Na dvojité prvenství BMW v největší kategorii vozů do těžšího i lehčího terénu si již český trh zvykl. Yetiho z první pozice mezi menšími SUV asi také nikdo nesesadí. Ale zajímavé věci se dějí na dalších místech v pořadí.
Moc pěkný čísla... teď si vem, že si na stránkách rendlu typuješ svojí vysněnou novinku za tři sta a čím větší sleva, tím víc zaplatíš.
8 let starou káru z Goeteborgu netypuješ, tu si kupuješ a výsledek je vlastně stejnej. No a to zbytečný a nesmyslný X-BMW? Tak to už jsou snad blondýnkama i cikáni, ne? Kdo s tim teda jezdí? Nojo, je to pořád vánoční výprodej, jak jinak by se tam dostal ten sasan joung ve smrti.
Mazda Motor Logistics Europe ČR dovezla několik desítek CX-9 určených původně pro ruský trh, vzhledem k tomu, že plní jen EURO4 se tu budou registrovat do konce roku 2010. Prodej si vzalo na starost jen několik prodejců (je s tím spojené i nějaké speciální nářadí atp.).
Nevím sice, jak se dominuje spodním příčkám Top 5... ale mám radost ze slušného výsledku CX-7, to auto se mi vždycky líbilo, v rámci možností dané kategorie.
CX-7 chybal hned pri uvedeni naftovy motor, lebo ten benzin co do toho bol spociatku zral tusim aj travu popri ceste. Je to skoda, lebo medzicasom sa uz CX-7 trochu "okukala", nie je to uz take prekvapko. Keby vysli s naftovym motorom hned, dnes mohla mat lepsiu poziciu na trhu...
přinejmenším je to dost nevhodný motor, jenom čtyřválec, jezdící na 98ku, to je fakt divný.
Vzhledem ke kvalitám postarších mazdích V6tek je to dost dementní volba
No 98 vyžadovaly třeba i atmosferické FSI od VW / Škody, u turbomotoru je to pochopitelné... podle mě jde jen o doporučení výrobce. Ze starších mazdích motorů znám třeba 2.5V6 z Xedosu 9 a nemyslím, že by to byl lepší motor. O 2.0V6 z Xedosu 6 / 323 ani nemluvě, to není výkonová konkurence. Možná novější 3.0V6 by mohla být lepší... tu neznám.
Je videt, zes v tom benzinaku asi nikdy nejel. Ten motor je i po letech vytecnej, ano zere na dnesni vsudy pritomne "eko" pomery asi vice nez je dneska v mode, to asi zamrzi setrilky, ale pro ty ten motor neni primarne urcenej... Z vlastnich zkusenosti vim, ze v dane kategorii benzinaku s podobnym vykonem je stale plne konkurenceschopnej a to i co se tyce spotreby. A v pohode veme i 95-ku. ;-)
Myslím, že těch pár modelů, které by se na prstech daly spočítat jim dokonale vynahradí přírůstek s dieselem. Je to každopádně dobrý tah po všech stránkách :yes:
Von ti ale vubec nic nerika o cenove relaci... Rika, ze obdobny skok v poradi, jaky nastal u prodeju dieselovych CX se da ocekavat i u prodeju dieselovych FX v kategorii premiovych SUV. Cti pozorneji kamo... ;-)