nové Maserati v dehtu (nebo jakoukoliv jinou limuzínu) koupíš, tak dáš na moje auto recenzi. ;-)
14. 11. 2012 14:04
Re: Sbohem Maserati
Vycházej z toho, že white jde s trendem o kterém tady tvrdí, že trendem je (viz. jeho garáž, i když ne uplně třída QP). Ty tady tvrdiš "opak" trendu a podporuješ ho letitými mrtvolami. ;-)
Avatar - white label
15. 11. 2012 02:24
Re: Sbohem Maserati
Důvod? Já (na rozdíl od tebe/vás) trend moderních turbodieselů ve vozech vyšších tříd chápu a rozhodně netvrdím něco ve smyslu: KDYBYCH si takové (nové) auto kupoval já, udělal bych to úplně jinak, než drtivá většina reálných kupců...
Slyšel jsi mě tu snad někdy dřív podobně fňukat, že mi v QP chybí diesel? Potom by tvá reakce měla logiku, ale takhle je úplně mimo mísu.
Hlavně nechápu ty diskusní plačky nad dieselem v QP, diesel přece nenahrazuje ten váš charizmatický V8 benzín, tak v čem je vlastně problém, můžete si jej klidně kupovat dál a kolik z vás to udělalo/udělá už raději ponechám bez komentáře. :*) ;-)

P.S. Jinak já mám diesel ve vyšší střední prémii a k tomu benzínový hh (v obou případech jsem první majitel), takže já nemám problém ani s jedním z těchto dvou paliv a držím se i v tomto případě motta v mém profilu.
Avatar - JDM
14. 11. 2012 13:03
Re: Sbohem Maserati
a realita je že lidi co na ně mají a kupují je vidí jen to za kolik to koupí, jak to auto vypadá, kolik stojí jeho provoz,kde všude ušetří a za kolik ho nakonec prodají ,paradoxně čím víc máš peněz tím víc ti o ně jde . Bohudík takovýhle čísla dieselů vládnou jen v evropě všude jinde ve světě je to naopak například v zemích které patří k největším producentům ropy kde diesel potkáš maximálně v náklaďáku by nám mohly vyprávět proč tam nikdo nemá diesel ( ten nejlepší motor pro 7er,Sko,XJ,A8) >:-[]
Avatar - white label
15. 11. 2012 02:13
Re: Sbohem Maserati
"například v zemích které patří k největším producentům ropy kde diesel potkáš maximálně v náklaďáku by nám mohly vyprávět proč tam nikdo nemá diesel" >:D
To nám snad nikdo z nich nemusí vyprávět/vysvětlovat (nebo tobě jo), kdyby naopak Evropa patřila k největším producentům ropy na světě, tak tady to máme logicky podobně jako oni.
Děláš si se sebe srandu, nebo si vážně tak přibržděný... 8-s >:-[]
Avatar - Johny.Rico
14. 11. 2012 19:12
Re: Sbohem Maserati
:yes: :yes: :yes:
14. 11. 2012 12:00
Re: Sbohem Maserati
To jsou skutečná čísla? Polívá mně studený pot. Ale aspoň je jasné, jak se člověk může odlišit od davu.
A Maserati a diesel? No klidně, ale proboha nějaký pořádný, ne italský... nemohli si vzít někde motor v licenci? Protože VM motori mám zafixovaný jako nejvíc se otřásající diesel v historii s obsahem 2,8 který se dává třeba do Wranglera...
Avatar - ethicon
14. 11. 2012 12:11
Re: Sbohem Maserati
nie taliansky? a aký? commonrail či technologia multijet ti asi nehovrí nič ;-)
14. 11. 2012 12:13
Re: Sbohem Maserati
:yes: :yes: :yes:
Avatar - white label
14. 11. 2012 12:22
Re: Sbohem Maserati
Takže pokud má jakýkoli diesel commonrail, tak je to vlastně automaticky italský motor! >:D :yes:

A doporučuji nastudovat historii "původu/vzniku" CR, rozhodně není ryze italská, včetně tohoto vstřikování prvních motorů s CR v Alfě a MB. ;-)
Avatar - iudex
14. 11. 2012 12:39
Re: Sbohem Maserati
To je predsa jasné, to si doteraz nevedel? >:-[]
Avatar - white label
14. 11. 2012 12:51
Re: Sbohem Maserati
Nevěděl, žil jsem v těžké nevědomosti, ještě, že mi to tu dneska neuniklo... ;-) :-)
Avatar - ethicon
14. 11. 2012 15:02
Re: Sbohem Maserati
niekde som napísal to čo tu konštatuješ..?iba som reagoval na predrečníka, že taliani nemajú pomaly žiadne konkurencieschopné dýzle...ja viem, že prvý commonrail bol Golfe, už si spokojný? :no:
14. 11. 2012 15:53
Re: Sbohem Maserati
V Golfu? Asi čteš jinak než já.

A mají nějaký pořádný diesel (bráno samozřejmě o objemu použitelném v Maserati, nebo mu alespoň relativně blízko)? Vím, že VM Motori má 3.0 se 176 kW. Ale jestli je pořádný, to je otázka.
Avatar - white label
14. 11. 2012 16:00
Re: Sbohem Maserati
Logicky to tak vyznělo, nebo si snad myslíš, že diesel do nového QP od VM M by naopak CR neměl? ;-)
Buď v klidu, zrovna Golf jako první CR určitě neměl..., teda aspoň pokud nedělá Golfa i AR, nebo MB, spokojený? >:-[]
Avatar - euro89
14. 11. 2012 12:08
Re: Sbohem Maserati
To, že se něčeho prodá víc, ještě neznamená, že je to normální. Normální motor pro velký sedan je atmosférický benzín o minimálně šesti válcích, ideálně však s 8mi nebo 12ti. A zadní náhon, ale to je jaksi samozřejmost, že. :-!
Avatar - Ham.
14. 11. 2012 12:24
Re: Sbohem Maserati
No právě, že jaksi samozřejmost to není. Jsou jenom dvě možnosti, buď jsou kupci v této třídě úplný jelita, což si nemyslím, nebo tvá teorie je jaksi jen teorie.
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 12:30
Re: Sbohem Maserati
Anebo je třetí možnost.

To že všechny pořádný auta byly už vyrobený a evropa se pomátla.

Ale jen tak dál, kupujte víc dieslů.. Už je je rozdíl na litru dvě kačky ve prospěch benálu, tak jen houšt. Až bude rozdíl 5 kč tak se zasmějeme
Avatar - Ham.
14. 11. 2012 12:40
Re: Sbohem Maserati
Hele, tak buď kupci této třídy na to mají, jak napsal euro89
"Kdo má snad na Quattroporte, může si dovolit normální motor, ne?"
A je jim jedno, že s QP jezdí za 25 na sto s benalem třeba za 80Kč. Nebo jezdí kolem stojanů tak dlouho až najdou benal o 2Kč levnější než diesel a doma se před spaním modlí aby byl levnější o 4Kč jak píšeš ty. Obojí dohromady mi ale nějak nejde.
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 12:48
Re: Sbohem Maserati
Není potřeba hledat - bnezín za 32,90 litr nabízí v Praze nejméně 5 pump vč. shellu.

A ty co maj benzín za víc maj dražší i naftu.

Polopaticky kde je litr za N95 za 32,90 je nafta za 34,90, kde je litr N95 za 33,90 je nafta za 35,90 atd.

Můžeš si to snadno ověřit zde [odkaz]

Najdi si stejnou pumpu v dieslu a srovnej si ceny >:D
Avatar - Ham.
14. 11. 2012 13:01
Re: Sbohem Maserati
Já používám auta v takové cenové relaci včetně nákladů na provoz abych nemusel čučet na internet kde mají benal nebo mazut o korunu levnější a tankuji tam kde prostě potřebuji (většinou na dálnicích takže možná trochu dráž). Jinak nemám nic ani proti benalu (používám čistě pro zábavu a ujedu ročně max. 3-4tkm) ani proti dieselu (používám na všechno ostatní a ujedu ročně 50 tkm).

Kdyby se z fanouška dieselu vyklubal šetřílek, který sype ceny u pražských pump z rukávu tak bych to celkem ještě chápal, nicméně v lux. třídě takových moc nebude. Když ovšem toto dělá fanda benalu, nota bene vekoobjemového benalu, tak tomu jaksi moc nerozumím. Jestli ono to není zase o té opici a o banánech.
Avatar - KANKUNEN
14. 11. 2012 13:26
Re: Sbohem Maserati
110 po dálnici na nejlevnější benzín jen abych ušetřil.
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 13:41
Re: Sbohem Maserati
Já tankuju tam kde to mam při cestě , takže 6 let na dvou pumpách.

Jinde opravdu vyjimečně. Takže čučet na net celkem nemusím a když tak jen na tyhle dvě pumpy, což mi zabere asi tak 2 minuty času.

Takže ono je to o tom, že když mam na na trase bez sebemenší zajíždy 4 pumpy, tak určitě odbočím k té nejdražší. Protože tam maj super benzín.
Většinou naprosto kvlaitní a čerstvej, nebot tam je 10 aut za hodinu a vedle 20-40 >:D >:D >:D

Taky jdeš pro pro kilo šunky od kosti(dosad si cokoliv) kterou dodávají plácnu Kostelecký uzeniny k Pepíku Vonáskovi za 250 za kilo, kde za den přijde 50 lidí - když o 10 metrů vedle jí Franta vopršálek taky od Kosteleckých prodává za 210 a má tam za den 400 lidí?
Já ne, už z principu. >:D
14. 11. 2012 14:09
Re: Sbohem Maserati
To jak to řešíš mluví samo za sebe a ukazuje to víc, než si možná uvědomuješ.
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 14:13
Re: Sbohem Maserati
V principu odmítám za identický produkt platit víc než je nutné.
14. 11. 2012 15:15
Re: Sbohem Maserati
No vidíš. A proč by měl někdo jiný za identický produkt (jízdu) platit víc, než je "nutné".
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 15:57
Re: Sbohem Maserati
Ted si mi krásně nahrál.

Ano proč platit za identický produkt - jízda - více než je třeba.

Proč teda všichni nenjezdí Oplem Amperou? ten žere 1,5 na sto. nebo Priusem.

nebo Smartem CDI nebo litrovou ficestou s Ecoboostem.

Naco A8, Sklasse a BMW7.

Ona není jízda ako jízda, že.

