Divím sa ti, že berieš vážne výkriky takých trollov ako je ten mamlas "petrumr". Kľudne kúp pre svoju polovičku CX-5. Je to v súčasnosti jedna z nejlepších volieb akú môžeš urobiť.
M6 mam 9 let a korozi nepozoruji nikde, ale je pravdou ze jsem z Praglu..a nahory jezdim pouze 5-10x do roka a o vuz se radne staram. Podvozek ani v teto pofaceliftove verzi prvni M6 neni nijak dvakrat dobre osetren..vyreseno nastrikem podvozku.
V únoru mi bude 53, mám řidičák "C" od osmnácti a odcouváno víc než ty odjezdíš do tvýho ubohýho důchodu. Kecy o IQ si nech třeba pro někoho z tvý familie nebo pro souseda Vopičku co mu prý Mazda shnila sama od sebe a bez bouračky >:-[]
Víš co trolle? Blíží se Vánoce a lidi mají být na sebe hodní. Tak ti přeji bohatého Ježíška, kopec dárků a aby bylo doma veselo. Jo, a na mamku se letos nezlob. Ona ti tu vodičku proti beďárům letos pod stromeček nekoupí. Minulý rok ti tam šoupla hned 3 kusy a nezabralo to.
Pockej na si na CX-3 pro partnerku bude jiste vhodnejsi a uzivatelsky privetivejsi..tedy pokud neresis velikost. Samozrejme bude i 150 tis levnejsi. Technologie jsou zcela totozne..interier take. Pak uz to bude pouze jen o tom co vice velikostne vyhoví jejim potreba, jak se ji ten ktery model ridi ci libi ...
není , kdyby byla oprýskaná barva byl by nejspíš oprýskaný i lak protože jak je známo lak se stříká na barvu tedy logicky pokud je lak v pořádku barva bude taky . nebo možná u vás se to dělá opačně
RE: problem to neni ..jen je to vec, kterou po koupi musis ucinit jako servisni ukon..nechat si udelat nastrik podvozku ..lec z tovarny opravdu dukladne osetren neni..spise neni osetren skoro vubec. Ale toto osetreni dnes neni z duvodu setreni vyrobnich nakladu u cca pulky dnesnich aut co sjedou z linky. Nastrik stoji cca 3-4 tis. Kč . Urob si sam cca 2tis. Kc
Plechů karoserie se bát nemusíš, spodek bych preventivně ošetřil nástřikem. Je pravda, že tam jsou japonci slabší. Nedá se však rozhodně napsat, že by po 5-10 letech byl podvozek a jeho součásti na odpis, jen to zespodu nevypadá příliš vábně.
Otázkou je, jak je pořešena tato ochrana u CX-5.
Úplně jinou věcí je, zda manželce to auto sedne. Za sebe můžu přiznat příjemný zkušensti z řízení, kdy má člověk pocit handlování s větším hatchem. Trochu nepřehledná karoserie je vlastní všem SUV a pokud má manželka radši automat, pak doporučuju jít do naftový motorizace. Je výrazně pružnější a kultivovaností se příliš neliší od přímovstřikových benzínových R4.
Vůbec bych z výběru nevyhazoval ani RAV4, Kugu nebo Tigiho. Chce to projet a kde se nejlíp cítí, to vzít. Ceny budou při podobný výbavě poměrně blízko ;-)
Normálne sa k takýmto veciam nevyjadrujem, ale tentokrát mi to nedá. Tebe niekto s Mazdou niečo ukradol alebo prebral ženu že tu na ňu kydáš takmer pri každej možnej príležitosti? :no:
U první generace se rez u karoserie objevoval, u druhý pak spíš tradičně po japonsku u podvozkových částí. Funkčnost není problémem, při pohledu zespoda na rampě je pak vidět, že se dodatečný ošetření vyplatí minimálně pro vlastní pocit :-)
petrumr - proč každýho komentuješ? Mám tři vysvětlení : buď jsi, i podle tvých příspěvků, opravdický hlupák, nebo někdo, kdo vlastnil Mazdu, ti dal na budku, popř. obojí.
A je správně. >:D
Ten blb mě moc baví. Je tady úplně nejlepší .
On napíše, že umí nastříkat metalizu i tam kde není plech a z toho vyvodí, že jsem teplous. :yes: fakt mě bere..
"...Vedle upraveného vzhledu a nového interiéru se šestka dočkala pohonu všech kol..."
To uz fakt existuje ako 4-kolka? Myslel som ze to je este skor len taka vizia, ktora sa "mozno" raz uskutocni. Inak kombi, stvorkolka, a diesel, to by sa v Europe mohlo presadit.