Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Maserati Quattroporte dostane turbodiesel i pohon všech kol

Dieselový motor a verze 4x4 mají pomoci se zvýšením prodejů nového Quattroporte.
Zpět na článek
14. 11. 2012 08:58
14. 11. 2012 09:24
14. 11. 2012 10:13
14. 11. 2012 14:43
14. 11. 2012 10:19
14. 11. 2012 10:44
14. 11. 2012 10:48
14. 11. 2012 11:07
14. 11. 2012 12:06
14. 11. 2012 14:21
14. 11. 2012 10:26
14. 11. 2012 12:14
14. 11. 2012 12:56
14. 11. 2012 13:12
14. 11. 2012 13:15
14. 11. 2012 10:28
14. 11. 2012 10:38
14. 11. 2012 11:19
14. 11. 2012 13:03
14. 11. 2012 15:53
14. 11. 2012 12:24
14. 11. 2012 12:40
14. 11. 2012 13:01
14. 11. 2012 16:13
14. 11. 2012 16:21
14. 11. 2012 22:59
14. 11. 2012 13:42
14. 11. 2012 20:28
14. 11. 2012 20:53
14. 11. 2012 21:16
14. 11. 2012 21:54
14. 11. 2012 13:04
14. 11. 2012 13:51
14. 11. 2012 16:06
14. 11. 2012 16:52
14. 11. 2012 11:02
14. 11. 2012 11:25
14. 11. 2012 11:56
14. 11. 2012 13:29
14. 11. 2012 14:14
14. 11. 2012 14:29
14. 11. 2012 15:32
14. 11. 2012 18:48
14. 11. 2012 12:32
14. 11. 2012 12:36
14. 11. 2012 12:50
14. 11. 2012 12:54
14. 11. 2012 12:58
14. 11. 2012 13:00
14. 11. 2012 13:01
14. 11. 2012 13:02
14. 11. 2012 13:07
14. 11. 2012 14:14
14. 11. 2012 14:19
14. 11. 2012 15:33
14. 11. 2012 15:51
14. 11. 2012 12:58
Avatar - 3_diamanty
14. 11. 2012 08:23
tak turbodizel
je dnes zaklad ak chce uz aj luxusno-sportova znacka pomyslat na uspech.... kedysi nezmysel .... dnes tvrda realita... pamatam si este na take celkom rozmerovo normalne "male" maserati quattroporte ktore som ako chlapec ocumoval v casaku , razvor 2,65 metra auto o 2cm kratsie ako dnesna octavka, dizel bol uplne scifi... boze to boli casy [odkaz] :'-( cloveku sa ani verit nechce ako sa to vsetko dos.alo.

Dnes by toto stare maserati zapadlo tak do nizsej strednej triedy.... a aj tam by bolo na smiech uz.... ;-\

Neskutocne ako tie auta narastaju rozmerovo... 10 rokov dozadu a quattroporte malo o pol metra menej na dlzku.... a pomaly aj v razvore....

Mne osobne sa tento narast rozmerov nepaci... auto sa stava zbytocne velkym nepraktickym.... ved s tym starym quattroporte je na ceste urcite vacsia zabava a aj na okruhu ako s tymi dnesnymi ultraluxusnymi velkymi sportiakmi ako panamera quattroporte AM rapide.. a pod....

Je to len moj nazor.... dakujem za pochopenie
Rozbalit vlákno
1
14. 11. 2012 08:58
Re: tak turbodizel
Nechci ti do toho kecat..., ale to čtyřidveře, co si dal do odkazu bylo nejmenší čtyřidveře v dějinách... a to jen z toho důvodu, že vycházelo z Biturba, což bylo v postatě coupe... Tak to nemohli tak moc natáhnout.

Nicméně malé auto to an svou dobu jistě nebylo... Předchozí i následující generace měly již kolem 5 metrů...

Fakt je ten, že současná generace zase něco narostla..., aby uvolnila pozici menšímu modelu... ;-)
14. 11. 2012 09:24
CHVALA
Chvalim redakci za rychlou opravu . Nadpis clanku byl tomuto vozu nedustojny.
Rozbalit vlákno
8
14. 11. 2012 10:13
Re: CHVALA
No jo, co bys tady taky chtěl... Pro lidi, jako jsou zdejší redaktoři je prostě pro synonymem turbodieselu TDI... Tak to prostě je.
V hospode to clovek pochopi..., že...
14. 11. 2012 14:43
Re: CHVALA
nafťák je "té-dé-íčko" a terénní auto je prostě "jeep".... bože.... :*)
Docela by mě zajímalo, jestli třeba v Itálii u naftového porsche taky zkoušeli tragické nadpisy ve stylu Porsche JTD.... :*)
14. 11. 2012 10:19
Re: CHVALA
Sice rychle opravili, ale jen někde. >:D Jinak TDI quattro jsem považoval za hloupý žert. Měl jsem tendenci článek otevřít jen proto, abych se podíval, který expert to napsal.
Avatar - Dinar
14. 11. 2012 10:44
Re: CHVALA
Nedůstojné hlavně je, v kontextu dnešní informace, to pár měsíců staré prohlášení o tom, že Maserati nikdy dýzl nedostane.
Avatar - ethicon
14. 11. 2012 10:48
Re: CHVALA
kto to prehlásil? hod sem link pls...
Avatar - ethicon
14. 11. 2012 12:06
Re: CHVALA
asi nič, že? [odkaz] článok je z 18.mája 2011 potvrdené použitie dýzlov v maserati...
Avatar - Dinar
14. 11. 2012 14:21
Re: CHVALA
Jo, maserati mluvilo o dýzlu v menším modelu a suv už v roce 2010, ale to co myslím, je prohlášení McNabba ještě z jara letošního roku, kde dýzl v mase vylučoval.
Avatar - CHerokee
14. 11. 2012 09:43
Maserati vs. S Klasse
Vypadá pořád dobře a bude zajímavé i pro denní použití. Jsem rád, že takové alternativy jsou. Aspoň z tohodle segmentu ještě nevymizely.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - del42sa
14. 11. 2012 09:49
Maserati Q a Alfa Romeo
Což o to , Maserati má zdá se dodře našlápnuto, ale co chudák Alfa ??? Tahle značka pod vedením mistra Markujóneho skomíra ;-\ 3w.autorevue/alfa-romeo-na-kolenou-nema-… />

PS: opravdu nechápu tu cenzuru ostatních autowebů :no:
Rozbalit vlákno
25
14. 11. 2012 10:30
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Alfa už měla zkrachovat v roce ´86 se vstyčenými a hrdými zády, se 33,75,90, GTV6, SZ, Spiderem. Byla by tu aura, a cuore sportivo stále s námi. Takhle to nechat vyhnít, je tristní. Lancia, se držela a měla padnout s thesisem. No a když jsme u toho a čteme histrorii italských automobilek, tak bych spíš poslal dop*rdele, italskou socialisticou vládu 70.-80. let. o dnešku a EU ani nemluvě. Kdybych věděl kde s tím pohnout hodil bych kamenem.
Avatar - euro89
14. 11. 2012 10:33
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Souhlasím, Fiat měl nechat tenkrát Alfu padnout a nezachraňovat jí. Navíc by tak měl finance na to, aby Lancia mohla pokračovat v motorsportu a mohla by dál dělat skvělý auta.
Avatar - shamal
14. 11. 2012 11:27
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Neblázni! Pak by nikdy nebyla fantastická 164! Úžasně strašidelná SZ! Nejdravější Tipo 154! Krásná 156! A ani dodnes nepochopená 159! To budou tak úžasný veterány! ;-)
Avatar - KANKUNEN
14. 11. 2012 12:01
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Padnout Alfu, to si může přát jedině ekoterorista. VW ji zachrání a seat obnoví Marbelu.
14. 11. 2012 12:06
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
To by se ovšem musel nejdřív ve Fiatu někdo zbláznit a Alfu VW prodat. Vždyť by si tím pustili VW na domácí italský píseček. Pro Fiat je výhodnější Alfu zavřít, než ji prodat VW.
14. 11. 2012 12:31
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
To jako současná Alfa ve vlastnictví Fiatu brání vstupu VW na italský trh ? >:D
14. 11. 2012 12:37
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
No je snad velký rozdíl, jestli tam bude působit pod zavedenou italskou značkou jako je Alfa, nebo "jen" se svými současnými neitalskými značkami. ;-)
Avatar - white label
14. 11. 2012 12:45
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Když se podíváš třeba na dlouhodobější prodeje Bravo vs Golf (na italském trhu), ta ty tuhle (jinde nespornou) logiku zrovna dvakrát nepotvrzují... :-)
14. 11. 2012 12:56
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Jistě, ale pokud chce Fiat být doma v kompaktech opět silný (to platí pro všechny třídy), tak jistě není nejlepší začít tím, že si na domácí trh pustí silného domácího hráče, kterým by Alfa pod VW pravděpodobně byla. To se nebavíme o tom, že by mohl VW postavit třeba nějakou miniAlfu a zatopit v Itálii F500, atd. Prostě z pohledu Fiatu mi ty dlouhodobé nevýhody prodeje Alfy přijdou mnohem větší, než jednorázová hotovost za její prodej.
14. 11. 2012 14:00
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Z tohoto pohledu ano.
Avatar - white label
14. 11. 2012 12:41
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
>:-[] :yes:
14. 11. 2012 12:42
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Zkus si poposednout. ;-)
14. 11. 2012 12:34
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Proč by to mělo být výhodnější? Z jakého pohledu? Finančně a potažmo ekonomicky těžko a vozit cizí auta na ten jejich píseček jim stejně budou Němci dále.
14. 11. 2012 12:40
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Pokud by Alfu prodali, získají jednorázově hotovost, ale zároveň silnou domácí konkurenci. Teď žádnou nemají. ;-)
14. 11. 2012 12:43
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Hele, jak to to jen napsat...

Golf se v Itálii prodává lépe než Giulietta.
Polo se také prodává lépe než MiTo.
A to nepočítám další koncernové značky.

Víc modelů Alfa prakticky nemá.

Ano, asi chceš napsat, něco o té domácí značce, výrobě, konkurenci. Bohužel, tohle jim vůbec nefunguje. AR v současném stavu jim už x let jen škodí = černá díra na stamiliony eur ročně.
14. 11. 2012 12:48
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Jistě, jenomže se dá předpokládat, že nová Giulietta vyráběná pod VW by mohla mít doma několikanásobné prodeje, než má teď Golf a nové MiTo by mohlo doma zle zatopit Puntu. ;-) Tím by měl Fiat doma pozici ještě mnohem horší.
14. 11. 2012 12:53
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Jo, to je docela dost dobře možné.

Takže si vybrali raději cestu černé díry, než se na onen segment vykašlat a dělat to, co jim jde.
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 14:23
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
A co jim vlastně jde? >:D

Dodávky a jak levně zkoupit americký výrobce jako Chrysler a předtím Ford Tractors a Case/Internation Harvester >:D >:D >:D

A přelepit na tom loga >:D
14. 11. 2012 15:47
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
:-O Jaký segment by jim pak zbyl? ;-)
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 16:00
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
miniautíčka a traktory >:D
Avatar - KANKUNEN
14. 11. 2012 12:40
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Možná mají italové strach, že pod VW by museli začít pracovat a tak volí raději krach.
14. 11. 2012 12:42
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Spíš si je Fiat vědom, že pod VW by začala doma Alfa dělat velké prodeje o což pochopitelně sotva stojí.
Avatar - euro89
14. 11. 2012 12:15
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Pak se probudíš s mokrým klínem. >:-[] >:D
14. 11. 2012 11:19
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Ja porad verim, ze se dockame doby, kdz se bude Alfe zase darit ;-)
14. 11. 2012 11:55
Re: Maserati Q a Alfa Romeo
Není snad nikdo, kdo by jí to nepřál.
Otázka by měla znít spíš tak, jestli se Alfě začne dařít v rukou Italů, nebo bude muset přijít někdo jiný.
14. 11. 2012 10:26
Diesel
Je to pochopitelné, byť jsem zvědavý, kdo si tohle auto koupí v chrochtáku (nebo s V6). Co mě štve je, že naposledy jsem četl před sotva pár měsíci od šéfa Maserati, že "v Maserati diesel nikdy nebude". V době, kdy už bylo auto hotové je to dost zvláštní prohlášení...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - ethicon
14. 11. 2012 12:14
Re: Diesel
treba čítať seriózne stránky kam bohužial auto.cz už dávno nepatrí...použitie dýzlov maserati bolo potvrdené už dávno pozri hore môj link..z 18.5.2011 a tých článkov je milion...tu sa oplatí chodit len pobavit sa na niektorých diskusiach, seriozne články najdeš inde.. ;-)
14. 11. 2012 12:56
Re: Diesel
To je prohlášení z minulého roku, které způsobilo senzaci.

Osobně je mi to jedno co prohlašovali, krok Maserati vítám a říkám, je to dobře.
14. 11. 2012 13:12
Re: Diesel
tebe je vzdy jedno len to co sa ti hodi.. :-)
14. 11. 2012 13:15
Re: Diesel
Není pravda. Moc dobře vím, že Italové jsou největší tlučhubové v automotive. Neberu je vážně, nejde to.
14. 11. 2012 10:28
Integrale
Použití tohoto termínu pro 4x4 hezky ukazuje, jakou sílu tohle pojmenování stále má. Škoda pro Lancii.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
14. 11. 2012 10:38
Sbohem Maserati
Ačkoliv je mi jasný, že v dnešní zvrhlý době to může slavit podobný úspěch, jak dieselové Porsche nebo Lamborghini s klimatizací ze starý A4ky, pro mě však tahle značka morálně padla. Výkonný luxusní SUV s trojzubcem? Ok. Ale diesel do Quattroporte??!! :no: :no: :no: :no: 8-s Hlavně nechápu myšlení potencionálních kupců. Kdo má snad na Quattroporte, může si dovolit normální motor, ne?
Rozbalit vlákno
119
14. 11. 2012 11:17
Re: Sbohem Maserati
Bohuzel, Evropa zdegenerovala a kazdy kdo chce v Evrope neco prodat musi mit v nabidce diesel a to se tyka i superluxusnich aut.
Avatar - Ham.
14. 11. 2012 11:19
Re: Sbohem Maserati
Kdo má na Quattroporte, může si dovolit normální motor. Ano to sedí. Jenže normální motor dnes v této třídě představuje diesel v kombinaci se 4x4.

7er 95% v dieselu
Sko 89% v dieselu
XJ 89% v dieselu
A8 73% v dieselu
Avatar - white label
14. 11. 2012 11:58
Re: Sbohem Maserati
To je realita, kterou nechápou především ti, co na nové auto této třídy nemají (včetně jeho provozu), ale KDYBY... >:-[] ;-)
Avatar - euro89
14. 11. 2012 12:33
Re: Sbohem Maserati
Očekávám, že až si nové Maserati v dehtu (nebo jakoukoliv jinou limuzínu) koupíš, tak dáš na moje auto recenzi. ;-)
14. 11. 2012 14:04
Re: Sbohem Maserati
Vycházej z toho, že white jde s trendem o kterém tady tvrdí, že trendem je (viz. jeho garáž, i když ne uplně třída QP). Ty tady tvrdiš "opak" trendu a podporuješ ho letitými mrtvolami. ;-)
Avatar - white label
15. 11. 2012 02:24
Re: Sbohem Maserati
Důvod? Já (na rozdíl od tebe/vás) trend moderních turbodieselů ve vozech vyšších tříd chápu a rozhodně netvrdím něco ve smyslu: KDYBYCH si takové (nové) auto kupoval já, udělal bych to úplně jinak, než drtivá většina reálných kupců...
Slyšel jsi mě tu snad někdy dřív podobně fňukat, že mi v QP chybí diesel? Potom by tvá reakce měla logiku, ale takhle je úplně mimo mísu.
Hlavně nechápu ty diskusní plačky nad dieselem v QP, diesel přece nenahrazuje ten váš charizmatický V8 benzín, tak v čem je vlastně problém, můžete si jej klidně kupovat dál a kolik z vás to udělalo/udělá už raději ponechám bez komentáře. :*) ;-)

P.S. Jinak já mám diesel ve vyšší střední prémii a k tomu benzínový hh (v obou případech jsem první majitel), takže já nemám problém ani s jedním z těchto dvou paliv a držím se i v tomto případě motta v mém profilu.
Avatar - JDM
14. 11. 2012 13:03
Re: Sbohem Maserati
a realita je že lidi co na ně mají a kupují je vidí jen to za kolik to koupí, jak to auto vypadá, kolik stojí jeho provoz,kde všude ušetří a za kolik ho nakonec prodají ,paradoxně čím víc máš peněz tím víc ti o ně jde . Bohudík takovýhle čísla dieselů vládnou jen v evropě všude jinde ve světě je to naopak například v zemích které patří k největším producentům ropy kde diesel potkáš maximálně v náklaďáku by nám mohly vyprávět proč tam nikdo nemá diesel ( ten nejlepší motor pro 7er,Sko,XJ,A8) >:-[]
Avatar - white label
15. 11. 2012 02:13
Re: Sbohem Maserati
"například v zemích které patří k největším producentům ropy kde diesel potkáš maximálně v náklaďáku by nám mohly vyprávět proč tam nikdo nemá diesel" >:D
To nám snad nikdo z nich nemusí vyprávět/vysvětlovat (nebo tobě jo), kdyby naopak Evropa patřila k největším producentům ropy na světě, tak tady to máme logicky podobně jako oni.
Děláš si se sebe srandu, nebo si vážně tak přibržděný... 8-s >:-[]
Avatar - Johny.Rico
14. 11. 2012 19:12
Re: Sbohem Maserati
:yes: :yes: :yes:
14. 11. 2012 12:00
Re: Sbohem Maserati
To jsou skutečná čísla? Polívá mně studený pot. Ale aspoň je jasné, jak se člověk může odlišit od davu.
A Maserati a diesel? No klidně, ale proboha nějaký pořádný, ne italský... nemohli si vzít někde motor v licenci? Protože VM motori mám zafixovaný jako nejvíc se otřásající diesel v historii s obsahem 2,8 který se dává třeba do Wranglera...
Avatar - ethicon
14. 11. 2012 12:11
Re: Sbohem Maserati
nie taliansky? a aký? commonrail či technologia multijet ti asi nehovrí nič ;-)
14. 11. 2012 12:13
Re: Sbohem Maserati
:yes: :yes: :yes:
Avatar - white label
14. 11. 2012 12:22
Re: Sbohem Maserati
Takže pokud má jakýkoli diesel commonrail, tak je to vlastně automaticky italský motor! >:D :yes:

A doporučuji nastudovat historii "původu/vzniku" CR, rozhodně není ryze italská, včetně tohoto vstřikování prvních motorů s CR v Alfě a MB. ;-)
Avatar - iudex
14. 11. 2012 12:39
Re: Sbohem Maserati
To je predsa jasné, to si doteraz nevedel? >:-[]
Avatar - white label
14. 11. 2012 12:51
Re: Sbohem Maserati
Nevěděl, žil jsem v těžké nevědomosti, ještě, že mi to tu dneska neuniklo... ;-) :-)
Avatar - ethicon
14. 11. 2012 15:02
Re: Sbohem Maserati
niekde som napísal to čo tu konštatuješ..?iba som reagoval na predrečníka, že taliani nemajú pomaly žiadne konkurencieschopné dýzle...ja viem, že prvý commonrail bol Golfe, už si spokojný? :no:
14. 11. 2012 15:53
Re: Sbohem Maserati
V Golfu? Asi čteš jinak než já.

A mají nějaký pořádný diesel (bráno samozřejmě o objemu použitelném v Maserati, nebo mu alespoň relativně blízko)? Vím, že VM Motori má 3.0 se 176 kW. Ale jestli je pořádný, to je otázka.
Avatar - white label
14. 11. 2012 16:00
Re: Sbohem Maserati
Logicky to tak vyznělo, nebo si snad myslíš, že diesel do nového QP od VM M by naopak CR neměl? ;-)
Buď v klidu, zrovna Golf jako první CR určitě neměl..., teda aspoň pokud nedělá Golfa i AR, nebo MB, spokojený? >:-[]
Avatar - euro89
14. 11. 2012 12:08
Re: Sbohem Maserati
To, že se něčeho prodá víc, ještě neznamená, že je to normální. Normální motor pro velký sedan je atmosférický benzín o minimálně šesti válcích, ideálně však s 8mi nebo 12ti. A zadní náhon, ale to je jaksi samozřejmost, že. :-!
Avatar - Ham.
14. 11. 2012 12:24
Re: Sbohem Maserati
No právě, že jaksi samozřejmost to není. Jsou jenom dvě možnosti, buď jsou kupci v této třídě úplný jelita, což si nemyslím, nebo tvá teorie je jaksi jen teorie.
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 12:30
Re: Sbohem Maserati
Anebo je třetí možnost.

To že všechny pořádný auta byly už vyrobený a evropa se pomátla.

Ale jen tak dál, kupujte víc dieslů.. Už je je rozdíl na litru dvě kačky ve prospěch benálu, tak jen houšt. Až bude rozdíl 5 kč tak se zasmějeme
Avatar - Ham.
14. 11. 2012 12:40
Re: Sbohem Maserati
Hele, tak buď kupci této třídy na to mají, jak napsal euro89
"Kdo má snad na Quattroporte, může si dovolit normální motor, ne?"
A je jim jedno, že s QP jezdí za 25 na sto s benalem třeba za 80Kč. Nebo jezdí kolem stojanů tak dlouho až najdou benal o 2Kč levnější než diesel a doma se před spaním modlí aby byl levnější o 4Kč jak píšeš ty. Obojí dohromady mi ale nějak nejde.
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 12:48
Re: Sbohem Maserati
Není potřeba hledat - bnezín za 32,90 litr nabízí v Praze nejméně 5 pump vč. shellu.

A ty co maj benzín za víc maj dražší i naftu.

Polopaticky kde je litr za N95 za 32,90 je nafta za 34,90, kde je litr N95 za 33,90 je nafta za 35,90 atd.

Můžeš si to snadno ověřit zde [odkaz]

Najdi si stejnou pumpu v dieslu a srovnej si ceny >:D
Avatar - Ham.
14. 11. 2012 13:01
Re: Sbohem Maserati
Já používám auta v takové cenové relaci včetně nákladů na provoz abych nemusel čučet na internet kde mají benal nebo mazut o korunu levnější a tankuji tam kde prostě potřebuji (většinou na dálnicích takže možná trochu dráž). Jinak nemám nic ani proti benalu (používám čistě pro zábavu a ujedu ročně max. 3-4tkm) ani proti dieselu (používám na všechno ostatní a ujedu ročně 50 tkm).

Kdyby se z fanouška dieselu vyklubal šetřílek, který sype ceny u pražských pump z rukávu tak bych to celkem ještě chápal, nicméně v lux. třídě takových moc nebude. Když ovšem toto dělá fanda benalu, nota bene vekoobjemového benalu, tak tomu jaksi moc nerozumím. Jestli ono to není zase o té opici a o banánech.
Avatar - KANKUNEN
14. 11. 2012 13:26
Re: Sbohem Maserati
110 po dálnici na nejlevnější benzín jen abych ušetřil.
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 13:41
Re: Sbohem Maserati
Já tankuju tam kde to mam při cestě , takže 6 let na dvou pumpách.

Jinde opravdu vyjimečně. Takže čučet na net celkem nemusím a když tak jen na tyhle dvě pumpy, což mi zabere asi tak 2 minuty času.

Takže ono je to o tom, že když mam na na trase bez sebemenší zajíždy 4 pumpy, tak určitě odbočím k té nejdražší. Protože tam maj super benzín.
Většinou naprosto kvlaitní a čerstvej, nebot tam je 10 aut za hodinu a vedle 20-40 >:D >:D >:D

Taky jdeš pro pro kilo šunky od kosti(dosad si cokoliv) kterou dodávají plácnu Kostelecký uzeniny k Pepíku Vonáskovi za 250 za kilo, kde za den přijde 50 lidí - když o 10 metrů vedle jí Franta vopršálek taky od Kosteleckých prodává za 210 a má tam za den 400 lidí?
Já ne, už z principu. >:D
14. 11. 2012 14:09
Re: Sbohem Maserati
To jak to řešíš mluví samo za sebe a ukazuje to víc, než si možná uvědomuješ.
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 14:13
Re: Sbohem Maserati
V principu odmítám za identický produkt platit víc než je nutné.
14. 11. 2012 15:15
Re: Sbohem Maserati
No vidíš. A proč by měl někdo jiný za identický produkt (jízdu) platit víc, než je "nutné".
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 15:57
Re: Sbohem Maserati
Ted si mi krásně nahrál.

Ano proč platit za identický produkt - jízda - více než je třeba.

Proč teda všichni nenjezdí Oplem Amperou? ten žere 1,5 na sto. nebo Priusem.

nebo Smartem CDI nebo litrovou ficestou s Ecoboostem.

Naco A8, Sklasse a BMW7.

Ona není jízda ako jízda, že.

To samý platí u benzínu a nafty.
14. 11. 2012 16:48
Re: Sbohem Maserati
Děkuji taktéž. Ano. Není jízda jako jízda. Moderní nafty a hlavně ve třídě V6 a+ a 3.0 a+ už opravdu nejsou co dříve a pro jízdu (rozuměj důstojný transport) splňují vše na výbornou. Ampera ? Prius ? Tyto praktiky lze vidět u Kylie. Jestli je chceš zkoušet i ty, prosím. Žil jsem v domění, že se stále bavíme v kontextu auta pod kterým diskutujeme a třídy, popř. v rámci tvé (současné i minulé) garáže, kterou tady tak rád předhazuješ.
14. 11. 2012 14:05
Re: Sbohem Maserati
>:D :yes: Přesné.
14. 11. 2012 12:54