... tak a je to tady. Dnes nevím, z čeho mám být více rozčarován, zda z nového iPhonu, nebo Pors... pardon Mercedesu. Kde sakra jsou ty krásné křivky minulého SLS?
Nejsem fanda těchto tvarů. Mohu se aspoň chlácholit tím, že na tento vůz absolutně finančně nemám, protože pokud bych měl, zcela jistě bych se porozhlédl po něčem hezčím, ne s tak divným zadním tvarem. Ano, přiznám to, nejsem fanda Porsche design, a tohle je přesně to, co se mi nelíbí. Neupírám jeho jízdní schopnosti, ty jistě budou famózní, ale auto musí také vypadat. A to mě, subjektivně, nevypadá...
Takže jak iPhone, tak nový Merc -zklamání. Ach jo... :-(
Přesně tohle jsem si řekl taky :-)
Zatímco SLS a iP5S se mi líbí téměř bezvýhradně (a áno, 4 byla ještě lepší), z tohohle jsem zklamanej. 911 je jen jedna, Watch jsou hnusný a vystouplá čočka fotoaparátu na iP tomu už jen nasazuje korunu. :'-(
No. Uf. Děkovačka do Mercedesu. Uf.
Doslova mě odstřelila retro silueta. Dlouhá nízká kapota, "kapkovitá" kabina s krátkým svažujícím se zakulaceným zadkem. Hmmm. Ve žluté s černou střechou a na černých kolech... Možná trochu teatrálnější kombinace, ale tohle auto si v klidu může dovolit vyskakovat jak čertík z krabičky a vykřikovat "koukejte, koukejte, tady jsem". A směle si dovolím odhadnout, že to bude i solidní chuligán. Možná ne s chováním gentlemana, ale spíše vyhazovače v saku v hodně dobrém klubu. Ale, sakra.... tohle je automobilová paráda.
A pak že autosvět stojí za... a směřuje do )(....
Souhlasím...emoce od Mercedesu. Podle mě se vyrovná Ferrari. Opravdu krása! Od exteriéru po interiér. Opět přináší nové designové prvky Mercedesu a nutno říct, opět velmi povedené.... krásné. Těším se až ho uvidím naživo.
Díky za každé takové auto, ale z designu tedy odvázán nejsem. Silueta je skvělá, jen mi ty aktuální MB markanty na to prostě nepasují. Je to takové bezpohlavní, měkkýšovité, SLS je na první pohled ostrá kára, tohle vypadá jako jeho vyměklý bratr. Marná sláva, oblost umí do kastlí 21. století zapracovat jenom porsche. Sorry, ale u mně designově za 3.
Z hľadiska detailov to vybrúsenosť SLS nedosahuje, to bezpochyby. Ale tie línie tam sú a je to jasne identifikovateľné ako menší brat SLS a to by fungovať mohlo.
Já se na to dívám obráceně. Ta zaoblenost a "neostrost", řekněme i nedotaženost ve mě evokují dojem "neovladatelného" hotrodu. Samozřejmě mě to neposazuje na zadek jako Réventon u kterého jsem snad 10 minut seděl na zemi a s přitroublím úsměvem kroutil hlavou. To samé se mi stalo u 300SL v muzeu ve Stuttgartu. Ale, tomuto prostě musím zatleskat, protože z toho mám prostě radost.
Tak na prvý dojem je to auto škaredé. Disproporčné, negujúce klasický superšportový look, ktorý je v tejto triede dobrým zvykom a ktorému dlhodobo kraľuje Ferrari. Dlhočizná predná časť a kapota sa zdajú byť ako z auta o číslo väčšieho, ako kompaktný zbytok auta. Ale ono to nakoniec tak nejak funguje a to auto je tak škaredé, až je krásne. Pokračuje v dizajne nastolenom SLS AMG (ktoré bolo naživo pôsobivé auto), jediný ústupok je strata gullwings, čo bola frajerinka predchodcu, možno z praktického phľadu zbytočná, ale veľmi pôsobivá a hlavyotáčajúca.
Páči sa mi aj tento spôsob downsizingu: namiesto atmo V8 je turbo V8. :-) Objem vezmi čert, hlavne že zostala kráľovská konfigurácia V8 a vo verzii S je dynamika takmer rovnaká, ako de facto o ligu vyššie SLS.
Ono to ani jinak nejde, pokud má být motor co nejníže a je to V8, tak musí jít přední náprava až před něj a to tak daleko, aby měla možnost nějakého rejdu, jinak se v podzemním parkingu pod Casinem nevytočí.
Po uchvatnom interiery plnom dynamickych kriviek, prelisov, roznych materialov a pod, ktory ma naozaj dostal prichadza exterier z ktoreho mam naozaj zmiesane pocity. Spredu este fajn. Dobre namixovane makke krivky E S-AMG a S-coupe ukryvajuce DNA predosleho SLS AMG. Lenze potom zacina boj formy s konkurenciou. Nemozem si pomoct ale od B stlpika auto vyzera ako moderna reinkarnacia Porshe 928. Vratane integracie svetiel vychadzajucich s aktualnej S-coupe. Cele je to velmi dobry mix tvarov a kriviek, len skoda prilisnej tvarovej inspiracie prave u Porsche alebo Jaguaru ako hlavnych konkurentov.
Aj napriek tomu sa vsak o predaje strhne bitka a svojich zakaznikov si najde. :yes:
Ropuší bestie s milosrdným charakterem rytíře v plné zbroji. Absolutní skvost, zde dochází ke zhmotnění estetických vjemů - rozklepaná kolena, zrychlený dech a zorničky, jak po dvou deci chivasu... Na ex.
Mistrovsky skloubená nespoutatelná dravost s odzbrojující GT (retro)sportovní elegancí, žádné tápání a snaha o nemožné, pouze - splněný sen, sen garážových snů... Vůz u něhož dochází k vrcholnému propojení. K propojení, v němž je srdce motorem a motor srdcem...
Dnes velmi uznale - BRAVO MERCEDES-BENZ :yes::-! [odkaz]
Co jsi napsal se k GT dokonale hodí. Kopnout do sebe dvě deci chivasu na ex chce zvláštní příležitost a situaci. A zrovna GT má "koule", které musí mít i ten, kdo do sebe bude kopat ty dvě deci na ex, což také není uplně podle pravidel a konvencí. Je to celé tak trochu rebelské. S 510HP na zadku to ale nebude ta dnešní řízená rebelie v podobě dokonalých plnovousů a vyžehlených obličejů v magazínech. Tohle je temnější čtvrť. ;-)
Trochu bych krotil to nadseni. Vzhledem k soucasnym modelum jsem cekal prusvih, ktery se nekona, jelikoz je auto tvoreno vyhradne cistymi liniemi. Problem je, ze je cele takove moc ocumlane a zadek moc splyvavy, coz zabiji ta krasna svetla. Na me to auto pusobi jako kdyby u TVR zadali obednavku na 911ku do Zagata. Ale v ramci moznosti to jeste nedopadlo tak spatne.
Mě to přijde podle designu, že je to spíš takové menší SLS pro dámy. Vůbec nepochybuji o kvalitách vozu, jen je to na těch fotkách takový.....moc kulatý
ale mam par vyhrad..... nepacia sa mi predne svetla s tym rozplastenym kukucom... posobi to na mna tak nejako "lacno" .... vadi mi trosku zadok a la 911 ktory vyzera ako by bol prilepeny k predku mercedesu SLR... dlhocizna kapota... dlho dldho nic a bum... na to kabina a zadok z 911tky......
ok ako celok to ujde..... bude to brutal pecka..... avsak krasavec to podla mna moc nie je
predosly SLS amg vydrzal vo vyrobe pouhe 3 roky.... tiez sa tu kazdy ohanal aky je dokonaly a top... a presli 3 roky a uz je na smetisku dejin ... snad tento novy pocin bude trvacnejsi a uspesnejsi :yes:
...nedali mi do vínku motor vzadu, takže koukám na svět přes stejně velkou kapotu jako starší brácha, ale snažil jsem se okopírovat alespoň něco z tvýho legendárního zadku. Oči jsem dostal stejně rozplizlý jako mí levnější sourozenci a ubírá mi to z ostrosti, kterou bych chtěl mít. Škoda, že se zřejmě vyplácala na tu krásu co byla udělaná spolu s McL jako SLR.
Ti co mají vykérovanou třícípou hvězdu samozřejmě zaplesají, ty další ti zřejmě nepřetáhnu a nějakýho klienta mi zřejmě přebere i ten hezoun z Anglie, co žere našemu reklamnímu oddělení slepice.
Tak "slepicožrout" jede, na F-type je ťažké sa dizajnovo dotiahnuť, nieto ho ešte prekonať. Ako píšem vyššie, je to také škaredo-pekné, ale ja by som uprednostnil plnohodnotnú krásu "sliepkožrúta".
No, design je takový rozpačitý. Zadek moc kulatý, některé úhly vysloveně ošklivé. Zase zepředu vypadá velice pěkně. Pochvala hlavně na interiér, ten je boží..
Motor 4.0 V8 bude mašina, jen nechápu těch 650Nm..Očividně se nepoučili u SLS, které s tímto krouťákem žralo gumy jak na běžícím pásu... Po vzoru SLS Black měli ten točivý moment trochu seškrtit, ergo když je to GT a ne supersport..
Ale celkově je to zajímavé auto, bohužel na bombu jménem SLS to asi mít nikdy nebude..A všimněte si, jak hodněna tomhle kousku dělá barva.V té žluté vypadá jako baby SLS, v červené je takové nic neříkající a ve stříbrné je vysloveně nehezké.
