Mercedes-Benz Citaro LE: Nová karoserie
17
/
25
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Citaro LE: Nová karoserie
Mercedes-Benz Citaro LE: Nová karoserie
|
acz
Pracoviště řidiče je standardizované a ergonomicky optimální
|
acz
Pracoviště řidiče je standardizované a ergonomicky optimální
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Jednoduché ovládání přináší řidiči sníženou námahu
|
acz
Přední část vozidla je nízkopodlažní
|
acz
Madla pro držení stojících cestujících najdeme všude
|
acz
Vstup do zadní části vede přes dva schůdky
|
acz
Zadní podesta obdržela originální madla a sedadla ve směru jízdy či napříč
|
acz
Meziměstské Citaro LE Ü používá komfortní sedadla Inter Star Eco
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Městský autobus prošel mnoha bezpečnostními zkouškami
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Ležatý šestiválec OM 936 je dostupný ve dvou verzích 220 a 260 kW. Ta silnější může být doplněna systémem Power-Boost.
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Zadní část střechy je zvýšená, aby cestující měli k dispozici stejnou průchozí výšku v obou částech interiéru
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem