Značka Maxus, patřící pod křídla čínského koncernu SAIC Motor, byla vytvořena na základech britského výrobce lehkých užitkových vozidel LDV a na evropský trh vstupuje s elektrickou dodávkou EV80.
To abys woe začal stavět nějaké rychlonabíječky. Jinak nebudeš dělat nic jiného než pořád nabíjet a skoro nejezdit. Až totiž plně naložíš, budeš se hodně divit jak daleko ne-dojedeš :-)
Řadím Tě k dalším velkým slovenským mozkům jako jsou Krnáčová a Babiš. Gratuluji.
to vis, s nakladem by to neujelo ani 5 kilaku, proste to neni mozne aby dodavka nalozena tunou nakladu ujela vic nez 100 kilaku, to proste neni mozne, nikdy to nebude mozne, proste proto ze to WinDiesel napsal a basta ! pres to proste nejede dodavka :-! do dodavky proste patri nafta a basta , konec diskuze !
No zdá se že nikdo tady o tom nic neví. Elektrická dodávka od Nissanu se prodává prachbídně, DHL zkoušelo v Praze elektrické Transity a dalo od nich ruku pryč. Se řidičem jsem mluvil a byl z toho auta celý nervózní.
Ono plánování rozvozů je fuška i tak a ještě do toho zahrnout parametr bídného dojezdu. Dojezdu ještě bídnějšího když to pořádně naložíš. Tak si myslím že se tady neztrapňuji já ale někdo jiný :-)
Jo a v Číně musí mít v autě 2 navigace - 1 je normální a druhá je navigace k nabíječkám :-)
No, nekrič hop vopred. Aby sme neboli prekvapení napr. pre čínske autá typickou kvalitou a´la poľský Lublin a bezpečnosťou detskej trojkolky... Zatiaľ žiadny čínsky pokus v Európe nevyšiel, bez ohľadu na druh pohonu, prečo by zrovna toto malo byť v pohode...tomu skrátka neverím.
Mimochodom, elektrická dodávka na európskom trhu je, Nissan E-NV200, aj keď je od tohoto podstatne menšia. Nosnosť 770 kg a objem na dve europalety tiež nie je na zahodenie.
Inak, ešte zabudli uviesť cenu. Tá bude dosť určujúce. Malý Nissan stojí okolo 30 litrov bez dane.
treba Volvo? cast produkce co se dovazi od Volva se dovazi z Ciny kde to vyrabej, a prodava se jim to celkem slusne bych rekl
neuspech to ma jen tehdy, pokud tomu daj pro evropana neznamej novej brand kde je jasne ze je to Cina i brandem, brand ktery evropan zna dlouho si klidne koupi ikdys vi ze je to Cina :-)
jen tak do placu, v mobilni technice taky Cinani bojovali dlouha leta marne, ale po par letech se jim to povedlo a nektere znacky se v Evrope docela chytli
No ale pozor, s Volvom Číňania všetko kúpili, to nie je ich vlastná pôvodná značka, ktorú by postavili sami. S hotovým know-how sa inak podniká.
Myslel som tým, že žiadne Geely, Landwind ani nič iné v Európe neprerazilo. Ak budú robiť niečo v licencii alebo skrátka kúpia európsku automobilku, to je niečo celkom iné.
Co ma trochu prekvapilo je maximalne zatazenie 950kg. Ani nie 1 tonu, zeby bol elektromotor + baterky tak tazke, alebo aby to aspon ako tak malo dojazd.
Dneska klasicka dodavka ma zatazenie okolo 1500kg.