To samý platí u benzínu a nafty.
14. 11. 2012 16:48
Re: Sbohem Maserati
Děkuji taktéž. Ano. Není jízda jako jízda. Moderní nafty a hlavně ve třídě V6 a+ a 3.0 a+ už opravdu nejsou co dříve a pro jízdu (rozuměj důstojný transport) splňují vše na výbornou. Ampera ? Prius ? Tyto praktiky lze vidět u Kylie. Jestli je chceš zkoušet i ty, prosím. Žil jsem v domění, že se stále bavíme v kontextu auta pod kterým diskutujeme a třídy, popř. v rámci tvé (současné i minulé) garáže, kterou tady tak rád předhazuješ.
14. 11. 2012 14:05
Re: Sbohem Maserati
>:D :yes: Přesné.
14. 11. 2012 12:54
Re: Sbohem Maserati
Za co tady bojuješ??? Nejsi petrolhead? Auto musí žrát a pak jede! To snade chápe každej. Vůbec tomu nerozumí víc než 90% majitelů novejch BMW nebo Jagu´. Tomu nejlíp rozumí diskutéři... ;-)
Avatar - white label
14. 11. 2012 12:57
Re: Sbohem Maserati
A úplně nejhorší je, že tomu nerozumí výrobci, kteří podobné diksuse zcela nepochopitelně ignorují, přitom tu mají špičkové "knouhau" přímo na zlatém podnose a navíc úplně zadarmo.
:-O >:-[]
14. 11. 2012 13:07
Re: Sbohem Maserati
Proto to tak jde všechno do kopru...te´d se dozvíme, že je to jeden z problémů proč Porsche omezuje na čas výrobu :-)
Tady jsou asi evidentně jen stále na 100% vytížený zaměstnanci, neznající pojem výkyv poptávky :-)
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2012 13:24
Re: Sbohem Maserati
Vtipné (ale jinak "krásný" DŮKAZ úpadku Evropy..
14. 11. 2012 14:08
Re: Sbohem Maserati
Úpadku Evropy? :-) Tý Evropy co je na tom furt líp než většina mastodontů, který jí drží pod krkem kvůli nerostnýmu bohatství? Kylie, nech těch póz ;-)
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 14:18
Re: Sbohem Maserati
Koho ti mastodonti drží pod krkekem? Evropu?

Jeidný nerostný bohatství evropy má.....tramtadadaá - Rusko.

To kdyby zavřelo kohotoutky ropy a plynu a neposlalo sem jedinej vlak jadernýho paliva, železný rudy, niklu, manganu, mědi, zlata, cínu a mohl bych pokračovat půl dne a to samý udělali do číny, tak Evropa jde ke dnu.

Protože to by ceny naskočili takovým stylem, že krachující EU-RVHP by to zlomilo vaz rychlostí blesku.
Ani tornádu v Texasu není tak rychlý >:D
14. 11. 2012 14:30
Re: Sbohem Maserati
Bariku, Evropa má něco mále plynu a ropy, ale je závislá na dovozu, Asie, USA, Rusko ne.
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 14:35
Re: Sbohem Maserati
Cituji "Tý Evropy co je na tom furt líp než většina mastodontů, který jí drží pod krkem kvůli nerostnýmu bohatství"

Tý evropy...mastodnotů, kteří jí drží po krkem kvůli nerostnýmu bohatství

Si přečti co si napsal.

Že mastodnoti drží evropu pod krkem kvůli nerostnýmu bohatství >:D >:D
proto sem reagoval jak sem reagoval.
14. 11. 2012 14:39
Re: Sbohem Maserati
Ano, kvůli nerostnýmu bohatství, který má EU mizivý... ;-)
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 14:54
Re: Sbohem Maserati
Takže si nám chtěl napsat, že jí drží pod krkem mastodonti typu Venezeula, Brazílie, Kuba + arábie, irák, kuvajt, irán

>:D >:D >:D >:D
Mimo mnou zminované rusko.
14. 11. 2012 15:04
Re: Sbohem Maserati
Asi jsem to napsal nepochopitelně ;-) Obecně východ od Evropy.
14. 11. 2012 16:13
Re: Sbohem Maserati
Stačí si nesedět na vedení. Evropa ho nemá, tudíž nás drží pod krkem - jsme na nich závislí. Kdyby to bylo naopak, tak to asi budeme my, kdo bude dělat to držení, ne?
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2012 14:23
Re: Sbohem Maserati
Ok, tak to zopakuji (a maličko "rozvinu") - jak krásný důkaz MOTORového ÚPADKU Evropy (aneb zatímco australský, japonský, jihokorejský, americký atd. majitel vozu této kategorie poslouchá cítí "užívá si" ševelení BENZÍNové V8, ne-li "víc"), tak evropský je "nadšen" že ušetří (třeba ani ne) týdení výplatu a pár let bude jezdit s naftovým 6tiválcem (místo té BENZÍNové V8..
..já tomu říkám ÚPADEK (vy "nech těch póz" ;-)
14. 11. 2012 14:33
Re: Sbohem Maserati
Vzhledem k tomu, že ropa nepatří mezi obnovitelný zdroje a Evropa jimi příliš nevládne, musí se chovat citlivěji...
Zcela jednoznačně...v čem je při běžným používání velkoobjemová atmosféra lepší než moderní nafty?
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 14:49
Re: Sbohem Maserati
Mezi obnovitelný zdroje nepatří nic z čeho se vyrábí auta.

Místo chrlení milard trsátek s pidimotůrky vyráběných jako spotřební zboží by se daly auta vyrábě tak aby vydržela 10-15 let, vyráběla by se jich polovina co ted a to by byla ekologie.
Místo vyhozených bilionů dolarů do hybridů a baterek, jejichž budoucí likvidace přinese tkaovou zátěž, že nějaký 20 let starý osmviálec je proti tomu sranda - investovat peníze do vylpšení současné techniky kde jsou ještě velké mezery kde uspočit.
Před 20ti lety zřala V8ka 15 na sto, dnes žere 10. to samý

výsledek:

1) ušetřený zplodiny při výrobě
2) ušetřený suroviny
3) ušetřená ekologická zátěz se zpracováním šrotu

Lidi by o práci nepřišli, dělalo by se víc náhradních dílů. Za menší ceny. Víc práce pro servisy.

Ale nešel by vykazovat ekonomický růst že.

Který stejně nejde vykazovat do nekonečně, prostě růst pořád dál a dál se nedá. Konzumní svět na to brzdy dojede a staganci vystřídá strmý pád dolů.
14. 11. 2012 15:05
Re: Sbohem Maserati
A na co ten tvůj osmiválec jezdí? :-)
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 15:27
Re: Sbohem Maserati
Nepochopil.

Není podstatný na co jezdí ale že může jezdit 15-20 let, tkaže není potřeba vyrobit mezitím tunu zbytečných aut. A ještě to podporovat šorotovným kde sypala fungujícím autům do motoru písek apod. geniální akce.

Co je víc ekologický? provozovat 4-6-8 válce 15 let a vyrobit polovinu nových aut nebo mít "ekologický autíčka" a chrlit jich zbytečně do oběhu 2x tolik. A vypustit do oběhu 5x tolik škodlivin spojených s jejich výrobou.

Pojd mi povědět co je šetrnější k přírodě a co ne.
14. 11. 2012 15:33
Re: Sbohem Maserati
Ano nepochopil, až se budou zavírat kohoutky, začne se u externích odběratelů ne na domácím trhu. Podívej se, kde jsou dnes americký osmiválce...většina nahrazená přeplňovanými V6
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 15:49
Re: Sbohem Maserati
Kdo vyrábí krom fordu v USA přeplnovaný V6? Chrysler ne a GM prakticky taky ne >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2012 18:30
Re: Sbohem Maserati
No když se musíte ptát... ;-)
..tak asi ani NEmá smysl odpovídat :-)
15. 11. 2012 08:41
Re: Sbohem Maserati
...jinej argument bych od tebe nečekal... On není :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2012 13:24
Re: Sbohem Maserati
POCHOPITELNĚ (jak ještě nedávno KAŽDÝ fanda do aut VĚDĚL.. ;-)
..jinak viz já 13:22 :-)
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2012 13:23
Re: Sbohem Maserati
Vtipné (ale jinak "krásný" DŮKAZ úpadku Evropy..
14. 11. 2012 14:09
Re: Sbohem Maserati
Sama chrochtáš, tak bych nementoroval :-) Víš sama velmi dobře, že E350 v benzínu muselo bejt na dostřel tvojí cenový skupiny :-)
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2012 14:19
Re: Sbohem Maserati
No to je právě ONO - zatímco 3litrové biturbo v C5 "za pár peněz" si zaslouží.. :yes:
..vpodstě stejný motor v LUXUS Klasse naopak spíš :no:
Jasno? ;-)
Avatar - Dinar
14. 11. 2012 14:23
Re: Sbohem Maserati
>:D >:D Ty jsi přímo definice demagoga. ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2012 14:24
Re: Sbohem Maserati
SUPER! Tak tohle "rozveďte"!!! :-)
Na tohle téma si RÁDA "popovídám" ;-)
Avatar - Dinar
14. 11. 2012 14:34
Re: Sbohem Maserati
Parafráze tvých "myšlenek" z této diskuse. "Já, Kylie jsem určila, že hranice smysluplnosti dýzlu leží pod lux. třídou, a proto, dýzl v esklase je špatně, Evropané ho chtějí a to dokládá motorový úpadek Evropy. :-O >:D
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2012 18:35
Re: Sbohem Maserati
..ale VÍTE že to "já Kylie" jste tam doplnil Vy vy vY VY, mili DINARe - to VY :-)
PS: Ale ano - MŮJ názor je, že když už vůz typu Quattroporte tak (jednoznačně) s BENZÍNovým V8 od Ferrari - než s motorem na naftu ;-)
Jestli VÁM v Bentley, Porsche, Maserati apod. více "chutná" nafta - VAŠE věc :-)
(ale NEsnažte se mne přesvědit že já jsem "ta špatná" - leda že "netáhnu s DAVem" - s tím bych SOUHLASila.. ;-)
14. 11. 2012 14:35
Re: Sbohem Maserati
viz výš...v čem je na normální používání ta atmosfera v benálu lepší než noderní nafťák? ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2012 18:36
Re: Sbohem Maserati
viz výše... když se musíte ptát... ;-)
15. 11. 2012 08:42
Re: Sbohem Maserati
Neumíš na to odpovědět? :-) Jindy se rozepíšeš a nadnou došla slova :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2012 13:22
Re: Sbohem Maserati
Ale mně NEdochází slova.. :-)
..jen když narazím na něco TAKhle "jednoznačného", tak (to je TAK "moc", že už) NEmám "poitřebu" - vysvětlovat kolik je 1+1, nebo jaký je rozdíl mezi 3litrovou naftou a benzínovým vysokootáčkovým vysokovýkonným V8 4.7 - to se mi snad ani NEchce ;-)
PS: Nic proti motorů typu 30d, 35/40d, 50d, 3.0D, 3.0 TDi, 3.0 BiTDi či 350 CDi - dle mne si (všechny) palec nahoru celkem ZASLOUŽÍ ... ale (rozhodně) NE ve srovnání s V8 4.7 od Ferrari
:-)
14. 11. 2012 16:21
Re: Sbohem Maserati
Takže úsporný motor dává smysl u běžné produkce, ale v prémiovém segmentu ne, kupci produktů do něj spadajících totiž rádi vyhazují peníze oknem, aby si dokázali, že na to mají, že?
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2012 18:41
Re: Sbohem Maserati
Kupci do něj spadající si (často) "hlídají" peníze LÉPE než majitelé vozů "běžné" produkce (bych si "tipla").
Nicméně vy osobně byste si do vozu jakým (vždy bylo a snad stále je) Maserati Quattroporte dal místo V8 od Ferrari "raději" naftový V6?? Opravdu a VÁŽNĚ? :-)
NE že bych to nějak "přesněji" počítala - ale ta reálná "úspora" (spíš "lehce degradované auto horším motorem") přinese úsporu v hodnotě... (třeba) několikadenního příjmu = šetřit ANO, ale zrovna "takhle"? :-|
14. 11. 2012 22:59
Re: Sbohem Maserati
To je tak. Quattroporte pro mne není seriózní volbou (i když pominu motor). A nafta je volbou rozumu. Z toho jasně plyne, že o tuhle motorizaci zájem nemám. Pokud však nová generace bude fungovat na úrovni S-klasse, popřípadě A8, tak by se to mohlo změnit. Jen tak mimochodem, nebyla by mi po chuti ani změna "dodavatele" V8, o které se také trochu spekulovalo. Tohle auto z velké části dělá motor. Což je velká poklona motoru, na druhou stranu se to také dá číst tak, že zbytek auta stojí za starou bačkoru (s výjimkou designu, ten dělá skoro celý zbytek). Dát končícímu diesel, je jako ho vykleštit. U nového bude záležet, jak dobré to bude auto, jak bude komplexní.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2012 00:13
Re: Sbohem Maserati
Bude to lepší auto než dnes a dát do něj V6 naftu bude stejná "bubost" jako ho dát (třeba) do té 4té generace (místo skvělého V8 3,2 - na toto mám názor VELMI "jednoznačný" :-)
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 13:04
Re: Sbohem Maserati
Auto žere přesně tolik jak moc mu šlapeš na plynovej pedál

90% majitelů to kupuje proto aby ušetřili a z 90% je 30-60% firemní park dle značky.
Samozřejmě každá firma hodlá minimalizovat náklady.

V tom je jádro pudla. Služebáky.
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2012 13:22
Re: Sbohem Maserati
Ano (zcela SOUHLASím.. ;-)
Avatar - Ham.
14. 11. 2012 13:42
Re: Sbohem Maserati
Hele ty jádro pudla, buď je benal za hubičku a není problém jezdit s V8 za 9 jak tady často od tebe vidím a pak jsou firmy plné vypatlanců co nevědí nic o provozních nákladech nebo ti něco v tvých teoriích hodně, ale opravdu hodně falíruje.
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 13:51
Re: Sbohem Maserati
Benál je levnější než nafta a za 9 s tím benzínovým V6 jezdit jde.
Jde o to že když to neplatíš z vlastní kapsy tak proč to nehnat jak nadmutou kozu že. Se projedu za firemní 200 po dálnici v levým ne.

Druhá věc je že sposuta firem je zařízena jen na naftáky - začíná to trucky a dodávkami který sou výhradně na naftu a pokračuje obchodákem ve Fabce 1,9 který jí honí 170 po dálnici aby to všechno stihl popř. servismeny objíždějící zákazníka no a aby si to nekomplikovali tak i pan ředitel jezdí v A8 na naftu.

To že na provozu tý dehtový A8ky co lítá hlavně dálnice neuspoří skoro nic je věc další.
Avatar - Ham.
14. 11. 2012 20:28
Re: Sbohem Maserati
Když pojedu s benzínovou V6 za 9 tak kolega za mnou pojede s naftovou V6 za 6. Ovšem oba pojedeme jako s hnojem. Když pojedu svou častou trasu Praha Mnichov a zpátky a na dálnicích povalím co to jde (v reichu přes 200) tak nafta se vejde do 13 a benzín skončí někde na 22l (čím více budu muset brzdit a znovu zrychlovat tím více se nůžky rozevřou).

Firmy zařízené na naftu? To jako že mají stojan na naftu na dvoře jako v zemědělském družstvu? Co to je za nesmysl?

A8 co lítá po dálnici (třeba na trati uvedené výše) vezme ve verzi V8 diesel 15 litru, ve verzi V8 benzín 25, náklady na servis zcela shodné.
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 20:47
Re: Sbohem Maserati
Ty nemáš na letenku? že musíš jezdit do mnichova károu.
Nebo jak echt podnikatel bys měl mít vlastní LearJet nebo něco v tom stylu.

Ne se honit 200kou pod dálnici, hehe.

25 na sto, panečku. Ale je fajn že se přiznáš.

25 na sto žere Cadillac s motorem V8 o objemu 7 litrů, SLOVY SEDM LITRU a ted perlička S KARBURATOREM!!!!!

Vidíš v tom je to gro, soudruzi podnikatelé lítaj s dieslem po dálniici za 15 (a nejen po dálnici že) a já jezdím s benzínem za 13.

Protože mě naprosto netankuje těch 200 jet.
Spíš si rád vychutnám zrychlení, zátah, výkonovou rezervu, zvuk výfuků a jekot kompresoru. Ap ři 120-140 to po dálnici neřezer víc jak 12 kdybych se rozkrájel, takže smůla.

Ale najet na dálnici a jet 200-500 km v cuku rychlostí 180-200 - to mě ale absolutně neláká, nic mi to neříká, nebaví mě to a dokonce mě to i unavuje při dlouhé jízdě.
Avatar - Ham.
14. 11. 2012 20:53
Re: Sbohem Maserati
Cadi by na stejné trati vzal určitě přes 30.
Při spotřebě 12l si vychutnáš leda tak vlastní prd protože tě předjede >:-[] a ne jekot kompresorů.
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 21:08
Re: Sbohem Maserati
Mě stačí ten jekot slyšet občas a vychutnávám si ho především na okreskách. Když se jdu pojet pro zábava, bez cíle že musím být v tolik hodin tam na týhle adrese.

Zejména v zimě kdy není moc kam jezdit to praktikuju často.

To neznáš vid, vyjet si, je mi jedno jestli přijedu někam v 10:30 nebo v 17:30, hezky se projet, užít si atmosféru, užít si pohodlí když je chut si zablbnout tak si zablbnout.

A pořád tam mam těch 13, když blbnu víc tak 15.

Jed se projet jen tak, s dieslem >:D
To je pro mě tak absurdní představa že si to neumím ani na vteřinu připustit.

Pro mě není silné auto o tom jet 200-300.

Vy si myslíte že to dělám kvůli šetření ale já na spotřebě nešetřím.
Dej mi Ferrari, dej mi k tomu CCS bez omezení a řekni jed.

A já s ním víc jak 150 nepojedu, mě neláká jet víc.

Porojedu si sním zatáčku, zkusím si jak z rychluje z místa, vychutnám si zvuk, jak mě zatlačí do sedaček. Ano.
Ale kdyby jezdilo 400 tak mě to vůbec nezajímá. Kvůli tomu to Ferrari nechci.
Avatar - Ham.
14. 11. 2012 21:16
Re: Sbohem Maserati
Cokoliv nad 3 válce a 50kW je pro tebe zbytečnost.
Projíždět se nechodím s těžkým sedanem kde motor stejně není slyšet bez ohledu zda je to benal nebo diesel a který je na okresce k ničemu i kdyby měl V12. Na to mi stačí starý roadster s benzinovou R6. Vlastně kecám, kdybych měl víc chechtáků tak Boxster nebo 911 na blbnutí by byla ideál a na práci bych si také zvolil lepší ideál, třeba ten Cayenne S, samozřejmě v dehtu. >:-[]
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 21:43
Re: Sbohem Maserati
Já mam sedany právě rád. Roadster ani kabriolet bych nechtěl, to mě taky neláká.
Maximálně kupé s plechovou střechou nebo targa.

Sedan s velkým motorem, to je prostě kus historie. Dýchá z toho tradice kdy se auta dělala poctivěji, staré dobré časy a postivá škola.
Chceš výkon? Tak postav pořádnej motor, s pořádným objemem, kterej bude mít krásnej točivej moment.

Chceš víc výkonu? Dej tam kompresor. Hotovo.

jedoduché, geniální, osvědčené.

K tomu automat a zadní náhon a máš perfektní káru.

Ted jen zda to má být obyč kára na projíždky a blbnutí anebo zda má být luxusní.

Na to první sou ksvělý právě ameriky, na to druhý sou skvělí britové.

Oboje v tom maj tak dlouhou tradici jako málokdo druhej.

Na jaguaru mě bere nejvíc to že, to auto je nenápadný.
Jeee usedlej sedan, starý tvary, kára pro páprdy. Jedeš 50, jedeš 80, může si číst noviny a kochat se krajinou jako Huršínský ve Vesničce.

No a pak přijde cedule konec vesnice, táhlej kopeček se zatáčkou jako na okruhu a když zašlápneš plyn k podlaze, ten nenápadný sedan pro usedlé páprdy se vzpene jako plnokrevník, ručička otáčkoměru letí na druhou stranu, kompresor zapíská a kára vyrazí dopředu a tobě mizí všechno v zrcátkách.

A tohle já si umím krásně vychutnat. To je co na tom miluju.

A za kopečkem klidně zas pojedu 90-100.

Ale kdo tohle nezná zbyytečný vysvětlovat. Tříválec a 50 kw?
Kdybych jezdil z A do B taky by mi možná stačil

Ale v tom nejde zažít ten pocit, ten zvuk, tu atmosféru okamžiku.
:-)
Avatar - Ham.
14. 11. 2012 21:54
Re: Sbohem Maserati
Tak, jo. ;-)
Avatar - euro89
14. 11. 2012 12:43
Re: Sbohem Maserati
Výjímečně s tebou souhlasím. :yes: I když bych věřil i té první možnosti... :-!
Avatar - WinDiesel
14. 11. 2012 19:38
Re: Sbohem Maserati
Evropa se pomátla a jediný zdravý zůstal "Barichello". >:D >:D >:D
Vypusťte blázny a zavřete "zdánlivě" zdravé !!!!!!!!!!!!! >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 20:54
Re: Sbohem Maserati
řekl člověk co má nicku Dehet.

