Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
houmr
Co ma trochu prekvapilo je maximalne zatazenie 950kg. Ani nie 1 tonu, zeby bol elektromotor + baterky tak tazke, alebo aby to aspon ako tak malo dojazd.
Dneska klasicka dodavka ma zatazenie okolo 1500kg.
Dneska klasicka dodavka ma zatazenie okolo 1500kg.
KANKUNEN
To je supersport co dělá 100ku za 2 sek. Pak luxusní sedan co stojí 2 mil., ale konečně něco rozumně praktického budeme dovážet z Číny.
Řadím Tě k dalším velkým slovenským mozkům jako jsou Krnáčová a Babiš. Gratuluji.
Ono plánování rozvozů je fuška i tak a ještě do toho zahrnout parametr bídného dojezdu. Dojezdu ještě bídnějšího když to pořádně naložíš. Tak si myslím že se tady neztrapňuji já ale někdo jiný 😄
Jo a v Číně musí mít v autě 2 navigace - 1 je normální a druhá je navigace k nabíječkám 😄
Mimochodom, elektrická dodávka na európskom trhu je, Nissan E-NV200, aj keď je od tohoto podstatne menšia. Nosnosť 770 kg a objem na dve europalety tiež nie je na zahodenie.
Inak, ešte zabudli uviesť cenu. Tá bude dosť určujúce. Malý Nissan stojí okolo 30 litrov bez dane.
treba Volvo? cast produkce co se dovazi od Volva se dovazi z Ciny kde to vyrabej, a prodava se jim to celkem slusne bych rekl
neuspech to ma jen tehdy, pokud tomu daj pro evropana neznamej novej brand kde je jasne ze je to Cina i brandem, brand ktery evropan zna dlouho si klidne koupi ikdys vi ze je to Cina 😄
jen tak do placu, v mobilni technice taky Cinani bojovali dlouha leta marne, ale po par letech se jim to povedlo a nektere znacky se v Evrope docela chytli
Myslel som tým, že žiadne Geely, Landwind ani nič iné v Európe neprerazilo. Ak budú robiť niečo v licencii alebo skrátka kúpia európsku automobilku, to je niečo celkom iné.