Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Srovnávací reklama v praxi: Cadillac Escalade vs. Mercedes-Benz C 300 ve sprintu

Cadillac potřebuje posílit image. Zabere srovnávací test ve zrychlení?
Zpět na článek
2. 10. 2011 08:55
2. 10. 2011 08:56
2. 10. 2011 11:43
2. 10. 2011 13:20
2. 10. 2011 14:38
2. 10. 2011 17:39
2. 10. 2011 12:23
2. 10. 2011 13:18
6. 10. 2011 15:15
neregistrovaný "Hooonza"
2. 10. 2011 13:00
2. 10. 2011 13:17
2. 10. 2011 13:41
2. 10. 2011 13:47
2. 10. 2011 13:50
2. 10. 2011 13:51
2. 10. 2011 23:38
2. 10. 2011 13:51
2. 10. 2011 17:03
2. 10. 2011 17:38
2. 10. 2011 23:25
3. 10. 2011 07:32
3. 10. 2011 00:06
neregistrovaný "Martin46"
3. 10. 2011 08:57
neregistrovaný "triplake"
Avatar - Ham.
2. 10. 2011 08:55
100 na 100
více než dvojnásobný objem, skoro dvojnásobný výkon a dokáže ujet o pár desetinek, pro někoho hrdina, pro někoho obyčejná americká traverza co umí nadto jezdit jenom rovně, maximálně tak ještě soutěžit ve full pull.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
3. 10. 2011 08:27
Re: 100 na 100
Souhlas, lacině trapná reklama... :no:
Avatar - DawQa
2. 10. 2011 08:56
velice zábavné
věřím že na Američany to udělá opravdu dojem >:D že vyrábí fakt dobrý káry když velký SUV porazí sedan od MERCEDESu >:D
nečekal jsem že by vyhrál, ale na to že měl Medvěd skoro poloviční výkon sice i váhu se ale Escalade moc nevytáhnul :no:
otázkou je proč si nevzali C63 nebo silnou naftu 450 nebo 350CDI (nevím co maji) celkem by mě zajímalo jak by ta nafta dopadla a možná by i mohl nakonec Meďák táhnout domů Escaladu >:-[]

Jo a ještě měli porovnat spotřebu benzínu >:-[]
jo to by se jim vlastně nehodilo do krámu >:D
Rozbalit vlákno
30
Avatar - CHerokee
2. 10. 2011 09:25
Re: velice zábavné
Asi tak...myslím, že by na Cadillac bohatě stačil i nový V6 350 CGI a ne ten starý 300, který už se nenabízí. A nebo jedna zatáčka.
Avatar - jazva
2. 10. 2011 10:14
Re: velice zábavné
Môžeš si dať aj otázku, prečo tam ešte nepridali terénnu časť na dráhe. Aby bolo víťazstvo presvedčivejšie. >:-[] Alebo by stačil 25cm vysoký obrubník, na cez ktorý by museli prejsť. >:-[]

Ahá, tak by asi už moc pokorili MB >:-[]

Tieto "múdre" reči sú aj tak o houne. Escalate proste ten šprint vyhral, je to REKLAMA, tak na čo to tu riešiš?! Či ty ako majiteľ firmy, by si chcel aby sa v reklame na produkt tvojej firmy, hovorilo o ňom ako o zlom produkte? 8-s
Avatar - DawQa
2. 10. 2011 10:32
Re: velice zábavné
Nebo se mužu zeptat ještě jednodušejc a to proč proti SUV postavili sedan a ne sobě rovného taky od mercedesu co já vim "teréních" aut má mercedes celkem dost.

Je to REKLAMA ja říkáš a celkem by mě zajímalo jak by to dopadlo kdyby ji vysílali u nás v Evropě (ten samej princip jen třeba jiný auta)
víš každej rozumnej se na to musí podívat klepat si na hlavu s otázkou co si tím chtěli dokázat? že jsou lepší než ti druzí ? když proti sobe postaví opačné "póly" prostě každý auto má úplně jiný smysl..

když někdo v diskusi porovná Octávku s Mondeem tak je to úplná tragedie a úplně jiná třídá a kategorie...
a když to udělá někdo v reklamě tak je to v pořádku a bude se to obhajovat???

mimo to už jenom se takle snažit shodit konkurenci, je nesmírně "(až vesmírně)" TRAPNÉ!!

:no:
Avatar - jazva
2. 10. 2011 10:44
Re: velice zábavné
V Amerike je tento druh reklamy celkom bežný. Pozri si ako "bojujú" Pepsi s Coca Cola... V Európe je myslím tento sruh reklamy tak viac menej zakázaný. U nás (SR) ide teraz dosť masívna reklama v štýle: "Prečo nie bavorák/audina? Lebo medveď!" zvlásť komicky to pôsobí, ak si MB na túto reklamu prenajme bilboard pred predajňou BMW. To je tiež TRAPNÉ? >:D [odkaz]

Ešte raz, je to REKLAMA a celé si to zaplatil Cadillac, takže čakať od toho niečo iné ako porážku MB alebo nejaké fair play je iba naivné...
Avatar - DawQa
2. 10. 2011 11:04
Re: velice zábavné
Bilboard Mercedesu před prodejnou BMW je TRAPNÉ až to bolí u nás je to taky akorát ne u aut, když vyjdu ze sparu a vidim bilboard kauflandu že maji nejlevnější rajče, tak se hned usmívám. To je prostě dokonalost sama >:D

A nečekám že v reklamě na Cadillac prohraje Cadillac, ale že by to mohlo aspoň vypadat na úrovni a srovnávat konkurenci
když si budu chtít jít koupit suv, tak mě bude zajímat jestli je tohle lepší než tam to a ne jestli je rychlejší než tenhle sedan nebo tamten traktor....
Avatar - Ji/Ri
2. 10. 2011 13:22
Re: velice zábavné
ale o tu rychlost tu jaksi šlo až nakonec.... ona ta rychlost tu je spíše jako metafora....
2. 10. 2011 16:49
Re: velice zábavné
V EU by to vysílat nemohli - reklamou nesmíš hanit konkurenční produkt. Proto máš "běžný prací prášek."
Avatar - DawQa
2. 10. 2011 17:53
Re: velice zábavné
Vím vím ;-) a ani by se mi to nelíbylo...
Avatar - GM.rja
2. 10. 2011 10:18
Re: velice zábavné
No, já bych řekl, že přestože se srovnávají auta jiných tříd, tak cenově vychází celkem podobně, takže to srovnání není tak úplně mimo. Jako spotřebiteli mi jde v první řadě o to, co za své peníze dostanu. Je třeba poznamenat, že evropská auta jsou kur.vsky předražená, tak proč to neukázat třeba takto. :'-(
To už se ale pisateli článku moc nehodilo, tak o ceně mlčí. Ach jo, nekritizovatelnost německých aut je tady až příliš "okavidná". 8-s
Avatar - Ji/Ri
2. 10. 2011 13:21
Re: velice zábavné
...jednoznačně.... :yes: :yes: :yes: :yes: konečně někdo, kdo má rozum ...
2. 10. 2011 14:40
Re: velice zábavné
Už to tu padlo níže - 38k$ za 4matic C 300 a 63k$ za nejlevnější model Escalade, který ani není 4 kolka, ta je od cca 66k$. Nejdražší Escalade je za nějakých 83k$ a za Céčko, do kterého už nešlo přidat vůbec nic by bylo nutné zaplatit něco přes 56k$. Nepopírám rozdíl ve velikostech, ale to ti přijde jako podobná cena ? :no:
2. 10. 2011 15:06
Re: velice zábavné
Poměr cena/koně u US produkce není špatný. Ano, auta v Evropě jsou obecně dražší. Je ale nutno oddělit tento poměr od tvrzení, kdo to jak komu natře. Když to vezmu absolutně, dle toho co z té které produkce jde vůbec koupit, tak už ta US produkce tak úžasná není.
2. 10. 2011 17:02
Re: velice zábavné
Právě že ne. MB C 300 stojí téměř polovinu ceny Escalade. MB C 63 AMG pořád stojí méně než Escalade.

C 300 - 38 tisíc $
C 63 AMG - 59 tisíc $
Escalade - 64 tisíc $

Zkus se podívat na ty ceny, než něco napíšeš.

Tahle reklama přijde směšná i Američanům. Cadillac prostě přestřelil a pravděpodobně si jen uškodil.
Avatar - GM.rja
2. 10. 2011 22:43
Re: velice zábavné
C300 ceníková cena 1 098tis. Kč, Escalade 63,5 tis. USD, plus mínus se to rovná, možná ho v U.S. musí prodávat levněji, nebo možná za skutečnou cenu a nás tady natáhnou, nevím, to jsem skutečně nehledal.
2. 10. 2011 22:55
Re: velice zábavné
Nevím, odkud jsi spadl, ale prakticky všechna auta jsou v USA levnější než v EU. Tady máš ceník Escalade:

[odkaz]

Základní cena 1.868.857,- Kč.

BTW: Podle mě se v EU už C 300 neprodává. České stránky MB se ti možná snaží nakukat něco jiného, ale to je tím, že je importér moc neaktualizuje. Blbostí je tam víc.
Avatar - GM.rja
2. 10. 2011 23:32
Re: velice zábavné
Je mi jasný, že se to těžko srovnává, oba trhy jsou ochraňovány cly. A tak jeden z pohledů může být: americké auto za cenu v U.S. a evropské auto za cenu v Evropě a ceny se přepočtou pouze kurzem. Je jasné, že je to teoretické srovnání, ale vyhneme se tak pokřivení cen jednotlivými trhy.
To, že jsou auta v Evropě podstatně dražší, jsem psal už v prvním příspěvku, než jste mi vynadali, že jsem blbec :-)
2. 10. 2011 23:44
Re: velice zábavné
Je to americká reklama. Proč by si prosím tě někdo měl jet kupovat auto na jiný kontinent, navíc, když by tam za něj vyplajzl skoro 2krát tolik ?? To myslíš vážně ? >:D
2. 10. 2011 23:52
Re: velice zábavné
Takhle porovnávat ceny už vůbec nemůžeš. Cena a její akceptovanost je otázka trhu. Ceny tedy můžeš porovnávat pouze v rámci trhu. Jednou z výjimek je celní unie, kdy je stále na jednotlivé země pohlíženo jako na samostatné trhy, ale pro občana země v celní unii je jedno, ve které zemi celní unie nakupuje. Nejenže kvůli odlišné legislativě jsou neporovnatelné, ale neexistuje žádné místo, kde by jsi dosáhl obou nabídek.

Reklama je určena pro americký trh, takže má smysl uvažovat americké ceny. Tečka.

Ad předražení: ne, napsal jsi evropská auta, nikoli auta v Evropě. Velký rozdíl.
Avatar - GM.rja
3. 10. 2011 07:24
Re: velice zábavné
No, proto jsem psal, "teoreticky". Ano, pokud odhlédneme od toho, že německá automobilka v Evropě okrade každého zákazníka na tomto autě cca o 25 tis. USD, tak máte samozřejmě pravdu.
A ano, je mi jasné i to, že je rozdíl mezi "evropskými" auty a auty "v Evropě". Jenže bohužel z naprosté většiny je tento nepřiměřený rozdíl v evropských a amerických cenách problém "evropských", přesněji řečeno německých aut.
Z ekonomického hlediska dokážu pochopit, že dovoz amerického auta do Evropy ho zdraží, ale těžko se mi chápe, že dovoz evropské auto dovezené do Ameriky zlevní na 60 % ceny. Pokud je přiměřený zisk solidní firmy 10-15 %, pak je to hodně podivné.
Aby bylo jasno, vím, že to tak je, jen se pozastavuji nad chováním některých automobilek. Dělají, co jim trh dovolí, ale je to slušně řečeno hnus.
Avatar - white label
3. 10. 2011 07:47
Re: velice zábavné
Fanoušek GM/odpůrce německé produkce. ale hlavně "zkušený" ekonom-amatér..., vidět zrovna tohle tak neuvěřitelně jednoduše a navíc v tomto věku...
8-s
3. 10. 2011 08:24
Re: velice zábavné
>:D >:D >:D ...přiměřený zisk solidní firmy.... >:D >:D >:D
Avatar - white label
3. 10. 2011 08:49
Re: velice zábavné
No jo, zdejší diskuze dokážou být opravdu zábavné... >:-[]
Avatar - DawQa
3. 10. 2011 09:16
Re: velice zábavné
No to by člověk něvěřil, co můj negativní názor na tuhle reklamu vyvolá. >:D >:D
já bych ted potřeboval asi slyšet názor Američana co se na to musí koukat v tv, jak to na ně působí, přeci jen oni jsou na tyhle reklami zvyklí, ale prostě pořád si myslím že po shlédnutí této reklami si normální člověk neřekne: "jo Escalade to si musim koupit..."
3. 10. 2011 09:39
Re: velice zábavné
Tady už nejde o reklamu, ale o tu blbost co jsi napsal ohledně "zisku solidní firmy" a chování se tak, co ti trh dovolí.
Avatar - DawQa
3. 10. 2011 10:00
Re: velice zábavné
Já? jsem do toho peníze netahal, protože jsem ani ty ceny neznal...
Avatar - white label
3. 10. 2011 15:04
Re: velice zábavné
O "zisku solidní firmy" psal přece GM.rja. ;-)
3. 10. 2011 16:33
Re: velice zábavné
Pravda. Bohužel někdy píši příliš rychle. Díky.
Avatar - white label
3. 10. 2011 09:01
Re: velice zábavné
Přesně, spotřeba je pro tyhle Cadillacy sprosté slovo.
Poradil by si s ním jak C350CDI (195kW/620Nm, zrychlení 0-100 6,0s), tak C350 (225kW/370Nm, zrychlení taky za 6,0s).
Navíc, jak jsem psal, C300 už je vyběhlá motorizace a najdeš ji třeba na českých neaktualizovaných stránkách, ale rozhodně ne třeba na těch německých...
Jediné smysluplnější srovnání stejně vidím jen s MB GL 500.
Avatar - DawQa
3. 10. 2011 09:22
Re: velice zábavné
Jo :yes:
To by i dávalo smysl, byď by byl MB poražen ... >:D
Avatar - Balkan
2. 10. 2011 10:22
polozil ho do muky
Videli ste ktore auto bolo 1. na starte? Cadillac CTS-V,to polozi na rovinke do muky aj take Ferarri California. OK, tento suboj nemal vela zmyslu..ale ani nie je logicke aby Escalade isiel rychlesie nez spickovy model od Mercedes-u. V USA totiz Nemci radi basnia o comsi ako "performace" a Cadillac sa roky prezentuje ako znacka pre dochodcov- teda lenive, pomale a tak...ale...videli ste ze tento 2,7 tonovy kolos ide dost slusne. Jeho konkurent M-B GL by tiez neobstal ani na rovnom a ani v zakrute. A kto ma M-B...rad si s nim dam drag race- mam totiz Cadillac Seville rocnik 2000. velmi pohodlne, velmi na komfort...ale pochybujem ze niekto aj s M-B S 500 dokaze so mnou drztak krok...
Rozbalit vlákno
6
2. 10. 2011 11:14
Re: polozil ho do muky
No tak to je přesný.. DRAG "RACE". Rovně umí jezdit i cvičená opice. :no:
První zatáčka a Escalade se kutululuuu kutálí ze stráně zatímco MB spokojeně peláší dál. >:D
Avatar - jazva
2. 10. 2011 11:21
Re: polozil ho do muky
"Rovně umí jezdit i cvičená opice." skús vysvetliť Jamesovi Mayovi [odkaz]

Bez urážky, myslím, že keby si bol aspoň z tretiny taký dobrý šofér ako on, takúto kravinu nenapíšeš... 8-s
2. 10. 2011 12:53
Re: polozil ho do muky
Tak "Výron" je docela extrém, ale jinak s tebou souhlasím. Jezdíme závody do vrchu a spousta jezdcu má co dělat aby to krotili už na startu a to mnohdy ani nemají poloviční výkon toho Veyronu. Escalade s automatem půjde na rovince řídit i s jedním prstem v nose. Ale nějaké BMW bez elektro prkotin udržet v přímém směru může být docela problém.
3. 10. 2011 22:15
Re: polozil ho do muky
Stojím si za svým. Daleko více řidičského umění prokáže řidič Formule 1 při závodě na okruhu než řidič na Drag race. Tečka.
Avatar - gld
2. 10. 2011 11:45
Re: polozil ho do muky
Nezabúdaj na AMG mercedesy. Neber si to zle, ale céčko s trojlitrom nie je zďaleka "špičkový model". ;-\
2. 10. 2011 15:09
Re: polozil ho do muky
300HP ? To tě "spláchne" půlka Evropy a ani nemusíš jít za někým s MB.
Avatar - gld
2. 10. 2011 11:43
FAILdillac
Keď som zbežne pozrel komentáre k videu na youtube, cadillac to dostáva slušne zožrať. Top koment rozoberá 10 bodov čo je zle s tou reklamou a zároveň s americkým automobilovým priemyslom. >:D Nenašiel som jedinú pozitívnu odozvu a takto zle hodnotené video o autách som snáď ešte nevidel.

Tak vám neviem, za toto budú v marketingovom oddelení padať hlavy >:-[]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ji/Ri
2. 10. 2011 13:20
Re: FAILdillac
Na účel této reklamy sis i sám odpověděl..... vidíš co se na světě baví lidí o této reklamě? Výborný tah marketingového oddělení.... jen že to pár "důvtipných" jedinců nechápe neznamená, že je to špatně...
Avatar - gld
2. 10. 2011 14:38
Re: FAILdillac
Nie tak veľa. Nehovoriac, že nie všetka publicita je k dobru veci.
2. 10. 2011 17:39
Re: FAILdillac
To, že se ti lidé smějí, neznamená, že jsi populární. Cadillac nepotřebuje, aby se o něm vědělo, je to známá značka, Cadillac si potřebuje vylepšit image a to tahle reklama nedělá.
2. 10. 2011 12:23
bling bling
No to že ta reklama pobavila není pochyb. Daleko víc pobaví majitelé bilých Escalade na chrom kolech ala hotwheels. I to srovnání je legrační... představa, že někdo říká: Né Céčko ne, ja chci Escalade >:D Amerika to je jinej svět. To co je pro nás nižší střední to je tam třída mini. >:D Hodnota této reklamy je na úrovni skákání na dveřích Golfa. :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ji/Ri
2. 10. 2011 13:18
Re: bling bling
....jen se zeptám, jsou amíci na veliké přemýšlení stavění nebo chtějí spíše jednoduše servírované ....?
2. 10. 2011 13:43
Re: bling bling
No když mají na výfuku samolepku pozor horké, když mají na zrcátku informaci že obraz v něm je otočený a když mají na kostýmu supermana informaci že kostým neumožňuje létat... pak to na velké přemýšlení nevidím.
Avatar - Barrichello
4. 10. 2011 09:16
Re: bling bling
To je pro ty co se rádi soudí že to tam nebylo a ty blbce ze sebe jen dělaj >:D
neregistrovaný "Hooonza"
6. 10. 2011 15:15
Re: bling bling
Voni to maji i na kelímku s kávou...
Avatar - twistedTSD
2. 10. 2011 12:30
A z toho překvapivě vyplývá...
...že 301 je víc než 170. :yes: >:-[]
Rozbalit vlákno
1
2. 10. 2011 12:46
Re: A z toho překvapivě vyplývá...
>:D :yes: hned mám lepší náladu
2. 10. 2011 13:00
Srovnání
Myslím, že v reklamě nejde o poznání, že 301 kW je více než 170, ale o to, že za stejné či podobné peníze nemá smysl kupovat Mercedes, když můžete mít Escalade. Navíc ještě ve sprintu rychlejší a určitě i luxusněji vybavený... :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ji/Ri
2. 10. 2011 13:17
Re: Srovnání
...přesně tak.... neboli proč kupovat malého německého pr.da, když můžu mít velké pohodlné špičkově vybavené auto pro rodinu a smečku psů.... ale jak vidět mnozí si zde nevidí dál než na špičku nosu. Je to výborná reklama - má smysl a i vtip :yes:
2. 10. 2011 13:41
Re: Srovnání
Myslím že se pleteš. Já si v reklamě nevšimnul, že by se tam řešil interiér či výbava. Nikde ani záběr interiéru, žádné porovnání výbav... Ve videu je jen ukázka toho, že na semaforech udělá Cadillac Medvěda o délku auta. A toť vsjo. A že je "céčko" malé... pro průměrného amerického burgrožrouta asi ano.
Avatar - Chari
2. 10. 2011 13:47
Re: Srovnání
Mercedes-Benz C300 4MATIC Sport
Starting at $38,020

Cadillac Escalade
nejlevnější > Starting at $63,170

Stejné či podobné peníze? >:D
2. 10. 2011 13:50
Re: Srovnání
Zanedbatelný rozdíl >:D A navíc Escalade je větší! Je většíííííííííííí!!!
Avatar - Chari
2. 10. 2011 13:51
Re: Srovnání
Tak tedy dobrá >:D
Avatar - GM.rja
2. 10. 2011 23:38
Re: Srovnání
Proč se C300 dovozem za oceán zlevní téměř na polovinu? Proč si ho tady nemůžu koupit za 700 litrů?
2. 10. 2011 13:14
Dosť zúfalá "reklama" ...
Zmysel má porovnávať porovnateľné ...

Zmysel "porovnávanie" totálne odlišných vozidiel len v disciplíne, ktorá mi zrovna vyhovuje je skôr zúfalstvom ....

Mercedes nemá problém uspieť v USA ..... opak je pre "zúfalcov" nedostižným snom ...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ji/Ri
2. 10. 2011 13:17
Re: Dosť zúfalá "reklama" ...
Jde vidět, že jsi to, stejně jako mnozí, dokonale pochopil.....po sedlácku.... :-!
2. 10. 2011 14:22
Re: Dosť zúfalá "reklama" ...
Ak reklamu treba "pochopiť" ... tak to nie je dobrá reklama ...

Aleby bude zástupca automobilky "vysvetľovať" zákazníkom, že sú hlupáci čo nechápu ich geniálnu reklamu ?
2. 10. 2011 15:12
Re: Dosť zúfalá "reklama" ...
Jenže u té reklamy není žádné dovysvětlení, jak má být chápánu. Tudíž si ji každý přebere dle svého.
2. 10. 2011 13:51
0 - 96km/h
Nasadíme kombinézu, rukavičky, helmu a jedeme rovně z 0 na 96 km/h. >:D
Rozbalit vlákno
0
2. 10. 2011 15:47
Reklama je jistý druh fikce....
aneb v co možná nejkratším čase(je drahý) Vám do hlavy natlačit myšlnku koupit i největší hovadinu jako zlatou cihlu............. No - pravda byl jsem velmi >:D , ale velmi překvapen, že to vyhrála eskalující kláda........ Rád bych viděl tuhle kládu v té rychlosti při vyhýbacím manévru - jestli by ho zvládla stejně jako méďa.....Myslím, že v tomhle gardu bych se rád podíval na reklamu Escalade kontra Škoda Fabia HTP - myslím tu točenou Škodou......
Rozbalit vlákno
0
2. 10. 2011 17:03
nechapu
dneska jsem ho videl a je to naprosta klasa a jeste kdyz mel na tom veliky aspon 25,american cars forever :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - shamal
2. 10. 2011 17:38
A proto...
...jsou evropské reklamy tak neskutečně trapné a nevtipné. Protože by lidi nedělali nic jiného než o nich diskutovali. Anglosaského nadhledu jak je vidět není Čech nakrmený vesměs pitomými německými reklamami schopen. Škoda.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Lonestarstate
2. 10. 2011 18:16
Re: A proto...
Konečně to někdo vystihl :yes: Klucí to tu berou příliš vážně. To, že se porovnává neporovnatelné, pozná i 5 leté děcko. Tudíž to ani nemůže být žádný pokus o nefér srovnání nebo podvod, jak tu skoro všichni naznačují.
2. 10. 2011 23:31
Re: A proto...
No nevim, když k tomu videu někdo z U.S. and A. napíše, že má shodou okolností obě auta a prohlásí, že příště už si Cadillac nekoupí, je to póza (pokud teda nekecá), ale taky to vypovídá o tom, že ani oni nějak nemají tebou zmiňovaný nadhled. Když Clarkson srovnával Yettiho s Ferrari a Maybachem, tak jsem tam tu nadsázku a vtip viděl. Ale tohle se prostě tváří seriózně a vážně a pak je směšné, že chtějí C 300 srovnávat s CTS-V nebo Escalade. ;-\
2. 10. 2011 22:00
Kadilak pojezdi par roku...
Mercdes-Benz par desetileti....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Vencos
2. 10. 2011 23:21
Re: Kadilak pojezdi par roku...
Che che,všichni majetelé nových Mercedesů si je nechají nadosmrti >:D
Avatar - Vencos
2. 10. 2011 23:25
Je to jinak
Mohlo tam být Audi, BMW, mohl tam být Lexus, Toyota, mohlo tam být v podstatě cokoliv. Autor se zmiňuje o tom, že cílem reklamy je zesměšnit Mercedes. I kdepak. Cílem celé reklamy je jen jedna jediná věc. Ukázat lidem, že velký a těký gas guzzler umí být rychlejší než malý sedan. Ukázat že velký obr není líný a tlustý,ale že něco umí. Bezesporu nebude stavěnej na italský serpentiny,ale o to nejde. Nejdo to,kohokoliv zesměšňovat... Jde jen a jen,čistě jen o to demosntrovat, že Escalade je velice rychlé SUV... Ať už proti Mercedesu,nebo kosmické lodi.

Na jejich místě bych tam vybral ještě něco daleko sportovnějšího, třeba nějáký slabší Cayman, BMW Z4, nějáký "sporťáček"
Rozbalit vlákno
10
2. 10. 2011 23:38
Re: Je to jinak
To mu nikdo nechce upírat, ale nejsem si jistý, jestli si pro to vybrali nejlepší disciplínu. Klidně mohli ukázat, jak třeba táhne Jumbo nebo tak něco. Touareg V10 to zvládl, tohle by to mělo umět taky. Sice to možná natáhne C300 v 0-100 (a i o tom mám jisté pochybnosti, podle mého to C na startu celkem zaspalo), ale k čemu je to v takovém SUV ? Ani bych se nedivil, kdyby po téhle reklamě v prostém národě američanů došlo k nové vlně převrácených SUVéček jisté konkrétní značky... >:-[]
Avatar - Vencos
3. 10. 2011 07:32
Re: Je to jinak
A tady máme taky rozdíl :-) Od V10 Touaregu se čeká, že to bude "dravec" - však má V10, bezpochyby rychlé auto co "sežere" kde co. Tam nemusí demonstrovat rychlost, ta je nepochybná. Ale už nikoho nenapadne, táhnout s tim přívěs, však je to malé městské SUV bez rámu. Opakuji. Nikdo nepochybuje o jeho rychlosti, o síle však pochybnosti být můžou (a já bych je měl taky), čili chtěl de facto demosntrovat,že se nemusíte bát za Touareg zapřáhnout přívěs.

Tak. Za Escalade nejspíš nikdo přívěs taky moc tahat nebude,ale tady je to přesně obráceně. Lidé očekávají sílu a vědí,že Escalade by utáhl půl Alabamy, kdyby chtěl. Bodejď by ne, když je vlastně postaven na základu nejlepšího trucku na trhu. Tohle američané vědí,o tom nebudou mít pochyb. Ale je to Cadillac. Cadillac pro důchodce, ti si kupují nejčastěji, nebo samozřejmě pro negry. Ale tak či onak, ta důchodcovská image se s Cadillacem stále ještě táhne. Navíc starší americká SUV v podstatě byla spíš pomalá a neohrabaná, lideé jsou na to tudíž zvyklí.
A to chtěli ukázat. Že Escalade není to nemotorné pomalé SUV (Slow Utility Vehicle),naopak velice rychlé.
Kdo z Vás by očekával,že Escalade bude rychlé auto? Myslím,že by jste si v tomhle raději vsadili na V10 Touareg,no ne? ;-)
3. 10. 2011 08:30
Re: Je to jinak
Nemyslím, že by někdo čekal, že Escalade s HEMI bude v přímce pomalý.
Avatar - white label
3. 10. 2011 09:12
Re: Je to jinak
Samozřejmě, ten motor je obrovský, navíc 4x4 a zrychlení jen do relativně malé rychlosti (96 km/h), kde odpory nehrajou tak velkou roli, jako při zrychlení 0-160km/h, nebo 0-200km/h, kde by měl Escalade mnohem větší problémy i s podstatně slabšími, ale méně "odporovými" vozy...
3. 10. 2011 09:43
Re: Je to jinak
Měl jsem možnost Escalade s HEMI projet (ročník tuším 2008) a byl to tedy zážitek. To zrychlení není špatné i ve vyšších rychlostech, ale neměl jsem možnost "dát" víc než cca. 150. Je to celkem děsivé a směšné zároveň. Z mého pohledu nádherná automobilová absurdita. Jako perlička na závěr je fakt, že to auto sloužilo jako služební.... >:D >:-[]
Avatar - Barrichello
3. 10. 2011 10:41
Re: Je to jinak
Escalade nemá HEMI, Escalade je Cadillac ten aptří pod GM, ne Chrysler.
3. 10. 2011 11:18
Re: Je to jinak
Aá, tak to pardon. Co tam je tedy za motor? To, čím jsem jel mělo 6.2 V8 a žil jsem v domění (očividně mylném), že se jedná o "nějakou" verzi HEMIho.
Avatar - Barrichello
3. 10. 2011 14:46
Re: Je to jinak
6,2 V8 Vortec 6200
To samé i když liší se výkony je v Chevy Tahoe, v pickupu Silverado no a pak stesterské GMC Yukon a Sierra.
A stejný motor býval i v Hummeru H2.

Pak sou ještě další varianty Vorteců.
Avatar - Barrichello
4. 10. 2011 09:15
Re: Je to jinak
nemáš zač >:D :-!
neregistrovaný "Martin46"
3. 10. 2011 00:06
Escalade vs. BMW 330i
moj znamy ma Escalade, robili sme dva testy (moje auto 330i 190kW)

- prvy bol na dialnici cca z rychlosti 100kmh - ja som akceleroval z trojky - az do 180kmh. Escalade nemal ani najmensiu sancu. Rozdiel bol viac ako 10 dlzok.

- vyrovnanejsi vykon bol z nuly, ale aj tu som Escaladu okamzite odskocil a po zaradeni dvojky sa uz rozdiel zacal dramatickejsie zvacsovat

- vtedy bola 330i uplne v seriovom stave - momentalne mam zo stranky www.autotechnik.sk objednane a aj nahodene zvody bez katalyzatorov, K&N vzduch filter a uprava software od nemeckeho wintertuningu + vypnutie obmedzovaca, Auto ma zhruba 210 - 215kW a chodi nadherne (271kmh podla GPS) - to uz ani nevravim, ze Escalade by nemal najmensiu sancu stihat

spat ale k videu, som si isty, ze ted Medved je schopny odstartovat lepsie ;)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
3. 10. 2011 10:40
Re: Escalade vs. BMW 330i
SUV jde provnávat jedině s SUV, všechny další testy sou ensmysl.

Takže Escalade jedině proti RangeRoveru V8 či podobně těžké obludě.
3. 10. 2011 00:29
I porovnávať neporovnateľné sa dá ... len to treba vedieť :
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
3. 10. 2011 08:38
Re: I porovnávať neporovnateľné sa dá ... len to treba vedie
Ano. V TG jsou na tohle mistři. Prostě show, která využívá auto jako nosné téma, ale o autech "zas tak moc není".
neregistrovaný "triplake"
3. 10. 2011 08:57
Zbytočné lamentovanie
Myslíte, že prečo dali proti cadilacu práve tento mercedes a kvoli reklame , keby dali 230 ľahší tak by ho dal.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
3. 10. 2011 09:05
Re: Zbytočné lamentovanie
Výběr motorizace je logicky účelový.
Ale C230 aktuálně není a C250 nemá lepší zrychlení, než vyběhlá C300.
Avatar - Barrichello
3. 10. 2011 10:38
Esclade se neprodává
tak se dělaj trpaný reklamy. a místní german boys z toho maj zas vánoce. No jak prostý. Důležitý je, že vás video pobavilo ne?

Escalade už dneska vUSA nefrčí, co frčí je Explorer, GrandCherokee a Wrangler. I bez blbých reklam.
Evropská konkurence v SUV/offroad je za těmihle 3 modely asi tak o milion mil daleko co se týče prodejů na severoamerickém kontinentu.

Takže tak.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - white label
3. 10. 2011 17:22
Video v režii marketingu
Tohle reklamní video je plně v režii Cadillacu, jak by dopadlo v režii marketingu MB je nasnadě. Prakticky celý náskok získává Cadillac hned na prvníc metrech a pak už se prakticky nezvětšuje. Není žádný problém, trochu pokazit start u MB. Navíc se nikde neuvádí, jetli mělo Céčko automat, nebo manuál, se kterým se dá jednak pokazit start mnohem snáz (zvlášť v rukou amíka), navíc s ním má Céčko už oficiálně mírně horší čas, než automat a v praxi tento rozdíl bude spíš ještě o něco větší. Tyhle jednostranná marketingová videa jsou o ničem, nikde při měření nevidím nějakého zástupce MB, který by dohlížel na regulérnost měření, nebo aspoň záběr pod kapotu obou vozů těsně před startem, nemluvě o možných úpravách na řídících jednotkách motorů apod.
Prostě laciná reklama (s účelovým výběrem motorizace) po všech stránkách, od nesrovnatelného sériového výkonu až po regulérnost měření...
Mimochodem motorizace C300 už je motorizace vyběhlá a současná 350ka (sériově se 7st. automatem, zrychlení 0-100 za 6s), by si s touhle pojízdnou žravou boudou rozhodně poradila.
Rozbalit vlákno
1
4. 10. 2011 11:57
Re: Video v režii marketingu
Alespoň ho umyli... ;-)
3. 10. 2011 22:19
a co tak losi test
by ma docela zaujimal losi test v podani Escalade..kto vie kedy by letel na budu :-)
Rozbalit vlákno
0