Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz E: Nová generace teď už oficiálně

Pátá generace Mercedesu E se mezigeneračně natáhla o 43 mm. Auto bude standardně spolupracovat s devítistupňovým automatem.
Zpět na článek
11. 1. 2016 10:59
11. 1. 2016 11:11
11. 1. 2016 11:23
11. 1. 2016 11:59
11. 1. 2016 12:23
11. 1. 2016 14:16
11. 1. 2016 19:14
12. 1. 2016 01:17
12. 1. 2016 14:59
12. 1. 2016 16:55
11. 1. 2016 12:32
11. 1. 2016 14:22
11. 1. 2016 16:54
11. 1. 2016 13:31
11. 1. 2016 13:44
11. 1. 2016 19:14
11. 1. 2016 13:48
11. 1. 2016 21:18
11. 1. 2016 15:15
11. 1. 2016 16:33
11. 1. 2016 21:03
11. 1. 2016 18:40
Avatar - 3_diamanty
11. 1. 2016 10:59
interier
proti interieru nic nemam... tu dokaze MB ozaj cloveka okuzlit... podla mna je nadherny.... a je vidiet ze aj velky displej sa da do auta vsadit dostojne a elegantne ... bez pocitu megatabletu alebo nejakeho hracieho jukeboxu .. orientacii displeja na sirku a celej tej retro moderne aku Ecko vytvbara v kabine ( vyduchy klimy, osadenie budikov, stredovy tunel ) davam palec hore... nema chybu...... ale tento paradny interier som chvalil aj u S-ka... "jesli se nepletu" ....

co mi je vsak neskutocne u novych mercedesoch proti srsti to je ten ich exterier.... ten bananovy barokovy ulizany styl ... mi nepasuje ( stare Ecko C, GLK su krajsie ) .... a este viac mi snad vadi ta vzajomna neskutocna podoba spredu medzi A C E S GLA GLC ... co asi nepomaha imidzu charizme a stylu jednotlivych modelov ... majitel S klasse sa podla mna moc nepotesi ze ma "predok" z A-cka ale co moze robit.... pride mi ze ten marketing a setrenie uz dnes vsetko krasne co bolo kedysi na MB akosi pokazilo ;-\
Rozbalit vlákno
20
11. 1. 2016 11:08
Re: interier
tak už novou třídou C se Mercedes iteriérem dost vytáhl a z mého osobního pohledu se BMW musí těžce červenat..audi je alespoň kvalitní, ale nesedí mi. V čem ale vůbec nesouhlasím, je hodnocení exteriéru...zrovna v třídě E se po dlouhé době mercedes vydal správným směrem.
Avatar - 3_diamanty
11. 1. 2016 11:16
Re: interier
ale u Cecka mas ten displej rieseny inak ako v E a S.... ten "prilepeny" tablet mi tam uz na pohlad hrozne vadi... navyse po case moze vrzat... co sa uz v nejednom teste CLA aj potvrdilo... podla mna nove Cecko ho uz v daslej generacii mat nebude... ale kedy bude nove Cecko? to su este roky cakania... ved sucasne prislo len nedavno...

sucasny barokovy styl mi sedi snad jedine ako tak prave na velkej S klasse .... uz predosle S klasse malo podobny styl a tu mi to az tak nevadilo ... ale Cecko Ecko alebo male A ci GLA mi uz pridu vizazou viac ako damske kabelky ako nejake seriozne mercedesy z minulosti.... nesedi mi to... ja viem.. uspech tento dizajn ma.... MB trha rekordy a tak sa tohto dizajnu drzia .... napriek tomu mi MB uz dnes nic nevravi ... ale je to len moj pocit.... ak sa bude MB darit tak fajn ... nech sa mu dari... ved auta su to super .... aj motoricky aj kvalitou
11. 1. 2016 11:33
Re: interier
popravdě moc nerozumím těm nářkům ta ten "tablet" v Cečku...jo to mnohem lepší řešení, než utopená obrazovka dole třeba u koncernu. Design nemá cenu řešit-sto lidí, sto chutí...není to tak dávno, co tady spousty expertů plivalo na Lexus, jak se zbláznili a ejhle v rámci evropských prodejů se jim velice daří..jediné, co u Mercedesu (a nejen u něj ) je viditelnost blinkrů při zapnutých světlech...to je katastrofa
11. 1. 2016 12:08
Re: Když akcie smrdící benzinem začnou burziány pálit v ruko
jj
HELE SOUDRUZI UMÍ TA NĚMECKÁ DÍZLPOPELNICE TAKY TOHLE [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
11. 1. 2016 14:09
Re: Když akcie smrdící benzinem začnou burziány pálit v ruko
možná ta popelnice neumí dělat červené tečky na mapě, ale taky neumí tohle [odkaz]
11. 1. 2016 15:00
Re: Když akcie smrdící benzinem začnou burziány pálit v ruko
jo tak za prvý asis myslel tohle [odkaz] a zadruhý nemyslels na tohle [odkaz] [odkaz]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D každopádně ta popelnice Mercedes neumí tohle [odkaz] >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
11. 1. 2016 15:04
Re: Když akcie smrdící benzinem začnou burziány pálit v ruko
zato umí natankovat v řádu minut :-) :-) to parkování ještě uvidíme..(nehledě na to, že to je úplná hovadina)...každopádně stále není benzínový Medvěd tak jedovátý, jak ta tvoje pojízdná baterka :-) :-)
11. 1. 2016 16:19
Re: Když akcie smrdící benzinem začnou burziány pálit v ruko
Praktictejsi z pohledu pozice v zornem poli mozna, ale urcite nehezke. Jde to i lip, proc to treba neudelat vysouvaci?
11. 1. 2016 11:31
Re: Když akcie smrdící benzinem začnou burziány pálit v ruko
Už ta úvodní fotka je nešťastná, bude potřeba počkat naživo...takhle jako chemicky vyhoněná brambora...
Avatar - Uživatel_5340709
11. 1. 2016 11:56
Re: Když akcie smrdící benzinem začnou burziány pálit v ruko
Mě taky připadne, že tohle bylo hezčí Ečko [odkaz] . I když design Céčka se mi také líbí, nicméně přesun i na éčko už moc nepodporuji. Jsou tu slova, že se sjednotil design jako audi. Ale to zas tak není pravda, Mez A8 a A6 jsou rozdíly, tvarově A8 s A4 si nikdy nespletete. To ale u MB nelze říci.
Avatar - boost.
11. 1. 2016 12:19
Re: Když akcie smrdící benzinem začnou burziány pálit v ruko
Jj. Už jsem viděl v reále novou A4, moc pěkný, a od ostatních snadno rozeznatelný design.

Pre-FL W212 v AMG paketu (nebo rovnou 63 AMG) bylo osobitý a pohledný auto. To nový je jak vocucanej haribo medvěd.
Avatar - Uživatel_5340709
11. 1. 2016 12:25
Re: Když akcie smrdící benzinem začnou burziány pálit v ruko
No vida, to se shodneme.
Jinak uvidíme, třeba máme zpátečnické názory a MB svoji sjednocenou politikou překvapí. Není to nereálné.
Avatar - AnGeor
11. 1. 2016 13:36
Re: Když akcie smrdící benzinem začnou burziány pálit v ruko
tak to je hodne subjektivni... me trebas audi nic nerika a nerozpoznam jednotlive modely ani nahodou... nove E jsem jeste nevidel, ale rozpoznat C a S mi nedela zadnu problem...... A staci se podivat na MB z devadesatek, generace W124 po FL a Mamuta a Cecko... ze predu hodne stejne auta
11. 1. 2016 17:44
Re: Když akcie smrdící benzinem začnou burziány pálit v ruko
Dnes je Audi snad identifikovatelnější než právě M-B, ale věřím, že pokud se o ně nezajímáš, pak je to na jedno brdo ;-)
11. 1. 2016 12:17
Re: HELE SLYŠÍŠ TAKY TU RAJSKOU HUDBU ...
jj
[odkaz] [odkaz] [odkaz] >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
11. 1. 2016 11:11
Re: HELE SLYŠÍŠ TAKY TU RAJSKOU HUDBU ...
Já bych MB naopak velmi chválil za a) všechny značky sjednotili desgin, takže proč ne u MB
b) u Mercedesu si naopak můžeš vybrat, jestli chceš hvězdu v masce nebo na kapotě, právě na prvním obrázku ji máš na kapotě a proto se ti zdá podobnost více s S
c) kýčovitý design a pouťovost prodává a vyskytuje se víceméně už skoro u každé automobilky kromě snad Dacie atd.
11. 1. 2016 11:13
Re: HELE SLYŠÍŠ TAKY TU RAJSKOU HUDBU ...
nemůžes si vybrat, kde chceš hvězdu, je to podle výbavové linie...teda doteď to tak bylo. A pouťovoj nářez můžeš mít taky - originál se nabízí v doplňkách hvězda modře svítící...:)
11. 1. 2016 11:23
Re: HELE SLYŠÍŠ TAKY TU RAJSKOU HUDBU ...
Aspoň člověk ušetří za svíťící ventilky, tygří potahy a neon zespodu. No jasně, že ta hvězda v masce je výbavová linie, ale i tak je to pěkná možnost, jak se odlišit.
11. 1. 2016 12:18
Re: jj RAJSKÁ HUDBA SOUDRUZI ...
jj
[odkaz] [odkaz] [odkaz] >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
11. 1. 2016 11:25
Re: jj RAJSKÁ HUDBA SOUDRUZI ...
podla mna ma MB v podani E a S klasse neprekonatelny interier.... okolitemu svetu doslova odskocil .... ale ten exterier ;-\ ... je to take nejake "lacne" a "sterilne" a "masove" neviem ako to fakt spravne nazvat ale aj niektore nepremiove limuziny inych a lacnejsich znaciek su dnes uz podla mna vizazou atraktivnejsie a zaujimavejsie
11. 1. 2016 11:11
E
No, jak psal už kolega níže. Interier je nádherný a auto asi bude skvělé. Ale zvenku se mi nelíbí ani trochu. Nuda na čtyřech kolech. Začalo to smutným faceliftem 212ky a pokračuje to dál. Uvidíme, co prodeje. Když v pětadevadesátým vyjela masařka, to byla jinačí petarda!!! Ale z tohohle nikomu brada nespadne...
Rozbalit vlákno
0
11. 1. 2016 11:23
...
Zvenku vlastně ani nevím, jestli se mi to líbí, vidím v tom rozteklou W124. Ale třeba je to dobře :-)
Vnitřek je s výjimkou výdechů extra klasa.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
11. 1. 2016 11:33
Nejhorší je, že pokud chci šestiválec v benzínu,
tak skončím v naftě. Celé spektrum běžných benzínových výkonů je pokryto čtyřválci. Dobře výkon tam je, ale kolik si vezme hodně foukaný dvoulitr, když na to na dálnici trochu přišlápnu. Mám velkou obavu, že o litr víc než starý 350 CGI.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Emel
11. 1. 2016 11:35
Re: Nejhorší je, že pokud chci šestiválec v benzínu,
Jestli si to vezme o litr víc, tak to snad není takové drama...
Avatar - KANKUNEN
11. 1. 2016 11:45
Re: Nejhorší je, že pokud chci šestiválec v benzínu,
Máš pravdu, litr sem, litr tam, jenže v hlavě to nakonec hlodá. Mi žere MZD do 8,5, ale kdyby to bylo o litr víc, tak už spokojený nejsem.
Avatar - Emel
11. 1. 2016 11:54
Re: Nejhorší je, že pokud chci šestiválec v benzínu,
Ale to mluvíš o litru při zátěži na dálnici, v jiných režimech zase bude třeba turbo úspornější...
11. 1. 2016 12:19
Re: HELE EMEL už NEMEL :))))
jj
[odkaz] [odkaz] [odkaz] >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
11. 1. 2016 17:43
Re: HELE EMEL už NEMEL :))))
Že zrovna někdo tvýho formátu má vůbec odvahu si brát Emela do pusy... ;-\
11. 1. 2016 20:58
Re: HELE EMEL už NEMEL :))))
Presne... :no:
Avatar - KANKUNEN
11. 1. 2016 12:52
Re: HELE EMEL už NEMEL :))))
To vím, ale já jsem spíše ten, co na to šlape, předjíždím zbytečně, zbytečně jezdím rychle i když vím, že čas neušetřím. Prostě mám rád jízdu autem, baví mě to.
Avatar - Individualita
11. 1. 2016 13:01
Re: HELE EMEL už NEMEL :))))
Jestli máš rád jízdu, tak nikdy nemůžeš skončit u nafty ;-)
11. 1. 2016 16:27
Re: HELE EMEL už NEMEL :))))
Ja bych to videl na E350e. Ano, ctyrvalec, ale za to to bude konecne normalni plug-in hybrid, na rozdil od te dieselove parodie v W212.
11. 1. 2016 22:54
Re: HELE EMEL už NEMEL :))))
downsizing nás všechny jednou zabije
11. 1. 2016 11:43
Unifikácia dizajnu
Nie som zástancom unifikovaného dizajnu a platí to aj u MB. Absolútne nechápem, čo tým automobilky sledujú. Zníženie nákladov určite nie, pretože aj napriek rovnakého tvaru dielov, napr. blatníka, pri inom rozmere čo i len o niekoľko mm, ide o úplne iný diel, vyžadujúci novú formu. Vždy som to kritizoval u Audi, bohužiaľ, MB to dotiahol do absurdnosti. Vonkajšie rozdiely medzi C, E a S sú doslova zanedbateľné, čo možno poteší majiteľov triedy C, naopak, majitelia triedy S by si zaslúžili (kvôli cene a hierarchickému statusu modelu) výraznejší odskok. V tomto smere bola pre mňa zatiaľ jednoznačne najkrajšou „S“ generáciou tá predošlá. Napriek veku je to stále krásne a majestátne auto, čo o novej relatívne novej generácii už neplatí a unifikácia dizajnu s modelmi C a E to ešte zhorší. Dizajn však má aj svoju funkčnú stránku a koeficient aerodynamického odporu s hodnotou 0,23 je až neuveriteľný. Interiér s dvoma obrovskými displejmi vedľa seba, navyše umiestnenými neprirodzene vysoko (nesedel som v tom, takže to možno nebude problém) mi rovnako zrovna očarujúci nepridá. Táto schéma sa mi nepáči ani v triede S, príde mi to strašne mohutné a napriek špičkovej technologickej výbave, dokonca nemoderné. Audi dokázalo aktuálne tieto technológie zakomponovať praktickejšie, ich interiér je vzdušnejší. Nič na tom nemení ani dokonalé dielenské spracovanie, ktoré je aktuálne u MB v interiéry na špičke. Sedel som v dobre vybavenom „céčku“ a práve tento interiér sa mi napriek často kritizovanému „tabletu“ zdá najkrajší.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
11. 1. 2016 13:28
Re: Unifikácia dizajnu
to znizenie nakladov ( pri tom rovnakom dizajne u roznych modelov ) bude asi skor vo vyvoji .... stoji to urcite menej penazi ked uz nejaku "predlohu" predlzis alebo skratis ako ked mas navrhovat vlastny dizajn pre kazdy model osobitne .... samozrejme ze potom uz pri samotnej vyrobe dielov to o setreni moc nebude kedze kazdy model ho ma predsa len kusok iny ....

na jednej strane sa hovori o istom zjednoteni dizajnu... ale ved mercedes bol perfektne rozoznatelny aj v predoslych generaciach ... s tym problem nebol.. mercedes kazdy rozpoznal na kilometer ci slo o stare Cecko Sko alebo SLK .... jedna vec je zjednotenie dizajnu a istych crtov a druha vec je absolutna unifikacia a kopirka.... ja to vidim tak ze toto je uz cista komercna unifikacia .... ziadne zjednotenie... proste ked je rovnaka maska aj svetla aj tvary kazdeho auta napriec vsetkymi modelmi to uz prestava byt vtipne nazyvat to zjednotenim.... aspon podla mna

MB nemalo za potreby vizaz Acka tlacit vsade.. kludne mohli prist s nejakymi stylovymi dvojitymi svetlami do noveho Ecka.... urobit moderne hranatejsie tvary ... a spravit z Ecka stylovu charizmaticku limuzinu ineho "charakteru" a inejj vizazi ako uz luxusne orientvoany S klasse ..... proste to chcelo pekne model od modelu oslisit ;-\ ... ja som chcel vidiet nove Ecko... nie zmensene S klasse... ;-\ a uz teraz sa obavam ze buduce nove ( SLC ) SLK bude spredu zase ako Ecko Cecko Sko .. akoze k comu je toto dobre .... MB by mal mat pre kazdy model vlastnu tvar... tie auta v tychto cenach by si to zasluzili a zakaznik urcite tiez... znie to divne.. ale audi sa mi dnes uz paci viac a aj ich skor rozlisim od seba
11. 1. 2016 15:27
Re: Unifikácia dizajnu
okrem iných vecí (firemná identita, zjednodušenie vývoja a pod.) je dizajnovanie nového modelu vždy riziko, či navrhovaný dizajn zákazníci príjmu, Príkladov nevydarených modelov je dosť a preto je logické, že ak sa mb vydaril S a potom sa im vydaril aj klon C, že vyklonujú aj E. Je to práca na istotu. Je síce pekné, že my by sme chceli stále pozerať na nové autá, ale pre automobilku ide o riziko a peniaze. Aj niektorými chválené nedávne ečko s hranatými delenými svetlami bolo mnohými pri uvedení odmietané a dosť rýchlo a značne fejsliftované. Pre majiteľa S nie je hanbou, ak si ho pomýlia s iným mercedesom.
Avatar - kosmonaut
11. 1. 2016 11:59
Ečko
Vždy jsem to bral tak, že obecně nic lepšího než Ečko není. Něco jako 911 mezi sporťáky, nebo Passat pro obchoďáky. Samozřejmě jsou ve svých kategoriích lepší auta, mnohdy bych si mezi generacemi vybral jinak. Jde o náhled, o neprůstřelnou image. A třeba S212 před faceliftem bylo božské [odkaz] .
Tady u té novinky nevím ještě, interiér je na můj vkus až moc barokně opulentní, dokonce v jistém směru až otravně důchodcovský. Nedokážu si představit přiběhnout ze stopy, hodit běžky skrze sedadlo dovnitř a sednout si do takové zámecké koupelny. Tam kde podobný interiér chápu u Eska, mi k "taxikářskému", univerzálnímu Ečku přijde jako velmi nevhodný.
Zvnějšku mi zatím nevadí, dokonce si myslím, že mercedesí styl mu z nových modelů sedí nejvíc, na druhou stranu uznávám trochu ten názor, že to ve Stuttgartu mohli trošku více rozlišit
C [odkaz]
E [odkaz]
S [odkaz]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Dinar
11. 1. 2016 12:23
Re: Ečko
Pro mně byla ztělesněním této třídy vždy spíše pětka než éčko, to mělo až na předchozí generaci příliš důchodcovských genů v jízdním projevu vhodnějších spíš do třídy eska. Ale jinak souhlas, exterier novinky je v pohodě, dá se nakonfigurovat dle chuti a rozhodně vypadá éčko ze všech akt. mercedesů nejlépe. Ale vnitřek mi přijde jak interier domku místního uzenáře, "moderní" základ z katalogového domku doplněný zlatými kohoutky... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
11. 1. 2016 12:34
Re: Ečko
Tak to jsem měl jít dělat technologii zpracování masa....
Avatar - white label
11. 1. 2016 14:16
Re: Ečko
Kdybys to napsal o eSku, tak dejme tomu, ale Ečko má k třídnímu dokonalému vzoru ("obecně nic lepšího než Ečko není") podstatně dál (než eSko). Pro mě je Ečko (dlouhodobě) spíš typickým prémiovým taxíkem. Nehledě na to, že Ečkový kombík je sice symbolem velkého "kufru", ale jednoznačně na úkor stylu/elegance.
Avatar - AnGeor
11. 1. 2016 19:14
Re: Ečko
kombi je prece o kufru, nebo uz ne? kdyz chces stylovy "kombik" tak ti MB proda CLS SB ;)
Avatar - white label
12. 1. 2016 01:17
Re: Ečko
Proč by zrovna prémiové kombi muselo být primárně o litrech v kufru na úkor stylu/elegance? Píšu obecně o Ečku, které je na trhu od 80tých let, CLS SB je tu od 10/2012!A CLS je minimálně o půl třídy výš, než Ečko a zrovna na SB se mi jeho "spadlá" zadní partie nelíbí, tím spíš v reálu.
Avatar - AnGeor
12. 1. 2016 14:59
Re: Ečko
co trebas proto, ze to je kombi? wagon? co by ti zbylo na vyber kdyby i Ecko bylo "stylove/elegantni" ale s malym, nebo spatne tvarovanym kufrem?
me se trebas SB libi hodne ;-)
Avatar - white label
12. 1. 2016 16:55
Re: Ečko
Mně se zadní partie CLS SB nelíbí, tobě se naopak líbí, no problem, ale já o CLS nic nepsal a CLS není klasická vyšší střední třída, nehledě na to, že je to pouze cca 3 roky "starý" model.
Co je/není malý kufr? cca 560 litrů u konkurence Ečka mi jako malý kufr nepřijde a ty kombíky vypadají proti Ečku nesrovnatelně atraktivněji. Proto kompletní prémiová konkurence Ečka logicky volí právě kompromis mezi "nákladním" prostorem a stylem. Právě pro prémii je typické, že nejde primárně (za každou cenu) o co největší prostor.
Že je Ečko v kombíku tradičně jako třídní alternativa pro ty, co primárně požadují co největší kufr je v pořádku, ale nehodnotil bych to tak, že (i díky tomu) "obecně nic lepšího než Ečko není". ;-)
11. 1. 2016 12:03
ziadne E500 V8 ???
Snad to tam este budu montovat ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - boost.
11. 1. 2016 12:14
Re: ziadne E500 V8 ???
Ne, V8 bude jen E 63 AMG.
Avatar - boost.
11. 1. 2016 12:32
Motoren
Tabulka v článku je nějaká chudá.

E 200 (M274) 135 KW 300 Nm
E 250 (M274) 155 KW 350 Nm
E 300 (M274) 175 KW 370 Nm
E 300 4matic (M274) 175 KW 370 Nm
E 350e [PIH] (M274) 155+50 KW 350+280 Nm
E 400 (M276) 245 KW 480 Nm
E 43 AMG (M276) 270 KW 520 Nm
E 63 AMG (M177) 420 KW 750 Nm

E 200d (OM654) 110 KW 360 Nm
E 220d (OM654) 140 KW 400 Nm
E 250d (OM654) 170 KW 450 Nm
E 300e [PIH] (OM654) 140+50 KW 400+280 Nm
E 350d (OM642) 190 KW 620 Nm

Vypíchnu E 43 AMG.

"43 AMG" budou modely s V6 biturbo - něco jako entry-level AMG. Přirovnal bych to k BMW M Performance. Začalo to C 450 AMG, s příchodem SLC 43 Daimler oznámil, že přijdou další modely (C 450 -> C 43, E 43, GLC 43, GLE 43 atd.)

R6 motory budou ke konci roku 2017.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - fOE
11. 1. 2016 14:22
Re: Motoren
O to zajimavejsi bude sledovat jestli si V8 ponecha 550i.
11. 1. 2016 13:31
ok
že sa modely líšia len veľkosťou je správna a logická cesta. Značka sa musí odlíšiť od iných značiek, nie od vlastných modelov. Navyše ak sa nejaký dizajn vydarí (S) treba to využiť a nie objavovať zakaždým ameriku. A čo že z diaľky nerozoznám E a S? Dôležité je, že spoznám mb a nepopletiem si to s daciou. E je ok.
Rozbalit vlákno
2
11. 1. 2016 13:44
Re: ok
Naprosto souhlasím. Podle mě to není třeba vůbec řešit. Asi se podle prodejů brzy ukáže, jestli to zákazníkům vadí a jestli jim víc záleží na odlišení v rámci značky nebo napříč trhem.
11. 1. 2016 19:14
Re: ok
Hlavně ty auta prostě stejná nejsou, ani na fotkách, v reálu to bude ještě zřetelnější. (S a E mají úplně jinou stavbu těla, když to tak řeknu) .
11. 1. 2016 13:48
Tablet...
...tam neni, chvalabohu za to.
Jinak mi ale tohle auto nejak nesedi, mozna ma az prilis kolme boky, mozna jsou to jen promo fotky po hromade rescalingu, ale pokud to takhle bude vypadat i nazivo, tak to bude druhe Ecko, ktere se mi nebude vubec libit...
Je fajn,z e prisli s lahvovou metlou, konecne to neni zadna seda, hneda, nebo vinova, ale to duchodcovske ladeni tim jeste vice podtrhli.
No, zatim na me strane jen rozcarovani.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
11. 1. 2016 13:52
Re: Tablet...
ta maska je mozno az moc velka a "hruba" vzhladom k tym prednym svetlam ... ma to na niektorych fotkach taky divny kukuc ..... akesi je to nevyvazene.... predosle Ecko malo lepsi pomer v tomto smere ... proste pride mi to teraz take "pompeznejsie" ale vobec nie krajsie ako predosle Ecko.... ale chce to lepsie a realnejsie fotky.... lebo tieto su stale take akesi "umele" vsetky....

najlepsie podla mna vyzera ta dvojlamelova maska s velkou hviezdu priamo na maske... bez toho hrubeho masivneho chromovaneho olemovania ... vyzera potom opticky aj mensia a lahsia a bez nadychu akejsi pomeznosti ... zrejme tu ide o nejaku avantgarde ( amg ) vybavu..
11. 1. 2016 14:14
Re: Tablet...
neber to ve zlém a nechci zas tak rýpat, ale je zajímavé, že tohle se ti nelíbí a u nové Kie Sportage jsi byl nadšen :-)
Avatar - 3_diamanty
11. 1. 2016 14:33
Re: Tablet...
sportage je kus ineho zamerania ako premiovo orientovane vozy ... nepripomina mi barok ani pocmulany bonbon .. ( ma zivocisnejsi dizajn ) .. ani sa nepodoba na dalsich 10 kii v portfoliu..... sportage bude v podstate hodne napadne auto... nieco ako evoque, juke, soul .... MB ale naopak vyzera az sterilne nudne a masovo a uplne zapadne v dave dalsich mercedesov .... aspon teda tieto nove generacie od MB su akesi "vizualne nijake" ... ;-\ ... tazko porovnavat sportage ktory cieli na kaskaj a evoque s tym co predvadza MB napriec celym portfoliom..... samozrejme suhlasit so mnou nemusis... ja svoj nazor mam.... nejaky ten pekny MB sa este stale v ponuke najde ok.... ( sucasne SLC pripadne G, SL )

