Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva živě: Mazda Takeri alias příští Mazda6 na vlastní oči

Budoucí sedan střední třídy od Mazdy je k vidění v ženevském Palexpu.
Zpět na článek
6. 3. 2012 08:38
6. 3. 2012 08:48
6. 3. 2012 08:54
6. 3. 2012 09:14
6. 3. 2012 10:16
6. 3. 2012 10:31
6. 3. 2012 12:30
6. 3. 2012 10:17
6. 3. 2012 11:55
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
6. 3. 2012 11:15
6. 3. 2012 11:57
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
6. 3. 2012 09:01
6. 3. 2012 13:41
7. 3. 2012 15:54
6. 3. 2012 08:38
Krasa
Videli jste nekdy vyvazenejsi proporce? Jasne, svetla nebudou tak male, kapota se asi prizpusobi crash testum a zrcatka budou standartni, jinak ale proporcne je to auto neskutecne vydarene, pokud prekonaji soucasnou 6, klobouk dolu, bude to vypilovani vypilovaneho :-)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - KANKUNEN
6. 3. 2012 08:54
Re: Krasa
Já mám vybráno. Tahle barva, kombi, diesel, automat, Bose a na sedací části nechci kůži. Nedivil bych se, kdyby tahle kombice nešla, to nevím kde bych uhýbal.
Avatar - Hammunasakra
6. 3. 2012 08:59
Re: Krasa
Disel + automat (pospolu) v japonských vozech většinou NEbývají k mání... ;-)
Avatar - Hammunasakra
6. 3. 2012 10:50
Re: Krasa
Tak to :yes: :-)
PS: Nojo - už jsem si PŘEČETLA text.. :*)
Avatar - Mireon
6. 3. 2012 10:16
Re: Krasa
Já jsem zvědav spíš na nějaký benzín. Do tak dynamického auta nafta nevím, ale uvidíme co mazda připraví za "zázrak"
Avatar - KANKUNEN
6. 3. 2012 10:31
Re: Krasa
Benzín bych bral jedině 2,5 sky, který není. I při stejném výkonu by byl uživatelsky pro rodinné auto lepší.
Avatar - iudex
6. 3. 2012 12:30
Re: Krasa
Ja by som ešte dal šancu Mazde s benzínmi. Čo som čítal o jazde na prototypoch so Skyactiv motormi, reakcie boli veľmi pozitívne. Nižšia hmotnosť a hlavne nová technika pri motoroch môžu ešte atmosférické benzíny rehabilitovať.
6. 3. 2012 10:17
Re: Krasa
Krasne a urcite opät spolahlive auto. Urcite lahsie ako Insignia, len skoda, ze ( zrejme) nebude moznost 4x4. Potom by bolo u mna rozhodnute. Tu musi Mazda pridat, Insignia ma 4x4, udajne uz aj najblizsie Mondeo, Superb, Passat a ine. Potom by som uz ale hovoril o dokonalosti, pretoze Mazdu za skoro dokonalu povazujem.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
6. 3. 2012 11:55
Re: Krasa
Mazda ponuka vsetky svoje predokolky (2, 3, 5, 6) aj s pohonom 4x4 - ale len na japonskom trhu.
Avatar - Katikakus
6. 3. 2012 11:15
Re: Krasa
:yes: Souhlas, je to pecka...
Avatar - 3_diamanty
6. 3. 2012 08:42
pred 10 rokmi by tato mazda
svojimi rozmermi bola aj vo vyssej strednej triede jedno z najvacsich aut, nechapem kde to speje to nekonecne zvacsovanie rozmerov. Dlzka 4850mm? dalsia ohava akoze v strednej triede

Zvacsenie razvoru z 2725mm na 2830mm je uz rozdiel triedy, nastupca teda tej novej 6tky bude mat kolko? 2900mm? kua toto sa mi uz nepaci to zvacsovanie nic v zlom ale toto uz rozmerovo nie je stredna trieda

tiez nove mondeo obluda ma dlzku 4870mm a razvor 2850mm - to uz tiez nie je stredna trieda, ano cenou hej aj motormi ale rozmermi je to auto rovnako velke ako nove Ecko, ktore je jasna vyssia stredna trieda. Nic v zlom ale stredna trieda konci tak na hranici 4,8 metra a razvor do 2800mm a vsetko vacsie by som radil uz o triedu vyssie a sra.l by som na to kolko to stoji a ci to ma trojvalce alebo dvojvalce, jednoducho to auto rozmerovo je uz o triedu vyssie.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Mireon
6. 3. 2012 08:55
Re: pred 10 rokmi by tato mazda
A co teprve taková insignie. Myslím si že už docela dlouho zas tak na těch rozměrech nezáleží. Že třídu určuje něco jiného. Navíc si myslím že se to na chvíli zastaví možná budou i auta o něco menší než předchozí.
6. 3. 2012 10:05
Re: pred 10 rokmi by tato mazda
Jo, ty rozmery me take pekne stvou. Jsem zvykly na stredni tridu, ted jsem na 4,5 metrech. Neumim si predstavit, ze bych mel jezdit v temer o 40cm delsim autu, takhle bych musel jit o tridu niz. Nicmene muze mi to byt jedno, protoze novou Mazdu6 si stejne kupovat nebudu, na to nejsou penizky.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
6. 3. 2012 11:57
Re: pred 10 rokmi by tato mazda
Moja Mazda 3, hatchback, je dlha cca 4.45.... to je aka trieda? ;-)
Avatar - iudex
6. 3. 2012 12:32
Re: pred 10 rokmi by tato mazda
Renault Fluence má 4,60 m, kam zaradíš ten? A Astra kombi 4,70 m. ;-)
6. 3. 2012 17:52
Re: pred 10 rokmi by tato mazda
... len by ma zaujimalo, ake auto v strednej triede s dlzkou 4,5 m mas v garazi.
Moja mazda 3 HB ma 4505 mm a stredna trieda to veru nie je.
6. 3. 2012 08:51
Vypadá pěkně...
... jen mám strach, že to s ní dopadne jako s předchozí generací... na první pohled krása... na druhý pohled rychle okoukatelná krása... nicméně... nechť čas ukáže...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - RWD
6. 3. 2012 09:01
Nic nového
Vždyť to je jen to, co už měsíc je dávno venku, jsem čekal že už představí verzi které může do provozu (nebo bude mít aspoň interiér)
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2012 09:06
proc mi to delaji?
puvodne jsem chtel mit do leta zakoupeno novou stredni tridu, ale tohle je bohuzel skrt pres rozpocet. vsechny auta vypadaji oproti tomuhle jako zabaci, designem i technologii.
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2012 13:41
Interier
Exterier na jednotku, este zapracovat na interieroch (predch. generacia bola v tomto dost slaba). Nejaky dobry benzin 2.3 alebo 2.4, 4x4 a mozem o takom niecom uvazovat :-)
Rozbalit vlákno
1
7. 3. 2012 15:54
Re: Interier
ano, silný motor by se tomu autu šiknul, ale spíše nějaká nová generace, 2.3DISI je už na dnešní poměry dost rozežraný :-!