SLS není konkurence. SLS bylo nedostupné auto s krásným zvukem, ale poněkud těžké a neohrabané. Tohle bude podsatně více řidičské a dostupnější. Mi se moc líbí...
ovalne predne svetlomety a la TVR cerbera, skoda ze mercedes vsade tlaci tie svetla a patvary svetiel vychadzajuce z "lowendoveho" Acka.... aspon u tohto 3 milonoveho kupatka by som cakal vacsiu originalitu a odviazanost pri tych prednych svetlach......
okruhle svetla s chromovanym lemom a pod nimi nejake uzke vodorovne smerovky .... a nema to chybu.... facelift by tomuto pomohol ... a aj viac retro by to vyzeralo a ladilo viac s tym oblym zadkom
krasavec to nie je .... ale ako celok uznavam .... posobi hodne presvedcivo..... :yes:
Je to povedené auto, sporťák, konkurent F-Typu, 911 a dalších, nikoliv nástupce supersportu SLS. Pár linek je vyloženě obšlehnutých z F-Type, který je celkově jinde, ale jinak pěkný styling, který vynikne 100% až naživo. Zamrzí jen to turbo, auto už nezní tak dobře jako ta předchozí.
Vzhledem k tomu, kdy se F-Type vyvíjel a kdy toto auto je odvážné mluvit o opisování, bo to zavání špionáží. To asi ne. F-Type a AMG-GT jsou teď asi designově nejpovedenějšími sporťáky. 5,5 biturbo mělo a má pěkný zvuk, stejně jako 45 AMG, takže turba bych se tady nebál. Ale to jsou věci, které člověk posoudí nejlépe až naživo. Je fajn, že tohle auto bud podstatně dostupnější než bylo SLS.
Červenou ne, působí moc pouťově a na ty kulaté tvary se moc nehodí, tohle není Viper.
Žlutou? Jakože žlutý Mercedes? >:D Fajn, jdem dál...
Černou? Jo - a chromovaná kola k tomu! Boží! Jenže...tady nějak není L.A. Tak co dále?
Šedou? Jo, ona je to vlastně stříbrná, sorry...Tak asi tu, ta mu sedne asi nejvíc.
No jo, ale když o autě řeknu, že mu nejvíc sedí šedi...ee...stříbrná, tak si nějak nejsem jistý, jestli je to na pochvalu...
>:D
Já se právě velmi jednoduše popasovávám s tou žlutou. To auto je až nemercedesovské a když už bourat konvence usedlého Mercedesu, tak proč ne ve žlutém "nemercedesu".
Presne tak, prečo musia byť všetky Mercedesy len farebne decentné/nenápadné/nevýrazné? Expresívne tvarovaný športiak si žiada aj expresívnu farbu. Kľudne aj žltú, oranžovú a pod. Taký Huracán má na výber 19 farieb, z toho viaceré krikľavo výrazné a tie mu sadnú najlepšie: [odkaz]
F-type detto, aristokratický britský šľachtic a kľudne má sýto oranžovú, ktorá mu sekne: [odkaz]
Tak prečo nie AMG?
No vidíš - Lambo z 19 barev je 14 černo-bílých, ale jasně, na něj ty křiklavé sednou nejlíp.
Jaguar? Ze 13 barev 3 křiklavé a nebýt té oranžády, tak je největší vodvaz ta vínová metla, jak jsem psal pod Pulsarem... Já právě říkám, že jsem pro větší barevnou škálu, ale na toho medvěda mi nejvíce sedí ta šedivá, z čehož jsem trochu rozpačitej.
Hej, 13 z 19 je greyscale, ale ten zvyšok stojí za to: [odkaz] :-)
A naopak ja tú červenú za kolotočársku nepovažujem, je taká akurát: ani tmavá, ani krikľavá: [odkaz]
...kteremu bohuzel vubec nerozumim. Nepovazuji to vsak za svou chybu, ale chybu MB :-)
Vsechny jejich nove vytvory vcetne S-ka, C-ka a nemluve pak o hybridech typu GLA apod., jsou mimo. Na prvni pohled libivy design, ktery vsak po nejakem 3-10. okoukani se vubec nelibi, krivky ala Korea...a zavrsi to timto autem, ktere pripomina 911, F-type, GLA a par dalsich aut dohormady.
Exteriery novych MB se mi nelibi, interiery jsou pak pro me uz vylozene nehezke, byt kvalitni a technicky na vysi.
O MB jsem tak nejak nikdy neuvazoval, mam to auto trochu stereotypne spojene predevsim se starim a pokrocilym vekem. Pak prisla nadeje ve forme SLS, nicmene trvala jen kratce a dnesni MB jsou pro me jeste vetsi motivace proc je nekoupit.
Dle me se za nejakych 3-5 let tyto dnes nove MB nebudou libit vetsine lidi, tak jak to je s Francouzskymi a Korejskymi vozy. Dle meho spatny trend v designu....
SLS to není no, to mělo mnohem ostřejší rysy a líbilo se mi víc, s určitých úhlů vypadá fantasticky, ale jako celek nevím, vypadá trochu divně
Mám raději ostřejší rysy, tak dizajn mě moc nezaujal, ale bude to jedno z nejlépe ovladatelných GT co existují a pro Aston Martin to bude nebezpečný soupeř