Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz dále rozšíří řadu kompaktních modelů

Mercedes-Benz aktuálně nabízí tři kompaktní modely, na podzim bude debutovat čtvrtý. Do budoucna se má tato řada dále rozrůst.
Zpět na článek
23. 7. 2013 09:44
Avatar - KANKUNEN
23. 7. 2013 09:44
Krasavec
Přesně jak to má být, zajímavé prvky na klasických tvarech. Tento design dělá auto krásné navždy. Pak tu máme design nezajímavý, ale klasický, ten nepodléhá stárnutí především z toho důvodu, že nemá co nabídnout. No a pak tu máme design zajímavě vyjímečný, který se hned okouká a má za následek tragické prodeje a postupné zrušení modelu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
23. 7. 2013 10:57
Re: Krasavec
zopar neuspesnych modelov autombilovej historie je napr tu:

[odkaz]

zrejme aj tu hral dizajn podstatnu rolu pri neuspechu tychto aut
23. 7. 2013 12:17
Růst pro růst
Ono prémiovému segmentu vlastně už ani nic jiného nezbývá, než lézt do těch levnějších vod i za cenu menší marže. Není kam růst a růst se přece musí.

A tak se ještě na pár let oddálí volný pád.

Pak nastoupí Čína (kterou teď vehementě podporují sdílením know how ve společných podnicích) a pokud si většina kupujících udrží onu vlastnost priority ceny, tak se MB chytat nebude a bude jen paběrkovat na loajálních zákaznícíh ze staré doby.

Výše zmíněné platí i pro BMW a Audi.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - CHerokee
23. 7. 2013 12:47
Re: Růst pro růst
Snad ne. MB tu je 125 let. Podobně se hovořilo o Korejcích a D3 neohrožují. V Evropě jde hodně o značku, původ a kvalitu. To jen u nás je trend kupovat šity jako je Hujdaj a Dacia ve velkém.
Avatar - Ham.
23. 7. 2013 18:15
Re: Růst pro růst
O MB bych se nebál. Celá D3 jede jako z praku a pokud někdo bude mít problémy nebo už má tak jsou to některé maistreamové automobilky, které vyrobit levné auto neumí a drahé si od nich nikdo nekoupí, protože je tu právě D3. A prodeje nejluxusnější tříd jedou jako nikdy takže ziskovost D3 je špičková. A Číňan až se vzmátoří (stejně jako v minulosti Japonec a dnes Korejec) nemá šanci ohrozit D3, ale bude ohrožovat masové výrobce nejlevnějších vozítek, takže Japonce, Korejce a evropské výrobce levných aut. D3 má namazáno jako nikdy v minulosti. :-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2013 06:25
Re: Růst pro růst
To maj. Brzy bude prémiový všechno včetně MPV a miniaut. Už dneska se v Evropě snad vyrábí víc prémiovejch než normálních aut >:D
Avatar - jozephko
23. 7. 2013 18:47
Dizajnérov niekto pokropil živou vodou
Na prelome storočí či tisícročí to s nemeckým automobilovým dizajnom vyzeralo dosť bledo (prvá Fabia, druhé Mondeo, Focus, Vectra C, Astra G, BMW 5, A6-ka, faceliftovaný Passat B5, atď.. ) Vtedy som si myslel, že éra pekných áut skončila.
Zdá sa však, že dizajnérov (aspoň niektorých v Nemecku) pokropili živou vodou a začínajú robiť celkom pekné autá...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
23. 7. 2013 22:00
Re: Dizajnérov niekto pokropil živou vodou
Očividně mám podstatně odlišný názor na design nejen současného Mercedesu, ale i prakticky všech tebou zmíněných vozů. :-)