Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes-Benz E: Nové kombi nabídne až 1820 l pro zavazadla

63 komentářů

webpaja
Nelíbí se mi tenhle banánovitý profil a C je obecně hezčím kombíkem. Nicméně jde o nejpohlednější velký kombík M-B od dob W124 😉
Arese
Přesně tak, ten prohnutý banánový boční profil všech nových Mercedesů je skutečně otřesný, stejně jako nechutné "rozteklé" zádě všech jejich současných sedanů. Kde jsou jen doby klasických nesmírně elegantních modelů s rovným bočním profilem a zvýšenou zádí... A i ta přístrojová deska je vše, jen ne hezká...😢 :no: :no: :no:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Design Mercedesu jde posledních pár let mimo mě. Exteriér asijsky rozteklý, interiér moderní a luxusní, ale s brutálním tabletem.

Mimochodem, přijde mi, že M-B nějak nezvládá tvarovat zadní světla a pokaždé to skončí "mořskými plody".
Avatar - Machýrek
Machýrek
Vidim to stejne, i kdyz treba nove GLC vypada celkem dobre, to je u mne vyjimka.
pogo26
Proč asijsky rozteklý? Proč ne asijsky hranatý? Nejseš náhodou v hodnocení designu obětí té naši evropsko-asijské války Škoda-Hyundai? Ale pro tebe je asi Škodovka větším představitelem Evropy než ten Mercedes.
Arese
Jasně, třeba Japonci kdysi dělali extrémně hranatá auta typu Nissan Bluebird, ale měli třeba i "klobásovou" řadu 626 z počátku 90. let. Fakt je ten, že typickým představitelem přehnaně oblého designu se stal v posledních letech (alespoň pro Čechy) Hyundai, hlavně s řadou i30 a i40 s extrémně protaženými světlomety i zadními svítilnami až někam do půli blatníků a nechválně známým vlnobitím na bocích...
Čert vem ale Hyundai, mnohem víc mě mrzí, že Mercedes u nejnovějších generací svých větším modelů v prvé řadě řeší, aby se tyto modely líbily Číňanům a evropský vkus je u něj až těžce na druhé koleji. Opravdu velmi smutné... 😐 ;-\ 😒 😢 :no: :no: :no:
pogo26
Ty víš, co se líbí Číňanům? Nebo jseš pořád v zajetí toho Hyundaie, který je dle tebe symbolem Asie? Proč Mercedes a ne VW nebo Audi? Nikdo jiný než VW a Audi není na čínském trhu tolik závislý. Proč tedy nejde Mercedes cestou hran, když je to v Číně tak úspěšné? Proč je tvůj vkus evropský? Ty mluvíš za všechny Evropany? Nestačilo by napsat, že se ti design mercedesu nelíbí?
Arese
Ne, nestačilo! 😄
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Pogo, prepac, ale co tu robis ? Nemas bojovat za Twingo GT ?
Tu sa bavime o autach. 😉
Ahaaa, prisla situacia, ze niekto (Audi) je niekde uspesnejsi ako "aliancny sukmenovec" - MB na istom ( asi pre oboch ) najdolezitesjsom trhu, tak si si musel prist kopnut do toho uspesnejsieho ( Audi ).
Ja sa z teba chlape poßerem ! >😁
A to aby si este vedel, tak mne sa dizajnovo ( prevladajucou oblostou ) praveze nove E-cko vcelku paci, interier az na ten double-tablet je tiez fajn. A bez tvojej obhajoby by na tom bolo E-cko este lepsie. Ja tiez niesom zastanca prilisneho hranatenia ( niektore posledne nasilu-detaily na "nasich" vozoch ), ale "bananoidnost" nielen E-cka, ale defakto vsetkych poslednych modelov je uz trosku prehnana. A ako vidim, vidia to tu tak skoro vsetci. 😉
A co sa lubi cinanom ? Nuz, neviem ci si cital napr. rozhovor s Kabanom, alebo aj ine interview s inymi dizajnermi: Cinania maju radi vela chromu ( to, co kritizuje okrem inych aj Karel_ ) a kadejake cacky-macky chromove a trblietave. Pozri si cinske modely Skoda a pochopis. Alebo aj nie... 😐
pogo26
Mně nejde o hrany nebo vlnky. Nejde mně ani o Audi nebo Mercedes. Jen mně hlava nebere, proč mají někteří jedinci v hlavě zažranej Hyundai takovým způsobem, že je pro ně každá vlnka hned znakem Asie. A jak jsem měl asi jinak argumentovat než VW a Audi? Napadá tě něco lepšího?
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Chery, Changan, Geely, SAIC, BYD, Hawtai... >😁
pogo26
A ještě mně vysvětli, co má banán společného s Asii nebo Čínou, když už je ta banánovitost znakem čínského designu. Jinak dle mě je design Mercedesu taky banánovitej. Jen si netroufám tvrdit, jestli banán chutná víc v Číně nebo u nás.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
To uz je vec kazdeho sudruha zvlast, ako to posudi. 😉
Ano, prve CLS bolo proste ako zjavenie a malo uspech. No a kedze nemali ziaden lepsi napad, tak jeho dizajnovy prvok - "banan" - sa snazili implementovat aj do zvysku modelovej rady. Lenze ludom ( nehovorim ze zakaznikom, lebo tych paradoxne pribuda ) sa to nepaci. Tot vsio. 😉
Mozno to vidia tak, ze tuto CLS-kovu bananoidnost zacali teraz kopcit viaceri ( vid teda ten Hyundai ) a tak si to asociovali s Azijskym dizajnom, kedze Korea je v Azii. 😉
Arese
S tím CLS máš pravdu, jenže se tato "banánovitá linie" už hrozně okoukala a přejedla, takže už je to vážně nechutné. A hlavně - první CLS měla klesající linii pouze na bočním prolisu a na zadku, kdežto nová generace sedanů MB má nahoru prohnutý i SPODNÍ OKRAJ BOČNÍCH OKEN a to je tedy vážně síla! Je to tak absurdní prvek automobilového designu, že se mi pořád nechtěl věřit, že něco takového udělali. Ale stačí si na velký boční snímek těchto aut přiložit na monitor pravítko a je to jasné... Fakt šílené! 8-s :no: :no: :no:
Avatar - wakantanka
wakantanka
Na fotke tie displaye vyzerajú tak všelijako, ale sadni do toho a ... to je iná káva. >😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
Důkazem jejich dobrého vkusu je béžovo-hnědý interiér v modré kastli.
Ale jinak- mě se celkově líbí, jen mi přijde, že všude se pokoušeli o něco echt odlišného-nového, a všude ke škodě. Hranatá kaplička přístrojů uvnitř, chromová linka na zadních světlech, jako by po C a S nastoupil nový designér a chtěl se v intencích mírné evoluce za každou cenu předvést.
Avatar - Plautus
Plautus
Pozerám to iba na mobile, ale vidím ich po exteriérovej stránke takmer identicky...s tým, že ak C je veľkosť L, tak E je XL. Nejdem hodnotiť, či je to dobre alebo zle...C z pohľadu úžitkovej hodnoty uspokojí viac ako kombi, E postačí ako sedan.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Pozri si tie autá naživo, najlepšie veľa seba. Jednoznačne vyjadrujú príslušnosť k značke, ale aj svoju jedinečnú modelovú príslušnosť. Jasne mohli ich odlíšiť možno trochu viac, ale tvrdiť že aj C aj E sú len S v inej veľkosti je trošku mimo.
Avatar - Plautus
Plautus
Trošku mimo?
Píšem o kombi verziách C a E a ich prvotnom porovnaní podľa obrázkov na displeji mobilu. Ak si ich mal ty možnosť vidieť naživo vedľa seba, tak v poriadku, ale silne o tom pochybujem. Takže ma tu nemusíš poučovať ako malého Janka a nielen čítaj písaný text, ale ho aj vnímaj. Mne sa nové medvede páčia, nepovažujem ich za banány a neprekáža mi ani to, že sa na seba naprieč triedami podobajú. V tomto prípade exteriérom viac než dosť a je to nespochybniteľné akokoľvek to spochybniť chceš.
Avatar - sargis
sargis
Nuz, snaha nahradit konciaci Shooting Brake nevysla....
Avatar - Emel
Emel
Nový céčko je moc pěkný... a tohle taky není špatný. Jinak se mi líbila E211...
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Ste si isty, ze E400 ma motor 3,5 litra ? 😉
gil54
3498 ccm, 245 kW je správně.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Naozaj ???
[odkaz]
:-!
gil54
Podívej se třeba na mobile.de, kde je víc jak 170 položek na prodej. Že by to měli u všech aut úplně stejně blbě není pravděpodobné. [odkaz]
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
...a das mi odkaz na staru generaciu... >😁
Takze aj motor je starsej generacie a z nej odvodeneho kupe, kabria...
Nova generacia pouziva toto😒br /> [odkaz]
M 276 DE 30 AL
Hubraum: 2996 cmł, Leistung: 245 kW (333 PS) bei 5250–6000/min, Drehmoment: 480 Nm bei 1600–4000/min

Predtym som pozeral na Mercedes . de a tam okrem 2-litra benzina nieje nic, tak som musel vela hladat a ako vidis, nasiel som. Je to podladeny E43 AMG - tak, ako som aj cakal.
gil54
Tak jsem možná za blbce...

V tom tvém odkazu je poslední tabulka i s objemem 3498 ccm montovaný do E a CLS od roku 2014, tak nevím. Nejmladší 3498 ccm na mobile.de je z 04/2016. S tím 2996 ccm ani jeden, tak asi ještě nejsou v prodeji.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
No, za blbca by si nebol... Staci len pochopit, ze dochadza k medzigeneracnej obmene vsetkeho co stoji na novom E-cku. CLS je "stare E-cko". Takze ano, jedna sa o novy motor pre nove E-cko a vsetky jeho dalsie derovaty. A da sa cakat, ze postupne bude nasadeny aj do ostatnych modelov.
gil54
Tak dík za vysvětlení. Takže teprve bude..... .
_MT_
Třílitrová čtyřstovka je už delší dobu v SL, S a v novém C (a určitě nějakých SUV). Není to žádná novinka, jel jsem ho poprvé zhruba před dvěma lety. Také je v 500 hybridu, pokud se nepletu. E jsem nějak nesledoval a naprosto mi to uniklo, ale vypadá to, že ten třílitr dostal a asi o rok později mu zvětšili objem na 3,5 (dostal tedy M276 DE 35 AL místo M276 DE 30 AL). CLS má také přeplňovanou 3,5 jako 400.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Hezké, ale😒br />
- kde je manuální převodovka?
- kde je ruční brzda?
- kde je možnost sklopit zadní sedadla tak, aby se vytvořila ZCELA rovná ložná plocha?
- 4x4 ? samozřejmost.

nicméně😒br />
- proč to má tak nízkou světlou výšku?
- proč to má tak obludně velká kola? Menší by tomu vozu slušela nepochybně lépe!

závěrem: lze mít důvěru kvality k výrobku automobilky, která se spřáhla s rendlíkem???
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
podla mna aspon ten 135kw zaklad manual mohol mat.... fakt by sa nic nestalo a verim ze aj dnes sa este najde zakaznik MB ktory by v zakladnom benzine nepovazoval manual za nieco pod jeho uroven v takomto voze ... skoda..
Petrko
Who cares?
Avatar - grifith
grifith
Adolfe, je toto [odkaz] pro tebe dost nóbl a splňuje to tvoje požadavky? >😒]
Arese
- manuální převodovku v luxusní vyšší střední už skoro nikdo nechce (bohužel!)
- pokud manuální, tak u velkých mercedesů jedině nožní (po desetiletí to býval malý třetí pedálek pod okrajem přístrojové desky)
-asi jim to nevyšlo
-čtyřkolky určitě chybět nebudou
nicméně😒br /> na fotkách je asi nějaká speciální sportovní verze, určitě bude k mání i běžný vyšší podvozek a menší kola použitelnějšího rozměru

P.S. Poslední poznámku není třeba komentovat. 😄
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
kam jen ses vytratila? Vnější tvar rozteklého banánu už popsali jiní, vnitřní design s obřím skleníkem displejů mě vyloženě odpuzuje. Kde je ta prémiová elegance? 😒
Dagmarrr
Je pravda, že obrovské disky (a hlavně jejich design) strašně přitahují pozornost a ruší elegantní linie auta. Design vycházející původně z drátových kol prostě na žádném autě nevypadá dobře (snad kromě Alpiny BMW). Také značný zadní převis vzhledu moc nepřidá, kola v rozích vypadají vždy lépe (ale je to samozřejmě daň za funebrózní velikost kufru). Ale jinak krása, šestiválce, dokonalá světla, elegantní interiér. A motory Renault (malé nafťáky) nejsou určitě žádnou ostudou a pokud vím, patří k tomu nejlepšímu, co v tomto segmentu lze najít. Uvidíme, jak bude vypadat nové GLE, to určitě udělá konkurenci ve vlastních řadách???
Akurat, ze do premie nepatri ani kombik ani diesel. End of story.
webpaja
Na to si přišel sám, nebo ti s tou blbinou musel někdo pomoc? 😄
Jelikož M-B JE tvůrcem prémie (nebo jedním z nich), pak jak diesel, tak kombík naprosto přirozeně do této kategorie patří.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nepatří, páč Lexus je nevyrábí 😉 To je celý šeldn.
webpaja
V době, kdy M-B mastil prémiový kombíky ještě Toyota o Lexusu ani nesnila 😉

A přesto se o aplikaci jak kombíka, tak později nafťáka Lexus pokoušel. Ale neuspěl 😄
HaroldKytka
Zadny strachy, za chvili ti prijde jeden Lexus fanda vysvetlit, ze si za to Lexus zaslouzi :yes: :yes: a hlavne, ze je diky tomu mnohem premiovejsi, nez soucasna D3 😉
webpaja
Nebýt M-B, nebyl by ani Lexus 😉
Avatar - lamal
lamal
V AMG sa ten predok da skusnut a nevadi mi, v zadu... preco su v zadu svetla v style 2 velke uhorky ?? uplne bezpohlavny vyraz zadnej partii... som si vsimol, ze na tom medo ulietava dako no neviem co si o tom mysliet... okurky miesto svetiel
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Paráda, současnému designu Mercedesu rozumím a s vyjímkami se mi fakt líbí. Tomu modrému kombi bych akorát vyměnil ten interiér za černohnědou kombinaci a zupa!
webpaja
Někdo v rodině je zelinář? >😒]
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Jistě! Jak jinak na takovou káru chceš vydělat? >😁
Avatar - Dinar
Dinar
nejdynamičtější éčko v kobmíku, co kdy bylo. Batoh se tentokrát nekoná, bohužel moc designu taky ne. Je to variace na bochníček, bochánek, bochník, jen má páté zadní dveře. Detaily typu falešné výfuky pomíjím, celkově po sedanu žádné překvapení, za design slušná trojka. Interier na fotkách opět ve špičkové specifikaci, umí udělat dojem, už bych ale chtěl vidět nové éčko s vnitřkem, s jakým si ho typický kupec E-Klasse pořídí, tj. černá kůže, nějaký dřevěný dekor, prostřední varianta infotainmentu.
webpaja
...doporučuju taxík ve Vídni. Tam to dostaneš i s hadrem >😒]
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Když to indové odpískali, tak zbyli jen němcí, co naděláš...
Avatar - Dinar
Dinar
XF kombi přece bude... 😉
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Jo? Měl si mokrý sen? >😁
Avatar - Dinar
Dinar
Ne, jen jsem cinknul do jaguaru a trochu je zdrbal. >😁 😉
[odkaz]
Avatar - Dinar
Dinar
...a s nahluchlou babkou za volantem. >😁
webpaja
S tolika kérkama, že by ji mohli vystavovat v Louvreu >😒]
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
To u na konci je zbytečné. >😒]
Avatar - maxi!
maxi!
nie je to moj sen jazdit kombikom, a ani to neviem vyuzit, tak som sem az teraz nakukol - podla mna celkom fajny stahovak, ked uz niekto chce tak velke priestory, tak je to jedinecna volba v premii.
Na mna posobi dobre, pekne naskladany interier... a clovek co si kupuje taketo auto, tak asi aj vie preco a co od neho cakat ( asi to nebude sportovo zalozeny driver zboznujuci okresky) a tak vie, preco to kupuje.

Povinna vybava: velky motor, airmatic, 4matic, Burmeister,cestovne kolesa, LED ILS, barevne zladenie a urcite to uspokoji velku cast zaujemcou o dobry cestovatelsky korab
Za mna teda - dobre kombi!
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
V UK sa predava velmi dobre je tu tak malo slnka ze ak vyleze ludia naskacu do aut a valia nabaleny do prirody k ladovemu moru atd... Ak ma rodina 2 deti psika a vela prkotin ktore beru na weekend toto je auto pre nich a ak maju peniaze a potrebuju kombik jedina volba je E kombi, prosim nepletme sem Superb spominal som ak si mozu dovolit MB a nie budget kombiky. Druha dolezita vec je image a ak niekto zase tvrdi ze image je nanic tak to len vtedy ak na ten image nema a nedorastol este na to. Ak niekde zaparkujete s autom s hviezdou na cele nikto vam uz nebude davat zbytocne otazky ako su ako sa vam dari ,preco ste nekupili radsej Superb kombi, atd. Vsetko ste im povedali s hviezdou na kapote dari sa mi dobre a mam peniaze na drahe auto preto jazdim na MB. Ak si niekto kupi Daciu Duster vzdy bude musiet obhajovat to auto ze ma value for money a ze je to vlastne Renault a vlastne nema na Renault tak staci Dacia atd....To je zivot a tak to je nemusime si stale a dookola klamat pravda aj boli a nie je hanbou mat menej alebo viac penazi budget kombik alebo MB kombik vsetko su to spotrebne veci...
coubes
Těžko říct jestli se to dá takto třídně paušalizovat, protože nákup auta často bývá samozřejmě i notnou dávkou fandovství, takže se čerstvý kupec Mercedesu může klidně potkat s dotazem - "proč nekoupil např. Jaguár (pomineme postoj Jaguáru ke kombíkům do budoucna), nebo třeba BMW?". Ok, v nižších třídách je širší záběr a více se řeší co, za co, ale i tak si nemyslím, že se majitel hvězdy na čele kompletně vyvlíká z postnákupních dotazů "proč?".
Avatar - Dinar
Dinar
Sorry, ale tahle úvaha mi přijde podobně objevná, jako že jedna a jedna jsou dvě. :-!
coubes
Není to špatné, ale jak už bylo někde v článku, či diskusi docela dobře poznamenáno - třída E byla v portfoliu vždycky silně specifická. Bohužel aktuální trend je jaký je - "povedlo se nám Sko, tak jej dvakrát smrsknem". Kombík Céčka vypadá mnohem vyváženěji, ale to pořád nic nemění na tom, že je prostě škoda, že celé portfolio vychází z jedné skici. Tak třeba příště.
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Ano mas pravdu MB zobral globalizaciu - uniformitu priliz vazne a dostava zato dost kritiky ze C vyzera ako E a E ako S alebo vsetky skoro stejne... velakrat su to veci aj subjektivne preferencne a financne. To auto zas v realu nie je ziadne skarede kacatko a cim dalej ho pouzivas tym ho mas radsej... Nieco ako Golf alebo Passat vo svojich triedach je to dost uniformne ludia to velakrat kritizuju za nudny design a male emocie... Je v tom ale silny marketing a dobra strategia staci sa pozriet na predaje a oblubenost tychto aut a to aj napriek nej. Diesel gate co omielaju dookola v mediach. Ked sa pozrieme na MB E kombi ako celkovy balicek nicim neurazi ale ani srdce nerozbucha , trik je inde to ako pohlti rodinku a pohodlne v tichu ich zobere na dovolenky a premiestni kde potrebuju. Pomaly ale iste ich vtiahne do svojho uzasneho konfortu a ako tichy hltac kilometrov vyrazi...Aj po par tisic km z toho auta vystupis v pohode akoby si absolvoval len zopar km. V interiery nenajdes plastovu spust ktora smrdi po lacnej umelej hmote a kazdy dotyk s materialmi bude prijemny. Dvere buchnu ako maju nepocujes plech na plech a vnutri kabiny je ticho ak nebereme auta ako RR,Maybach tak tazko najdeme lepsie odhlucnenu kabinu, mozno este LS od Lexusa. A konecne je k tomu krajsi kluc ten stary kluc si casto mylim s klucom od Sprintera az na tie chromove hrany... >😁
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Alešovi aj Gilovi54 ! :😉
Komunikacia je zaklad, vsak... Takze dakujem jednemu nemenovanemu Panovi, ktory ma napravil na cestu pravdy a poznania. ( Znie to skoro az biblicky 😐 )
[odkaz]
Toz, logika a novinarske testy niekedy nestacia. Preto som rad, ze niekto to nasiel priamo v MB !
Chlapi, prepacte a ďakujem. 😉