Mercedes-Benz Citan 111 CDI XL: Dost pro všechny
2
/
24
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Citan 111 CDI XL: Dost pro všechny
Mercedes-Benz Citan 111 CDI XL: Dost pro všechny
|
acz
Ukazatel servisního dojezdu dopočítával bez ohledu na jízdní režim na celkový součet čtyřiceti tisíc ujetých kilometrů
|
acz
Přístrojová deska vykazovala účelnost, ale trochu ji chyběla větší barevná pestrost
|
acz
Ovládání blikačů i stěračů bylo sdružené typicky pro vozy stuttgartské značky
|
acz
šestka přinesla výrazný pokles otáček motoru mimo obec a zejména po dálnici
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
Boční posuvné dveře měly nezvyklé kruhové kliky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
Citan v provedení XL nabízel spoustu místa pro posádku i náklad
|
acz
Strop byl polstrovaný jen v části pro posádku. Znát to bylo jen kvůli vyšší hlučnosti.
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
Nejsilnější provedení 1,5litrového motoru podávalo dost síly i pro dlouhý citan
|
acz
Upozornění na přítomnost filtru pevných částic je pro výhradně městský provoz velmi důležité
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava