Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz E: Nové kombi nabídne až 1820 l pro zavazadla

Mercedes-Benz představil nové kombi třídy E. Je rozhodně elegantnější než předchůdce, i když má o něco menší kufr.
Zpět na článek
6. 6. 2016 19:22
6. 6. 2016 19:52
6. 6. 2016 20:01
6. 6. 2016 20:11
6. 6. 2016 20:17
6. 6. 2016 20:35
6. 6. 2016 20:40
6. 6. 2016 20:44
7. 6. 2016 14:05
6. 6. 2016 21:20
6. 6. 2016 21:28
6. 6. 2016 21:54
6. 6. 2016 22:47
6. 6. 2016 22:11
7. 6. 2016 00:04
7. 6. 2016 00:11
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
7. 6. 2016 00:28
7. 6. 2016 04:33
7. 6. 2016 07:30
7. 6. 2016 07:43
7. 6. 2016 14:42
8. 6. 2016 07:28
7. 6. 2016 14:42
7. 6. 2016 15:06
7. 6. 2016 08:07
7. 6. 2016 09:28
7. 6. 2016 12:22
7. 6. 2016 14:44
7. 6. 2016 12:28
6. 6. 2016 18:57
To není banán, to je Chiq...Ečko
Nelíbí se mi tenhle banánovitý profil a C je obecně hezčím kombíkem. Nicméně jde o nejpohlednější velký kombík M-B od dob W124 ;-)
Rozbalit vlákno
20
6. 6. 2016 19:11
Re: To není banán, to je Chiq...Ečko
Přesně tak, ten prohnutý banánový boční profil všech nových Mercedesů je skutečně otřesný, stejně jako nechutné "rozteklé" zádě všech jejich současných sedanů. Kde jsou jen doby klasických nesmírně elegantních modelů s rovným bočním profilem a zvýšenou zádí... A i ta přístrojová deska je vše, jen ne hezká...:'-( :no: :no: :no:
Avatar - twistedTSD
6. 6. 2016 20:27
Re: To není banán, to je Chiq...Ečko
Design Mercedesu jde posledních pár let mimo mě. Exteriér asijsky rozteklý, interiér moderní a luxusní, ale s brutálním tabletem.

Mimochodem, přijde mi, že M-B nějak nezvládá tvarovat zadní světla a pokaždé to skončí "mořskými plody".
Avatar - Machýrek
6. 6. 2016 21:21
Re: To není banán, to je Chiq...Ečko
Vidim to stejne, i kdyz treba nove GLC vypada celkem dobre, to je u mne vyjimka.
6. 6. 2016 21:57
Re: To není banán, to je Chiq...Ečko
Proč asijsky rozteklý? Proč ne asijsky hranatý? Nejseš náhodou v hodnocení designu obětí té naši evropsko-asijské války Škoda-Hyundai? Ale pro tebe je asi Škodovka větším představitelem Evropy než ten Mercedes.
6. 6. 2016 22:40
Re: To není banán, to je Chiq...Ečko
Jasně, třeba Japonci kdysi dělali extrémně hranatá auta typu Nissan Bluebird, ale měli třeba i "klobásovou" řadu 626 z počátku 90. let. Fakt je ten, že typickým představitelem přehnaně oblého designu se stal v posledních letech (alespoň pro Čechy) Hyundai, hlavně s řadou i30 a i40 s extrémně protaženými světlomety i zadními svítilnami až někam do půli blatníků a nechválně známým vlnobitím na bocích...
Čert vem ale Hyundai, mnohem víc mě mrzí, že Mercedes u nejnovějších generací svých větším modelů v prvé řadě řeší, aby se tyto modely líbily Číňanům a evropský vkus je u něj až těžce na druhé koleji. Opravdu velmi smutné... :-| ;-\ :-( :'-( :no: :no: :no:
6. 6. 2016 22:45
Re: To není banán, to je Chiq...Ečko
Ty víš, co se líbí Číňanům? Nebo jseš pořád v zajetí toho Hyundaie, který je dle tebe symbolem Asie? Proč Mercedes a ne VW nebo Audi? Nikdo jiný než VW a Audi není na čínském trhu tolik závislý. Proč tedy nejde Mercedes cestou hran, když je to v Číně tak úspěšné? Proč je tvůj vkus evropský? Ty mluvíš za všechny Evropany? Nestačilo by napsat, že se ti design mercedesu nelíbí?
6. 6. 2016 22:52
Re: To není banán, to je Chiq...Ečko
Ne, nestačilo! :-)
Avatar - AUDIRS6
6. 6. 2016 22:59
Re: To není banán, to je Chiq...Ečko
Pogo, prepac, ale co tu robis ? Nemas bojovat za Twingo GT ?
Tu sa bavime o autach. ;-)
Ahaaa, prisla situacia, ze niekto (Audi) je niekde uspesnejsi ako "aliancny sukmenovec" - MB na istom ( asi pre oboch ) najdolezitesjsom trhu, tak si si musel prist kopnut do toho uspesnejsieho ( Audi ).
Ja sa z teba chlape poßerem ! >:D
A to aby si este vedel, tak mne sa dizajnovo ( prevladajucou oblostou ) praveze nove E-cko vcelku paci, interier az na ten double-tablet je tiez fajn. A bez tvojej obhajoby by na tom bolo E-cko este lepsie. Ja tiez niesom zastanca prilisneho hranatenia ( niektore posledne nasilu-detaily na "nasich" vozoch ), ale "bananoidnost" nielen E-cka, ale defakto vsetkych poslednych modelov je uz trosku prehnana. A ako vidim, vidia to tu tak skoro vsetci. ;-)
A co sa lubi cinanom ? Nuz, neviem ci si cital napr. rozhovor s Kabanom, alebo aj ine interview s inymi dizajnermi: Cinania maju radi vela chromu ( to, co kritizuje okrem inych aj Karel_ ) a kadejake cacky-macky chromove a trblietave. Pozri si cinske modely Skoda a pochopis. Alebo aj nie... :-|
6. 6. 2016 23:04
Re: To není banán, to je Chiq...Ečko
Mně nejde o hrany nebo vlnky. Nejde mně ani o Audi nebo Mercedes. Jen mně hlava nebere, proč mají někteří jedinci v hlavě zažranej Hyundai takovým způsobem, že je pro ně každá vlnka hned znakem Asie. A jak jsem měl asi jinak argumentovat než VW a Audi? Napadá tě něco lepšího?
Avatar - AUDIRS6
6. 6. 2016 23:08
Re: To není banán, to je Chiq...Ečko
Chery, Changan, Geely, SAIC, BYD, Hawtai... >:D
6. 6. 2016 23:12
Re: To není banán, to je Chiq...Ečko
A ještě mně vysvětli, co má banán společného s Asii nebo Čínou, když už je ta banánovitost znakem čínského designu. Jinak dle mě je design Mercedesu taky banánovitej. Jen si netroufám tvrdit, jestli banán chutná víc v Číně nebo u nás.
Avatar - AUDIRS6
6. 6. 2016 23:17
Re: To není banán, to je Chiq...Ečko
To uz je vec kazdeho sudruha zvlast, ako to posudi. ;-)
Ano, prve CLS bolo proste ako zjavenie a malo uspech. No a kedze nemali ziaden lepsi napad, tak jeho dizajnovy prvok - "banan" - sa snazili implementovat aj do zvysku modelovej rady. Lenze ludom ( nehovorim ze zakaznikom, lebo tych paradoxne pribuda ) sa to nepaci. Tot vsio. ;-)
Mozno to vidia tak, ze tuto CLS-kovu bananoidnost zacali teraz kopcit viaceri ( vid teda ten Hyundai ) a tak si to asociovali s Azijskym dizajnom, kedze Korea je v Azii. ;-)
7. 6. 2016 00:00
Re: To není banán, to je Chiq...Ečko
S tím CLS máš pravdu, jenže se tato "banánovitá linie" už hrozně okoukala a přejedla, takže už je to vážně nechutné. A hlavně - první CLS měla klesající linii pouze na bočním prolisu a na zadku, kdežto nová generace sedanů MB má nahoru prohnutý i SPODNÍ OKRAJ BOČNÍCH OKEN a to je tedy vážně síla! Je to tak absurdní prvek automobilového designu, že se mi pořád nechtěl věřit, že něco takového udělali. Ale stačí si na velký boční snímek těchto aut přiložit na monitor pravítko a je to jasné... Fakt šílené! 8-s :no: :no: :no:
Avatar - wakantanka
7. 6. 2016 08:45
Re: To není banán, to je Chiq...Ečko
Na fotke tie displaye vyzerajú tak všelijako, ale sadni do toho a ... to je iná káva. >:D
Avatar - _Karel_
6. 6. 2016 22:42
Re: To není banán, to je Chiq...Ečko
Důkazem jejich dobrého vkusu je béžovo-hnědý interiér v modré kastli.
Ale jinak- mě se celkově líbí, jen mi přijde, že všude se pokoušeli o něco echt odlišného-nového, a všude ke škodě. Hranatá kaplička přístrojů uvnitř, chromová linka na zadních světlech, jako by po C a S nastoupil nový designér a chtěl se v intencích mírné evoluce za každou cenu předvést.
Avatar - Plautus
6. 6. 2016 19:46
Re: To není banán, to je Chiq...Ečko
Pozerám to iba na mobile, ale vidím ich po exteriérovej stránke takmer identicky...s tým, že ak C je veľkosť L, tak E je XL. Nejdem hodnotiť, či je to dobre alebo zle...C z pohľadu úžitkovej hodnoty uspokojí viac ako kombi, E postačí ako sedan.
Avatar - wakantanka
7. 6. 2016 08:48
Re: To není banán, to je Chiq...Ečko
Pozri si tie autá naživo, najlepšie veľa seba. Jednoznačne vyjadrujú príslušnosť k značke, ale aj svoju jedinečnú modelovú príslušnosť. Jasne mohli ich odlíšiť možno trochu viac, ale tvrdiť že aj C aj E sú len S v inej veľkosti je trošku mimo.
Avatar - Plautus
7. 6. 2016 17:08
Re: To není banán, to je Chiq...Ečko
Trošku mimo?
Píšem o kombi verziách C a E a ich prvotnom porovnaní podľa obrázkov na displeji mobilu. Ak si ich mal ty možnosť vidieť naživo vedľa seba, tak v poriadku, ale silne o tom pochybujem. Takže ma tu nemusíš poučovať ako malého Janka a nielen čítaj písaný text, ale ho aj vnímaj. Mne sa nové medvede páčia, nepovažujem ich za banány a neprekáža mi ani to, že sa na seba naprieč triedami podobajú. V tomto prípade exteriérom viac než dosť a je to nespochybniteľné akokoľvek to spochybniť chceš.
Avatar - sargis
6. 6. 2016 19:59
Re: To není banán, to je Chiq...Ečko
Nuz, snaha nahradit konciaci Shooting Brake nevysla....
Avatar - Emel
6. 6. 2016 20:52
Re: To není banán, to je Chiq...Ečko
Nový céčko je moc pěkný... a tohle taky není špatný. Jinak se mi líbila E211...
Avatar - AUDIRS6
6. 6. 2016 19:22
Alesi,
Ste si isty, ze E400 ma motor 3,5 litra ? ;-)
Rozbalit vlákno
8
6. 6. 2016 19:52
Re: Alesi,
3498 ccm, 245 kW je správně.
Avatar - AUDIRS6
6. 6. 2016 20:01
Re: Alesi,
Naozaj ???
[odkaz]
:-!
6. 6. 2016 20:11
Re: Alesi,
Podívej se třeba na mobile.de, kde je víc jak 170 položek na prodej. Že by to měli u všech aut úplně stejně blbě není pravděpodobné. [odkaz]
Avatar - AUDIRS6
6. 6. 2016 20:17
Re: Alesi,
...a das mi odkaz na staru generaciu... >:D
Takze aj motor je starsej generacie a z nej odvodeneho kupe, kabria...
Nova generacia pouziva toto:
[odkaz]
M 276 DE 30 AL
Hubraum: 2996 cmł, Leistung: 245 kW (333 PS) bei 5250–6000/min, Drehmoment: 480 Nm bei 1600–4000/min

Predtym som pozeral na Mercedes . de a tam okrem 2-litra benzina nieje nic, tak som musel vela hladat a ako vidis, nasiel som. Je to podladeny E43 AMG - tak, ako som aj cakal.
6. 6. 2016 20:35
Re: Alesi,
Tak jsem možná za blbce...

V tom tvém odkazu je poslední tabulka i s objemem 3498 ccm montovaný do E a CLS od roku 2014, tak nevím. Nejmladší 3498 ccm na mobile.de je z 04/2016. S tím 2996 ccm ani jeden, tak asi ještě nejsou v prodeji.
Avatar - AUDIRS6
6. 6. 2016 20:40
Re: Alesi,
No, za blbca by si nebol... Staci len pochopit, ze dochadza k medzigeneracnej obmene vsetkeho co stoji na novom E-cku. CLS je "stare E-cko". Takze ano, jedna sa o novy motor pre nove E-cko a vsetky jeho dalsie derovaty. A da sa cakat, ze postupne bude nasadeny aj do ostatnych modelov.
6. 6. 2016 20:44
Re: Alesi,
Tak dík za vysvětlení. Takže teprve bude..... .
7. 6. 2016 14:05
Re: Alesi,
Třílitrová čtyřstovka je už delší dobu v SL, S a v novém C (a určitě nějakých SUV). Není to žádná novinka, jel jsem ho poprvé zhruba před dvěma lety. Také je v 500 hybridu, pokud se nepletu. E jsem nějak nesledoval a naprosto mi to uniklo, ale vypadá to, že ten třílitr dostal a asi o rok později mu zvětšili objem na 3,5 (dostal tedy M276 DE 35 AL místo M276 DE 30 AL). CLS má také přeplňovanou 3,5 jako 400.
Avatar - Ada je zase tady
6. 6. 2016 21:07
Nu...
Hezké, ale:

- kde je manuální převodovka?
- kde je ruční brzda?
- kde je možnost sklopit zadní sedadla tak, aby se vytvořila ZCELA rovná ložná plocha?
- 4x4 ? samozřejmost.

nicméně:

- proč to má tak nízkou světlou výšku?
- proč to má tak obludně velká kola? Menší by tomu vozu slušela nepochybně lépe!

závěrem: lze mít důvěru kvality k výrobku automobilky, která se spřáhla s rendlíkem???
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
6. 6. 2016 21:20
Re: Nu...
podla mna aspon ten 135kw zaklad manual mohol mat.... fakt by sa nic nestalo a verim ze aj dnes sa este najde zakaznik MB ktory by v zakladnom benzine nepovazoval manual za nieco pod jeho uroven v takomto voze ... skoda..
Avatar - grifith
6. 6. 2016 21:54
Re: Nu...
Adolfe, je toto [odkaz] pro tebe dost nóbl a splňuje to tvoje požadavky? >:-[]
6. 6. 2016 22:47
Re: Nu...
- manuální převodovku v luxusní vyšší střední už skoro nikdo nechce (bohužel!)
- pokud manuální, tak u velkých mercedesů jedině nožní (po desetiletí to býval malý třetí pedálek pod okrajem přístrojové desky)
-asi jim to nevyšlo
-čtyřkolky určitě chybět nebudou
nicméně:
na fotkách je asi nějaká speciální sportovní verze, určitě bude k mání i běžný vyšší podvozek a menší kola použitelnějšího rozměru

P.S. Poslední poznámku není třeba komentovat. :-)
Avatar - Blue Sun
6. 6. 2016 22:11
Elegance,
kam jen ses vytratila? Vnější tvar rozteklého banánu už popsali jiní, vnitřní design s obřím skleníkem displejů mě vyloženě odpuzuje. Kde je ta prémiová elegance? :-(
Rozbalit vlákno
0
7. 6. 2016 00:04
disproporce
Je pravda, že obrovské disky (a hlavně jejich design) strašně přitahují pozornost a ruší elegantní linie auta. Design vycházející původně z drátových kol prostě na žádném autě nevypadá dobře (snad kromě Alpiny BMW). Také značný zadní převis vzhledu moc nepřidá, kola v rozích vypadají vždy lépe (ale je to samozřejmě daň za funebrózní velikost kufru). Ale jinak krása, šestiválce, dokonalá světla, elegantní interiér. A motory Renault (malé nafťáky) nejsou určitě žádnou ostudou a pokud vím, patří k tomu nejlepšímu, co v tomto segmentu lze najít. Uvidíme, jak bude vypadat nové GLE, to určitě udělá konkurenci ve vlastních řadách???
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
7. 6. 2016 00:11
Nuz, premiovy stahovak s dieslom
Akurat, ze do premie nepatri ani kombik ani diesel. End of story.
Rozbalit vlákno
5
7. 6. 2016 04:28
Re: Nuz, premiovy stahovak s dieslom
Na to si přišel sám, nebo ti s tou blbinou musel někdo pomoc? :-)
Jelikož M-B JE tvůrcem prémie (nebo jedním z nich), pak jak diesel, tak kombík naprosto přirozeně do této kategorie patří.
Avatar - _Karel_
7. 6. 2016 05:41
Re: Nuz, premiovy stahovak s dieslom
Nepatří, páč Lexus je nevyrábí ;-) To je celý šeldn.
7. 6. 2016 06:20
Re: Nuz, premiovy stahovak s dieslom
V době, kdy M-B mastil prémiový kombíky ještě Toyota o Lexusu ani nesnila ;-)

A přesto se o aplikaci jak kombíka, tak později nafťáka Lexus pokoušel. Ale neuspěl :-)
7. 6. 2016 07:22
Re: Nuz, premiovy stahovak s dieslom
Zadny strachy, za chvili ti prijde jeden Lexus fanda vysvetlit, ze si za to Lexus zaslouzi :yes: :yes: a hlavne, ze je diky tomu mnohem premiovejsi, nez soucasna D3 ;-)
7. 6. 2016 07:46
Re: Nuz, premiovy stahovak s dieslom
Nebýt M-B, nebyl by ani Lexus ;-)
Avatar - lamal
7. 6. 2016 00:28
Uhorky
V AMG sa ten predok da skusnut a nevadi mi, v zadu... preco su v zadu svetla v style 2 velke uhorky ?? uplne bezpohlavny vyraz zadnej partii... som si vsimol, ze na tom medo ulietava dako no neviem co si o tom mysliet... okurky miesto svetiel
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
7. 6. 2016 01:57
Otavo má
Paráda, současnému designu Mercedesu rozumím a s vyjímkami se mi fakt líbí. Tomu modrému kombi bych akorát vyměnil ten interiér za černohnědou kombinaci a zupa!
Rozbalit vlákno
2
7. 6. 2016 04:33
Re: Otavo má
Někdo v rodině je zelinář? >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
7. 6. 2016 14:15
Re: Otavo má
Jistě! Jak jinak na takovou káru chceš vydělat? >:D
Avatar - Dinar
7. 6. 2016 07:30
Zatím
nejdynamičtější éčko v kobmíku, co kdy bylo. Batoh se tentokrát nekoná, bohužel moc designu taky ne. Je to variace na bochníček, bochánek, bochník, jen má páté zadní dveře. Detaily typu falešné výfuky pomíjím, celkově po sedanu žádné překvapení, za design slušná trojka. Interier na fotkách opět ve špičkové specifikaci, umí udělat dojem, už bych ale chtěl vidět nové éčko s vnitřkem, s jakým si ho typický kupec E-Klasse pořídí, tj. černá kůže, nějaký dřevěný dekor, prostřední varianta infotainmentu.
Rozbalit vlákno
8
7. 6. 2016 07:43
Re: Zatím
...doporučuju taxík ve Vídni. Tam to dostaneš i s hadrem >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
7. 6. 2016 14:21
Re: Zatím
Když to indové odpískali, tak zbyli jen němcí, co naděláš...
Avatar - Dinar
7. 6. 2016 14:42
Re: Zatím
XF kombi přece bude... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
7. 6. 2016 16:49
Re: Zatím
Jo? Měl si mokrý sen? >:D
Avatar - Dinar
8. 6. 2016 07:28
Re: Zatím
Ne, jen jsem cinknul do jaguaru a trochu je zdrbal. >:D ;-)
[odkaz]
Avatar - Dinar
7. 6. 2016 14:42
Re: Zatím
...a s nahluchlou babkou za volantem. >:D
7. 6. 2016 15:06
Re: Zatím
S tolika kérkama, že by ji mohli vystavovat v Louvreu >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
7. 6. 2016 16:31
Re: Zatím
To u na konci je zbytečné. >:-[]
Avatar - maxi!
7. 6. 2016 08:07
kombik
nie je to moj sen jazdit kombikom, a ani to neviem vyuzit, tak som sem az teraz nakukol - podla mna celkom fajny stahovak, ked uz niekto chce tak velke priestory, tak je to jedinecna volba v premii.
Na mna posobi dobre, pekne naskladany interier... a clovek co si kupuje taketo auto, tak asi aj vie preco a co od neho cakat ( asi to nebude sportovo zalozeny driver zboznujuci okresky) a tak vie, preco to kupuje.

Povinna vybava: velky motor, airmatic, 4matic, Burmeister,cestovne kolesa, LED ILS, barevne zladenie a urcite to uspokoji velku cast zaujemcou o dobry cestovatelsky korab
Za mna teda - dobre kombi!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Londonbridge
7. 6. 2016 09:28
E kombi
V UK sa predava velmi dobre je tu tak malo slnka ze ak vyleze ludia naskacu do aut a valia nabaleny do prirody k ladovemu moru atd... Ak ma rodina 2 deti psika a vela prkotin ktore beru na weekend toto je auto pre nich a ak maju peniaze a potrebuju kombik jedina volba je E kombi, prosim nepletme sem Superb spominal som ak si mozu dovolit MB a nie budget kombiky. Druha dolezita vec je image a ak niekto zase tvrdi ze image je nanic tak to len vtedy ak na ten image nema a nedorastol este na to. Ak niekde zaparkujete s autom s hviezdou na cele nikto vam uz nebude davat zbytocne otazky ako su ako sa vam dari ,preco ste nekupili radsej Superb kombi, atd. Vsetko ste im povedali s hviezdou na kapote dari sa mi dobre a mam peniaze na drahe auto preto jazdim na MB. Ak si niekto kupi Daciu Duster vzdy bude musiet obhajovat to auto ze ma value for money a ze je to vlastne Renault a vlastne nema na Renault tak staci Dacia atd....To je zivot a tak to je nemusime si stale a dookola klamat pravda aj boli a nie je hanbou mat menej alebo viac penazi budget kombik alebo MB kombik vsetko su to spotrebne veci...
Rozbalit vlákno
2
7. 6. 2016 12:22
Re: E kombi
Těžko říct jestli se to dá takto třídně paušalizovat, protože nákup auta často bývá samozřejmě i notnou dávkou fandovství, takže se čerstvý kupec Mercedesu může klidně potkat s dotazem - "proč nekoupil např. Jaguár (pomineme postoj Jaguáru ke kombíkům do budoucna), nebo třeba BMW?". Ok, v nižších třídách je širší záběr a více se řeší co, za co, ale i tak si nemyslím, že se majitel hvězdy na čele kompletně vyvlíká z postnákupních dotazů "proč?".
Avatar - Dinar
7. 6. 2016 14:44
Re: E kombi
Sorry, ale tahle úvaha mi přijde podobně objevná, jako že jedna a jedna jsou dvě. :-!
7. 6. 2016 12:28
neurazí
Není to špatné, ale jak už bylo někde v článku, či diskusi docela dobře poznamenáno - třída E byla v portfoliu vždycky silně specifická. Bohužel aktuální trend je jaký je - "povedlo se nám Sko, tak jej dvakrát smrsknem". Kombík Céčka vypadá mnohem vyváženěji, ale to pořád nic nemění na tom, že je prostě škoda, že celé portfolio vychází z jedné skici. Tak třeba příště.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Londonbridge
7. 6. 2016 13:01
Globalizace...
Ano mas pravdu MB zobral globalizaciu - uniformitu priliz vazne a dostava zato dost kritiky ze C vyzera ako E a E ako S alebo vsetky skoro stejne... velakrat su to veci aj subjektivne preferencne a financne. To auto zas v realu nie je ziadne skarede kacatko a cim dalej ho pouzivas tym ho mas radsej... Nieco ako Golf alebo Passat vo svojich triedach je to dost uniformne ludia to velakrat kritizuju za nudny design a male emocie... Je v tom ale silny marketing a dobra strategia staci sa pozriet na predaje a oblubenost tychto aut a to aj napriek nej. Diesel gate co omielaju dookola v mediach. Ked sa pozrieme na MB E kombi ako celkovy balicek nicim neurazi ale ani srdce nerozbucha , trik je inde to ako pohlti rodinku a pohodlne v tichu ich zobere na dovolenky a premiestni kde potrebuju. Pomaly ale iste ich vtiahne do svojho uzasneho konfortu a ako tichy hltac kilometrov vyrazi...Aj po par tisic km z toho auta vystupis v pohode akoby si absolvoval len zopar km. V interiery nenajdes plastovu spust ktora smrdi po lacnej umelej hmote a kazdy dotyk s materialmi bude prijemny. Dvere buchnu ako maju nepocujes plech na plech a vnutri kabiny je ticho ak nebereme auta ako RR,Maybach tak tazko najdeme lepsie odhlucnenu kabinu, mozno este LS od Lexusa. A konecne je k tomu krajsi kluc ten stary kluc si casto mylim s klucom od Sprintera az na tie chromove hrany... >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - AUDIRS6
8. 6. 2016 11:10
Velke Pardoooon !!!!
Alešovi aj Gilovi54 ! :*)
Komunikacia je zaklad, vsak... Takze dakujem jednemu nemenovanemu Panovi, ktory ma napravil na cestu pravdy a poznania. ( Znie to skoro az biblicky :-| )
[odkaz]
Toz, logika a novinarske testy niekedy nestacia. Preto som rad, ze niekto to nasiel priamo v MB !
Chlapi, prepacte a ďakujem. ;-)
Rozbalit vlákno
0