jen co je pravda. :yes:
Rozumný kompromis pro třídu E. Pěkný dělo s docela decentní a elegantní vizáží a jistě se s ním bude s tím 9G dát jezdit v klidu za 10 i pod při normál jízdě. Super pro toho, kdo nechce velkej diesel a nemusí mít vrcholnou verzi (ještě přijde a bude to čisté zlo...). Vždyť 400koní je darda. Z mého pohledu vynikající motorizace.
ne že by mě to úplně trhalo žíly, ale v tabulce srovnáváte třílitrového šestihrnkového medvídka se čtyř- až pětilitrovou osmiválcovou konkurencí. A tahle motorizace má být právě přesně pro ty, kdo úplnou nálož nechtěj. Měli jste s tou tabulkou počkat. Doufám, že si ji redakce nechá v záloze, až vyjede V8. To bude legranda... :-!
Ano, určitě by bylo lepší srovnávat až s osmiválcovým éčkem, ale v tuto chvíli to zkrátka je nejbližší konkurence. A z hlediska schopností jí Éčko je velice blízko. Osmiválce pak můžeme třeba srovnat s RS6 a M5 :-)
No, logická konkurence pro prémiovej šestiválcovej třílitr 4x4 v tomhle segmentu je jinej prémiovej šestiválcovej třílitr 4x4 ve stejném segmentu. Kdyby takový rivalové neexistovali, měl byste pravdu. Jenomže A6 3.0TFSI guattro i 535i XDrive existují.
To, že by je ten merrcedes šíleně rozšlapal je jejich problém. Ale to, že se tlačí až na osmiválce (jak píšete) je vlastně vizitka sama pro sebe. :yes: A pokud se na ně tlačí i cenově, je to OK, ale to ještě nevíme.
Ano, a tím pádem, chci-li srovnání se současnou generací, je logičtější sáhnout po osmiválcích s podobnými dynam. parametry, než dát do srovnání třeba podstatně slabší 535i, bmw v této generaci prostě R6 variantu s výkonem kolem 300kW nedělá, stejně jako audi.
Ty nemusíš, redaktor z podstaty své práce v článku o novince ano, prostě uvádí nejbližší konkurenci, a ta je momentálně jen osmiválcová. Zbytečně to hrotíš.
Tieto "43-ove" AMG-cka maju byt konkurencia pre "S" od Audi a M-Performance od BMW.
Takze pokial Audi v 6-ke ma S6 s V8 TFSi a BMW ako konkurenta 550i, tak ano - toto je konkurencia ku E43 AMG.
No a vzhladom na to, ake motory sa chystaju v BMW pre novu 5er, tak asi ako konkurencia E43-ke tiez bude nejaky 6-valec.
U Audi uz si isty niesom, reps. som presvedceny, ze zapracuje "right-sizing" a V8 ostane...Aj ked nova 3.0 V6 TFSi je tu, a jej vykonnejsie verzie maju prist...
Edit.:
Zober si priklad z C-cka: Tam bola ako "normalna motorizacia" V6 oznacena len C400 a potom sportova - o cosi silnejsia - oznacena C450. No a toto "43" - je ich nastupca.
Otazkou zostava, ci budu pokracovat aj tie slabsie "400-ove" varianty, ktore maju byt konkurencia pre "35i" a 3.0 TFSi
Fostek a aj Magister - mate pravdu, chlapci! Vzdy ked vyjde novinka, tak sa jednoducho srovnava s momentalnou konkurenciou co je na trhu a nebude sa cakat rok ci dva, aby nejaka vznikla!
( ved potom zas uz medved bude stary a nekonkurencny)
Myslím, že konkurencí pro 535i a A6 3.0 TFSI bude E400. Tahle motorizace je prostě někde v půli cesty k V8. Chybějící víceturbový silný nafťák vynahrazují hromadou benzínových jednotek. Je to něco jako kdyby udělala divize M Performance 535i. Tak jako tak v tom MB začíná mít malinko guláš viz třeba C400, C43, C450, ... .
Škoda, že to má opět buchtozní tvary. Z nových sedanů M-B mi nejvíc sedí S-Klasse. C a E vypadají vysoký a úzký. Tvar předních světel třeba u této černé to ještě podtrhuje.
Váha je, při faktu, že jde o awd, naprosto skvělá, uvidíme, jestli to není jen "papírovka", ale v podstatě to znamená, že E400 rwd by mohla vážit 1,7t, a to je třeba pro mně přesně ta hranice, kdy bych znova preferoval vyšší střední před střední. Museli zamakat u MB, protože např. současné CLS 400 a awd má v reálu přes 1,9 tuny.
AMG C 43 je konkurence S4 nebo 340i, tak jako je AMG E 43 konkurence S6 nebo 550i. Vidí to tak prakticky všechna motoristická média
[odkaz]
To že se mezigeneračně mění počty válců a to různě u různých konkurentů je vedlejší, rozhoduje cena a zařazení podle výkonu v hierarchii modelu (druhé nejsilnější motorizace). To bys stejně dobře mohl říci, že C 63 AMG není konkurence M3 protože C 63 AMG je osmiválec a nelze ho srovnávat s šestiválcem v M3 nebo s šestiválcem na kterém vyjede pravděpodobně RS4. Lze a všichni to dělají a budou dělat, protože jsou to jednoduše nejsilnější/nejdražší motorizace.
Na (v) tomhle Éčku by mi nevadilo fakt ujíždět dennodenně...
Vydařené... automatický devítistupeň s meziplynem, manuální řazení bez vlivu omezovače... motor, který s tím vším bezesporu pořádně zahýbe... ke všemu Mercedes. Co víc si přát :-)
Nová Éčková řada je pro mne celkově velmi příjemná automobilová událost...