Je otázka kdo je blázen - ten kdo jezdí v dehtáku s nadváhou za 15 nebo ten kdo jezdí v benzínový o 200-350 kg lehčí V8 za 10-13.

Protože s benzínovou V8 pojede za 25. Za 25 ti pojedu s úplně vším, od 60 let starýho Cadilalcu přes 3tunovej ZIL a věci typy Hummer H2 či Ford Excursion.
Ale s tím by jel Ham a jemu podobní zřejmě za 60 na sto.

Tak nezbývá než něco jako dehtovej Cayenne, nejlíp čiplej a rvát to v levým (na na okresce přes dvojitou plnou) 200 za doprovodu oblaku hustýho černýho dehtu. Černý Caynne s černými foliemi a černý dým, V tom byznysmen v černým kvádru s černou duší. Jak to k sobě krásně ladí....

Hoši zkuste na dálnici nákladní ZIL nebo Ural, třeba se vám povede rekord 300 litrů na sto kilometrů a přepíšete automobilové dějiny

>:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - WinDiesel
14. 11. 2012 21:10
Re: Sbohem Maserati
Střílíš mimo terč. Všechny nové diesely mají filtry pevných částic tak nezakouří a nezakouří, tady máš opravdu smůlu.
Zato vyběhané 6válcové a 8válcové ameriky čmoudí více než diesely - změřeno v USA - měřilo se o víkendech, kdy u nich na dálnicích náklaďáky nejezdí a jezdí jen benzíny.
Znáš ten čmoudík, co se line ze starých 105/120/130? tak něco podobného, akorát že 5x či 6x tolik.
A žádné DPF, které by to zachytily, tyto vozně nemají ............. :-| :-| :-|
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 21:27
Re: Sbohem Maserati
A po slnicích jezdí jenom nové diesly z kterých nikdo ten filtřík nevyndal vid.

Ted bych prosil tu o karkulce.

Jediný ameriky který sem viděl s černým dýmem z výfuku byly RAM 3500 a Ford Econoline. A to bylo tím že v tom byl dehtovej Cummins.

Jinak sem neměl to štěstí. Benzín vypuští asi tak 5x méně karcinogenních splodin než nafták. Asi proto v nkěterých státech, kde ensledují jen priblbeé co2 ty diesly neprošly emisnínimi limity a kontrolami, že.

Nastartuj si 30 let starou Avii A21 takhle studenou po ránu a nastartuj si vedle toho benzínovej pickup s V8.

Schválně u čeho se ti bude líp dýchat
>:D
15. 11. 2012 01:27
Re: Sbohem Maserati
U 105-130 černý kouř - moc bohatá směs, modrý kouř - olej, bílý kouř - voda. To jsou ty tvoje čmoudíky. Zahřátý motor i těchto přístrojů, v dobrém tech. stavu, nemá sebemenší důvod jakkoliv zakouřit.

A to v žádném případě nejsem jejich fanoušek ani trochu.
Avatar - Barrichello
15. 11. 2012 11:51
Re: Sbohem Maserati
no ono naštělovat karbec už totiž dneska skoro nikdo neumí, takže to co ještě z těhle vozlů jezdí ho má dost často naštělovanej blbě.
15. 11. 2012 13:49
Re: Sbohem Maserati
Jo, většina. Buď to neumí nebo to neřeší nebo to třeba už ani nejde z mnoha důvodů.
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2012 21:24
Re: Sbohem Maserati
Evropa se ale OPRAVDU trochu "pomátla" (nebo možná spíš "zabloudila") a Barichello rozhodně NEní jediný kdo NEmá klapky na očích a NEjde s "davem" ;-)
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 22:26
Re: Sbohem Maserati
tak si můžeme zazpívat:

Dobrej den autosvěte, jsi mnohem starší než sem já
cesta tvá ztrácí cíle, byla je dobrá ted je zlá

Jak se zdá tak se zdá, řítíme se do pekel
Pár horkejch hlav, špatnej den, chce nám brzo zkazit sen

V dálce Mustang k horám letí ale nůž má otupenej hrot

Dobrej den auto světe, už slyšít hvízdot kol
bílej kouř k nebi stoupá, motor mraky předhání.

At se ptáš jak se ptáš, věčná smůla věčnej pech,
zlatej důl, co tu byl, už nečeká, žádnej spěch

Supi nad Bruselem krouží, na střeše rozpálenej plech.

Poslední kovboj, V8 jako vypálenej cejch,
už to není legrace, brzy skončí vakace
Máš poslední náboj a všude křivej hráč
Nečekej však ovace, jedou s dieslem do práce
Poslední kovboj, vystřílenej monogram,
závist faleš klam
K tomu žízen jako trám

Dobrej den auto světe, tak nás tu teda máš
co si přát když je ráno a cestu k horám dobře znáš.

Cesty jdou kdoví kam, sláva dávno ztracená
v pouští strom, žádnej shon, jenom vesta kožená

Když se ideály ztratí tma už v dálce začíní.

Refrén:………………

Dobrej den auto světe, ted za ruku mě vem
Můžeš bejt fungl novej, spolu štěstí nenajdem.
Až nás diesel zaskočí, budem už jen stíny mít
budem hrát že sme in a o benzínu jen snít

A pak jak to v světě chodí nikdy nenajdem svůj klid

Poslední kovboj, V8 jako vypálenej cejch,
už to není legrace, brzy skončí vakace
Máš poslední náboj a všude křivej hráč
nečekej však ovace, jedou s dieslem do práce
Poslední kovboj, vystřílenej monogram,
závist faleš klam
k tomu žízen jako trám
Avatar - white label
15. 11. 2012 00:53
Re: Sbohem Maserati
Jak vidím, zatím žádná reakce, poezie i próza, která má někoho zaujmout, by měla mít určitou kvalitu a v případě, že příliš kvalitní není, měla by být alespoň co nejkratší. Takže včechno špatně... a kdo tohle dočte až dokonce, nemůže přece být normální! >:D

P.S. Velmi mě např. zaujal tvůj umělecký prvek, cituji: "...cesta tvá ztrácí cíle, byla je dobrá ..." :-O >:-[]
Avatar - Barrichello
15. 11. 2012 02:47
Re: Sbohem Maserati
Ona to není ani poezie, ani proza ale text písničky.

Resp. cover verze písně Old Hippie od Bellamy Brothers resp. české verze Dobrej den, country music.

A pokud ti to není známo tak u cover verze je nutný zachovat aspon z části původní rytmus, část slov atd. Jinak to pak není cover verze.

A co se týče délky tak u písniček se opakuju refrén, takže si to celý číst nemusel :o))
Ale kdybys přeci jen dočetl, tak by ses dozvěděl to co tu ted píšu viz konec [odkaz]

Takže sem to jen přerouboval na auta. Když mě náhodou chytla můza.
Vystupovat s tím nehodlám neboj.
Ale myslím že to trefně vyjádřilo to co sem psal v komentářích.

A to "je" tam samozřejmě je jen jedno, pouhý překlep.
Avatar - white label
15. 11. 2012 11:22
Re: Sbohem Maserati
Tak to se mi vážně ulevilo... ;-)
Avatar - Barrichello
15. 11. 2012 11:46
Re: Sbohem Maserati
Si nemohl usnout vid >:D
Avatar - white label
15. 11. 2012 12:05
Re: Sbohem Maserati
Jj, přesně tak... ;-)
Avatar - JDM
14. 11. 2012 13:04
Re: Sbohem Maserati
viděl bych to na ty jelita >:D
Avatar - Ham.
14. 11. 2012 13:51
Re: Sbohem Maserati
Jj, kupci lux. třídy jsou jelita a euro89 s mohamedem jsou letadla. Tak to bude, to vypadá pravděpodobně.
>:-[]
Avatar - JDM
14. 11. 2012 16:06
Re: Sbohem Maserati
kod má lux. auto v ropě je pro mě lůzr >:D a vždycky bude :-! kopíruju : všude jinde ve světě je to naopak například v zemích které patří k největším producentům ropy kde diesel potkáš maximálně v náklaďáku by nám mohly vyprávět proč tam nikdo nemá diesel ( ten nejlepší motor pro 7er,Sko,XJ,A8) 8-s
Avatar - iudex
14. 11. 2012 12:36
Re: Sbohem Maserati
Presne tak! Normálny človek predsa nemôže nebyť petrolhead a taký má jazdiť s benzínovým motorom, typicky takýmto: [odkaz]
14. 11. 2012 13:20
Re: Sbohem Maserati
>:-[] :yes:
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2012 12:52
Re: Sbohem Maserati
KATASTROFAlní ÚPADEK ;-)
14. 11. 2012 14:11
Re: Sbohem Maserati
Proč nejdeš příkladem ? ( >:D )
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2012 14:25
Re: Sbohem Maserati
Viz já 14:19 ;-)
14. 11. 2012 15:19
Re: Sbohem Maserati
Jenže tím opět zapadáš do evropského naftového ráje, který dle Barika rájem není a o to tady celou dobu běží. Tedy znovu. Proč nejdeš příkladem ? Polopatičtěji, proč nejezdíš velkým (klidně i v rámci třídy) benzínem ?
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2012 18:44
Re: Sbohem Maserati
No protože ti "bubouni" od Citroën dali 2 turba k V6 3.0 v naftě (a ne v BENZÍNu..
..a (a to myslím VÁŽNĚ) "jiné" auto které by mi dávalo to co C5 V6 je...
..nejblíže třeba Lexus GS 450h (tenhle nový mne opravdu "dostal") - no a ten je (více jak) 2x tak drahý..
PS: A můj minulý Citroën C5 V6 byl samozřejmě BENZÍNový :-)
PPS: A v těchto "nižších" cenových relacích jsem byla ještě spokojena (je mi "sympatické") Subaru Legacy - ovšem sametový plochý B6 3.6 se NEdává do sedanu (v Evropě) JEN do OUTBACKu.. :-|
Jinak viz 14:19 - v běžné střední třídě (aktuálně v česku za 860 t. kč) je naftový V6 3.0 s dvěma turby "super" - a zhruba tak stejně NE"super" je ca tentýž motor ve vozech typu Maserati Quattroporte (s tím NE-SOUHLASíte? ;-)
Avatar - Dinar
14. 11. 2012 14:27
Re: Sbohem Maserati
Hlavní příčina úpadku Evropy tkví v tom, že pokrytectví se stalo normou, jedno jestli je řeč o ekonomice nebo stavu společnosti, v kontextu této debaty jsi ty naprosto dokonalou Evropankou. :no:
Avatar - del42sa
14. 11. 2012 16:28
Re: Sbohem Maserati
Jenže problém je ten, že i kdyby jsi chtěl takový benzínový motor koupit, tak nemůžeš protože prostě ani není v nabídce. PSA vypustilo benzínové motory V6 z nabídky v roce 2009 (u C5 i C6).Dvoulitry rok poté. To bylo dlouho před tím, než ceny benzínu vyletěly do 40 korunových výšin. Důvod ? Zákazníci údajně o benzínové motory nestojí.Dalším argumentem je tlak ze strany EU na snižování emisí a cena vývoje takových pohonných jednotek. Proto prakticky kromě dieselu ani nemáš na výběr. V současné době je "vrcholem" 1,6THP , která sice není špatná pohoná jednotka, ale spíše do RCZ než do C5 nebo nedej bože do auta typu C6....

Nehledě k tomu, že například ve Fancii jdou velkoobjemové motorové jednoty obzvláště daňově znevýhodněny.

Ve srovnání s USA je dalším argumentem také cena benzínu, který tady v Evropě stojí cca 5x více.

Takže prakticky jako zákazník ani nemáš na výběr jinou pohonnou jednotku než diesel.

PS: a jediný důvod proč si automobilky jako BMW ,Mercedes, Audi mohou dovolit tyto velkobjemové benzínové motory vyrábět (a vyvíjet) je vysoká marže kterou mají na svých automobilech.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2012 00:23
Re: Sbohem Maserati
Ano MOHLA jsem si (ještě jednou) koupit stejný (velmi příjemný - chodem i zvukem) V6 3.0 benzín, ale... ten (bohužel) "končil" a dalšího "vývoje"/evoluce se už NEdočkal (a nový naftový V6 měl větší výkon..
..a (hlavně) já motory NEvybírám podle paliva (což je skoropodobné klišé jako 0-100 km/h), ale dle toho jak který ke kterému vozu "pasuje" (do Range ROVERu klidně diesel V8, do Maserati Quattroporte pochopitelně benzín V8 od Ferrari - je to TAK "jednoduché" :-)
PS: Od PSA možná půjdou časem kupovat benzíny ve spojení s elektromotory (což asi bude v DS9) - výkonově to nahradí V6 a spotřeba a dokonce i dynamika asi budou opravdu "lepší"
Avatar - Dinar
15. 11. 2012 06:58
Re: Sbohem Maserati
Pořád stejná písnička,"naftu ano, ale do tohoto auta, do tohoto ne, kdybych já kupovala, tak jedině...".
Je to čistě tvůj postoj, tvoje volba, o.k., ale pak:
1. Nevydávej to za obecně platnou normu,
2. Netvrď, když tvůj názor trh evidentně nebere vážně, že to není to proto, že se mýlíš, nýbrž proto, že lidé jsou hlupáci.
3. Neodvíjej z bodu 2. stupidní teorie o úpadku Evropy, když jde čistě jen o to, že ty se pleteš. :-!
Avatar - Dinar
15. 11. 2012 07:21
Re: Sbohem Maserati
Jaké i kdyby jsi chtěl? Já tady čtu od naší tety věty o tom, jak jde Evropa do kopru, protože lidé preferují dýzl oproti pořádnému benzinu. A nejde do kopru proto, že by auta hůř jezdila, zatáčela, brzdila, ale proto, že se preferuje dýzl, a bože, i v lux. segmentu. Z toho logicky plyne, že motorizace je pro ní u auta podstatnou záležitostí, pořádný benzin preferuje před dýzlem, a káže tu o tom. Tak jak je možné, že sama jezdí chrochtou? Nemá-li C5 benzín, ok, pak člověk, který hlásá tetavěty, prostě nemůže mít C5. A to neustálé omýlání tříd, jakože do C5 je dýzl fajn, ale v Qporte už je NEpřípUstnÝ? Trochu divné, číst tohle od někoho, kdo například preferuje ve vyšší střední čtyřválcový dýzl před šestiválcovým, viz. x diskusí, těch protimluvů je tu nějak moc. Jinými slovy, tyhle kylie názory, to je jen aktuální diskusní póza, tfuuj nad dýzlem v maserati, hup do chrochtlu v citroenu. Komické. >:D :no:
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2012 13:32
Re: Sbohem Maserati
Tak to POZOR! Já vaše teta NEJSEM! (naštěstí.. ;-)
PS: CO nemůžete pochopit na tom, že V6 3.0 bi-turbo je v "masovém" voze střední třídy docela BOMBA, zatímco ve voze typu Quattroporte (nebo Panamera) je to "žádný zázrak"??? :-)
Anebo "jinak" - že KAŽDÝ vůz má svou "optimální" motorizace (která NEmá co dělat s druhem paliva nebo "cenovou výhodností") - třeba pro Citroën C5 je to 2.2 HDi 150 kW, to je "ten pravý" (3litr je už takový "nadstandard")
Tak CO - už (konečně) CHÁPETE "o čem je řeč", o čem celou dobu mluvím(e)? ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2012 00:18
Re: Sbohem Maserati
(skoro) DOKONALOU evropankou sice JSEM (děkuji.. ;-)
..ale jinak: ZAMYSLETE se nad tím co jsem napsala (v těch 14:19 :-)
Avatar - Dinar
15. 11. 2012 07:10
Re: Sbohem Maserati
Není nad čím se zamýšlet, jsi mimo. A k tomu pokrytectví, budu-li akceptovat ten tvůj hlupácký přístup k diskusi, tedy hodnocení skrz vlastní garáž, pak stejně neplatí, co píšeš, protože jestli střední třídu, pak pro milovníka aut jedině benzín, pořádný šestiválec, stále tu jsou, stačí si vybrat. Aha, že ho citroen nemá? No, potom je pro "bojovníka za pořádné benzinové motory v Evropě" jasné, že si C5 nekoupí. Že je to všechno jinak? Že hlásám něco, co bych jakože ráda, ale žiju jinak? No, tak to je to pokrytectví, třídy aut zde nehrají roli.

P.S. Osobně nemám naprosto problém chápat preference nafty v žádné třídě, každému, co jeho jest, a to říkám jako člověk, kterému stojí v garáži benzinové nejen auto pro zábavu, ale také benzinová vyšší střední a benzinové velké SUV.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2012 13:38
Re: Sbohem Maserati
Zajímavé jak zvládnete kritizovat "hodnocení skrz vlastní garáž" a současně "hodnocení BEZ vlastní zkušenosti" (takže "špatně" je to vlastně VŽDY :-) ) a navíc vždy JEN mně :yes: :yes: :yes: :-)
PS: Já ty preference také chápu - jen říkam že nejsou důkazem "náskoku" Evropy (jak si mnozí ještě nedávno mysleli), ale spíš ÚPADKU ;-)
PPS: Také nám v garáži stojí benzínové velké SUV - teď vedeme zrovna diskuzi (čas výměny "se blíží"/skoro nastal) zda do příštího benzín nebo naftu (Buřtík je ještě větší "bojovník" proti evropskému naftovému šílenství než já - mně třeba právě ve voze typu Range Rover DÁVÁ smysl..
14. 11. 2012 16:52
Re: Sbohem Maserati
Kdo by řekl, že zrovna A8 bude mít nejmenší podíl naftových motorizací... To jsou čísla z celé EU (+EFTA), nebo z ČR?
15. 11. 2012 01:04
Re: Sbohem Maserati
Přestože na to mají prachy, je dnes prostě in mít diesela. Prakticky v jakékoliv kategorii. A možná, především ti bohatí, z jiného, než z tohoto, hlediska, auta neřeší. ;-\
14. 11. 2012 11:02
Nafta
Principielně proč ne, ale vzhledem k tomu, jak daleko jsou dnes Audi a BMW se svými 4,2TDi a 550D, to bude mít Maserati hodně složitý.
Rozbalit vlákno
21
14. 11. 2012 11:25
Re: Nafta
Já předně nevěřím VM Motori, od nich snad žádnej slušnej velkej diesel nikdy nevzešel.
14. 11. 2012 11:56
Re: Nafta
Podle toho co jsem pochopil, má dnes VM Motori v režii Fiat, takže předpokládám, že i ten vývoj bude dělat Fiat. Ale stejně, ikdyž Fiat dělá výborné diesely, tak jsou to jen čtyřválce. S většími motory v osobácích zkušenosti nemá (vývoj 2,4JTD dávno ukončil). Zatímco D3 je v téhle oblasti na míle daleko od všech ostatních. Uvidíme.
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2012 13:29
Re: Nafta
"..na míle daleko"? ;-)
Co V6 bi-turbo a V8 4.4 v Jaguar a Land/Range Rover? :-)
14. 11. 2012 14:14
Re: Nafta
Nestíhají. Tedy, nejsou lepší.
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2012 14:29
Re: Nafta
No já bych řekla že NE"stíhá" možná spíš tak Mercedes.. :-)
PS: A do letošního ledna NEstíhalo ani audi.. ;-)
..a výkonově se NEstíhá srovnat s Land Rover(em) dodnes (v kolika modelech že to nové V6 bi-tdi je "k mání"? ;-)
14. 11. 2012 15:32
Re: Nafta
V8 4.4 v Jaguaru ? Výkonově se nestíhá srovnat s Land Roverem ? Myslíš těch 313HP u Land Roveru a 350HP u Audi ? 245HP u Range Sport TDV6 a 240HP u letitého a tebou neustále kritizovaného 3.0TDI (opravdu náskok). A to jsem nové V6 bi-tdi pominul.
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2012 18:48
Re: Nafta
Asi byste měl trochu "aktualizovat" data.. :-)
..a zrovna 3.0 TDi NEkritizuji (naopak je to jedna z nej motorizací audi) a není zrovna ani "letitá" ;-)
..nicméně má 180 kW (ve slabší verzi 150 kW - na to dnes konkurnci stačí 2litrové 4válečky) proti 190ti kW - a i to bi-turbo měli o roky dříve (dokonce dříve než je ten (dle vás) "letitý" 3.0 TDi :-)
PS: "Vorsprung durch Technik" byl a zatím stále je spíš (fikaným) REKLAMNÍM SLOGANem - než realitou ;-)
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 12:32
Re: Nafta
voni žádnej vývoj dělat nebudou, voni vezmou motor z GrandCherokee a Themy a maximálně ho mírně upraví.

A tento motor je první V6 CRD v historii VM Motori, takže obavy jsou zcela na místě. >:D
14. 11. 2012 12:36
Re: Nafta
Ale on ti už tady jeden italskej pomatenec vysvětlí, jaká je VM Motori technologická špička... :-!
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 12:50
Re: Nafta
To my víme. 2,5 TD s praskajícíma hlavama byl klenot.

A ten zvuk, studený to ráno připomíná něco mezi zetorem a 50 let starým naftovým mercedesem >:D
Avatar - white label
14. 11. 2012 12:54
Re: Nafta
2,5 TD? To musí poměrně starý motor, ještě s nepřímým vstřikem..., ve které době ho VM M dělal? ;-)
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 12:58
Re: Nafta
1987-2000 a jedná se o motor VM Motori 425 OHV.

Nástupcem byl 425 DOHC 2001-2007.
14. 11. 2012 13:00
Re: Nafta
Jo, 2.5 TDI ve Voyageru, vzpomínám když jsem byl kdysi na horách a tam dojely tuším 2 rodiny s těmito klenoty. Zvuk promrzlého auta po ránu - vesnická kovárna hadra.
Avatar - white label
14. 11. 2012 13:01
Re: Nafta
Snad TD, nikoli TDI, ne?
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 13:07
Re: Nafta
on se ten motor dával ještě do Alfy 155 a 164; jeepu cherokee, roveru 800 a range roveru a do UAZU 3160 a do Gazelle >:D
14. 11. 2012 14:14
Re: Nafta
Gazelle ? To je co ?
14. 11. 2012 15:33
Re: Nafta
Hmm, solidní znalosti :yes:
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 15:51
Re: Nafta
dodávky sou taky auta.

Stejně jako nákladáky, zajím se o vše. Letem světem i o traktory a vojenskou techniku.
14. 11. 2012 12:58
Re: Nafta
Jejich 3,0CRD je slušnej motor, jen jeden ještě pomatenější Ital ho spřauje s 5°. ;-)
14. 11. 2012 11:20
Strašný křeče...
moralistů o tom, který auto může nebo nemůže mít naftovej motor. Moralistů, který si to auto nikdy nekoupí ani s benzínem...zatímco ostatní? Kupují.
Ať si vezme kupec benzín nebo naftu je to jeho věc...a automobilky, který by slepě naslouchaly fandům-nekupcům zkrachují. Tak jak se to už mnohokrát stalo.
Rozbalit vlákno
98
Avatar - Ji/Ri
14. 11. 2012 12:06
Re: Strašný křeče...
....jednoznačně... taky to nechápu... osobně si dovedu naftu v tomto krasavci představit úplně v pohodě. A dobře, že tohle udělají - pochopili, že jiná cesta by je diskfalifikovala do "unikátních" prodejů. Za sebe říkám, adept s číslem 1. Slabinu vidím u mě jen v servise...
14. 11. 2012 12:48
Re: Strašný křeče...
No tak v Ově je to jednoduchý, kamarád už jezdí nějakej pátek do AR cars a zatím si chrochtá ;-)
Avatar - Ji/Ri
14. 11. 2012 13:48
Re: Strašný křeče...
Jo, vlastně... ar. Vidíš, taky tam jezdím a nenapadlo mě to >:D budu si muset míň všímat letáčků a více koukat kolem >:D
14. 11. 2012 14:05
Re: Strašný křeče...
Já přes blokovou vyjímku musím k prodejci, ale domácí vehikl tam zkusím ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
14. 11. 2012 14:37
Re: Strašný křeče...
Tak to má kamarád diesel.
14. 11. 2012 14:38
Re: Strašný křeče...
R6 atmo ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
14. 11. 2012 18:28
Re: Strašný křeče...
Tak pak asi nechrochtá... ;-)
Avatar - iudex
14. 11. 2012 12:29
Re: Strašný křeče...
Do Mase nepatrí dízel resne tak, ako nepatrí do Jaguaru. Kto by si také niečo kúpil?! ;-) >:D
Avatar - white label
14. 11. 2012 12:32
Re: Strašný křeče...
Na diskusi rozhodně nikdo, snad jen úplný blázen..., stejně jako jen blázen to vůbec může nabízet... ;-)
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 12:32
Re: Strašný křeče...
Ten kdo musí mít nový auto ale chce ušetřit na palivu >:D
14. 11. 2012 12:49
Re: Strašný křeče...
A takovejch je hrozně málo...viz přehled od Ham. ;-)
14. 11. 2012 16:34
Re: Strašný křeče...
Ale že jich je. Jak hub po dešti. (Možná bych změnil musí na chce.)
14. 11. 2012 12:48
Re: Strašný křeče...
Bo nejlepší auta už byly vyrobený :-)
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 12:58
Re: Strašný křeče...
:yes: :yes: :yes:
14. 11. 2012 12:59
Re: Strašný křeče...
Dneska ráno...a byly lepší než ty před rokem :-)
14. 11. 2012 13:01
Re: Strašný křeče...
>:D :yes:
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 13:08
Re: Strašný křeče...
ne, před 10-50 ti lety :-)
Avatar - white label
14. 11. 2012 13:17
Re: Strašný křeče...
Že já vůl jsi toho trojkového Golfa nenechal, že jsem tě nepotkal dřív... :-O >:D
14. 11. 2012 13:19
Re: Strašný křeče...
čekitaut voe >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
14. 11. 2012 14:33
Re: Strašný křeče...
>:-[] >:-[]
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 13:30
Re: Strašný křeče...
Nejlepší Golf byl jedničkový. Nejlíp od Oettingera. Všechno ostatní už stálo za víš co >:D >:D
14. 11. 2012 13:37
Re: Strašný křeče...
ještě mě napadlo, že by tam mohli dát diesel z Ramu, 6.7L Cummins® Turbo Diesel >:D
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 13:53
Re: Strašný křeče...
Do jedničkovýho golfa?
>:D >:D >:D
Avatar - iudex
14. 11. 2012 13:00
Re: Strašný křeče...
Presne tak! A pochádzali z Japonska a mali zásadne motory VTEC! To vie predsa každý z mojich spolužiakov na učilišti! A tí, ktorí to nevidia, sú odsúdení jazdiť na úpadkových trojlitrových šesťvalcových biturbodízloch, chudáci. >:D >:-[]
14. 11. 2012 13:18
Re: Strašný křeče...
Včera jsem si prolejzal mobile.de...Integrale, M3 e30, 190Evo II...ano chtěl bych...a nejsou nedosažitelný, ale člověk na to nemá ani čas a ve finále ani prostory. Nicméně touhle bohapustou benzínovou onanií se rád zabejvám :-)
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2012 13:21
Re: Strašný křeče...
No u "dražších" aut je to naftové šetření ale trochu NEsmysl - KOLIK tím reálně ušetříte za dobu než své Quattroporte pošlete dál? Nové slušně vybavené bude stát...150.000€? Reálná úspora (při trošku vyšších servisních nákladech za naftový motor) bude tak 10 t. €??
NEvím, jestli to za ten přece jen "horší" NAFTOVÝ pocit/zvuk motoru stojí...
..já to spíš vnímám jako celoevropské "zbubnutí" (do vozu kategorie Maserati Quattroporte prostě patří BENZÍNový V8 (pro mne "symbolem" asi vždy zůstane 4tá generace a motor 3.2i V8 32v, která TAK snadno "létal" NAD250tikilometrovou rychlostí :yes: :-)
14. 11. 2012 13:31
Re: Strašný křeče...
Hlavně, že ty nic nechápeš, hlavně, že ty sama jezdíš v ropáku.
Avatar - guze
14. 11. 2012 13:40
Re: Strašný křeče...
Tak je trošku rozdíl mít ropáka ve střední třídě a rozdíl mít naftu u exkluzivního auta jako je quattroporte, tady seš mimo ty :no:
14. 11. 2012 13:45
Re: Strašný křeče...
V nejlepším autě střední třídy!!! Nevíš s kým mluvíš!!!
Avatar - Ji/Ri
14. 11. 2012 13:50
Re: Strašný křeče...
...trhej!!!! >:D
14. 11. 2012 14:04
Re: Strašný křeče...
;-) Jako bejvalej vášnivej cyklista si svejch novejch zubů vážím! >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
14. 11. 2012 14:32
Re: Strašný křeče...
To si byl víc na zemi, ne? >:D
14. 11. 2012 14:37
Re: Strašný křeče...
Trochu to bolelo...při placení znova >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
14. 11. 2012 18:29
Re: Strašný křeče...
Měl sis nechat našít hlavu z žraloka. Sice by si na tebe ukazovali prstem, ale zase by si se o ně nemusel bát.
Avatar - Ji/Ri
14. 11. 2012 22:58
Re: Strašný křeče...
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D ty si vůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůl voeee >:D >:D >:D >:D
14. 11. 2012 13:55
Re: Strašný křeče...
Aha, takže jakmile si člověk může koupit větší auto, tak se ihned změní jeho uvažování, co? 8-s :no:
Avatar - guze
14. 11. 2012 14:00
Re: Strašný křeče...
Je rozdíl mezi slovem větší a exkluzivnější ;-)
14. 11. 2012 14:11
Re: Strašný křeče...
Rozdíl především není v uvažování lidí. Bohatí lidi mají peníze především proto, že znají jejich cenu. Když si koupí větší auto, neznamená to totiž, že začnou obecně více utrácet.
Avatar - guze
14. 11. 2012 15:26
Re: Strašný křeče...
Asi takhle : dnes 14:37 Kylie

HLAVNĚ - ke každému vozu "pasuje" NEJlépe nějaký motor (a "obecně" v LUXUS Klasse to nafta místo BENZÍNové V8 asi spíš NEbude..
14. 11. 2012 15:37
Re: Strašný křeče...
No právě. A kdo to řekl. Kylie, která tu luxus benzin klasse nejezdí. Co si myslí ti, kteří tu luxus klasse kupují už ukázal Ham. Kdyby automobilky nenabízeli odpovídající benzínové motorizace, byla by to jiná debata. Ale ta nabídka tu je.
Avatar - guze
14. 11. 2012 15:43
Re: Strašný křeče...
Tak teda takhle : ke každému vozu "pasuje" NEJlépe nějaký motor, naftový motor k charizmatickému maserati opravdu nepasuje....
Avatar - white label
14. 11. 2012 15:49
Re: Strašný křeče...
Zrovna QP je z produktů Maserati o charizmatu nejméně. A když o "charizmatický" benzín v QP není zájem, tak navrhuješ co? Raději přestat QP nabízet a časem zavřít/prodat třeba celé Maserati, nebo požádat o dotaci z EU? 8-s
Avatar - guze
14. 11. 2012 15:59
Re: Strašný křeče...
Možná z nabídky Maserati, ale obecně v automobilovém světě má charisma rozhodně obrovské......James May to řekl hezky (zrovna řídil Lambo Gallardo) :Když řídíte takovéhle auto, děláte službu světu, že se na něj může dívat....a pro me to tak funguje, kdyz vidim maserati tak se tesim na ten paradni zvuk V8, ted bude chrocht, chrocht.....a to že se tady ohanis prodeji, klidne, ale to si musi rozhodnout automobilka jestli zustane verna tradicim a bude stale prodavat benzin a verit ze se prodeje zvednou a nebo hold ten diesel......
Avatar - white label
14. 11. 2012 16:07
Re: Strašný křeče...
V tomto případě věřit, že se prodeje zvednout a přitom pro to nic zásadního neudělat, to je prakticky jistá (v lepším případě pomalá) smrt.
Avatar - guze
14. 11. 2012 16:23
Re: Strašný křeče...
Nikdy nevíš, na druhou stranu ten diesel nakonec asi bude nejschůdnější varianta jak se vyhnout té smrti.....
Avatar - white label
14. 11. 2012 16:34
Re: Strašný křeče...
Ano, tady se asi shodnem nejspíš, ideální by bylo, kdyby to byl nějaký povedený V8, nebo alespoň dvojitě přeplňovaný šestihrnek., ale to je zřejmě za dané situace nereálné.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2012 00:32
Re: Strašný křeče...
Dvojitě přeplňovaný šestihrnek (abych citovala) bude ve voze typu Quattroporte jistě zcela BEZproblémový - ale ne lepší než BENZÍNový V8 od Ferrari (bude HORŠÍ - což u TAKovéhoto vozu za úsporu pár litrů paliva myslím rozhodně NEstojí
14. 11. 2012 16:40
Re: Strašný křeče...
Ale oni budou stále prodávat benzín. Je to jen na lidech, aby ho kupovali, aby mu dali přednost před naftovou motorizací. Jediný rozdíl je, že teď budou mít na výběr.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2012 00:33
Re: Strašný křeče...
No a(le) evropané "prokázali" že když mají na výběr volí (téměř vždy) "hůře" (jedno zda se rozhodují mezi povedeným 2.0 TFSi a "o ničem" 2.0 Tdi nebo ve "vyšších" sférách V8 benzín vs nějaká ta nafta - jak říkám, ÚPADEK ;-)
15. 11. 2012 14:28
Re: Strašný křeče...
Pak je otázka, proč si to auto kupují.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2012 18:57
Re: Strašný křeče...
Protože "nějaké" potřebuje a "představují si", že 2.0 Tdi je "rozumnější" (?) volba??? ;-)
PS: Že je HORŠí se asi "shodneme", ne? :-)
Avatar - white label
15. 11. 2012 19:51
Re: Strašný křeče...
Horší-lepší, to je jak někde ve školce, která barva je lepší/horší - červená, nebo modrá, černá, nebo bílá... 8-s
Pro někoho nedává smysl benzín, pro někoho zase nafta..., soudit to v absolutní rovině je blbost..., takže zase viz to moje motto. ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2012 22:44
Re: Strašný křeče...
No ve školce možná asi taky - ale u motorů je to celkem JEDNOZNAČNÉ (že se dá říci "TEN je LEPŠÍ a TEN zase HORŠÍ" - tak jako zde/v tomto případě.. ;-)
S vaším mottem SOUHLASím - to s tímhle ale NEmá až tak moc souvislost. Prostě 2.0 T(F)Si je "povedenější" než 2.0 TDi (byť prodejní čísla mluví zcela OBRÁCENOU řečí..
PS: Téma že při nájezdu xy km je výhodnější nafta atp. s tím NEmají co dělat (to samozřejmě nezpochybňuji.. :-)
Avatar - white label
16. 11. 2012 00:51
Re: Strašný křeče...
Jak to, že s tím zrovna nájezdy km nemají co dělat? Když někdo najede třeba +50 tis. km ročně, tak by si měl vybrat benzín jen proto, že je v rámci své třídy benzínových motorů o poznání povedenější, než diesel?
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2012 09:52
Re: Strašný křeče...
No vždyť říkám že to (že při VYSOKÝCH nájezdech je nafta výhodnějí) NE"zpochybňuji" - ale to nemá ŽÁDNOU souvislost s tím jestli je motor povedený/nepovedený - to je prostě jen "výhodnější", že ;-)
PS: Já hledám NEJ motor (myšleno nej-LEPŠÍ - pro daný vůz) který je nej"výdhonější" a který naopak vyjde provozně nejDRÁŽ - to s tím nemá co dělat.. :-)
PPS: Používáte (uznávám že "zaběhnuté") "klišé" dělící motory dle druhu paliva (víte že) já to NEdělám - prostě někde je pro vůz lepší to, někdy "ono"
15. 11. 2012 23:31
Re: Strašný křeče...
Nemluvil jsem nutně o obyčejném voze. Když vezmu QP, jak jsem napsal, pro mne je to auto karoserie a motor. A když si kupuji auto pro benzínovou V8, tak asi těžko skončím u dieselové V6. To moc dobře nejde. Takže se vracím k předchozímu příspěvku, proč si to auto kupují?

Řeknu to takhle. Pokud se mám vozit vzadu, tak je mi celkem jedno, co to má pod kapotou. Jediné moje kritérium je kultivovanost. Hlavně uvnitř, ale do určité míry i zvenku. Vždy mne pobaví představa, jak před operu přijede limuzína za zvuku charakteristického pro zemědělskou techniku.

Tyhle nižší motorizace mohou mít jediný dopad pro majitele "správných" verzí - menší exkluzivitu. Což se samozřejmě může podepsat na jejich prodejích.
Avatar - Ji/Ri
14. 11. 2012 23:05
Re: Strašný křeče...
Nej zvuk 8mi válec má GT-smo..... a tam ropa nafta nebude, ....tak tu neřvi jak stará blažková u propálených bombarderů.... >:D >:D >:D
Avatar - guze
15. 11. 2012 11:55
Re: Strašný křeče...
Budu se snažit abych neřval jako stará Blažková, ale "GT-smo" a Quattroporte maji stejny motor a nebal bych se rict ze stejny zvuk, ale to je jenom takova pripominka, bejt stara Blažková, to neni nic jednoduchyho >:D
14. 11. 2012 16:00
Re: Strašný křeče...
Vzhledem k tomu, v jaké třídě QP je, tak bych spíše řekl, že k charizmatickému QP nepasuje obyčejný naftový motor, což se bohužel v případě VM může stát.
Avatar - white label
14. 11. 2012 16:09
Re: Strašný křeče...
To rozhodě, takový V8 TDI naladěný podobně jako v Cayennu by QP slušel nesrovnatelně líp, než V6 od VM M. Ale kde nic není. ani čert nebere....
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 16:14
Re: Strašný křeče...
leda použít Iveco a Cumins a udělat užitkové Maserati.

Nebo začít vyrábě ještě luxusní traktůrky Maserati >:D S tříválcem, to ještě nikdo nemá, mohl by jim ho dodávat Piech výměnou za Alfu.

To by byl šlágr >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
14. 11. 2012 23:06
Re: Strašný křeče...
no těch 240koní...málo... dost... v panameře je a nikdo na to zatím neumřel... ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2012 00:01
Re: Strašný křeče...
Na to se sice NE"umírá", ale 241 koní je fajn v CITROËNu C5 V6 Bi-turbo (za 860 tisíc), v Porsche Panamera (nebo třeba Maserati Quattroporte) je to/bylo by to DOST "o ničem" :-|
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2012 14:37
Re: Strašný křeče...
HLAVNĚ - ke každému vozu "pasuje" NEJlépe nějaký motor (a "obecně" v LUXUS Klasse to nafta místo BENZÍNové V8 asi spíš NEbude.. ;-)
Avatar - Ji/Ri
14. 11. 2012 22:59
Re: Strašný křeče...
že váháš.... nosíš trenky s pukama dovnitř a tak >:D
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2012 14:35
Re: Strašný křeče...
:yes: :-) :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2012 14:31
Re: Strašný křeče...
Ach jo... :-|
PS: viz já 14:19 - abych tady vysvětlovala (pořád nějaké) ZÁKLADy ZÁKLADů ;-)
Avatar - Dinar
14. 11. 2012 14:52
Re: Strašný křeče...
Není třeba, základům tvých mentálních pochodů tady všichni rozumějí, že jsou k smíchu je věc jiná. Pro jednodušší jedince je typické, cpát všude svůj pohled na věc s tím, že pokud to ostatní vidí jinak, a oni to v tomto případě evidentně vidí, jsou to hlupáci. Opravdu máme předpokládat, že zrovna skupina lidí jezdící v Evropě lux. segment jsou troubové, jakkoliv jsou to v principu lidé na nejvyšších postech soukromých firem, lidé u nichž více než v kterékoliv jiné kategorii je nutná inteligence, vzdělání a schopnost logického úsudku? Opravdu si máme myslet, při pohledu na prodeje dýzlů v lux. segmentu, že jde o úpadek, když tito lidé jezdí dýzlové sklasse? Protože to řekla Kylie? A ze sedačky dýzlového citroenu? Kdo je tu ten pověstný blázen a kdo letadlo? A co na to Jan Tleskač?
14. 11. 2012 14:57
Re: Strašný křeče...
Ty to nechápeš! Kylie s pomocí oslího můstku chce říct, že právě ti na nejvyšších postech mohou za úpadek Evropy ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2012 18:51
Re: Strašný křeče...
..nojo, já VÍM že psaný text občas někomu dělá problém, ale že (a TAKOVÝ) i vám.. ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2012 18:52
Re: Strašný křeče...
Co takhle diskutovat (alespoň trochu) "k věci" (O věci) a méně ... to co jste zde předvedl - NEšlo by? ;-)
Avatar - Ji/Ri
14. 11. 2012 23:01
Re: Strašný křeče...
mno, těch prvních pár řádků pasuje i na gtiho.. tak budme objektivní.... ale jinak .... je to.... no je to tak
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2012 00:27
Re: Strašný křeče...
Ano opravdu to tak JE - výměna BENZÍNového V8 za naftový V6 = to JE úpadek ;-)
15. 11. 2012 08:50
Re: Strašný křeče...
Jaká výměna? Myslím, že problém s pochopením běžnýho textu má hlavně Lady K. Je to alternativa, ne výměna. Výrobce se adaptuje požadavkům trhu moje milá ;-)
Kdo bude chtít V8 od Ferrari, ten si ho koupí, to, že nebude za 2M, ale o řádnej kus dražší je nasnadě a právě vstupenka k velkýmu Mase bude naftová...
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2012 13:07
Re: Strašný křeče...
Můj milý já přece VÍM, že "výrobce se adaptuje požadavkům trhu" (a já tomu říkám ÚPADEK Evropy ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2012 18:50
Re: Strašný křeče...
Viz já 14:19 ;-)
14. 11. 2012 13:43
Re: Strašný křeče...
Papírový modly nechme stranou Kylie, žijeme v ralitě všedních dní. V realitě, kdy potřebuješ sednout a jet. V realitě, kdy ti i u Audi nebo BMW vykouzlí v reprácích sound, kterej tě donutí nechávat mokrý fleky na sedačce a je ti úplně fuk jestli to jde od kapoty nebo z repráků... Sednu šlápnu a jedu...jedu...jedu...po 800km v klidu vystoupím na benzínce, dám kafe, načerpám a následně stavím v Římě...
Tvoej snová realita je přemýšlet, jestli pojedu...autem nebo vlakem...autem tam, vlakem zpátky. Ty si přece (to není narážka) musíš ještě pamatovat dobu, kdy o víkendech majitelé aut na před barákama měli pravidelně ruce od voleje, aby se mohlo další víkend jet k babičce...
Všichni chceme komfort, pokrok, nový technologie, ale sborně se opájíme starejma dobrejma časama. Strašlivě rád se svezu v něčem starším...ideálně ikonickým, baví mě to, řechtám se, ale následně vracím...dám volič na D a v klidu a tichu odjíždím.
Báchorky o QPorte s biturbem si rád poslechnu, projedu....ale nechci bejt ústřední postava.
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2012 14:34
Re: Strašný křeče...
Ha ha ho ho chi chi
PS: (jinak ale) HEZKÝ příspěvek :yes: :-)
PPS: A až budete chtít slyšet sound který vás OPRAVDU "dostane" - dejte vědět, RÁDA poradím (to co popisujete je taková "základka" - hifi "pro děti" ;-)
14. 11. 2012 14:44
Re: Strašný křeče...
Připadá mi, že si musíš pořád něco malovat (na make-up teď nemyslím), garantuju ti, že by jsi svoje vybájený Mase QPorte z 90-tých let rozhodně denně nepoužívala ;-)
Chybí ti reálnej pohled na věc a poraď, rád si od odbornice nechám napovědět :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2012 00:38
Re: Strašný křeče...
Proč ne? Znám (ex) majitele (dnes dokonce žije v Česku! :-)
Říkal že žádné auto ho snad NEstálo "víc", ale že TO ZA TO STÁLO :yes: ;-)
PS: Dnes je "v důchodu" a jezdí Volvo :-)
PPS: A jsou lidé co na denní ježdění používají i Ferrari ;-)
PPPS: Opravdu chcete poradit? Tak k NEJlepšímu co lze na téhle planetě slyšet patří - viz já dnes 00:05 :yes: :yes: :yes: :-)
(kdyby byl zájem RÁDA dodám další... ;-)
Avatar - Dinar
15. 11. 2012 07:33
Re: Strašný křeče...
Jsou lidé... a bla, bla. Ano jsou lidé, kteří chtějí jezdit denně V8, no, tak ji jezdí, a budou tak moct činit i v novém Qporte. Že je tu x dalších, kterým je jedno, a zvláště v lux. segmentu, kde díky odhlučnění není motor prakticky slyšet, co mají pod kapotou a koupí si dýzl, protože je to auto podstatně levnější než s V8 a má nižší spotřebu?? Co je na tom nepochopitelného? Tedy pokud nejsi pozér.

Stejně jako jsou lidé, kteří pozéry nejsou, dýzl jim pod haubnu nesmí, a jezdí střední třídu. Tyhle umím pochopit taky, rozdíl mezi nimi a tebou je v tom, že jim bych slova o "mase jedině s V8", věřil, od tebe zní směšně.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2012 13:27
Re: Strašný křeče...
Ano - tohle je PROKÁZANÝ FAKT - jsou lidé kteří STEJNOU info od někoho "žerou" a STEJNOU od jiného (třeba holky) NE"vezmou" - ani v tom NEjste výjímčný.. ;-)
Avatar - Ji/Ri
14. 11. 2012 23:03
Re: Strašný křeče...
....tak já dávám vědět... chci saund, který mě opravdu dostane....
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2012 00:05
Re: Strašný křeče...
SPRÁVNÝ přístup - co třeba

[odkaz]

PS: Ale chce to jednoznačně přízemí - těch 720 kg/ks by mohlo... ;-)
15. 11. 2012 08:53
Re: Strašný křeče...
Chci auto, co mě v klidu a pohodlí odveze, že to bude ještě s dávkou stylu navíc je bonus ;-) . Zrovna u základní motorový varianty Mase QPorte bych nevyžadoval víc než od třeba 730d.
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2012 13:06
Re: Strašný křeče...
S tím se DÁ souhlasit - motor typu 30d opravdu (a to naprosto BEZ problémů) "stačí", ale... ;-)
Avatar - Ji/Ri
14. 11. 2012 13:50
Re: Strašný křeče...
To jsou stejně tak kategorická tvrzení, stejně jako to, že blondee jsou upe vypatlané.... tak jak to teda je? ;-)
14. 11. 2012 14:17
Re: Strašný křeče...
Podle vzorku zde na diskuzi ? No jak to jenom..... >:D
Avatar - Pekelná Micinka
14. 11. 2012 14:18
Re: Strašný křeče...
Podle vzorku, řekl bych 100% pokrytí. Zadara bych nevolal.
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 14:20
Re: Strašný křeče...
Zadar je slabej, zkus Houston nebo Baton Rouge >:D >:D
Avatar - Pekelná Micinka
14. 11. 2012 14:35
Re: Strašný křeče...
Jako že nemám volat Houston, ani Baton Rouge? Co je v Baton Rouge?
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 14:50
Re: Strašný křeče...
Nepochopil.....
Avatar - Pekelná Micinka
14. 11. 2012 18:25
Re: Strašný křeče...
No asi ne, tohle bylo jediný co mě napadlo a to díky Houstonu.
Avatar - Ji/Ri
14. 11. 2012 23:10
Re: Strašný křeče...
....ani s ježkama na kolenou?
Avatar - Ji/Ri
14. 11. 2012 23:03
Re: Strašný křeče...
>:D >:-[] >:D >:D
Avatar - WinDiesel
14. 11. 2012 19:40
Re: Strašný křeče...
Hromada "bychařů".
Avatar - Pekelná Micinka
14. 11. 2012 13:10
Až na vrcholky hor
S dieselem by to mohlo být třeba Maserati Borat >:-[]
Rozbalit vlákno
7
14. 11. 2012 13:15
Re: Až na vrcholky hor
ty s Navtechem si můžete podat ruce >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
14. 11. 2012 13:28
Re: Až na vrcholky hor
Proč zrovna my dva? Vždyť ten už sem skoro nechodí... Ani tady v diskuzi není.
14. 11. 2012 13:35
Re: Až na vrcholky hor
Ani se mu nedivím.
14. 11. 2012 13:36
Re: Až na vrcholky hor
Stačí vám pár slov na vystižení všeho :-)
Avatar - Pekelná Micinka
14. 11. 2012 13:42
Re: Až na vrcholky hor
To zní jako poklona. >:D
14. 11. 2012 13:44
Re: Až na vrcholky hor
Mám tuhý kolena...ty poklono >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
14. 11. 2012 13:57
Re: Až na vrcholky hor
Tak aspoň pukrle... >:-[]
14. 11. 2012 18:18
Benzín jak se zdá
stal se v EU luxusním zbožím. Nebydlíme v matičce Rusi, nebydlíme v Emirátech, musíme vystačit s naftou. Máš tři melouny na Quatroporte ale na benzín už ne? To ti kamaráde nevěřím. Posadil bych každého ze zastánců do QP s motorem V8 od Ferrari a potom bych ho nechal projet třílitrovým turbodieselem od firmy s pověstí patlalů ze všech patlalů nejpatlalovitějších. Nedívat se na pravou stranu jídelního lístku! Dej si na co máš chuť, co ti chutná! Kupuješ sportovní limuzínu, nebo je ti jedno jaké srdce bije uvnitř? Chceš mít v hodinkách Philippe Pateka mít tourbillon, nebo ti tam stačí strojek od ťamanů?
Rozbalit vlákno
8
Avatar - WinDiesel
14. 11. 2012 19:43
Re: Benzín jak se zdá
Vcelku předpokládám, že si kupující tohoto vozidla přezkoušejí jak benzínové, tak dieselové verze.
Nevěřím, že by kupující 7-er, S-klasse apod nevyzkoušeli benzíny a diesely kupovaly jen proto, že jim to někdo "doporučil".

Střílíš úplně vedle.
14. 11. 2012 19:57
Re: Benzín jak se zdá
Jestli mají trochu rozumu, bude mezi low-endovou a "Ferrari" verzí rozdíl aspoň milión. To už potom bude lehké rozhodování pro takové jako ty...
P.S. U MB nebo BMW se takové rozhodování dá pochopit, tam jsou oboje motorizace kvalitní, tady je to celkem jednoznačné
Avatar - WinDiesel
14. 11. 2012 20:12
Re: Benzín jak se zdá
Kdybych šel kupovat takový vozeň, byl by to náš 3. auťák v rodině a kupoval bych ho pro radost, tedy v benzínu. (Jsi spokojen?)
Pro denní ježdění moje i rodiny diesely, pro radost benzín.
Pokud musí někdo dělat kompromisy a může mít jen 1 auto, OK, diesel v BMW 7er dává smysl.
A skutečně si nemyslím, že si s V6 VM Motori nepohrají, aby to byl dobrý motor - za tu částku, kterou kupci vynaloží, vznikne peníz, ze kterého se dovývoj snadno uhradí a ještě hromada zisku zbude......
14. 11. 2012 20:18
Re: Benzín jak se zdá
Kdybys měl tři a půl mega na káru, nepustil by sis naftu do baráku vůbec:-)
Avatar - WinDiesel
14. 11. 2012 20:29
Re: Benzín jak se zdá
Pustil. Jsem racionální člověk a nevím proč bych měl vyhazovat peníze z okna. A pak, když pořádně sešlápneš pedál plynu v dobře odladěném dieselu 6válu nebo 8válu, dostaneš impozantně brutální zvuk, který z benzínu nikdy nedostaneš - zvuk -TEMNÉ STRÁNKY SÍLY ........... >:-[]
15. 11. 2012 01:52
Re: Benzín jak se zdá
To jsou duševní zvratky. I z benzínového motoru V6 nebo V8 dostaneš zvuk. A bude pro většinu lidí lahodnější než z dieselu. Ty temná stránko síly. :-)
Avatar - Ji/Ri
14. 11. 2012 23:13
Re: Benzín jak se zdá
kecáš...
Avatar - Hammunasakra
15. 11. 2012 00:49
Re: Benzín jak se zdá
Range Rover SDV8 4.4 Autobiography - 3,5 milionu kč (a jedno z NEJ aut na světě :yes: ;-)