Teď je móda dělat diesely i benzíny na jedné montážní lince, znamenalo by to velkou úsporu.
Navíc Mazda k sobě oba motory přiblížila kompresí i hmotností vnitřních dílů, tedy montáž na jedné lince nebude problém.
V zákulisí se povídá, že Mazda pracuje na dieselu s kompresním poměrem 8,5:1, který by tedy nepotřeboval ani DPF ani odlučovač NOx (SCR apod.)
Väčšinou to bývajú stovky a niekedy miliardy dolárov na vývoj. Núkajú sa 2 verzie:
- horšia - že to japonci ošidili a nebude to nič moc
- lepšia - že len trošku zmenšili a "degradovali" CX-5-ku. A za výrazne menšie peniaze zákazník získa len o trochu menšiu CX-5-ku.
Tak vsetky nove modely mazdy vyuzivaju jednu platformu SkyActiv, motory 1.5G a 2.0G by mohli stacit, chcelo by to diesel slabsi nez 2.2D, prevodovky budu rovnake. Je to nieco ako MQB od VW, akurat ze spolahlive...
: že len trošku zmenšili a "degradovali" CX-5-ku. A za výrazne menšie peniaze zákazník získa len o trochu menšiu CX-5-ku:
O vyrazne mensich peniazoch pochybujem, m3 bude od 14000 a CX-5 zacina na 22000, CX-3 bude mat urcite priplatok ako kazdy crossover a tipol by som od 18000 v zaklade so zakladnym motorom a nieco pouzitelnejsie okolo 20000.
až všichni nasednou do svých SUVček a budou se cítit tak nějak bezpečněji, budou mít všichni lepší výhled, obecně spíš horší jízdní vlastnosti, delší brzdné dráhy, vyšší spotřebu díky horší aerodynamice atd, atd, ale budou všichni IN a nekonečně šťastní,
že jsou IN. Jiný smysl nevidím, když ta auta vidím.... BTW: doufám, že se i potom
bude stále vyrábět něco jako M6 či BMW 3kové řady pro nás obyčejné lidi,,,,normální AUTA.
A kolik těch M6 a BMW 3 doma máš když jsou tak super? Já vyměnil minulou gen. C za GLK a jsem neskutečně šťastný. Jízdní vlastnosti jsou velmi dobré, dostatečné na to, abych vyčerpal možnosti ucpaných cest a tak abych ukázal všem očipovaným oktávkám a passatům zadní světla. Mám lepší přehled, velké to není a s brzdnou dráhou problém nemám
...až si SUV budou kupovat jenom ti, co je opravdu potřebují... a konečně od nich bude na silnicích pokoj. Nemám je rád ani jako chodec (ale poctivě přiznávám výjimkou je CX-5 :-) ).