Mercedes-Benz eActros: Elektřina v provozu
2
/
13
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz eActros: Elektřina v provozu
Mercedes-Benz eActros: Elektřina v provozu
|
acz
Přístrojový štít ukazuje stav akumulátorů, hospodaření s elektřinou (záběr/ rekuperace) a napětí baterek pro ostatní agregáty včetně brzd, řízení atd.
|
acz
Mercedes-Benz eActros
|
acz
Mercedes-Benz eActros
|
acz
Třínápravový Eactros s celkovou hmotností 26 tun používá poslední nápravu natáčecí
|
acz
Poháněná náprava vychází z typu pro nízkopodlažní autobusy Mercedes- Benz s hybridním pohonem a palivovými články. V blízkosti nábojů kol se nacházejí elektromotory.
|
acz
Dobíjení akumulátorů počítá s maximálním výkonem až 80 kW
|
acz
Rám podvozku je připraven na uchycení různých nástaveb
|
acz
Ani nepříznivé počasí nebrání snadnému dobíjení akumulátorů
|
acz
Mercedes-Benz eActros
|
acz
Mercedes-Benz eActros
|
acz
Mercedes-Benz eActros
|
acz
Tři sady vysokonapěťových akumulátorů se nacházejí v rámu, zbývajících osm pod ním
|
acz
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším