Novinky
Väčšinou to bývajú stovky a niekedy miliardy dolárov na vývoj. Núkajú sa 2 verzie😒br />
- horšia - že to japonci ošidili a nebude to nič moc
- lepšia - že len trošku zmenšili a "degradovali" CX-5-ku. A za výrazne menšie peniaze zákazník získa len o trochu menšiu CX-5-ku.
- lepšia - že len trošku zmenšili a "degradovali" CX-5-ku. A za výrazne menšie peniaze zákazník získa len o trochu menšiu CX-5-ku.
Tak vsetky nove modely mazdy vyuzivaju jednu platformu SkyActiv, motory 1.5G a 2.0G by mohli stacit, chcelo by to diesel slabsi nez 2.2D, prevodovky budu rovnake. Je to nieco ako MQB od VW, akurat ze spolahlive...
: že len trošku zmenšili a "degradovali" CX-5-ku. A za výrazne menšie peniaze zákazník získa len o trochu menšiu CX-5-ku😒br /> O vyrazne mensich peniazoch pochybujem, m3 bude od 14000 a CX-5 zacina na 22000, CX-3 bude mat urcite priplatok ako kazdy crossover a tipol by som od 18000 v zaklade so zakladnym motorom a nieco pouzitelnejsie okolo 20000.
Tu je oficialny cennik m3 v Polsku😒br /> ceny brutto (PLN)* SkyGO SkyMOTION SkyENERGY SkyPASSION
Hatchback
SKYACTIV-G 100KM 6MT 62 900 67 900 70 900 —
SKYACTIV-G 120KM 6MT — 69 900 72 900 —
SKYACTIV-G 120KM 6AT — 77 900 80 900 —
SKYACTIV-G 165KM 6MT i-ELOOP — 74 400 77 400 87 900
opcje
Lakier metaliczny 2 000 2 000 2 000 2 000
Lakier metaliczny Soul Red 2 600 2 600 2 600 2 600
Pakiet Xenon — — 2 400
Skórzana tapicerka
w kolorze czarnym oraz elektrycznie
regulowany fotel kierowcy
— — — 5 400
Skórzana tapicerka
w kolorze OFF-WHITE oraz elektrycznie
regulowany fotel kierowcy
— — — 6 000
System Nawigacji Mazda — 2 100 2 100 2 100
: že len trošku zmenšili a "degradovali" CX-5-ku. A za výrazne menšie peniaze zákazník získa len o trochu menšiu CX-5-ku😒br /> O vyrazne mensich peniazoch pochybujem, m3 bude od 14000 a CX-5 zacina na 22000, CX-3 bude mat urcite priplatok ako kazdy crossover a tipol by som od 18000 v zaklade so zakladnym motorom a nieco pouzitelnejsie okolo 20000.
Tu je oficialny cennik m3 v Polsku😒br /> ceny brutto (PLN)* SkyGO SkyMOTION SkyENERGY SkyPASSION
Hatchback
SKYACTIV-G 100KM 6MT 62 900 67 900 70 900 —
SKYACTIV-G 120KM 6MT — 69 900 72 900 —
SKYACTIV-G 120KM 6AT — 77 900 80 900 —
SKYACTIV-G 165KM 6MT i-ELOOP — 74 400 77 400 87 900
opcje
Lakier metaliczny 2 000 2 000 2 000 2 000
Lakier metaliczny Soul Red 2 600 2 600 2 600 2 600
Pakiet Xenon — — 2 400
Skórzana tapicerka
w kolorze czarnym oraz elektrycznie
regulowany fotel kierowcy
— — — 5 400
Skórzana tapicerka
w kolorze OFF-WHITE oraz elektrycznie
regulowany fotel kierowcy
— — — 6 000
System Nawigacji Mazda — 2 100 2 100 2 100
až všichni nasednou do svých SUVček a budou se cítit tak nějak bezpečněji, budou mít všichni lepší výhled, obecně spíš horší jízdní vlastnosti, delší brzdné dráhy, vyšší spotřebu díky horší aerodynamice atd, atd, ale budou všichni IN a nekonečně šťastní,
že jsou IN. Jiný smysl nevidím, když ta auta vidím.... BTW: doufám, že se i potom
bude stále vyrábět něco jako M6 či BMW 3kové řady pro nás obyčejné lidi,,,,normální AUTA.
že jsou IN. Jiný smysl nevidím, když ta auta vidím.... BTW: doufám, že se i potom
bude stále vyrábět něco jako M6 či BMW 3kové řady pro nás obyčejné lidi,,,,normální AUTA.
A kolik těch M6 a BMW 3 doma máš když jsou tak super? Já vyměnil minulou gen. C za GLK a jsem neskutečně šťastný. Jízdní vlastnosti jsou velmi dobré, dostatečné na to, abych vyčerpal možnosti ucpaných cest a tak abych ukázal všem očipovaným oktávkám a passatům zadní světla. Mám lepší přehled, velké to není a s brzdnou dráhou problém nemám
Navíc Mazda k sobě oba motory přiblížila kompresí i hmotností vnitřních dílů, tedy montáž na jedné lince nebude problém.
V zákulisí se povídá, že Mazda pracuje na dieselu s kompresním poměrem 8,5:1, který by tedy nepotřeboval ani DPF ani odlučovač NOx (SCR apod.)