sportage sa nebude pacit kazdemu to je uplne jasne... pre mnohych to bude obluda alebo prisera... proste hruza... ale rovnako je na tom aj krasavec juke... tiez nesadne kazdemu... uspech ale dnes taketo vozy maju.... preco je tomu tak spytajme sa sami seba.... ja tiez nechcem vizualne nudne auto ktore omrzi uz na druhy pohlad ... a je to prave napadny ( o praktickost uz dnes aj tak moc nejde ) dizajn ... ktory ma tu carovnu moc uspechu...... lenze MB ma akysi nudny a nezaujimavy az masovy dizajn pritom premia nikdy na praktickost a masovost nehrala na rozdiel od nissanu ci kie .... nehovoriac o cenach premioviek... clovek podla mna od nich caka predsa len kusok vacsej vizualnej atraktivity a hodnoty ako od passata ... ;-\
11. 1. 2016 15:50
Re: Tablet...
jako tahle debata je úsměvná, protože každému se líbí něco jiného, ale spíš jsem zaražen, že zrovna ty, který vyzdvihuje staré časy a máš rád starší auta, hrany atd (nic proti tomu sám mám některé rád ) jsi unešen ze Sportage, která je dle fotek ( živě jsem ji neviděl a třeba změním názor jako u Lexusu ) prostě příšerná..stejně jako Juke a ve srovnání s novým Tusconem toporně naroubován pokus o extravaganci...ale k MB..ten právě udělal to, co dělá celou dobu..udělal elegantní nadčasové auto bez extrémních výstřelků ze kterého sálá luxus...a jak už tady někdo připomenul 90 léta, kdy byl design C, E, S taky téměř stejný
Avatar - 3_diamanty
11. 1. 2016 17:04
Re: Tablet...
jaj takto ... ok ... ale pozri sa .... mne sa pacia aj nove auta.... lexusy ... HRV ... soul.... captur ... hrany mam rad na SUV a zrovna na mercedesy mi moc pasuju... ale u jaguaru som moc rad ze ich auta nevyzeraju zrovna ako volva ci cadillacy :-) ... proste kazdemu autu pasuje nieco ine.... hrany nehrany ...... sportage je rozhodne ale hranatejsi ako tucson a jeho svetla aj jeho celkova kasna.... ale na druhej strane tucson vyzera fajn prave taky aky je.... extremne hrany by mu asi moc nesedeli .... sportage zase nechce byt moc kulaty ... a ani nikdy nebol snad este v prvej generacii ale odvtedy je to hrana sem hrana tam.... aspon sa tucson od sportagu pekne lisia...... v poriadku ok.... MB robi len to co sa predava ... jeho dizajn sa predava.... znacka trha rekordy ok :-) .. jednemu sa paci inemu nie... rovnako ako kazda ina znacka.... na sportage sa moc tesim... nejake tie promo videa uz su ... aj fotky - to auto bude trhak napriek tomu ze dizajnom sa kazdemu pacit nebude.... mne sa ale moc pozdava ... keby to mal byt cadillac tak ozaj nesuhlasim ale kii sportage tento zivosicny dizajn sekne .... bude to uz viac stylovka ako predosle generacie...a pribudne aj paket GT line ... ako vravim.... pre mnohych to bude obluda... ale to auto zase prekona predajne rekordy... uvidis ;-) ..... juke by mohol rozpravat ako to dnes uz funguje ... tu zivocisnost sportagu fakt beriem... nema to byt nudna skatula

ocakavam uz kazdym dnom nejake tie prve jazdy so sportagom.... ak sa nemylim tak koncom tyzdna pripadne na ten buduci by uz mohol byt v predaji ... tak snad ma nesklame ... ocakavam hodne dobre auto .... ktore konkurenciu opat prekvapi ;-)
11. 1. 2016 21:18
Re: Tablet...
jemine, ty fakt dizajnu vobec nerozumies a neustale si pleties dojmy s objektivnymi faktami....najprv povies, ze je to barokove (co znamena prezdobene) a hned v dalsej vete ze je to nudne a sterilne? tak sa rozhodni! je ten dizajn vyrazny (az pompezny) alebo nudny? pracujes s nejakymi pojmami a vobec ich nevies pouzivat. pri kazdom clanku je X tvojich kecov na to iste inymi (mnohymi) slovami a pritom je to kyd za kydom. vsetky znacky idu smerom agresivneho (nastvaneho) a vyrazneho dizajnu a napriek tomu, ze MB fakt zvysil vyraznost a agresivitu dizajnu (podporenu vyraznym tvarovanim hmoty), ty neustale vyhlasujes ze je sterilny. pritom si bol schopny napisat, ze passat ma šťavu, passat, co je snad pojem v oblasti sterilneho konzervativneho dizajnu. prosim ta, vsetci uz vieme, ze sa ti sucasne mercedesy nepacia. to je OK. len to prosim ta uz nepis 10x ku kazdemu clanku, hlavne, ked si pleties (a to doslova) dojmy a pojmy.
Avatar - Blue Sun
11. 1. 2016 15:15
Re: Tablet...
Tablet tam je, akorát našíř, namísto na výšku. A navíc dvakrát. :-(
11. 1. 2016 16:33
Re: Tablet...
Je tam vestavena obrazovka, ne prilepeny tablet, je to rozdil.
11. 1. 2016 21:03
Re: Tablet...
Jo, tak jsem to myslel, osbne displeje taky nemusim, no jsem rad, ze to nevypada jako prilepeny tablet ala A-klasse.
Navic na displejich Mercedesu se mi libi to barevne sladeni a vzhled menu, nevypada to jako android menu aplikovane do auta...
Avatar - AnGeor
11. 1. 2016 13:55
co to je za klauny
v diskuzi? MB tuhle unifikaci prece ma davno za sebou... Staci si vzpomenout na 1990s..

[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
11. 1. 2016 17:42
Re: co to je za klauny
Moc hezkej snímek...zvlášť pro ty, co vzhledový sounění jedný značky přičítají moderní době ;-) :yes:
Avatar - kosmonaut
12. 1. 2016 01:10
Re: co to je za klauny
Na druhou stranu, když řeknu A, měl bych říci i B:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
12. 1. 2016 05:36
Re: co to je za klauny
Proč ne, ale tvrdit, že sjednocování je trendem současnosti je hloupost ;-)
11. 1. 2016 14:11
Doplnění článku
Vůz již jde objednávat.České ceny budou začátkem 3/2016.
Rozbalit vlákno
0
11. 1. 2016 15:45
Všechno na jedno brdo
To už je asi 4. nebo 5. sedan MB s rozteklým, brtutálně klesajícím zadkem. Opravdu nechutné. Vůbec se mi nelíbí ani přístrojová deska - její hranaté kontury se k superkulaté kastli vůbec nehodí. Zlatá W126, to bylo opravdu důstojné a krásné esko zvenčí i uvnitř! :-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
11. 1. 2016 21:01
Re: Všechno na jedno brdo
Jo, esko...no tady je ted rec o Ecku.
11. 1. 2016 22:36
Re: Všechno na jedno brdo
To je úplně jedno, vždyť současné Escko je jen nafuklé nové Éčko a to zas nafouklé nejnovější Céčko, jako přes kopírák... ;-\ Ale pokud chceš slyšet, která generace Éčka se mi líbila, tak W 123 a W 124 (i když to vlastně ještě nebyly "pravá" Éčka). Ovšem minulá generace po faceliftu (když se zbavila těch ošklivých oblouků na zadních dveřích a blatnících) vypadala moc pěkně.
11. 1. 2016 18:40
skica
Pritom skica [odkaz] byla mnohem dynamictejsi, ostrejsi a hlavne jedinecnejsi. Treba ty svetla pripominaji spis ty, co ma Vcko. Chapu, ze nic nevypada, jako na obrazku, ale rozdili oproti ostatnim sedanum aby lupou pohledal...
Jinak tohle uz je vazne komedie. [odkaz] Obrovska dira v narazniku a pritom cela falesna. Dneska ma i zakladni model "agresivnejsi vzezreni", nez AMG v minulych generacich.
Rozbalit vlákno
0